Donderdag avond op de markt in Eindhoven laten we zeggen 20.00 uur ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Zuid Oost Brabant, regio Eindhoven.
Yo, t is hier geen datingsite!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:54 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Donderdag avond op de markt in Eindhoven laten we zeggen 20.00 uur ?
Volgens mij staat Fok! ook in het rijtje hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Yo, t is hier geen datingsite!
Dus ik(of iemand anders) kan hier niet heel onschuldig met jou flirtenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Yo, t is hier geen datingsite!
Oeps, niet gezien. My bad...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij staat Fok! ook in het rijtje hoor
Dat kun je altijd proberen natuurlijk. Want Fok! is ook een datingsite hoor ik net..quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ik(of iemand anders) kan hier niet heel onschuldig met jou flirten
Euhquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oeps, niet gezien. My bad...
[..]
Dat kun je altijd proberen natuurlijk. Want Fok! is ook een datingsite hoor ik net..
Hahaquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaik weet wat beters als jij het ijs voor mij alvast breekt dan maak ik daarna wel een praatje met haar
He hallo NouMooiNiet, leuke nick, hoe kom je daar zo bij?quote:
Nee man, ze heeft nog niets teruggezegd, het ijs moet eerst brekenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
Oh nu moet ik wat zeggen zekerHoi ik ben tijnbrein
Oh gelukkigquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Nee man, ze heeft nog niets teruggezegd, het ijs moet eerst breken
Die zegt niets meer terug. Wat dat betreft lijkt Fok inderdaad ook echt op een datingsitequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Nee man, ze heeft nog niets teruggezegd, het ijs moet eerst breken
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Die zegt niets meer terug. Wat dat betreft lijkt Fok inderdaad ook echt op een datingsite
Laat ik daar nou net wonen. Ik zeg toch: foto. De rest doesn't matter 2night.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Zuid Oost Brabant, regio Eindhoven.
Maffe kattenmeppersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:33 schreef dawg het volgende:
eindhoven de gekste.maar helmond nog net iets gekker.
ai ai aiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:33 schreef dawg het volgende:
eindhoven de gekste.maar helmond nog net iets gekker.
Daar praten ze zo raar... Ik zit nog wel eens in de trein richting enschede (woon zelf in Deventer) en als ik dan van die twentse vrouwen hoor praten: neuh, klinkt niet echt aantrekkelijk...quote:
voor een twentenaar praat ik (schijnbaar) niet heel raar/twentsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
Daar praten ze zo raar... Ik zit nog wel eens in de trein richting enschede (woon zelf in Deventer) en als ik dan van die twentse vrouwen hoor praten: neuh, klinkt niet echt aantrekkelijk...
Ja ach dat vinden wij van limburgers en mensen uit de randstad..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Daar praten ze zo raar... Ik zit nog wel eens in de trein richting enschede (woon zelf in Deventer) en als ik dan van die twentse vrouwen hoor praten: neuh, klinkt niet echt aantrekkelijk...
Wat voor spreek jij dan voor dialect?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
voor een twentenaar praat ik (schijnbaar) niet heel raar/twentsdaar ben ik al heel lang heel blij om.
Geen, gewoon ABN, maar met een lichte twentse tongval af en toequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:06 schreef Spijker83 het volgende:
Wat voor spreek jij dan voor dialect?
Dat went wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
zeg het eens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik ben er weer hoor, lag gewoon braaf te slapen..
[..]
ai ai ai
NouMooiNietNietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:30 schreef Maanvis het volgende:
Veel mensen uit omg eindhoven hier!
Welke vrouw durft te daten in de eclipse op park hilaria?
Que?quote:
Ik heb even op YT gekeken wat de Eclipse precies inhoudt, enne ik pas.quote:
Ik pas mee!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Que?
[..]
Ik heb even op YT gekeken wat de Eclipse precies inhoudt, enne ik pas.
Is dat niet gewoon een standaardreactie als het over Helmond gaat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef dawg het volgende:
ai ai ai klinkt alsof je iets kwijt wilt?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ai ai ai klinkt alsof je iets kwijt wilt?
Ja haha, ik zit al een poosje in dit topic te lezen... terreur Marokkanen in Helmondquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een standaardreactie als het over Helmond gaat?
ik woon in een relax stukje helmond.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
[..]
Ja haha, ik zit al een poosje in dit topic te lezen... terreur Marokkanen in Helmond
nee en nee en nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als je in de Wilde Wingerd woont of de Kromme Geer ofzo dan heb je gelijk. Anders leugenaar.
Mensen op het werk gelóven me in eerste instantie niet eens als ik zeg dat ik een rasechte Twentenaar ben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
voor een twentenaar praat ik (schijnbaar) niet heel raar/twentsdaar ben ik al heel lang heel blij om.
chickenquote:
Thanksquote:
Haha nice!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mensen op het werk gelóven me in eerste instantie niet eens als ik zeg dat ik een rasechte Twentenaar ben.
Ooit eens een plat Twentse garagehouder aan de lijn gehad op het werk dus tja, dan lul je plat Twents terug.. Maar toen dacht men dus dat ik zat te kutten en ter plekke een taal aan het verzinnen was.
Ze hebben met enige regelmaat aids.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi allemaal.
Ik heb een tijdje terug via DM ontvangen dat er vaak iets mis of vreemds( weet niet meer zijn preciese woordkeus) is met de meeste meisjes op paiq.
Wat is er mis met ze? wordt dat gezegd door mannen die niet van lieve meisjes houden ofzo?
Rossum.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:15 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha nice!
Wat ben jij een tukkurrrr??
ik geloof u niet. en zoja, wanneer kom je daar dan achter?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze hebben met enige regelmaat aids.
Maar ach, vrees niet; de eerste keer maak je je daar nog wel druk om, maar daarna boeit het je steeds minder.
Zodra er aangifte gedaan wordt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik geloof u niet. en zoja, wanneer kom je daar dan achter?
aangifte van wat? dat jij aangifte doet van "pogingen tot zwaar lichamelijk letsel" ( ofzo was de uitspraak van de aids/hiv-zaken de laatste tijd).quote:
Ik ga toch geen wattenstaafje in m'n pisbuis laten douwen gek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
aangifte van wat? dat jij aangifte doet van "pogingen tot zwaar lichamelijk letsel" ( ofzo was de uitspraak van de aids/hiv-zaken de laatste tijd).
dan ben je er toch juist achter gekomen VOORdat je aangifte doet.
hiv is geen vinaire bacteriele ziekte. dus geen wattenstaafjes hor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ga toch geen wattenstaafje in m'n pisbuis laten douwen gek.
Die wijven moeten zich maar laten testen tussen het draaien van de wasjes door.
En dán begint het gezeik dus pas hé. "Boehoe, nu ga ik dood
" *zanikzanik*zeikzeik*
Oh okay.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hiv is geen vinaire bacteriele ziekte. dus geen wattenstaafjes hor.
Ja man de superladies uit Rossum..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Rossum.
+1 als je het uberhaupt kent.
Dat dus jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja man de superladies uit Rossum..
Waren toch op sbs een keer.. wat slecht was dat zeg..
Heb jij even geluk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat dus ja.
Maar ter mijn verdediging; andere generatie dus geen van allen geneukt.
jij kan plat/twents? Ik echt niet hoor. Hoogatens wat meer n-en inslikken en wat eeeee's en ooooooo's hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mensen op het werk gelóven me in eerste instantie niet eens als ik zeg dat ik een rasechte Twentenaar ben.
Ooit eens een plat Twentse garagehouder aan de lijn gehad op het werk dus tja, dan lul je plat Twents terug.. Maar toen dacht men dus dat ik zat te kutten en ter plekke een taal aan het verzinnen was.
ik moest googlen, ik zie het....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja man de superladies uit Rossum..
Waren toch op sbs een keer.. wat slecht was dat zeg..
Als je in die contreien komt en "normaal" Nederlands praat, ben je een verwaande stadse homo dus het wordt je met de paplepel ingegotenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jij kan plat/twents? Ik echt niet hoor. Hoogatens wat meer n-en inslikken en wat eeeee's en ooooooo's haha
Oh ja en vrouw die geblinddoekt geneukt wil worden blijft ook aandringen. Komen steeds pikantere foto's als ik on-line ben. Noemt ze me een watje dat ik haar nog niet geveegd heb. Ergens heeft ze nog gelijk ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:39 schreef Ordos20 het volgende:
Mwah niks van gemerkt: ik heb dagelijks contact met aannemers enzo uit Twente, en ik vindt ze beter te behappen dan die verwaande know-it-alls uit het westen (die ik dan zonder pardon op hun bek laat gaan... altijd lachen). Maareuh mmmhhh es even rondkijken voor een leuke twentse dame... het accent is natuurlijk wel reuze schattig
Haha lolquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:27 schreef kastanova het volgende:
Als je in die contreien komt en "normaal" Nederlands praat, ben je een verwaande stadse homo dus het wordt je met de paplepel ingegoten.
Leuk man! Jammer dat je een week moet wachten voor een nieuwe date. Uiterlijk is inderdaad niet het belangrijkste maar wel hetgeen waar je het eerst op let.Succes volgende week!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:53 schreef lateralize het volgende:
En vanavond een ontzettend leuke date gehad met een dame die ik heb leren kennen via OKCupidZij leek het ook erg leuk te vinden, en dat heeft ze net nog eens per sms bevestigd.. Helaas gaat ze een week weg voor haar werk, dus ik moet een weekje wachten om haar weer te zien.
Nog knapper dan ze al leek via internet.Niet dat dat het belangrijkste is natuurlijk, maar wel een leuke bijkomstigheid
Waarom is dat helaas? Omdat het niet meer dan gezellig gaat worden?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:12 schreef macondo het volgende:
Vanavond een date, maar helaas zegt mijn verwachtingsbarometer dat het gezellig gaat worden. Een knappe en interessante vrouw - van Paiq. En vrijblijvend afspreken, dat is eigenlijk nauwelijks een date te noemen.
Maar we'll see.
Dat is waar.. Waarom spreek je alsnog met haar af dan? Dan kun toch net zo goed met een andere leukere dame gaan daten?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:21 schreef macondo het volgende:
Gezelligheid is fijn, maar voor gezellige avonden heb ik al vrienden.
• Omdat er een kans is dat het echt klikt en we samen oud en gelukkig gaan wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:24 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat is waar.. Waarom spreek je alsnog met haar af dan? Dan kun toch net zo goed met een andere leukere dame gaan daten?
De enige echte, valide reden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:26 schreef macondo het volgende:
[..]
• Omdat ik hier vervolgens weer iets kan melden, ongeacht de uitkomst
Iemand moet het toch doen natuurlijk. Zeker sinds Silenus en Kasta afgezakt zijn naar niveau couch potato met een chick.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
De enige echte, valide reden.
Dat is inderdaad wel leuk. Tenminste niet zo standaard iets.. Kon je wel fatsoenlijk met elkaar praten dan? Kan me voorstellen dat dat wat lastig is tijdens het fietsen op een racefiets (neem aan dat het een redelijk tempo was)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:02 schreef palawan het volgende:
Nou, laat ik ook mijn ervaringen maar even delen.
Via paiq paar dagen geleden leuk zitten te kletsen met een dame. Gisteravond laat nog eventjes ingelogged, en zij was ook online, yay.
Weer gezellig, en toen vroeg ze of ik zin had om een rondje mee te fietsen met haar op de racefiets. Dus vanochtend 1,5uur wezen fietsen samen. Is weer eens wat anders dan zo standaard iets gaan drinken in een cafe!
Was leuk, nog geen vervolg geplanned maar dat komt hopelijk nog
Hebben beide wel een redelijke conditie, maar inderdaad niet heel hard geraced. Dan merk je toch dat je best snel buiten adem raaktquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:09 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel leuk. Tenminste niet zo standaard iets.. Kon je wel fatsoenlijk met elkaar praten dan? Kan me voorstellen dat dat wat lastig is tijdens het fietsen op een racefiets (neem aan dat het een redelijk tempo was)
Nice! Hoop voor je dat er snel een geslaagde vervolgdate komtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:17 schreef palawan het volgende:
[..]
Hebben beide wel een redelijke conditie, maar inderdaad niet heel hard geraced. Dan merk je toch dat je best snel buiten adem raakt
Maar als er stiltes vallen is dat geen probleem, kan je altijd zeggen dat je even buiten adem was bijv. Maar was gelukkig niet het geval bij ons
ik vind je vaak moeilijk doen om niks.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:26 schreef macondo het volgende:
[..]
• Omdat er een kans is dat het echt klikt en we samen oud en gelukkig gaan worden
Hij is gewoon erg bedreven en ervaren in het daten. En daarom heeft hij alles al meegemaakt en daarom gaat hij vooraf ook al uit van bepaalde uitkomsten. En dat laatste moet hij juist niet doen (en eea wat spontaner later gebeuren. Of die tongzoen nou 1e of 2e date gebeurt boeit nl. niet, maar hij ziet dat anders).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind je vaak moeilijk doen om niks.
Ik vind het wel positief eigenlijk, het is niet zo geforceerd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:05 schreef macondo het volgende:
Valt mij overigens wel op dat Paiq enorm veel vrijblijvender is dan betaalde sites als RP. En de dates dus ook.
Niet per se positief of negatief verder.
De afgelopen 3 weekenden grotendeels met haar doorgebracht, maar ik kan alsnog beweren niet eens een bank áángeraakt te hebben in die weekendenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Iemand moet het toch doen natuurlijk. Zeker sinds Silenus en Kasta afgezakt zijn naar niveau couch potato met een chick.
Die kerel met die tattoeages wil natuurlijk eten in de shoarmatent van zijn broer. Lekker !quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
Update: duurt nog even, maar we gaan volgende week woensdag uit etenBen benieuwd!
kewlquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:57 schreef macondo het volgende:
home sweet home. Toffe date, leuk meisje. Komt zeker date #2
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Die kerel met die tattoeages wil natuurlijk eten in de shoarmatent van zijn broer. Lekker !
Ja diequote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
kewl![]()
was dit met dat meisje waarvan je hoogstens had 'gezellig' ?
Als je daar van houdt klinkt het goedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:27 schreef macondo het volgende:
Ja die![]()
En echt, ze lijkt trouwens sprékend op Bridget Jones. Veel zelfspot, veel grappen en hetzelfde uiterlijk en manier van bewegen. (Niet heel strak, wel heel mooi gezicht).
Haha grappig hoe snel dat toch kan veranderen hequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Ja die![]()
En echt, ze lijkt trouwens sprékend op Bridget Jones. Veel zelfspot, veel grappen en hetzelfde uiterlijk en manier van bewegen. (Niet heel strak, wel heel mooi gezicht).
Als jij het iets vindt, dan vindt je het ook echt wat gezien je posts hierquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Ja die![]()
Succes man!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Ja die![]()
Ze is zo uniek dat ik haar nauwelijks kan beschrijven hier. Erg goed in een sport, erg bekende familie. Niet dat dat erg ter zake doet, want het is gewoon een superleuk kind. Maar we zullen zien hoe het gaat.quote:
Hoi,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
iemand berichte mij(en ik heb het teruggezocht nu net):"op paiq zitten veelal dames met problemen, helaas zijn de vooroordelen niet ongegrond"
ik vraag me af:
-wat zijn de vooroordelen dan (dit moet toch makkelijk te beantwoorden zijn voor normale mensen toch?)
-wat zijn die "problemen" dan? iets dat ze ietsjes zielig zijn ofzo?
Zou ze er erg gelukkig kunnen worden met iemand die haar in eerste instantie gewoon als sex-object ziet en voor 'gezelligheid' wel naar vrienden gaat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:26 schreef macondo het volgende:
• Omdat er een kans is dat het echt klikt en we samen oud en gelukkig gaan worden
Als je op zoek bent naar een vrouw terwijl je gezelligheid bij vrienden kan vinden, betekent dat niet direct dat je een vrouw zoekt voor alleen maar de seks. Er bestaat ook nog zoiets als genegenheid enzo...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zou ze er erg gelukkig kunnen worden met iemand die haar in eerste instantie gewoon als sex-object ziet en voor 'gezelligheid' wel naar vrienden gaat?
Ik heb nergens aangegeven haar te zien als seks (let op, ks geen x) object. Dus hoe kom je daar bij?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zou ze er erg gelukkig kunnen worden met iemand die haar in eerste instantie gewoon als sex-object ziet en voor 'gezelligheid' wel naar vrienden gaat?
Zo leek het wel. 'Waarschijnlijk is het 'helaas' alleen maar gezellig, en dat kan ik net zo goed met vrienden doen'. Je date toch om nieuwe vrouwen te leren kennen en voor de gezelligheid? En als het klikt so much the better.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:44 schreef macondo het volgende:
Ik heb nergens aangegeven haar te zien als seks (let op, ks geen x) object. Dus hoe kom je daar bij?
Alleen gezelligheid bij een date is waardeloos. Ik zoek een date waarbij er een "vonk" is van beide kanten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:04 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zo leek het wel. 'Waarschijnlijk is het 'helaas' alleen maar gezellig, en dat kan ik net zo goed met vrienden doen'. Je date toch om nieuwe vrouwen te leren kennen en voor de gezelligheid? En als het klikt so much the better.
Ouwe bokquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Alleen gezelligheid bij een date is waardeloos. Ik zoek een date waarbij er een "vonk" is van beide kanten.
Daten om te neuken - nee, die leeftijd heb ik wel gehad.
haha, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kweenie, hoe oud is Macondo ook alweer? Jaar of 50?
Klootzak. Noem jij mij een ouwe lul? Moette komme dan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:35 schreef dawg het volgende:
[..]
haha, ik moest lachen.
alles boven de 32.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |