Controlfreakje dus.quote:Zodra ik iemand leuk vind, ligt voor mijn gevoel de bal bij hem en daar kan ik heel erg slecht tegen en dan word ik zenuwachtig en onzeker en dat is KUT!
Ach, Re heeft zijn pogingen om deze topics OT te houden inmiddels lang en breed opgegevenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:04 schreef dawg het volgende:
[..]
anders is er altijd nog oprah.
/offtopic
Yep, een rasechte!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Controlfreakje dus.
of snel verliefd
oh nee!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach, Re heeft zijn pogingen om deze topics OT te houden inmiddels lang en breed opgegeven
[..]
Yep, een rasechte!
()
Controlfreak is iets anders als muggenzifterquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:09 schreef dawg het volgende:
[..]
oh nee!dan gaat deze reeks straks nog dezelfde kant op als singles!
misschien dat jij als controlfreakje dan maar de touwtjes van dit topic in handen moet nemen om dat te voorkomen.
Haha, hij wil welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:45 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij lukt het tot nu toe nog aardig dit topic OT te houden
En spirit.. gewoon daten die wasmachine. Dat kan je er vast nog wel uitslaan.
Nee, maar ik ben haar wel al een aantal keer in de supermarkt tegengekomen. Dus ik weet hoe ze er uit ziet en blijkbaar wist ze ook hoe ik er uitzag want ze herkende me meteen op Lexa.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:50 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Gezellig! Kende je der al langer?
Weet jij wel hoe raar die naam is?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:12 schreef dawg het volgende:
dat ie je naam niet meer weet als het toch een superleuke date was, is wel slecht natuurlijk.
nee, maar ik date dan ook niet met spiritje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe raar die naam is?
Maar je moet hem echt op je hand schrijven ofzo om hem niet te vergeten. Echt zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:26 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, maar ik date dan ook niet met spiritje.
Ja, hoe lang is jouw eisenlijstje? Reis je ook? Heb je "enig niveau"?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ooooooow ik heb mijn oude profiel maar weer eens geactiveerd, het is nodig..(RP).
Maar ik krijg echt geen leuke omschrijving van mezelf verzonnen.
Er komen een hoop onzinverhalen voorbij, daar wil ik er niet ook 1 van worden...![]()
1) wowquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:01 schreef picardmike het volgende:
Ik zit alleen nog maar op Badoo. Wat eigenlijk net zo goed is als paiq alleen de dames wat beter zijn. Ik dacht eerst dat er alleen maar nepperts op zaten maar meer dan 50% blijkt toch echt te zijn 1. Dames praten hier ook als je goed begint, alleen moet je oppassen dat vrouwen niet blijven spelen met je. Het is niet echt een datingsite meer een sociale site. Om dates dus zeker niet vragen2!
Ja hoor, niveau heb ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, hoe lang is jouw eisenlijstje? Reis je ook? Heb je "enig niveau"?
Post ff een foto, dan kunnen wij gelijk jouw kwaliteiten opnoemen voor je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja hoor, niveau heb ik![]()
Naar de andere kant van het land reizen heb ik niet zo'n zin in, dus t liefst wel iemand die niet al te ver uit de buurt woont.
Qua eisen vind ik ook moeilijk om zo op te schrijven, evenals mijn eigen kwaliteiten![]()
Whahaha, mijn uiterlijke kwaliteiten kan ik zelf ook wel beoordelen, het gaat om de rest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Post ff een foto, dan kunnen wij gelijk jouw kwaliteiten opnoemen voor je.
De rest doesn't matterquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Whahaha, mijn uiterlijke kwaliteiten kan ik zelf ook wel beoordelen, het gaat om de rest.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Na enkele maanden kan ik nu toch wel definitief zeggen, spreek af in de eerste paar gesprekken of laat het gewoon gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |