En nu ff een plaatje zoekenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Koop panty's ook altijd te groot. Als ik ze in mn broekmaat koop, krijg ik ze niet over mn kont heenof maar nét, zodat ze direct ladderen als ik ga zitten of whatever. Dus hier ook altijd maat 42/44 of 44/46
.
Mijn legging is gewoon maat M van de H&M en die lubbert ook. Maar goed leggings kan je passen en als het goede kwaliteit is blijven ze gewoon hun pasvorm behouden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:16 schreef Noukjee het volgende:
Goeiemorgen![]()
Hmm, heb nog nooit hold ups gedragen. Lijkt me niet fijn in ieder geval!
Ik koop panty's ook altijd een paar maten groter omdat het lekker zitmaar nu heb ik nog zo'n legging nodig zonder voetjes (dus die bij de enkel stopt), maar als ik die de groot koop, gaat dat onderaan dan niet 'lubberen'?
Doe je dan: onderbroek - panty - broekje of geen ondergoed onder de panty?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:19 schreef Mixende_match het volgende:
heb 1 x holdups gedragen.. geen succes wegen dikke bovenbenen![]()
Leggings draag ik vaak in m of l. Gaat bij mij soms lubberen (ik doe stiekum vaak een broekje over mijn legging of panty aan)
haha, nou geen ondergoed ga ik maar niet doenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Doe je dan: onderbroek - panty - broekje of geen ondergoed onder de panty?
Ochquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:23 schreef MarMar het volgende:
geen ondergoed onder de panty lijkt me tamelijk zweterig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
OchOe, kan je poepen zonder panty uit te doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Af en toe als ik dit soort dingen post moet ik nu denken aan 'vis een optie?'
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
En wel meer dan datquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, kan je poepen zonder panty uit te doen!![]()
Dat heb ik nou alleen als ze oud en aftands wordenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Af en toe als ik dit soort dingen post moet ik nu denken aan 'vis een optie?'![]()
Bij een sollicitatiegesprek hoor je iets netter gekleed te zijn dan het dagelijkse bedrijfstenue.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pantydiscussie! Ik heb een van de businessfilmpjes over werken@ het bedrijf bekeken en probeerde panty's te ontwaren maar ze werden allemaal vanaf de borstkas gefilmdWel heel divers in het filmpje - mannen veelal pak zonder stropdas, vrouwen in van alles
Gewoon een relaxo-vest of een net blouseje
Ook plassen?quote:
Nee, dat dan weer nietquote:
idd, panty vind ik ook wat netter ja, en idd bolero of blazertje (met korte mouwtjes islekkerder met dit weer haha)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij een sollicitatiegesprek hoor je iets netter gekleed te zijn dan het dagelijkse bedrijfstenue.
Panty is netter dan geen panty, en ik zou als ik jou was ook dat bolero'tje aandoen - blote schouders / bovenarmen vind ik niet netjes op een sollicitatiegesprek.
Als je de baan hebt mag de panty in de prullebak.
Ja goeed!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeg Mixende, hoe is het met dat katje met koorts afgelopen eigenlijk?
Haha, nee ik vind juist zonder boxer zweeterig worden, en heel de tijd die panty op moeten hijsen etc... haha idd dilemma'squote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:29 schreef Perruche het volgende:
Maar string - panty - boxer lijkt me echt warm en zweterig!
Oei oei wat een dilemmas als vrouw zijnde
Wij ook niet!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wij hebben geloof ik geen action!
Bedankt weer voor de tips, allemaal
Dan moet je er wat aan doenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:39 schreef mieknok het volgende:
Goedemorgen!
Vakantiekracht aan het inwerken, volgens mij is ze niet blij met mijn boterham-met-pindakaas- mondlucht...
Mijn hold up panty's blijven altijd hangen, dankzij mijn dikkere bovenbenen
Neuh, laat haar maar lijdenquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:44 schreef Ml-etje het volgende:
Aan de lucht of de dikke bovenbenen?
Lucht laat ik lekker (anders is die lekkere pindakaas smaak weg) en bovenbenen zijn altijd wat dikker geweest, maar met sporten worden ze al strakker en steviger, dus we zijn op weg!
[..]
Dan moet je er wat aan doen
Ik snap 't niet...quote:
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Af en toe als ik dit soort dingen post moet ik nu denken aan 'vis een optie?'![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:48 schreef mieknok het volgende:
[..]
Neuh, laat haar maar lijden
[..]
Ik bedoelde dat het een beetje... niet sociaal? is om als je weet dat je stinkt en er makkelijk iets aan kunt doen, er voor kiest om dat niet te doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik snap 't niet...![]()
![]()
En goedemorgen btwIk ben net met Martijn verg gaan halen voor de zombiekast
Mooi woord, poep-gerelateerdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Vooral als ik poep-gerelateerde posts maak ende zo
Gelukkigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:52 schreef mieknok het volgende:
Nee, tuurlijk niet serieus haha. En zag dat mijn quote niet helemaal lukte, computer is hier niet zo snel (en jullie zijn wel heel snel)
Lucht en bovenbenen word aan gewerkt, daar komt het op neer
Fecaal-substantieel?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooi woord, poep-gerelateerd![]()
Yay voor de zombiekast!
Nou ja, dat zijn ze ook wel een beetje natuurlijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkigik dacht even dat je een van de mensen was die een stagiair als voetveeg beschouwen.
ik heb al mijn leggings + panty's van de actionquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Leggingtip: ze hebben bij de Action voor 4,99 echt goede leggings! Volgens mij zijn het exact dezelfde als de leggings van Pieces - die zitten echt heerlijk, zakken niet af en snijden niet in je vel.
Ik heb vroeger een dierenartsassistente opleiding gedaan, daar word je enorm als voetveeg behandeld (als je pech hebt)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkigik dacht even dat je een van de mensen was die een stagiair als voetveeg beschouwen.
Blijft je hold up wel goed plakkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Krijg je zo lastig weer van je benen af.
Hangt er vanaf hoe harig je bovenbenen zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Krijg je zo lastig weer van je benen af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens le omgVriendje in flauwe bui - ik stuur plaatje, met 'dit wat?
' en hij: "Mwa ik zou haar m'n bed niet uittrappen
"
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Over haar gesproken! Dit wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi!
Ja doei.
Zie mijn edit, jij en vriendje think alikequote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:07 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ] Like! Not sure it's because of hair though...
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Over haar gesproken! Dit wat?
Ik vind het leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Verf. Damn you chubby fingers!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het een beetje... niet sociaal? is om als je weet dat je stinkt en er makkelijk iets aan kunt doen, er voor kiest om dat niet te doen.
En is verg mooie groene zombie-verf?
Niet, chunky fingers =quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Verf. Damn you chubby fingers!
Hey baby! You wanna.... toss my salad?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
...Dibs on tossing my salad?
Vertaalfoutje in m'n hoofdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
...Dibs on tossing my salad?
Wat dacht jij dan dat het betekende?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vertaalfoutje in m'n hoofd
Had iets anders in gedachten, toen toch maar even opgezocht...
Ook nooit gedacht jou in verlegenheid te kunnen brengen trouwens![]()
heb het bij een moeder van mijn vriendin gratis ff snel laten doen haha. T was hard nodig, en de kappers waren dicht, dusja.. en mijn haar valt een beetje...plat...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hey baby! You wanna.... toss my salad?![]()
Ik kan me daar niks bij voorstellen![]()
Mixi: da's jammer! Hoezo gefaald?
woei!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:27 schreef _Calimero_ het volgende:
oeh, gaan de lokker eraf Maria? Wel tof kapsel!![]()
Ik heb vandaaag 5 maanden met vriendje![]()
![]()
5 - 10cm verderop...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan dat het betekende?
En dat was geen verlegenheid btw![]()
Oh!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
5 - 10cm verderop...Feli Cali! Is 'ie nog steeds de ware?
Oe gefelie!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:27 schreef _Calimero_ het volgende:
oeh, gaan de lokker eraf Maria? Wel tof kapsel!![]()
Ik heb vandaaag 5 maanden met vriendje![]()
![]()
Mooi nummer maar zo treurig dat ik er van moet lekkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:31 schreef V1z0R het volgende:
Om mijn blunder enigszins te verhullen, een muzikaal intermezzo!
OK, mental note: niet met V1z naar de saladebar.quote:
Lolquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, mental note: niet met V1z naar de saladebar.
Moet salade bijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat is er mis met die quiche?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |