Donderdag avond op de markt in Eindhoven laten we zeggen 20.00 uur ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Zuid Oost Brabant, regio Eindhoven.
Yo, t is hier geen datingsite!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:54 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Donderdag avond op de markt in Eindhoven laten we zeggen 20.00 uur ?
Volgens mij staat Fok! ook in het rijtje hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Yo, t is hier geen datingsite!
Dus ik(of iemand anders) kan hier niet heel onschuldig met jou flirtenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Yo, t is hier geen datingsite!
Oeps, niet gezien. My bad...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij staat Fok! ook in het rijtje hoor
Dat kun je altijd proberen natuurlijk. Want Fok! is ook een datingsite hoor ik net..quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ik(of iemand anders) kan hier niet heel onschuldig met jou flirten
Euhquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oeps, niet gezien. My bad...
[..]
Dat kun je altijd proberen natuurlijk. Want Fok! is ook een datingsite hoor ik net..
Hahaquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaik weet wat beters als jij het ijs voor mij alvast breekt dan maak ik daarna wel een praatje met haar
He hallo NouMooiNiet, leuke nick, hoe kom je daar zo bij?quote:
Nee man, ze heeft nog niets teruggezegd, het ijs moet eerst brekenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
Oh nu moet ik wat zeggen zekerHoi ik ben tijnbrein
Oh gelukkigquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Nee man, ze heeft nog niets teruggezegd, het ijs moet eerst breken
Die zegt niets meer terug. Wat dat betreft lijkt Fok inderdaad ook echt op een datingsitequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Nee man, ze heeft nog niets teruggezegd, het ijs moet eerst breken
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Die zegt niets meer terug. Wat dat betreft lijkt Fok inderdaad ook echt op een datingsite
Laat ik daar nou net wonen. Ik zeg toch: foto. De rest doesn't matter 2night.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Zuid Oost Brabant, regio Eindhoven.
Maffe kattenmeppersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:33 schreef dawg het volgende:
eindhoven de gekste.maar helmond nog net iets gekker.
ai ai aiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:33 schreef dawg het volgende:
eindhoven de gekste.maar helmond nog net iets gekker.
Daar praten ze zo raar... Ik zit nog wel eens in de trein richting enschede (woon zelf in Deventer) en als ik dan van die twentse vrouwen hoor praten: neuh, klinkt niet echt aantrekkelijk...quote:
voor een twentenaar praat ik (schijnbaar) niet heel raar/twentsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
Daar praten ze zo raar... Ik zit nog wel eens in de trein richting enschede (woon zelf in Deventer) en als ik dan van die twentse vrouwen hoor praten: neuh, klinkt niet echt aantrekkelijk...
Ja ach dat vinden wij van limburgers en mensen uit de randstad..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Daar praten ze zo raar... Ik zit nog wel eens in de trein richting enschede (woon zelf in Deventer) en als ik dan van die twentse vrouwen hoor praten: neuh, klinkt niet echt aantrekkelijk...
Wat voor spreek jij dan voor dialect?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
voor een twentenaar praat ik (schijnbaar) niet heel raar/twentsdaar ben ik al heel lang heel blij om.
Geen, gewoon ABN, maar met een lichte twentse tongval af en toequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:06 schreef Spijker83 het volgende:
Wat voor spreek jij dan voor dialect?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |