En nu ff een plaatje zoekenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Koop panty's ook altijd te groot. Als ik ze in mn broekmaat koop, krijg ik ze niet over mn kont heenof maar nét, zodat ze direct ladderen als ik ga zitten of whatever. Dus hier ook altijd maat 42/44 of 44/46
.
Mijn legging is gewoon maat M van de H&M en die lubbert ook. Maar goed leggings kan je passen en als het goede kwaliteit is blijven ze gewoon hun pasvorm behouden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:16 schreef Noukjee het volgende:
Goeiemorgen![]()
Hmm, heb nog nooit hold ups gedragen. Lijkt me niet fijn in ieder geval!
Ik koop panty's ook altijd een paar maten groter omdat het lekker zitmaar nu heb ik nog zo'n legging nodig zonder voetjes (dus die bij de enkel stopt), maar als ik die de groot koop, gaat dat onderaan dan niet 'lubberen'?
Doe je dan: onderbroek - panty - broekje of geen ondergoed onder de panty?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:19 schreef Mixende_match het volgende:
heb 1 x holdups gedragen.. geen succes wegen dikke bovenbenen![]()
Leggings draag ik vaak in m of l. Gaat bij mij soms lubberen (ik doe stiekum vaak een broekje over mijn legging of panty aan)
haha, nou geen ondergoed ga ik maar niet doenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Doe je dan: onderbroek - panty - broekje of geen ondergoed onder de panty?
Ochquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:23 schreef MarMar het volgende:
geen ondergoed onder de panty lijkt me tamelijk zweterig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
OchOe, kan je poepen zonder panty uit te doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Af en toe als ik dit soort dingen post moet ik nu denken aan 'vis een optie?'
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
En wel meer dan datquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, kan je poepen zonder panty uit te doen!![]()
Dat heb ik nou alleen als ze oud en aftands wordenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Af en toe als ik dit soort dingen post moet ik nu denken aan 'vis een optie?'![]()
Bij een sollicitatiegesprek hoor je iets netter gekleed te zijn dan het dagelijkse bedrijfstenue.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pantydiscussie! Ik heb een van de businessfilmpjes over werken@ het bedrijf bekeken en probeerde panty's te ontwaren maar ze werden allemaal vanaf de borstkas gefilmdWel heel divers in het filmpje - mannen veelal pak zonder stropdas, vrouwen in van alles
Gewoon een relaxo-vest of een net blouseje
Ook plassen?quote:
Nee, dat dan weer nietquote:
idd, panty vind ik ook wat netter ja, en idd bolero of blazertje (met korte mouwtjes islekkerder met dit weer haha)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij een sollicitatiegesprek hoor je iets netter gekleed te zijn dan het dagelijkse bedrijfstenue.
Panty is netter dan geen panty, en ik zou als ik jou was ook dat bolero'tje aandoen - blote schouders / bovenarmen vind ik niet netjes op een sollicitatiegesprek.
Als je de baan hebt mag de panty in de prullebak.
Ja goeed!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeg Mixende, hoe is het met dat katje met koorts afgelopen eigenlijk?
Haha, nee ik vind juist zonder boxer zweeterig worden, en heel de tijd die panty op moeten hijsen etc... haha idd dilemma'squote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:29 schreef Perruche het volgende:
Maar string - panty - boxer lijkt me echt warm en zweterig!
Oei oei wat een dilemmas als vrouw zijnde
Wij ook niet!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wij hebben geloof ik geen action!
Bedankt weer voor de tips, allemaal
Dan moet je er wat aan doenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:39 schreef mieknok het volgende:
Goedemorgen!
Vakantiekracht aan het inwerken, volgens mij is ze niet blij met mijn boterham-met-pindakaas- mondlucht...
Mijn hold up panty's blijven altijd hangen, dankzij mijn dikkere bovenbenen
Neuh, laat haar maar lijdenquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:44 schreef Ml-etje het volgende:
Aan de lucht of de dikke bovenbenen?
Lucht laat ik lekker (anders is die lekkere pindakaas smaak weg) en bovenbenen zijn altijd wat dikker geweest, maar met sporten worden ze al strakker en steviger, dus we zijn op weg!
[..]
Dan moet je er wat aan doen
Ik snap 't niet...quote:
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Af en toe als ik dit soort dingen post moet ik nu denken aan 'vis een optie?'![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:48 schreef mieknok het volgende:
[..]
Neuh, laat haar maar lijden
[..]
Ik bedoelde dat het een beetje... niet sociaal? is om als je weet dat je stinkt en er makkelijk iets aan kunt doen, er voor kiest om dat niet te doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik snap 't niet...![]()
![]()
En goedemorgen btwIk ben net met Martijn verg gaan halen voor de zombiekast
Mooi woord, poep-gerelateerdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Vooral als ik poep-gerelateerde posts maak ende zo
Gelukkigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:52 schreef mieknok het volgende:
Nee, tuurlijk niet serieus haha. En zag dat mijn quote niet helemaal lukte, computer is hier niet zo snel (en jullie zijn wel heel snel)
Lucht en bovenbenen word aan gewerkt, daar komt het op neer
Fecaal-substantieel?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooi woord, poep-gerelateerd![]()
Yay voor de zombiekast!
Nou ja, dat zijn ze ook wel een beetje natuurlijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkigik dacht even dat je een van de mensen was die een stagiair als voetveeg beschouwen.
ik heb al mijn leggings + panty's van de actionquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Leggingtip: ze hebben bij de Action voor 4,99 echt goede leggings! Volgens mij zijn het exact dezelfde als de leggings van Pieces - die zitten echt heerlijk, zakken niet af en snijden niet in je vel.
Ik heb vroeger een dierenartsassistente opleiding gedaan, daar word je enorm als voetveeg behandeld (als je pech hebt)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkigik dacht even dat je een van de mensen was die een stagiair als voetveeg beschouwen.
Blijft je hold up wel goed plakkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Krijg je zo lastig weer van je benen af.
Hangt er vanaf hoe harig je bovenbenen zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Krijg je zo lastig weer van je benen af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens le omgVriendje in flauwe bui - ik stuur plaatje, met 'dit wat?
' en hij: "Mwa ik zou haar m'n bed niet uittrappen
"
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Over haar gesproken! Dit wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi!
Ja doei.
Zie mijn edit, jij en vriendje think alikequote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:07 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ] Like! Not sure it's because of hair though...
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Over haar gesproken! Dit wat?
Ik vind het leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Verf. Damn you chubby fingers!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het een beetje... niet sociaal? is om als je weet dat je stinkt en er makkelijk iets aan kunt doen, er voor kiest om dat niet te doen.
En is verg mooie groene zombie-verf?
Niet, chunky fingers =quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Verf. Damn you chubby fingers!
Hey baby! You wanna.... toss my salad?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
...Dibs on tossing my salad?
Vertaalfoutje in m'n hoofdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
...Dibs on tossing my salad?
Wat dacht jij dan dat het betekende?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vertaalfoutje in m'n hoofd
Had iets anders in gedachten, toen toch maar even opgezocht...
Ook nooit gedacht jou in verlegenheid te kunnen brengen trouwens![]()
heb het bij een moeder van mijn vriendin gratis ff snel laten doen haha. T was hard nodig, en de kappers waren dicht, dusja.. en mijn haar valt een beetje...plat...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hey baby! You wanna.... toss my salad?![]()
Ik kan me daar niks bij voorstellen![]()
Mixi: da's jammer! Hoezo gefaald?
woei!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:27 schreef _Calimero_ het volgende:
oeh, gaan de lokker eraf Maria? Wel tof kapsel!![]()
Ik heb vandaaag 5 maanden met vriendje![]()
![]()
5 - 10cm verderop...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan dat het betekende?
En dat was geen verlegenheid btw![]()
Oh!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
5 - 10cm verderop...Feli Cali! Is 'ie nog steeds de ware?
Oe gefelie!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:27 schreef _Calimero_ het volgende:
oeh, gaan de lokker eraf Maria? Wel tof kapsel!![]()
Ik heb vandaaag 5 maanden met vriendje![]()
![]()
Mooi nummer maar zo treurig dat ik er van moet lekkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:31 schreef V1z0R het volgende:
Om mijn blunder enigszins te verhullen, een muzikaal intermezzo!
OK, mental note: niet met V1z naar de saladebar.quote:
Lolquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, mental note: niet met V1z naar de saladebar.
Moet salade bijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat is er mis met die quiche?
o, succes!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
En ik probeer low carb te eten en over 8 weken fakking sexy te zijnofzo..
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:46 schreef kwakz0r het volgende:
en ik was een jaar met mn lief, en heb verder de hele zomer niks meegemaakt. maar ik had wel bijna een auto gekocht.
Hier niet hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Hey wb Prob! Kon je je vakantiegevoel niet nog even vasthouden? Het is toch eindelijk lekker weer hier![]()
En ik kies deze mooie dag uit om te gaan schilderen, binnenGelukkig kan ik zo beginnen, alles is afgeplakt en ingeplastict en stofvrij
hier is het best lekker hoor (omg. utrecht), oke ik zie de lucht niet vanaf mijn balie, maargoedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:52 schreef Probability het volgende:
Ik ga toch maar eens naar buiten dan als jullie beweren dat het zulk mooi weer is
pics!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Terug!Ik heb een horde cavia's aan haar achtergelaten
Nu lunchen en dan zo naar de stad!
For the Horde!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Terug!Ik heb een horde cavia's aan haar achtergelaten
Nu lunchen en dan zo naar de stad!
Mandy Moore >> ik!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:08 schreef _Calimero_ het volgende:
Maria, je zou toch beter moeten weten dan hier te posten zonder foto als je een nieuw kapsel hebtFOEI
Werk jij in Utrecht? Of reis jij over Utrecht? Misschien om ik je wel een x tegen dan!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:09 schreef Viking84 het volgende:
O hai, ff pauze. Moet daar echt op letten hier want anders ga ik maar door. Ben ook nog niet gaar genoeg voor pauze.
Ik las ergens bolero'tje net en dacht: ha dat is sigme. En idd.
Trein van 7:23 pakken is prettig. Dan is het rustiger in Utrecht dan wanneer ik die van 7:38 neem.
Dus PM de foto maar even want ik ben nu niet meer in staat om te kijken hierquote:
Yikes! Not cool, only lame!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Onze auto vandaag naar de garage gebracht. Iets met de remmen stuk. Gaat zo'n 800 euro kosten.
Woei!
Auw. Maar remmen zijn wel essentieel denk ik zo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Onze auto vandaag naar de garage gebracht. Iets met de remmen stuk. Gaat zo'n 800 euro kosten.
Woei!
*insert GB-smiley die ik alweer kwijt ben*quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat wordt een leuke roadtrip
Al 17 minuten later en nog steeds geen foto.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga het rochelen, no worries!
Ik ben zo makkelijk![]()
Heb je al een afrekenening gehad dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:36 schreef Mixende_match het volgende:
leukleuk!!
Och, ons maandbedrag van eneco wordt fors verhoogdwas het nog 95¤, nu wordt het 145¤!! hoe kunnen wij in godsnaam met z'n 2tjes zoveel verbruiken?
uhm, een jaarnota oid, online, we krijgen niks met de post, maar we woonden er nog maar 6 maanden, we moesten 220.- bijbetalen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je al een afrekenening gehad dan?
Oei!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:39 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
uhm, een jaarnota oid, online, we krijgen niks met de post, maar we woonden er nog maar 6 maanden, we moesten 220.- bijbetalen.
Leek ik zo'n guppy dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:40 schreef Probability het volgende:
[..]
je bent 26 toch? goed, want nu lijk je 22-23
Hahaha ja! Maar ik zelf ook wel..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Leek ik zo'n guppy dan?Ik ben 24 trouwens, in oktober word ik 25
Heb je toevallig een boiler? Wij moesten het eerste jaar dat we samenwoonden zo'n 400,- bijbetalen. Kwam puur omdat we de boiler te makkelijk aanzetten overdag - dat kost echt onwijs veel energie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:39 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
uhm, een jaarnota oid, online, we krijgen niks met de post, maar we woonden er nog maar 6 maanden, we moesten 220.- bijbetalen.
weet ik niet, volgens mij weekendtarief, vrijdag na 11u tot zondag 11u goedkoper stroom.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oei!
Heb je dag en nachttarief?
Waar verwarm je mee?
Hoe vaak staat er iets op stand by en hoe vaak is er iemand thuis?
Hoe lang douche je enz
Wij worden gewoon ineens mega-oud als we de 40 gepasseerd zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Hahaha ja! Maar ik zelf ook wel..
Wij schrokken daar ook van ja!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:36 schreef Mixende_match het volgende:
leukleuk!!
Och, ons maandbedrag van eneco wordt fors verhoogdwas het nog 95¤, nu wordt het 145¤!! hoe kunnen wij in godsnaam met z'n 2tjes zoveel verbruiken?
was nieuwbouw, en helemaal energiezuinig etc ect, dus daarom schrokken wij dr nogal van haha. Ons eerste huis tevens, dus we weten er ook weinig van haha..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:48 schreef kwakz0r het volgende:
PPP: kan ook dat je zoveel moet bijbetalen omdat je bedrag gebaseerd was op verbruik van vorige bewoners. ik had dat ook, dit huis stond al maanden leeg, dus mn voorschot was veel te laag. Heb t zelf snel laten verhogen.
Ik betaal in mn eentje 80 per maand, 10 elektra, 70 gas (elektra loopt meestal niet zo heel hard op)...
Dat aqaurium scheelt zeker. Tv's kunnen vast wel gewoon uitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:44 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
weet ik niet, volgens mij weekendtarief, vrijdag na 11u tot zondag 11u goedkoper stroom.
We hebben vloerverwarming, maarja, die gebruiken we nu niet,
2-3 per week is er iemand thuis, anders werken.
2 tv's op standby, led en gewone. En een aquarium, misschien scheelt dat?
Vriend hooguit 10min per dag, ik ene keer 30 andere keer 10 haha
zitten bij eneco trouwens...
Electra 77.-
gas 65.-
@maria, staat gewoon volwassen denkleuk!
Lift!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:52 schreef V1z0R het volgende:
Je bent nerd als je bij PPP direct aan Point to Point Protocol moet denken of niet?
Nerds ftw!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:52 schreef V1z0R het volgende:
Je bent nerd als je bij PPP direct aan Point to Point Protocol moet denken of niet?
Daarvoor hebben we de pm'squote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:52 schreef Probability het volgende:
Hmm, ik wilde iets zeggen maar het is een beetje persoonlijk.
Stemming is:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Woei!
ja ga ik maar eens kijken ja, gas alleen het fornuis denk.. Wat zou er anders nog meer op gas werken? We gebruiken het gas wel dagelijks hoor..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat aqaurium scheelt zeker. Tv's kunnen vast wel gewoon uit
Even goed uitzoeken of je een nacht/weekendtarief hebt en de stroomvreters dan aan doen
Gas is best veel, wat werkt er op gas?
cute!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mn camera was leeg![]()
Haartjes in kappersmodus!
[ afbeelding ]
Wat dacht je van je verwarmingsketel?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:56 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ja ga ik maar eens kijken ja, gas alleen het fornuis denk.. Wat zou er anders nog meer op gas werken? We gebruiken het gas wel dagelijks hoor..
je kan het bedrag op eigen risico lager laten instellen. Maar de belangrijkere vraag is denk ik waarom is jullie verbruik zo hoog?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:39 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Af en toe kijk ik nog weemoedig terug naar die oude ISDN tijdquote:
Nou, de remklemmen of zoiets waren helemaal ingesleten. Zoiets.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wat voor auto rijd jij en wat voor remmen zijn dat?
Remblokjes of de hele klauw?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, de remklemmen of zoiets waren helemaal ingesleten. Zoiets.
Moet ook eerlijk bekennen dat het al een week leek te onweren in de auto, iedere keer als we remden![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, de remklemmen of zoiets waren helemaal ingesleten. Zoiets.
Moet ook eerlijk bekennen dat het al een week leek te onweren in de auto, iedere keer als we remden![]()
ja dan stuur ik jou er 1 ok?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we de pm's
doe mij er ook maar 1quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:01 schreef Probability het volgende:
[..]
ja dan stuur ik jou er 1 ok?
Surequote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:01 schreef Probability het volgende:
[..]
ja dan stuur ik jou er 1 ok?
doorgaans gaan verwarming en warm water op gas. een douchebeurt van gemiddelde duur, 8 minuten, kost aan gas ca. 25 cent (water erbij kom je op 50 cent). als je dus een half uur doucht kost dat je per douchebeurt 85 cent aan gasverwarming van het water alleen al. dan gaat het hard.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:56 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ja ga ik maar eens kijken ja, gas alleen het fornuis denk.. Wat zou er anders nog meer op gas werken? We gebruiken het gas wel dagelijks hoor..
Ja, dat is meer onze vraag ja.. We hebben dus een led tv, en bijna overal ledlampjes waar de verlichting het meest gebruiken (hal, berging, douche, eetkamerlamp)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je kan het bedrag op eigen risico lager laten instellen. Maar de belangrijkere vraag is denk ik waarom is jullie verbruik zo hoog?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De klauw denk ik dan. Was beyond blokjes in ieder geval.
Wat was het ook weer, verdomd schier wichie? En eensch!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
![]()
Wat aurum al zegt...
We wilt oe niet mutt'n missen, Coco laiverd!
Vooral niet als je nagaat dat remblokjes maar 25,- stuk kostenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat was het ook weer, verdomd schier wichie? En eensch!Desalnietteplus is zo'n bedrag moeten ophoesten nooit leuk ><
Gaat niet zozeer om het bedrag. Is meer laksheid. Het begon onschuldig met een vaag gepiep tijdens het remmen. Dat werd steeds erger. En toen zeiden we een week geleden (toen donderde het tijdens 't remmen) dat "we binnenkort maar even langs de garage moeten gaan".quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat was het ook weer, verdomd schier wichie? En eensch!Desalnietteplus is zo'n bedrag moeten ophoesten nooit leuk ><
quote:
Dat dacht deze dame met Drentse ouders ook jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:21 schreef kwakz0r het volgende:
nuever en schier is toch slim? niet mooi? (groningse opa, friese opa)
quote:Doar achter in dij loane
Doar achter in dij loane
doar staait ain oale baank
doar heb ik mit mien laiverd
zitten vrijen uren laank
Doar achter in dij loane
bie t zachte steernlicht
doar kropt zai op mien knije
dat laive nuvere wicht
Doar heb k heur smokt en knovvelt
ons laifde was zo groot
toun brak dij oale baanke
en wie lagen baiden in sloot
t Was oet met snoetjeknovveln
t was met ons laifde doan
toun bennen wie mit natte kreuze
moar gaauw noar hoes tou goan
Nou is ze traauwd met n aander
dij baanke staait der nog
oh doe oale röttige baanke
wat bin ik die dankboar toch
Ik had er ook niet machtig veel van verwachtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeker! En A'dam WTC is niet heel fraai hoor.
Ik mag vanaaf nog naar Amsterdam, voor het feessie
MissBliss en Re gaan vandaag trouwen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had er ook niet machtig veel van verwachtYay feessie! Wie gaan er trouwen?
Leuk he!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wou dat ik zo'n kek taaltje kende![]()
XMert: grazie bella!Zo mag ik wel op gesprek gaan he!
Morgen zie ik voor het eerst A'dam WTC
ahhw trouwenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
MissBliss en Re gaan vandaag trouwen!
Oh nicequote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
MissBliss en Re gaan vandaag trouwen!
Thnx! Greys komt ookquote:
Eensch!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
De sigme quiche is goedgekeurd
Oh doe haar de groetjes!quote:
Irritante tv serie?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:38 schreef V1z0R het volgende:
Veel plezier XMert en Duuf!
Greys is een persoon?!ik maar denken ze hebben het over die irritante TV-serie...
Oehoequote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:10 schreef Perruche het volgende:
Maria je haar zit leuk!
Ben je morgen op WTC? Daar werk ik in de buurt!Maar dacht dat je uiteindelijke baan bij een ander station in de buurt zou zijn?
XM veel plezier vanavond!
http://www.ah.nl/recepten(...)teinSource=gevogeltequote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, ik heb nog radijsjes, die ik niet zo droog op wil eten, iemand nog een ideetje?
Wrap it in bacon!quote:
Je moet ook niet vergeten om af te koelen na de saunaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat dacht deze dame met Drentse ouders ook ja..
EnMaria
jij knapperd jij!
Net gefietst en in de sauna geweest. Nu heb ik het WARM.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je moet ook niet vergeten om af te koelen na de sauna.
Veel plezier vanaaf!
Zullen wij ook eens koffie drinken / borrelen? Maar morgen gaat me niet lukkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:35 schreef Perruche het volgende:
@ maria: maakt niet zoveel uit, maar na 12 uur want daarvoor ben ik niet at the office. Koffie'tje doen?
Zitten wel paar goeie billen bijquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zullen wij ook eens koffie drinken / borrelen? Maar morgen gaat me niet lukken.
Of je vis lustquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:32 schreef Probability het volgende:
Wat heb ik gemist de afgelopen 2 weken??
Klopt! Ja ja, die oh-zo-sfeervolle Zuidasquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:24 schreef Perruche het volgende:
[..]gezellig! Keertje biertje doen na het werk? Jij zit 1 metro-halte verder, toch?
Toen ik op kamers ghing nam ik een vrieskist meequote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:43 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Heb je toevallig een boiler? Wij moesten het eerste jaar dat we samenwoonden zo'n 400,- bijbetalen. Kwam puur omdat we de boiler te makkelijk aanzetten overdag - dat kost echt onwijs veel energie.
It never hurts to help.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:29 schreef mieknok het volgende:
[..]
Mijn collega: waar zit jij nou naar te kijken!!? Gaat lekker zo...
Aanstaande zaterdag bollywoodfilmavond!!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Klopt! Ja ja, die oh-zo-sfeervolle Zuidas.
Maar is goed, ik PM je binnenkort wel!
Remschijf denk ik dan. Blokjes op => staal op staal remmen => slecht voor schijven.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De klauw denk ik dan. Was beyond blokjes in ieder geval.
Mijn Mr welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Remschijf denk ik dan. Blokjes op => staal op staal remmen => slecht voor schijven.
Remschijf kost 70 euro, remblokken 50, handige garageman de hoofdprijs. Remklauw krijg je niet zo makkelijk om zeep. Nou ja, niet iedereen.
Oh, da crap, ben je doorgereden tot de plaatjes van je remblokken ook op waren? Dan remt 'ie ook niet meer. Met staal op staal (dus alleen de remvoering op) kom je nog wel enigszins fatsoenlijk tot stilstand, ondanks dat het niet de bedoeling is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gaat niet zozeer om het bedrag. Is meer laksheid. Het begon onschuldig met een vaag gepiep tijdens het remmen. Dat werd steeds erger. En toen zeiden we een week geleden (toen donderde het tijdens 't remmen) dat "we binnenkort maar even langs de garage moeten gaan".
Nou ja. Uiteindelijk vandaag geweest. Denk dat 't een stuk goedkoper was geweest als we eerder waren gegaan.
Je hebt je ongewijzigde keukenstoelen terug?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:33 schreef Ml-etje het volgende:
iets met keukenstoelen die geretourneerd werden
Uhhquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je denkt, zo valt dat hazelnootgebakje niet op?
Nee ze zijn gewijzigd althans dat ga ik testen als de laag stof eraf is..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt je ongewijzigde keukenstoelen terug?
Grote keukenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee ze zijn gewijzigd althans dat ga ik testen als de laag stof eraf is..
Heb alleen ineens 8 stoelen..
Hehehequote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uhh
Hoe is het met je mooie dame?
Oh ja dat is het ook maar dit is wel een tikkie too much, ze zitten wel weer stukken beter!quote:
Lekkel!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
HeheheBetrapt
Mijn mooie dame? *om zich heen kijkt
Duvel is geen vrouwke heur!
En ik heb net een witte boterham met hagelslag op. Faal.
Dat wel jaquote:
Wij hebben het onweer dus ook een tijdje genegeerdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn Mr weldie negeerde het onweer
Hij remde nog wel, maar wel minder goed, merkte ik de laatste dagen. Geloof wel dat het vooral aan één kant was, dus de andere kant remde wel nog aardigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh, da crap, ben je doorgereden tot de plaatjes van je remblokken ook op waren? Dan remt 'ie ook niet meer. Met staal op staal (dus alleen de remvoering op) kom je nog wel enigszins fatsoenlijk tot stilstand, ondanks dat het niet de bedoeling is.
Wat heeft de kleur van je auto nou weer met je carriere te maken ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:12 schreef loveli het volgende:
Wat ik me afvroeg, mede n.a.v. werk - kinderen discussie... Waarom kopen al die vrouwen die zo per se een carriere willen een autootje als de Kia Picanto in zo'n leuk kleurtje? Neem dan een auto die laat zien dat je jezelf serieus neemt in plaats van "oh, doe mij die gele, hihi".
mwah, ik kan mezelf best serieus nemen met een paarse laptop of een paarse auto...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:12 schreef loveli het volgende:
Wat ik me afvroeg, mede n.a.v. werk - kinderen discussie... Waarom kopen al die vrouwen die zo per se een carriere willen een autootje als de Kia Picanto in zo'n leuk kleurtje? Neem dan een auto die laat zien dat je jezelf serieus neemt in plaats van "oh, doe mij die gele, hihi".
Formaat. Zo'n autootje dat bij een aanrijding met een auto vijf meter verderop stuitert. Dan is het wel weer handig als je een gele hebt, dan vinden ze je makkelijk terug in de berm. En vrouwenautootjes worden bij voorkeur geleverd in leuke kleurtjes.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:13 schreef Perruche het volgende:
Wat heeft de kleur van je auto nou weer met je carriere te maken ?
ok. wat heeft het formaat van je auto nou weer met je carriere te makenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Formaat. Zo'n autootje dat bij een aanrijding met een auto vijf meter verderop stuitert. Dan is het wel weer handig als je een gele hebt, dan vinden ze je makkelijk terug in de berm.
Ik heb wat tegen mini-autootjes
Vond je mijn trouwauto ook niet mooi dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Formaat. Zo'n autootje dat bij een aanrijding met een auto vijf meter verderop stuitert. Dan is het wel weer handig als je een gele hebt, dan vinden ze je makkelijk terug in de berm.
Ik leg het wel uit als ik weer terug ben, moet nu weg.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
ok. wat heeft het formaat van je auto nou weer met je carriere te maken.
Mini autotjesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Formaat. Zo'n autootje dat bij een aanrijding met een auto vijf meter verderop stuitert. Dan is het wel weer handig als je een gele hebt, dan vinden ze je makkelijk terug in de berm. En vrouwenautootjes worden bij voorkeur geleverd in leuke kleurtjes.
Ik vond jou veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooierquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vond je mijn trouwauto ook niet mooi dan?![]()
![]()
oooooh in welke mini auto ben jij getrouwd dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vond je mijn trouwauto ook niet mooi dan?![]()
![]()
Ik snap 't wel een beetje btw. Het is dan meteen zo'n huppeltutjes-idee, zeker als de auto een bepaalde kleur heeftquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
ok. wat heeft het formaat van je auto nou weer met je carriere te maken.
Had je die gemist? Daar kom 'ie nog een keer danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:17 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
oooooh in welke mini auto ben jij getrouwd dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag ik hopenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik vond jou veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier
Ja, ik heb een roze navigatieapparaat. Maar ik wil niet dood gevonden worden in een roze Picanto.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik snap 't wel een beetje btw. Het is dan meteen zo'n huppeltutjes-idee, zeker als de auto een bepaalde kleur heeft
Zo sprak Coco, de bijna 30-jarige hbo-docent die in het bezit is van een roze (school)agenda, een zwarte etui met daarop kleurige bolletjes en glitters en die regelmatig gekleurde speldjes in heur haar heeft. En hoepeloorbellen. Laten we vooral de hoepeloorbellen niet vergeten.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Had je die gemist? Daar kom 'ie nog een keer danjaa draai nog niet zolang mee hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maaree... Wat eeen leukertie!!! geweldig!
~ Bonito La Risa ~
Daar hoefde je maar 24 uur voor mee te draaienquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:23 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
jaa draai nog niet zolang mee hier.
maaree... Wat eeen leukertie!!! geweldig!
Minder kan ook wel (mits je niet meer weg hoeft):quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, ik heb een roze navigatieapparaat. Maar ik wil niet dood gevonden worden in een roze Picanto.
En als je dan toch een vrouwenauto wilt, neem dan een A3.
Vaiz, kom er maar in.
En ik kan toch overal wel parkeren mits de parkeerplek 40 cm langer is dan m'n auto.
ik mocht willen een audiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, ik heb een roze navigatieapparaat. Maar ik wil niet dood gevonden worden in een roze Picanto.
En als je dan toch een vrouwenauto wilt, neem dan een A3.
Vaiz, kom er maar in.
En ik kan toch overal wel parkeren mits de parkeerplek 40 cm langer is dan m'n auto.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:12 schreef loveli het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |