abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100805556
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
The Man From Earth
[ afbeelding ]

Een stel docenten van een niet nader genoemde universiteit nemen afscheid van een collega. Tijdens dit afscheid legt voorgenoemde collega aan zijn mede academici een situatie voor: stel er is een mens dat al 14000 jaar oud is en zich onder hun bevind. Hoe zou die mens zijn, zou het überhaupt mogelijk zijn en welke vragen hebben zij aan hem.

Een film die het niet moet hebben van mooie beelden, prachtige muziek of geweldige shots. Gewoon intelligente mensen die intelligent met elkaar praten over een situatie die te absurd is om waar te zijn maar niet te weerleggen of te bewijzen valt. Ik vond het een verdomd boeiende film. Misschien omdat ik net een jointje had gerookt, maar het was precies de gespreksstof die ik heerlijk vind om te horen. Gewoon goed.

Ik: 8
Imdb: 8
Ik vond het ook een superfilm! Je merkt gewoon dat er over de gesprekken is nagedacht en dat er een bepaald niveau in de vragen zit die men stelt: heerlijk :Y
pi_100805686
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 11:04 schreef Abby79 het volgende:
Ik heb tijdens de zomerpuaze van de TV series in Amerika weer eens een oude serie uit de kast gevist, en de afgelopen tijd doorgebracht met het kijken van Buffy, the Vampire Slayer. Omdat ik na de laatste seizoen daar Sarah Michelle Gellar ook wel eens in een gelukkiger rol wilde zien heb ik daarna bijna al haar films gekeken. Helaas blijkt het spelen van een gelukkig iemand niet voor haar weggelegd, maar er zitten wel een aantal waardige films tussen:

The Air I Breathe
[ [url=http://www.geurts.org/taib.png]afbeelding
][/url]

Cast: Andy Garcia, Brendan Fraser, Sarah Michelle Gellar, Forest Whitaker, Kevin Bacon

A drama based on an ancient Chinese proverb that breaks life down into four emotional cornerstones: happiness, pleasure, sorrow and love. A businessman bets his life on a horse race; a gangster sees the future; a pop star falls prey to a crime boss; a doctor must save the love of his life.

Deze film was mij niet bekend, ze is ook nooit groots gereleased doordat de release maatschappij financiele problemen kreeg, maar ik vond hem zeker de moeite waard.
Het verhaal gaat over verschillende emoties, uitgebeeld door de verschillende karakters in de film. Hoewel het verhaal in eerste instantie lijkt op 4 korte films over deze mensen, komt in het laatste deel van de film alles samen. Ik vond de film uiteindelijk zeer zeker de moeite waard, de acteurs komen goed over (zeker Andy, Brendan en Sarah), en ondanks de donkere sfeer in de film, zoals gezegd absoluut de moeite waard.

IMDb score: 7.0/10
Mijn score: 8.0/10

Veronika Decides to Die
[ [url=http://www.geurts.org/vdtd.png]afbeelding
][/url]

Cast: Sarah Michelle Gellar, Jonathan Tucker, David Thewlis

The story centers on Veronika, a woman in her mid twenties who appears to have everything: good looks, good job and a great life ahead of her. Yet she decides to end her own life. She is unsuccessful and awakens in a mental hospital where she learns that she a short time to live. However in the hospital she meets people who are only 'insane' because they don't always follow society's rules. With little left to lose, Veronika embarks on a journey on which she frees herself to experience relationships and emotions and ultimately discovers what it means to live.

Deze film, opgenomen in 2009 maar in Nederland nog niet gereleased (30 aug), gaat over Veronika, een mooie succesvolle vrouw die een poging onderneemt tot zelfmoord. Dit lukt niet, maar als ze wakker wordt in een psychiatrisch instituut wordt duidelijk dat ze met de zelfmoordpoging haar hart zodanig beschadigd heeft dat ze nog maar enkele weken te leven heeft. Hierna worden deze weken gevolg, hoe gaat Veronika om met deze laatste weken.

Misschien door mijn persoonlijke ervaring wat "zwaarder" voor mij dan voor anderen (ik heb een jaar of 6 geleden eenzelfde iets geprobeerd met insuline, maar daarna - gelukkig - nooit in een instituut gezeten ;)), maar ik vind dit zo'n fantastische film. Het acteerwerk van Sarah Michelle Gellar vond ik zeer overtuigd. De tussenstukjes die je ziet tijdens haar zelfmoord laten echte wanhoop zien, het niet kunnen vinden van een uitweg, en het weten dat dit de enige manier is. Ook de emoties waar ze doorheen gaat binnen het instituut vind ik goed uitgewerkt, het was (voor mij) onmogelijk niet helemaal mee te leven met Veronika. Het enige "nadeel" vond ik het casten van David Thewlis als Dr. Blake, aangezien ik bij hem meer denk aan Harry Potter dan aan een psychiater ;)

IMDb score: 6.5/10
Mijn score: 9.5/10

Boeiende tips, ik ga die ook even kijken.
pi_100805731
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 09:39 schreef Karstman het volgende:
Green Lantern
[ afbeelding ]
Het universum heeft een probleem, het grote gele gevaar rukt op. Is het Groene Lantaarn Korps (hoe kom je erop) in staat het gele gevaar te weerstaan? Misschien niet, dus is het maar goed dat een testpiloot met kapsones wordt gerecruteerd door deze intergalactische blauwgroenhelmen. Maar ja is hij wel zo'n goeie keuze of is hij eigenlijk een slappe zak? In dit flauwe 3D CGI filmpje komen we daar achter.

Ik kom niet af van het "Berg" gevoel iedere keer als ik Ryan Reynolds zie. Zelfs als ie in dat groene pak zit zie de hele tijd dezelfde capriolen en verwacht ik dat Pete en Sharon het shot binnenlopen. Verder is het allemaal redelijk standaard, goed tegen slecht, held tegen wil en dank, love intrest enz. Maar toch wel onderhoudend, een echte popcornfilm zeg maar. 3D is weer eigenlijk overbodig hoewel het in het begin van de film als alles geanimeerd is wel leuk werkt, beetje door de ruimte vliegen is best cool in 3D.

Een 6.
Hahaha. _O-

Toegegeven, af en toe had ik dat ook.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:24:41 #279
296917 Abby79
Being myself!
pi_100806182
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 09:39 schreef Karstman het volgende:
Green Lantern
[ afbeelding ]
Ik kom niet af van het "Berg" gevoel iedere keer als ik Ryan Reynolds zie. Zelfs als ie in dat groene pak zit zie de hele tijd dezelfde capriolen en verwacht ik dat Pete en Sharon het shot binnenlopen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Hahaha. _O-

Toegegeven, af en toe had ik dat ook.
Er is een Green Lantern animatie waarin Nathan Fillion (Johnny Donnelly in Two Guys...) de stem doet van Hal Jordan, dus zo vreemd zouden Pete en Sharon niet zijn :P
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_100808023
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 11:04 schreef Abby79 het volgende:
Ik heb tijdens de zomerpuaze van de TV series in Amerika weer eens een oude serie uit de kast gevist, en de afgelopen tijd doorgebracht met het kijken van Buffy, the Vampire Slayer.
Goed plan moet ik ook weer eens gaan doen, niks mis met een fijn stukje SMG

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:24 schreef Abby79 het volgende:

[..]

[..]

Er is een Green Lantern animatie waarin Nathan Fillion (Johnny Donnelly in Two Guys...) de stem doet van Hal Jordan, dus zo vreemd zouden Pete en Sharon niet zijn :P
Ah die heb ik nog liggen.
Misschien kunnen ze als ze toe zijn aan Green Lantern 7 er een reunie van maken, 2 Guys, a Girl and a Green lantern :Y
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_100810346
Super 8 : er is al veel over geschreven dus ik hou het kort. Een over de gehele linie tegenvallende film. Het typische zoete Spielberg sentiment wordt er aan de haren bijgesleept en het verhaal hangt als los zand aan elkaar. Film speelt zich grotendeels in het donker af.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Misschien leuk voor een erg regenachtige zondagmiddag. Wat overigens de achterliggende reden is dat deze film zich persé in het begin van de jaren 80 moet afspelen ontgaat mij..misschien het ontwikkelen van het rolletje? :')

The Rite: film over een sceptische priester die een exorcist opleiding volgt in Rome. Hij komt een oude priester tegen (Anthony Hopkins) die hem met wat praktijkvoorbeelden probeert te overtuigen. Ik ben wel een liefhebber van films met occulte religieuze invloeden maar deze film zei mij niets. De analogiën met de 'Exorcist' films liggen voor de hand, die zijn er ook wel, maar in het geheel niet eng en hopkins kan ook niet overtuigen. Gemiste kans. Geef mij 'the exorcism of Emily Rose' maar....
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:47:16 #282
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_100816522
Super8.

Kon hem wel waarderen. Het verhaal heeft hier en daar inderdaad wat gaatjes maar ach, vermakelijk vond ik hem wel.

7/10.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_100817890
Zelf vind ik Forest Gump een geweldige film.
Ben het eens met de argumenten hier. echter ik kon zeker genieten van het gehele gedoe bij elkaar beeld muziek geschiedenis en de kleine flauwe grapjes.
Neem bijvoorbeeld fear and loathing in las vegas.
Voor mijn gevoel het zelfde, genieten elke keer weer.
Waarom weet ik niet het is een bepaald gevoel die ik bij zulke films heb.
Daardoor voor mij ook geen reden om de film uit elkaar te trekken en elk onderdeel te beoordelen.

voor mij was bijvoorbeeld pulp fiction niks. kon er niet inkomen.
heb deze pas na meerdere malen helemaal afgekeken.

En dat is het mooie van films kijken. iedereen heeft er een ander gevoel bij.
zoals ik zelf kan genieten van de meest slechte films. (bijv: uwe boll)

laat ik dan maar een review maken als we het toch over de grote Uwe hebben.

deze was voor mij een zeer grote en aangename verrassing van uwe:

Rampage

A man with a thirst for revenge builds a full body armor from Kevlar and goes on a killing spree.

in de uwe boll schaal: 9.8/10 :P

oh ja uncensored versie voor de Bikkels :D
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:25:25 #284
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_100818013
Rampage was best te doen idd :Y
The Outside Agency
pi_100818172
Super 8

Al genoeg over gezegd. ET meets Lost.
Een leuke jonge ploeg die een knappe prestatie neerzetten. Leuke karakters en de ideale mix en liefdesverhaal er doorheen.

Jammer dat ze zelfs de geluidseffecten vanuit Lost hebben overgenomen en dat je na de openinsscene het spektakel wel hebt gehad.

Toch niet zonde van je geld maar ook geen must see.
Het blijft er tussen hangen en dat uit zich ook in het cijfer.

IMDB: 7
Ik: 6,8
pi_100818529
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:29 schreef Godtje het volgende:
Super 8

Al genoeg over gezegd. ET meets Lost.
Een leuke jonge ploeg die een knappe prestatie neerzetten. Leuke karakters en de ideale mix en liefdesverhaal er doorheen.

Jammer dat ze zelfs de geluidseffecten vanuit Lost hebben overgenomen en dat je na de openinsscene het spektakel wel hebt gehad.

Toch niet zonde van je geld maar ook geen must see.
Het blijft er tussen hangen en dat uit zich ook in het cijfer.

[ afbeelding ]

IMDB: 7
Ik: 6,8
Waarom een 6,8? :D
Je vond hem iets minder leuk dan de kijkers van IMDB? :')
pi_100818916
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Waarom een 6,8? :D
Je vond hem iets minder leuk dan de kijkers van IMDB? :')
Omdat ik hem net geen 7 waard vond. Echt geen hogere wiskunde hoor. :{
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:31:06 #288
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_100831985
Whip It (2009, VS, Drew Barrymore)
Lekker indie filmpje, dat betekent dus goede muziek en leuke karakters. Ellen Page is dan ook ideaal gecast. Maar uiteindelijk heeft het plot te weinig om handen om het cijfer hoger te kunnen laten uitvallen.
cijfer: 7.5
pi_100840850
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Whip It (2009, VS, Drew Barrymore)
Lekker indie filmpje, dat betekent dus goede muziek en leuke karakters. Ellen Page is dan ook ideaal gecast. Maar uiteindelijk heeft het plot te weinig om handen om het cijfer hoger te kunnen laten uitvallen.
cijfer: 7.5
Kreeg hem van mijn zusje, die doet Roller Derby, en was wel een grappige film om die sport een beetje te leren kennen. Goeie review.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_100872646
Ik had geen zin in filmkijken, maar verveelde me zo erg dat ik toch maar een licht filmpje ben gaan kijken.

Hoodwinked Too

Deel 1 was destijds wel grappig en deze was niet veel minder voor een sequel. Verder niet heel bijzonder natuurlijk, vooral die kleine eekhoorn of whatever het is, is wel lache haha.

6,5.

Star Trek (2009)

Toen ik toch bezig was nog maar een filmpje erachteraan gegooid. Heb nog nooit een aflevering van Star Trek gezien en ook geen films, maar heb er natuurlijk vaak genoeg van gehoord. Ik wist wel namen als Spock en Kirk, al wist ik niet of dat nou van Star Trek of Star Wars was.

Aangezien iemand hier zei dat je niet per se films hoeft gezien te hebben, was ik wel benieuwd, want hou wel van SF, vond het allemaal maar een beetje matig, maar wel vermakelijk. Was wel blij dat het voorbij was na die 2uur, want was al een keer aan het opruimen geslagen tussendoor.

Verder wel mooi gemaakt natuurlijk en toch het gevoel dat ik iets keek waar veel mensen jaren lang plezier van hebben (gehad).

7+.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 22:38:15 #291
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_100873495
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 22:21 schreef JDx het volgende:
Ik had geen zin in filmkijken, maar verveelde me zo erg dat ik toch maar een licht filmpje ben gaan kijken.

Hoodwinked Too

Deel 1 was destijds wel grappig en deze was niet veel minder voor een sequel. Verder niet heel bijzonder natuurlijk, vooral die kleine eekhoorn of whatever het is, is wel lache haha.

6,5.

Star Trek (2009)

Toen ik toch bezig was nog maar een filmpje erachteraan gegooid. Heb nog nooit een aflevering van Star Trek gezien en ook geen films, maar heb er natuurlijk vaak genoeg van gehoord. Ik wist wel namen als Spock en Kirk, al wist ik niet of dat nou van Star Trek of Star Wars was.

Aangezien iemand hier zei dat je niet per se films hoeft gezien te hebben, was ik wel benieuwd, want hou wel van SF, vond het allemaal maar een beetje matig, maar wel vermakelijk. Was wel blij dat het voorbij was na die 2uur, want was al een keer aan het opruimen geslagen tussendoor.

Verder wel mooi gemaakt natuurlijk en toch het gevoel dat ik iets keek waar veel mensen jaren lang plezier van hebben (gehad).

7+.
Goh, he, Je kunt dus wel wat zinnen achter elkaar typen. w/ .

Ik heb de film Hop gezien met de kleine rups. Aanrader voor ouders met kinderen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_100874074
Op Canvas (= ^O^ ) gezien: The Usual Suspects (1995)

quote:
Als gevolg van een anonieme tip kan de politie van New York vijf gangsters arresteren die ervan verdacht worden een truck vol wapens gestolen te hebben. Het lijkt er echter op dat iemand achter de schermen de hele bijeenkomst op touw heeft gezet.
Nog nooit eerder gezien (hoewel ik me wel bij een aantal scènes - wanneer ze met z'n allen in de cel zitten - een soort van déjà vu had) maar wat een bazenfilm!
In het begin snapte ik er niet veel van maar uiteindelijk zat ik er volledig in. Gewoon goed verhaal met een zeer tof einde waar alles samenvalt. Aanrader (maar goed, dat wisten julie ook wel oO< )

IMDB is met een 8.7 een aardige graatmeter voor wat ik ervoor geef.
pi_100875217
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2011 10:19 schreef Falco het volgende:

[..]

Eens :Y

Dit is de mooiste short:
Die ga ik eens kijken, maar intussen post ik vast even mijn nieuwe favoriete short sinds een week of 2:

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:33 schreef Deckard het volgende:

[..]

Clerks beschrijft vooral het leven van een twintiger die in zo'n fase zit dat je een beetje laidback kan doen, maar er ook ontevreden over bent. Of dat je zelf nog even niet weet wat je nu verder gaat uitspoken met leven. Zowel op het gebied van relaties als werk. Het is een beetje een limbo fase van een paar maand tot aan een tweetal jaar. Als blijkt dat in Clerks II ze dus nog steeds daar zitten, verneukt dat dus die hele fase waar je dus sympathie voor kon opwekken. Het zijn dus gewoon losers geworden. Daar is de humor in deel 1 niet voor bedoeld geweest.
Eensch. Clerks is mijn favoriete comedy aller tijden (en staat met een 10/10 op 3 in mijn top 100) maar Clerks 2 is een grote sneue bende.

En @Matador, leuk om die Harold & Kumar in Amsterdam even gezien te hebben, maar ik vond er vrij weinig aan -O-.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 23:13:46 #294
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_100875425
Eén short uit de MoC Buster Keaton box vanavond gezien:

His Wedding Night
Geinige kort film met Fatty Arbuckle in de hoofd- en Buster Keaton in een kleine bijrol. Best vermakelijk

IMDB Cijfer: 6,2/10
Mijn Cijfer: 6,5/10

En gisteren in de bioscoop:
Melancholia
"Diep, deprimerend en zeer indrukwekkend" is waarschijnlijk de beste manier om Von Trier`s nieuwste film Melancholia te omschrijven. Kirsten Dunst was briljant in de hoofdrol en de finale is misschien wel de meest indrukwekkende en emotionele climax die we dit jaar te zien krijgen.
Ontzettende grote aanrader!

IMDB Cijfer: 7,9/10
Mijn Cijfer: 8,8/10
pi_100876854
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 23:13 schreef Timo20 het volgende:
Eén short uit de MoC Buster Keaton box vanavond gezien:

His Wedding Night
Geinige kort film met Fatty Arbuckle in de hoofd- en Buster Keaton in een kleine bijrol. Best vermakelijk

IMDB Cijfer: 6,2/10
Mijn Cijfer: 6,5/10

En gisteren in de bioscoop:
Melancholia
"Diep, deprimerend en zeer indrukwekkend" is waarschijnlijk de beste manier om Von Trier`s nieuwste film Melancholia te omschrijven. Kirsten Dunst was briljant in de hoofdrol en de finale is misschien wel de meest indrukwekkende en emotionele climax die we dit jaar te zien krijgen.
Ontzettende grote aanrader!

IMDB Cijfer: 7,9/10
Mijn Cijfer: 8,8/10
Oehh moet ik zien :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_100877865
Crazy stupid love

A father's life unravels while he deals with a marital crisis and tries to manage his relationship with his children.

Leuke film, goed gelachen. Onderscheidt zich wel van de wat meer standaard romcoms vond ik. Iets ingewikkelder plot en meerdere personages. Verschillende grappige verhaallijnen en een twist. In het begin zijn de personages nog wat vlak, naarmate de 2e helft van de film vordert wordt dat wel beter.

Hitch-style, maar toch anders. Film met een beetje vanalles.

Gewoon, tof. En eye candy voor zowel mannen als vrouwen.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 00:12:16 #297
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_100878401
Captain America: The First Avenger (2011, VS, Joe Johnston)
Wederom een vermakelijke comic verfilming uit de Marvel stallen. Maar daar blijft het ook bij, dat het vermakelijke popcorn film is. Captain America heeft namelijk een beetje hetzelfe probleem als Superman; het zijn beide toch wat saaie braverikken. Ze missen de donkere kant van Batman, de humor van Spider-Man of de charisma van Iron Man.
Evenmin heeft Captain America een interessant persoonlijk verhaal naast z'n superhelden bestaan. Vanaf het moment dat de schlemiel Steve Rogers verandert in supersoldaat Captain America wordt ook het beetje persoonlijke achtergrond van het karakter overboord gegooid en richt de film zich nog alleen op het pakken van de slechterik.
cijfer: 7
  donderdag 18 augustus 2011 @ 10:17:49 #298
286575 Roces18
Chef de party
pi_100886923
Super 8 ;

Er is al redelijk wat hier over gezegd dus ik hou het maar kort :P Weinig verrassend allemaal en ja een beetje kinderlijk. Elle Fanning vertolkt haar rol goed en met een vleugje romantiek en een zombie film de ze aan het maken zijn overstijgt het wel de gemiddelde SF. Desondanks waren niet alle acteurs even goed gecast, en had de film zat plotholes. Maar de film heeft ook zo zijn goede momenten zoals het einde, misschien wat Hollywood-achtig maar dat past hier wel bij. Ook de soundtrack is uitstekend.

Hier overigens een normale trailer ipv al die onzin trailers waar je alleen een trein ziet:

7,2 (toch wel een aanrader )
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_100891366
Sombre (1998)

Gaat over een seriemoordenaar, Jean, die de straten en clubs afstruint en prostituees oppikt om ze uiteindelijk te vermoorden. Dan ontmoet hij een vrouw, Claire, die hem samen met haar zus vergezelt.

Goed gekozen titel in elk geval. Daarnaast wordt er in de film niet of nauwelijks gesproken. Beelden zijn schokkerig, soms in en uit focus, soms zeer close-up. Het laat veel aan de verbeelding over in elk geval. Veel vragen blijven onbeantwoord en je krijgt geen beeld van de karakters van de personages. Ik wil meestal graag weten hoe iemand is naast zijn/haar daden, waarom iemand doet wat 'ie doet, dit geldt voor zowel de vrouwen als de moordenaar in kwestie. Dat maakt een film voor mij interessant. Hoewel het soms best prettig is als er iets te raden overblijft, maar deze film gaat daarin voor mij te ver. Een goed punt is de muziek.

Cijfer IMDb 6,4
Mijn cijfer 5,5

pi_100902524
deze short is cool Nederlandse productie:

Sugar

soon recensie van: the incredible hulk.
wist wel van de hulk 2003 die was slecht
wist niet dat er een nieuwe was imdb geeft hem een 7.0.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')