Is er iets?quote:
Ah ok, of anders (misschien voor jou) piemols en wijn? Of misschien een andere drank?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit na te denken over de tetten en het bier
Gooi bier over je tettenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit na te denken over de tetten en het bier
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een grapje he! Dat is nog zonde van schuttersbier.
Pff... Schuttersbier..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het bier geef ik liever aan Q iddquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Juistem, duidelijk, maar je kan het ook wel aan mij geven hoorquote:
Jou ken ik nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:49 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Juistem, duidelijk, maar je kan het ook wel aan mij geven hoor
en aan wie geef je de tetten dan?quote:
Jij bent nog jong. Jij mag nog niet drinken en niet aan tieten denkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:49 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Juistem, duidelijk, maar je kan het ook wel aan mij geven hoor
He das nou jammer, geen bier dus?quote:
Mag t ook piemols en bier zijn? beetje mixenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ah ok, of anders (misschien voor jou) piemols en wijn? Of misschien een andere drank?
Ik hoor net dat je jong bent..dus neequote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:51 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
He das nou jammer, geen bier dus?
Ligt eraan hoe jong je denkt dat ik ben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je jong bent..dus nee
geen idee, ik luister naar godtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:53 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe jong je denkt dat ik ben.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:53 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
quote:geboortedatum: 30-03-1998
neequote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag t ook piemols en bier zijn? beetje mixen
Waar heb je dat vandaan getoverd?quote:
Je profiel slimmerdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:56 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan getoverd?
Kijk dan nog maar eens, want er staat echt 1988 hoorquote:
broekiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:57 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Kijk dan nog maar eens, want er staat echt 1988 hoor
Ik wilde mijn punt even extra kracht bijzettenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:57 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:57 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:53 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
quote:
Zo en? Dat is nog steeds 10 jaar verschilquote:
Ik zag dat je uit Enschede komt, een rasechte Tukker?quote:
Zo wil ik mij niet per definitie neerzetten, maar ben hier opgegroeid en woonachtigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:00 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Ik zag dat je uit Enschede komt, een rasechte Tukker?
Ah oke, en bevalt het daar nog?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo wil ik mij niet per definitie neerzetten, maar ben hier opgegroeid en woonachtig
Het woont wel lekker jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:03 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Ah oke, en bevalt het daar nog?
Ik ben geboren en getogen Tukker, vandaarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het woont wel lekker ja
vanwaar de interesse?
Waar precies?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:05 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen Tukker, vandaar
Borne, ja dan kan je jezelf wel tukker noemenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:07 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
In heb (tot 7 maanden geleden) in Borne gewoond, gat van een plaats
Nu woon ik en Tsjechie, Brno
Jup zeker, ben ook de enige echte Tukker hier in Tsjechiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Borne, ja dan kan je jezelf wel tukker noemen
Begrijpelijk, vanwaar daarheen gegaan dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:09 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Jup zeker, ben ook de enige echte Tukker hier in Tsjechie
Ah Brno. Tukkerland oost. Grenst aan elkaar natuurlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:07 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
In heb (tot 7 maanden geleden) in Borne gewoond, gat van een plaats
Nu woon ik en Tsjechie, Brno
Ik had werk gevonden in Tsjechie. Ik kon in Nederland geen werk vinden, en kreeg een aanbieding, dus vandaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk, vanwaar daarheen gegaan dan?
Goedkope hoeren en goedkoop bier.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk, vanwaar daarheen gegaan dan?
Weinig verschil hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef Barbusse het volgende:
Daar heeft familie van mij gewoond. Ze zijn nu geëmigreerd naar de metropool Glanerbrug.
Hij mag geen bierquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goedkope hoeren en goedkoop bier.
Whats not to like
Als rasechte tukker spreek je het natuurlijk uit als Brnóóóóóóóó.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah Brno. Tukkerland oost. Grenst aan elkaar natuurlijk.
Al kreeg ik een aanbieding.. zou ik niet daarheen gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik had werk gevonden in Tsjechie. Ik kon in Nederland geen werk vinden, en kreeg een aanbieding, dus vandaar.
Niks mis met Tsjechië.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik had werk gevonden in Tsjechie. Ik kon in Nederland geen werk vinden, en kreeg een aanbieding, dus vandaar.
Minder streng dan in boooooooooorne?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Brnóóóóóóóó. zijn ze niet zo streng denk ik
Behalve dat Brno 400k inwoners heeft.quote:
In Brno drink ik geen bier, alleen Wodka (Finlandia, de enige echte goede Wodka) en whiskyquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Minder streng dan in boooooooooorne?
Zelfde gemeente. Lijkt me sterkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je een punt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:13 schreef Godtje het volgende:
Zelfde gemeente. Lijkt me sterk
Beide hebben wel een schuurfeest
Klopt, behalve dat Glanerbrug veel boerser isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfde gemeente. Lijkt me sterk
Beide hebben wel een schuurfeest
Heeey slettebolletje!quote:
Alleen trekt Borne meer volk, vooral uit de omstreken. Dit omdat het zo lekker centraal in Twente ligt.quote:
Nein, noch nicht.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Poppedopje! Heb je al je lederhozen uit de kast gehaald?
Dan maar aan de cóóóóóláááááá?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat doe je daar precies?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:13 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Behalve dat Brno 400k inwoners heeft.
[..]
In Brno drink ik geen bier, alleen Wodka (Finlandia, de enige echte goede Wodka) en whisky
Leugenschquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:13 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
In Brno drink ik geen bier, alleen Wodka (Finlandia, de enige echte goede Wodka) en whisky
Helaas, Borne trekt me dus helemaal niet aan..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:16 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Alleen trekt Borne meer volk, vooral uit de omstreken. Dit omdat het zo lekker centraal in Twente ligt.
Uiteraard. Ik woon erquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef Barbusse het volgende:
Daar heeft familie van mij gewoond. Ze zijn nu geëmigreerd naar de metropool Glanerbrug.
The city that never sleepsquote:
Ben een keer door Glanerbrug gefietst.. Toen ik van Enschede naar Delden wou.. Ja het was een beetje om (ben via Duitsland gefietstquote:
Mijn wereldbeeld, wat doe je?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:47 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ben een keer door Glanerbrug gefietst.. Toen ik van Enschede naar Delden wou.. Ja het was een beetje om (ben via Duitsland gefietst).. Toen sliep iedereen..
Ze zagen vast een niet-glanerbrugger (noem je ze zo?) fietsen en hielden alle gordijnen maar dicht..quote:
Dat is het, hoor!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:50 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ze zagen vast een niet-glanerbrugger (noem je ze zo?) fietsen en hielden alle gordijnen maar dicht..
"Als we ons nu verstoppen en heel stil zijn gaattie vanzelf weer weg en kunnen wij weer verder met onze metropolitan lifestyle."quote:
Dus buitenstaanders zijn daar helemaal niet welkom..quote:
Jouw vreemde valuta moeten ze nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:55 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dus buitenstaanders zijn daar helemaal niet welkom..
Jammer.. had die avond vast nog wel ergens een biertje willen drinken
Niet? Ohja.. briefgeld..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jouw vreemde valuta moeten ze niet
Hier is het winter. Een verademing na .....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:02 schreef Ripley het volgende:
In lloret is het 27 graden. Een verademing na die 42 graden in turkije
Malta ook met 35 graadjesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:15 schreef El_Matador het volgende:
Het is echt fokking heet vandaag. 32 graden.
Aachen, Heerlen en Valkenburg liggen er mooi bij.
Ze moeten ook gewoon kopenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Over wafels gesproken:
Stroopwafelverkoper door het lint in Oss
Wat is er?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:02 schreef El_Matador het volgende:
Het is weer es zover...
[ afbeelding ]
Lol, ze slepen hem weg? Ik dacht dat het autopech betrof.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:09 schreef El_Matador het volgende:
Haha, en de eigenaar komt net bezweet met een handdoekje op zijn schouders, in korte broek op sportschoenen en een flesje Aquarius beteuterd aanlopen...
Nee, gebeurt hier om de haverklap man. Parkeren is een ramp hier.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lol, ze slepen hem weg? Ik dacht dat het autopech betrof.
Ik moet daar altijd zo om lachen. Ook een keertje mee gemaakt "waarom slepen jullie mijn auto weg en niet de andere? Omdat wij maar 1 auto tegelijkertijd weg kunnen slepen maar over een half uurtje zijn we terug."quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, gebeurt hier om de haverklap man. Parkeren is een ramp hier.
Niks, ik was nog hard aan het werk. Net thuis.quote:
*kussentje onder bips schuift, pantoffels aanreikt en glas vodka neerzet*quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks, ik was nog hard aan het werk. Net thuis.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*kussentje onder bips schuift, pantoffels aanreikt en glas vodka neerzet*
Kussentje onder de bips? Heeft MissB aambeien? Of heeft ze liposuctie gehad?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*kussentje onder bips schuift, pantoffels aanreikt en glas vodka neerzet*
Nee mijn bevallige achterwerkje verdient gewoon wel een kussentje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kussentje onder de bips? Heeft MissB aambeien? Of heeft ze liposuctie gehad?
zit ze de hele dag op een bureaustoel dan? dacht onder t bureau van de baasquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:02 schreef xFriendx het volgende:
Plus van op een bureaustoel hangen de hele dag, hoe duur het ding ook is, krijg je een blikken achterste van, dus mag ze lekker onderuit wegzakken.
Geen van beiden, dankjewelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:03 schreef clevy het volgende:
[..]
zit ze de hele dag op een bureaustoel dan? dacht onder t bureau van de baas
Daar zie ik MissB dan weer niet voor aan, die heeft genoeg zelfrespect.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:03 schreef clevy het volgende:
[..]
zit ze de hele dag op een bureaustoel dan? dacht onder t bureau van de baas
np, ywquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee mijn bevallige achterwerkje verdient gewoon wel een kussentje.
Bijlezen? zo boeiend is het hier nou ook weer niet hoor....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:14 schreef Running_free het volgende:
Koffie en bijlezenHallo iedereen.
Geniet van je koffie, qua tekst is er (nog) niet veel te genieten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:14 schreef Running_free het volgende:
Koffie en bijlezenHallo iedereen.
Of foto's in je fobo plaatsen, doet het altijd goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:23 schreef Running_free het volgende:
Nou dan hou ik wel op met lezen, niet met koffie.
Maar dat geeft zulke nare vlekken.quote:
Ja, zie edit. En niks wat bleek niet oplossen kanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat geeft zulke nare vlekken.
Ik dacht ook dat je heel serieus wasquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die edit. En niks wat bleek niet oplossen kan.
Ik was dan ook niet van plan op de zitbank te gaan kotsen, al kan leer wel wat hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat je heel serieus was
Ik zou echt niet zo snel met bleek aan de slag gaan bij mijn bank trouwens
Nou ik kan me er wat bij voorstellen, prutsers.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet van plan op de zitbank te gaan kotsen, al kan leer wel wat hebben.
Maar goed, de Rabobank dus.
Het mooie is, ze hebben zelf ook geen idee waarom mijn pas geblokkeerd isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik kan me er wat bij voorstellen, prutsers.
Ja idd.. En fijn ook dat je een heel weekend niet kunt pinnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het mooie is, ze hebben zelf ook geen idee waarom mijn pas geblokkeerd is.
Echt, mijn reactie kwam absurd dicht bij een dubbelemet een sausje
.
Ja. Het is toch achterlijk dat ze niet eens even bellen dat de pas geblokkerd isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd.. En fijn ook dat je een heel weekend niet kunt pinnen.
Kan nu niet zo makkelijk bij mijn foto's.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of foto's in je fobo plaatsen, doet het altijd goed.
Hoeft ook niet hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:51 schreef Running_free het volgende:
[..]
Kan nu niet zo makkelijk bij mijn foto's.
Morgen tijd om langs te gaan en er een relletje te schoppen? Tis immers een dikke faal van de bank.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Het is toch achterlijk dat ze niet eens even bellen dat de pas geblokkerd is. Ik kan helemaal niks.
Foto´s?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:55 schreef Running_free het volgende:
Fotos komen wel moet alleen even geduldig zijn.
Ja, je weet wel, (in dit geval) duizenden pixels die samen een plaatje vormen van een persoon, dier of ding.quote:
Wel een goed geboortejaarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:02 schreef Running_free het volgende:
[..]
in FoBo, alleen nu even niet.
ahh! rukvoerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, (in dit geval) duizenden pixels die samen een plaatje vormen van een persoon, dier of ding.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, (in dit geval) duizenden pixels die samen een plaatje vormen van een persoon, dier of ding.
quote:
Het is wel grappig, dat zodra er nieuw materiaal is, jij weer verschijnt. Of is dat toeval?quote:
Viel het jou ook al op?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel grappig, dat zodra er nieuw materiaal is, jij weer verschijnt. Of is dat toeval?.
het gaat niet om het bouwjaar maar het conserveren.quote:
euh ja.. domme inkoppers moeten gemaakt worden hequote:
Vooral de domme inkoppers ja, de slimme hoeven niet zo nodigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:16 schreef clevy het volgende:
[..]
het gaat niet om het bouwjaar maar het conserveren.
[..]
euh ja.. domme inkoppers moeten gemaakt worden he
ik doe m'n best om laag op niveau in te zetten maar dat lukt niet altijd zo goedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vooral de domme inkoppers ja, de slimme hoeven niet zo nodig
Sure babequote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:25 schreef clevy het volgende:
[..]
ik doe m'n best om laag op niveau in te zetten maar dat lukt niet altijd zo goed
er is echt iets mis met hem jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:26 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man heeft schoolspullen ingeslagen, hij stuitert nog net niet tegen het plafond van blijheid!
Ach nee joh, is toch leuk, hij voelt zich groot en al die nieuwe spullen. En een nieuwe stoere rugzak.quote:
Dan heeft ´ie karatelessen nodigquote:
Wat gaat ie doen? Gymnasium?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach nee joh, is toch leuk, hij voelt zich groot en al die nieuwe spullen. En een nieuwe stoere rugzak.
Ik was zo nu en dan alweer aanwezig en had Running volgens mij voor gister nog niet zien posten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel grappig, dat zodra er nieuw materiaal is, jij weer verschijnt. Of is dat toeval?.
ik keek precies hetzelfde toen ik deze pic zagquote:
Nee, havo/vwoquote:
Eastpack?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach nee joh, is toch leuk, hij voelt zich groot en al die nieuwe spullen. En een nieuwe stoere rugzak.
ah koel.. ze zei 'babe' tegen mequote:
combinatiejaar? kan je altijd nog zien wat je wil.quote:
Jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
combinatiejaar? kan je altijd nog zien wat je wil.
had ik dat vroeger maar
Al dat vodka drinken heeft dus nog niet enig effect gehad.quote:
Yep. Een zwarte. En voor de rest alles van Vansquote:
NOMM NOMM NOMMquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:32 schreef Running_free het volgende:
Maar goed voor mijzelf zorgen.
[ afbeelding ]
ze drinkt te weinig iddquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al dat vodka drinken heeft dus nog niet enig effect gehad.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al dat vodka drinken heeft dus nog niet enig effect gehad.
Het enige wat je van Vans nodig hebt zijn schoenenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yep. Een zwarte. En voor de rest alles van Vans
Ja die heeft ie ook. Duh.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het enige wat je van Vans nodig hebt zijn schoenen
volgens mij dronk je het zelfs tijdens de bevallingquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee, impliceer jij nu dat ik vodka dronk toen ik zwanger was?
Dan had het vast niet zo'n pijn gedaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgens mij dronk je het zelfs tijdens de bevalling
Als je veel op had zou het nog zomaar kunnen dat je dubbel zag en dacht dat je een tweeling hadquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan had het vast niet zo'n pijn gedaan.![]()
Was het wel zo'n snelle bevalling als ik altijd dacht? Ms was ik gewoon out voor een groot gedeelte
Ik heb gister en eergister ook gepost.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik was zo nu en dan alweer aanwezig en had Running volgens mij voor gister nog niet zien posten.
Dus toeval ja. Zit niets achter, kan je dus geen smeuïg verhaal bezorgen.
das een kuuske., en die knuffelt ze .. dus win-winquote:
Ik bedoelde dat jij wellicht eergister misschien wel al gepost had, maar ik je pas gister voor het eerst opmerkte. Ik zit niet in elk topic.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:37 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ik heb gister en eergister ook gepost.
Jij neemt toch dagelijks een bad in vodka vanaf het moment dat je geboren was?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee, impliceer jij nu dat ik vodka dronk toen ik zwanger was?
Oeh, dat is niet fijn als ik me net geschoren heb.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij neemt toch dagelijks een bad in vodka vanaf het moment dat je geboren was?
En ik in vodka....quote:
quote:
quote:
ik gok dat er achter het verkeersbord nog Dy staatquote:
toch zonder dy is die leuker....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik gok dat er achter het verkeersbord nog Dy staat
Ik gok op een paalquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik gok dat er achter het verkeersbord nog Dy staat
Hoe verantwoord van je!quote:
quote:
papilotti geeft de middelvinger aan missbquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
papilotti geeft de middelvinger aan missbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervloekt voorstellingsvermogen van me.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
papilotti geeft de middelvinger aan missbHeb je pleisters in huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:
Ik heb geen aardbeienquote:
Zappen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk the Island. De moeite waard of kan ik beter zappen?.
Ik zit nu binnen op het werk, dus het mooie weer heb ik niet zoveel aan. En de BBQ was gisteren en daar heb ik nog steeds een kater vanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:03 schreef Running_free het volgende:
[..]
Maar heb jij niet mooi weer en BBQ? Ik heb wel aardbeien maar ook regen....
Vraag het dan niet!quote:
Kolere, wat is dat wel niet voor een maat?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwenpost:
[me=Spezza19] gaat deze schoenen waarschijnlijk bestellen
[/me]
[ afbeelding ]
sorry maar ze zien er erg pauper uit, komt door dat klittebanddingetjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwenpost:
[me=Spezza19] gaat deze schoenen waarschijnlijk bestellen
[/me]
[ afbeelding ]
Deze wel?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:09 schreef Running_free het volgende:
Deze vrouw vind ze niet mooi.....
Grootquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kolere, wat is dat wel niet voor een maat?
Doe dan deze:quote:
omdat stoere rockjongetjes soms hun mammie willen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:16 schreef Running_free het volgende:
Okee dan ben ik iet aan het luisteren en dat heet: 500 Songs Every Rock Fan Should Know
En dan krijg ik te horen.... Dear mama van 2pac, wtf? of ben ik gewoon in de war en is dat rock tegenwoordig?
Fijn voor in de autoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:18 schreef Running_free het volgende:
Nu Born to be Wild van steppenwolf, veeeel beter
http://www.amazon.com/Flo(...)SK?tag=cheapasale-20quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Specs?
heb wel bruine schoenen nodig though
Maar nog niet goed genoeg?quote:
en hoe oud is peuter? dat wordt nog wat de komende jarenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
Ha, ik was ook op schoenenjacht. Voor Peuter dan. Maar alles is stom, dus ik heb geen zin meer.
Dikke uitverkoop. Ik heb dezelfde schoenen die ik al had (wat een heerlijke schoentjesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
Ha, ik was ook op schoenenjacht. Voor Peuter dan. Maar alles is stom, dus ik heb geen zin meer.
Hij is 3. Ik ben een zeur met schoenen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en hoe oud is peuter? dat wordt nog wat de komende jaren
Ik koop voor Peuter ook al drie jaar op rij witte Allstars elke lente. Maar ik wil uit dat patroon stappen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dikke uitverkoop. Ik heb dezelfde schoenen die ik al had (wat een heerlijke schoentjes) gekocht voor 35 euro.
oh JIJ vindt alles stom, niet peuterquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is 3. Ik ben een zeur met schoenen.
Een Peuter met witte schoenen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik koop voor Peuter ook al drie jaar op rij witte Allstars elke lente. Maar ik wil uit dat patroon stappen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Peuter met witte schoenen?
Peuters?quote:
Ik heb brede voeten, dus veel veterschoenen pas ik simpelweg nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:14 schreef ArTiC het volgende:
Heb je soms je veterstrikdiploma niet?
[ afbeelding ]
Dit ziet er dan toch al een stuk beter uit
Gadverdammequote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadverdamme. Dan kan je ze net zo goed meteen Nike air maxjes aantrekken
.
ik heb ook kistjesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:33 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg van de nette schoenen, mag van mij iets stoerder
zo blijft ie kleinquote:
peuter moet ze aan, jij nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn smaak. Ook te grof voor zijn spillepootjes trouwens.
Ik vind dat echt verschikkelijkquote:
Jeweetsquote:
Hij is mijn accessoire!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
peuter moet ze aan, jij niet![]()
Ik ga geen kistjes dragen onder een pakquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:33 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg van de nette schoenen, mag van mij iets stoerder
quote:
Daar heb je gelijk in, ik doe ook niet mijn dr martens aan onder een jurk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga geen kistjes dragen onder een pak
Ik prop m ook altijd in mijn Louis Vuitton.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]net als zo'n tashondje ofzo?
tenzij je een soort van Courtney Love uitstraling wilquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:40 schreef Running_free het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik doe ook niet mijn dr martens aan onder een jurk.
Hehe, hoeveel paar heb je in totaal dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
mn vader keek naar de 5 paar shcoenen op de vloer, heb je zoveel schoenen? euhm de rest staat daar *wijst naar kast*
roze bandje om zn nek?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik prop m ook altijd in mijn Louis Vuitton.
Kan heel leuk staan. Als je het kan hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:40 schreef Running_free het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik doe ook niet mijn dr martens aan onder een jurk.
Dan moet je ook je lippenstift om je mond heen smeren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tenzij je een soort van Courtney Love uitstraling wil
Nee de zeldzame keren dat ik in een nette jurk loop doe ik daar ook nette schoenen onder.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tenzij je een soort van Courtney Love uitstraling wil
durf t niet te tellenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, hoeveel paar heb je in totaal dan?
Ik heb 2 paar sneakers, 2 paar laarzen die pijn doen en ik dus nooit draag, en hoeveel paar slippers ik heb durf ik niet te zeggen want dat gaat nergens over.
Ik tel ook niet. Ik weet alleen dat m'n schoenenkast vol zit. Ik moet nodig wat weggooien, sommige schoenen zijn gewoon niet meer draagbaarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
durf t niet te tellenmaar genoeg
geen honderd paar ofzo
Ik heb wel jurken waar het onder kan, alleen dan toch draag ik liever mijn bijna nette laarzen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan heel leuk staan. Als je het kan hebben.
Hij draagt tegenwoordig uit zichzelf mijn armbanden enzo. Hoe glimmender, hoe beter. Roze bandje zou niet misstaan.quote:
true...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moet je ook je lippenstift om je mond heen smeren.
ik heb 3 paar dc's bijv maar 2 paar zijn wel bijna op gewoon maar just in case.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik tel ook niet. Ik weet alleen dat m'n schoenenkast vol zit. Ik moet nodig wat weggooien, sommige schoenen zijn gewoon niet meer draagbaar.
quote:
picsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:44 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ik heb wel jurken waar het onder kan, alleen dan toch draag ik liever mijn bijna nette laarzen.
Iets met velours wijd uitlopende mouwen en opstaande kraag, om een voorbeeld te noemen. En vooral veel zwart, maar goed dan heb ik nu mijzelf zeker in een hokje gestopt waar ik niet meer uit komquote:
Je komt als Goth over door die beschrijving jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:47 schreef Running_free het volgende:
[..]
Iets met velours wijd uitlopende mouwen en opstaande kraag, om een voorbeeld te noemen. En vooral veel zwart, maar goed dan heb ik nu mijzelf zeker in een hokje gestopt waar ik niet meer uit kom
en scheermesjes?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:47 schreef Running_free het volgende:
[..]
Iets met velours wijd uitlopende mouwen en opstaande kraag, om een voorbeeld te noemen. En vooral veel zwart, maar goed dan heb ik nu mijzelf zeker in een hokje gestopt waar ik niet meer uit kom
Velours vind ik eng.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:47 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje afhankelijk. Die hele zware, zwarte jurken vind ik alleen leuk voor carnaval of zo. Maar de corsetten zijn vaak echtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:51 schreef Running_free het volgende:
Ik ben geen diehard goth, ik vind wel de kleding heel erg mooi. En scheermesjes alleen om mee te doen waarvoor ze zijn.
Ik wil nog een corsetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje afhankelijk. Die hele zware, zwarte jurken vind ik alleen leuk voor carnaval of zo. Maar de corsetten zijn vaak echt.
Ik vind een siercorset vaak heel mooi, moet niet te extreem ingesnoerd zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:57 schreef Barbusse het volgende:
Niks mis met een mooi korset (mits goed gevuld).
quote:
En?quote:
Adem kunnen halen zou wel fijn zijn jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:59 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ik vind een siercorset vaak heel mooi, moet niet te extreem ingesnoerd zijn.
nergens voor nodigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Adem kunnen halen zou wel fijn zijn ja
het is weer bijna carnaval jaquote:
ademhalen kan door je neus, en nu pijpen sletquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Adem kunnen halen zou wel fijn zijn ja
Ik heb een hele mooie gezien die ik wil bestellen. Maar ik vergeet steeds een meetlint te kopen zodat ik m'n maten kan nemenquote:
Dat is geen korset, dat is porno. Ook niks mis mee hoorquote:
Maar als het korset nou zo strak zit dat ze niet eens kan slikken?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ademhalen kan door je neus, en nu pijpen slet
je bedoeld dat je het moet kopen, aantrekken, foto's maken en die hier postenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:07 schreef Running_free het volgende:
Ik wil eigelijk gewoon een simpel (kunst)leren corset, ben plaatje aan het zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |