Ja, alleen even vragenlijst invullen en als ze zeggen dat je het niet mag icm bv even vertellen dat ze het in hun 2011 boek na moeten zoeken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:38 schreef krijtlijk het volgende:
Oh echt? Dus als de huisarts het er niet mee eens is kan ik alsnog de apotheek binnenwandelen en het meekrijgen?
Je had toch al contact gehad met de LK? Maar goed, het wordt toch niet vergoed dus kun je het net zo goed zelf halen. Ik mag aannemen dat zij wel weet welk boek het is. Ze hebben een aantal boeken staan waar alle medicijnen in staan beschreven met alle bijwerkingen en wanneer het wel en wanneer het niet mag. Ik kreeg eerst ook geen dom mee, totdat ze het ging nazoeken en toen bleek dat het wel mocht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:48 schreef krijtlijk het volgende:
En als ik 2011 boek zeg dan weten zij wat ik bedoel?
Er heeft een vervangende huisarts terug gebelt en mocht het maandag ophalen bij de apotheek, even later belde hij terug om te zeggen dat het niet doorging en dat ik eerst met de lactatiekundige moest overleggen over de dosering etc. voordat ik het meekreeg. Irritant, mijn eigen huisarts zou er waarschijnlijk geen probleem van maken, maar die gaat volgens mij elke maand met vakantie ofzo, ik tref hem bijna nooit.
Ja mij!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:39 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb nog een doosje van 30stuks Domperidon liggen. Kan ik er iemand blij mee maken?
Ik denk dat je een hogere dosering krijgt. Het is tegen maagproblemen en daar worden 2 tabletjes voor voorgeschreven en als je het gebruikt om je productie mee te verhogen begin je vaak met 3×2.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:08 schreef krijtlijk het volgende:
Ja had ook idd een telefonisch consult gehad, maar de arts had nadat hij had toegezegd nog even verder gekeken en kwam tot de conclusie dat de domperidon in de melk zou terechtkomen en daarom kreeg ik het opeens toch niet mee. Toen gaf ik aan dat ik misschien wel een lagere dosering zou moet hebben dan waar het normaal voor gebruikt word (ik riep ook maar wat) Maar nu wil hij dan eerst precies weten hoe of wat de bedoeling is.
Ik zit op 2 pilletjes per dag. Ieder afbouwpoging (half pilletje per week eraf) liepen stuk op het moment dat ik op 1 pil per dag zat. Dus dan maar dom inslaan voor de komende tijd...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:29 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik denk dat je een hogere dosering krijgt. Het is tegen maagproblemen en daar worden 2 tabletjes voor voorgeschreven en als je het gebruikt om je productie mee te verhogen begin je vaak met 3×2.
Maar je LK heeft je dit aangeraden?
Bij Davinia zit het denk ik iets anders omdat haar medicijnen ook invloed op de productie gehad hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:04 schreef Asyniur het volgende:
Maar Davinia, je productie zou nu toch stabiel moeten zijn?
Ik zelf persoonlijk zou in elk geval geen moeite meer doen om mijn productie nog kunstmatig in stand te houden voor een kindje van die leeftijd. Als hij/zij er zelf geen moeite voor doet op het op te krikken...
Wat Twinkly zegt dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:04 schreef Asyniur het volgende:
Maar Davinia, je productie zou nu toch stabiel moeten zijn?
Ik zelf persoonlijk zou in elk geval geen moeite meer doen om mijn productie nog kunstmatig in stand te houden voor een kindje van die leeftijd. Als hij/zij er zelf geen moeite voor doet op het op te krikken...
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:47 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Oftewel, ik hou mijn productie niet kunstmatig hoog omdat ik niet wil dat ze afbouwt. Ik hou de productie in stand zodat Aviva zelf kan bepalen hoe ze afbouwt, niet dat het door meds wordt afgedwongen.
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |