Is er iets?quote:
Ah ok, of anders (misschien voor jou) piemols en wijn? Of misschien een andere drank?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit na te denken over de tetten en het bier
Gooi bier over je tettenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit na te denken over de tetten en het bier
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een grapje he! Dat is nog zonde van schuttersbier.
Pff... Schuttersbier..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het bier geef ik liever aan Q iddquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Juistem, duidelijk, maar je kan het ook wel aan mij geven hoorquote:
Jou ken ik nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:49 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Juistem, duidelijk, maar je kan het ook wel aan mij geven hoor
en aan wie geef je de tetten dan?quote:
Jij bent nog jong. Jij mag nog niet drinken en niet aan tieten denkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:49 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Juistem, duidelijk, maar je kan het ook wel aan mij geven hoor
He das nou jammer, geen bier dus?quote:
Mag t ook piemols en bier zijn? beetje mixenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ah ok, of anders (misschien voor jou) piemols en wijn? Of misschien een andere drank?
Ik hoor net dat je jong bent..dus neequote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:51 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
He das nou jammer, geen bier dus?
Ligt eraan hoe jong je denkt dat ik ben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je jong bent..dus nee
geen idee, ik luister naar godtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:53 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe jong je denkt dat ik ben.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:53 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
quote:geboortedatum: 30-03-1998
neequote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag t ook piemols en bier zijn? beetje mixen
Waar heb je dat vandaan getoverd?quote:
Je profiel slimmerdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:56 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan getoverd?
Kijk dan nog maar eens, want er staat echt 1988 hoorquote:
broekiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:57 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Kijk dan nog maar eens, want er staat echt 1988 hoor
Ik wilde mijn punt even extra kracht bijzettenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:57 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:57 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:53 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
quote:
Zo en? Dat is nog steeds 10 jaar verschilquote:
Ik zag dat je uit Enschede komt, een rasechte Tukker?quote:
Zo wil ik mij niet per definitie neerzetten, maar ben hier opgegroeid en woonachtigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:00 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Ik zag dat je uit Enschede komt, een rasechte Tukker?
Ah oke, en bevalt het daar nog?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo wil ik mij niet per definitie neerzetten, maar ben hier opgegroeid en woonachtig
Het woont wel lekker jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:03 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Ah oke, en bevalt het daar nog?
Ik ben geboren en getogen Tukker, vandaarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het woont wel lekker ja
vanwaar de interesse?
Waar precies?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:05 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen Tukker, vandaar
Borne, ja dan kan je jezelf wel tukker noemenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:07 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
In heb (tot 7 maanden geleden) in Borne gewoond, gat van een plaats
Nu woon ik en Tsjechie, Brno
Jup zeker, ben ook de enige echte Tukker hier in Tsjechiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Borne, ja dan kan je jezelf wel tukker noemen
Begrijpelijk, vanwaar daarheen gegaan dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:09 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Jup zeker, ben ook de enige echte Tukker hier in Tsjechie
Ah Brno. Tukkerland oost. Grenst aan elkaar natuurlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:07 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
In heb (tot 7 maanden geleden) in Borne gewoond, gat van een plaats
Nu woon ik en Tsjechie, Brno
Ik had werk gevonden in Tsjechie. Ik kon in Nederland geen werk vinden, en kreeg een aanbieding, dus vandaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk, vanwaar daarheen gegaan dan?
Goedkope hoeren en goedkoop bier.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk, vanwaar daarheen gegaan dan?
Weinig verschil hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef Barbusse het volgende:
Daar heeft familie van mij gewoond. Ze zijn nu geëmigreerd naar de metropool Glanerbrug.
Hij mag geen bierquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goedkope hoeren en goedkoop bier.
Whats not to like
Als rasechte tukker spreek je het natuurlijk uit als Brnóóóóóóóó.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah Brno. Tukkerland oost. Grenst aan elkaar natuurlijk.
Al kreeg ik een aanbieding.. zou ik niet daarheen gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik had werk gevonden in Tsjechie. Ik kon in Nederland geen werk vinden, en kreeg een aanbieding, dus vandaar.
Niks mis met Tsjechië.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik had werk gevonden in Tsjechie. Ik kon in Nederland geen werk vinden, en kreeg een aanbieding, dus vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |