zink!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn ventje heeft zoveel poepluiers momenteel dat het hele gebied vuurrood is. Hij houdt zich groot en balt eerst alleen zijn vuistjes en spant zich aan maar als er veel poetswerk is moet hij toch huilen. Zo zielig![]()
Ik ga het maar met een washandje wassen en die spray halen.
oke...bij ons komt er dan geen 20cc bij hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:27 schreef danic het volgende:
Oh Cleany, dan is onze manier van fles geven toch niet hetzelfde hoor. Wij geven 120 cc water + 4 schepjes wat dan samen 140 wordt. Dus geen 140 cc water, want dan geef je flessen van 160 cc en dat x6, kom je uit op 960 cc per dag. Is nogal veel te veel voor die kleintjes!
Wij gebruiken Enfamil voeding, maar 5 keer 150 kunnen we misschien ook proberen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:01 schreef mefke79 het volgende:
Cleany, welke voeding gebruik je dan? Want zowel nutrilon als friso werken met 1 schepje op 30ml water. Doe je 4 schepjes op 120, dan wordt de flesinhoud ongeveer 135 ml, dus het klopt wat Danic zegt. Sowieso wordt afgeraden om te werken met halve schepjes, dan kan je beter extra aanmaken (in jullie geval met 150 ml water en 5 schepjes) en niet helemaal laten opdrinken. Dan blijft de verhouding goed.
Logopediste dus ivm de reflux. Fijn dat ie wel netjes drinkt. Ik heb geen ervaring met de difraxflessen, maar hoor van verschillende mensen dat die prima zijn.
Tankgirl, jammer dat het rochelen nog zo erg is. Die ene keer dat wij ab ervoor gekregen hebben ging het echt heel snel beter, ik hoop dat dat bij jullie ook zo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, wie weet helpt wat je doet wel degelijk, hoor! Maar als dat niet zo is dan zijn er inderdaad wel wat dingen die je kunt doen om het minder pijnlijk te laten zijn. Een ervan is stoppen om doekjes te gebruiken en er bijvoorbeeld een washandje bij pakken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het gaat mij inderdaad niet om het verhelpen maar vooral dat ik hem zo min mogelijk pijn doe.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:54 schreef Troeta het volgende:
Anne!!!!!![]()
en even showen...Mooie foto's! Wat een schatje is het toch. En hij wordt rossig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg, had je al trots lopen verkondigen dat hij kan staan?
En hoera voor Anne!I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Kun je je beter inleven in de pijn van anderenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:03 schreef MamaPurk het volgende:
En tussen 6 en 7 is heul vroeg als je gewentbent rond 9 op te staan met de kids![]()
Ja ik krijg steeds meer respect voor ouders met gebroken nachten en vroege kinderenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kun je je beter inleven in de pijn van anderen
dat deed ik dus ook altidj met Jaël, maar bij Sarah is wakker wakker en dan moet er gespeeld worden!! En aangezien we neit willen dat J wakker word door Sarah gaat ze dus naar beneden met mij en aangezien mijn man om kwart voor 7 weg moet begint mijn dag dus op die tijdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:25 schreef Solagratia het volgende:
Ik vind vroeg op staan vreselijkAls J. om half acht de deur uit gaat dan hoop ik altijd dat ze nog een uurtje slaapt en draai ik me nog een keer om in bed
Lang leve het flexibele werken
Helemaal eens met dat liever doorslapen dan uitslapen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:46 schreef Vanyel het volgende:
Bij ons wordt het met een voeding rond tien uur meestal tussen 6 en 7 's ochtends. Dat zonder nachtvoeding, dus ik ben er heel tevreden over. Liever doorslapen dan uitslapen.
Jemig Juud, da's een onvervalst regelnachtje! Voor wat het waard is: die komen hier inmiddels niet meer voor. *Afkloppen*quote:
Mja, lastig is het. Het is op zich wel vrij vroeg om op één slaapje over te stappen. En goed slapen overdag is ook noodzakelijk om 's nachts goed te kunnen slapen. Doe je hem overdag naar bed als je slaapsignalen bij hem ziet? Het zou zomaar kunnen dat het tegenovergestelde goed is voor hem, namelijk om hem zelfs een extra slaapje te laten doen. Maar dat hangt helemaal af van de signalen die je overdag van hem oppikt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:00 schreef Troeta het volgende:
Hij wil niet alleen zijn en spelen. Dat zitten en staan van hem vind ik heel knap, maar hij blijft het maar doen, met slaapzak en al. En dan stoot ie zn hoofd weer, of z'n slaapzak zit strak om hem heen gewikkeld.
We hebben vannacht geprobeerd om hem dan maar in een campingbed naast ons te doen, maar dat werkte ook voor geen meter, dus maar weer in bed genomen.
Het ging een klein weekje goed, maar nu weer 3 nachten achter elkaar dit. Ik weet ook echt niet hoe het komt. Ik zit er aan te denken om maar naar 1 slaapje overdag te gaan, maar dat betekent dus dat ik hem de hele tijd wakker moet houden en of dat nou zo goed is?
Gezellig is het iig niet.
Ik vind het echt een 'ik ben klaar om door te slapen'-teken. Ze wordt klaarblijkelijk niet wakker met schreeuwende honger. Nu moet ze het alleen daadwerkelijk gaan doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:03 schreef Vanyel het volgende:
Dottir wordt net zo wakker als Lena, alleen haal ik haar er sneller uit omdat ik dat meestal wel gezellig vind.
idem dito, ook om tien uur voor het laatst gevoed en om 7:30 wakker. Vervelend Juud...zal je wel kapot zijn!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:46 schreef Vanyel het volgende:
Bij ons wordt het met een voeding rond tien uur meestal tussen 6 en 7 's ochtends. Dat zonder nachtvoeding, dus ik ben er heel tevreden over. Liever doorslapen dan uitslapen.
Hoop dat de huisarts iets onschuldigs vindt dat zo op te lossen is claudia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |