Zit eerst van donderdag t/m zondag in Malaga en daarna heb ik kermis ;-)quote:
Dat kanquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:52 schreef BusterPosey het volgende:
Qua draft tijd zou het mij heel goed uitkomen als het minimaal 2 uur later zou kunnen. Ik heb een dochtertje van een jaar en rond 17.00u is het meestal etenstijd voor haar. Daarna verdient ze ook nog wat aandacht van me en ergens tussen 18.30 - 19.00u gaat zij naar bed. Daarna heb ik de handen vrij.
Mocht het dus mogelijk zijn voor iedereen, dan zou ik een latere draft tijd appreciëren.
Demitra en Ruslan Salei zijn toch wel de bekendste namen die er bij zitten..quote:Op woensdag 7 september 2011 16:19 schreef Saviola het volgende:
Damn oa Pavol Demitra in dat team.. ongelofelijk zeg, wat een rampzalig offseason voor hockey is dit.
Bedankt!quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:20 schreef maartena het volgende:
Oh, vanwege eerder request heb ik de draft even aangepast naar:
19:00 Nederlandse tijd.
Helaas komt hij niet terug naar Winnipeg...quote:Op donderdag 15 september 2011 22:16 schreef maartena het volgende:
Teemu "One More" Selanne is BACK!!
Hij speelt wederom een jaar bij de DucksHij wil maar niet met pensioen.
Had ik ook last van, maar kwam er bij 2e poging wel inquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef nyny83 het volgende:
GODVERDOMME ik vergeet gewoon in te loggenSorry guys, zo maar even mn team bekijken.
AAAARRGGGHHH GODVERDOMME IK HAD GEWOON FIRST PICK! EN DAN KIES IK DUS FUCKING DANIEL SEDIN! FUCK FUCK FUCK!!!
Ik zou er gewoon bij zijn, dan heb je die onzin niet nodig.quote:Op maandag 19 september 2011 18:36 schreef Katth het volgende:
Je had ook altijd pre-draft ranking aan kunnen zetten
Je bent al veel te laat, draft is allang voorbij...quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:59 schreef Leatherface het volgende:
Wanneer moet ik uiterlijk mijn fantasy league team opgeven?
Helaas.... de draft is al geweest, en dan kunnen er geen spelers meer bij.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:46 schreef Leatherface het volgende:
Oeps.
Helemaal over het hoofd gezien. Als ik nog met free agents mee mag doen, dan graag. Roeien met die riemen die heb ik, dan maar.
Nog niet, maar als het goed is komt ie vandaag binnen. Dat met die AI was in de vorige game ook al. Vooral in playoffseries was dat goed te merken. Als een team 2-0 achter stond in een serie kon ik er vrijwel onmogelijk 3-0 van maken. Ineens vliegt dan alles bij mij erin en kan ik wel 30 uitgespeelde kansen hebben ,maar die puck gaat er dan niet in.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:30 schreef emokid het volgende:
Heeft iemand al NHL12? Ik zit nu met Detroid op All-Star niveau rond de 30 wedstrijden in Be A GM mode. RFA's Marchand en Selanne gesigned en ik kreeg nog zo'n gekke deal aangesmeerd waar ik Cleary en draft picks kon ruilen voor Backes.. gedaan uiteraard.
Sta nu 2e in Central Division met Chicago boven mij en 3e in de Western Conference.. Redelijk realistische Sim Engine tot nu toe. Gameplay is ook stukken beter geworden maar ik blijf het idee hebben dat de A.I. kan beslissen wanneer je verliest of wint.
Mooie voorspelling en zou zomaar eens kunnen.. maar waarom bijv. de Pens of Sharks niet?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:45 schreef Leatherface het volgende:
Ach, vooruit. Dan gok ik bij deze op een finale Tampa Bay - Nashville. Cupwinst voor Tampa.
De playoff spots vul ik morgen in.
Altijd leuk, voorspellen.
Ik kreeg een erg naar gevoel toen ik dit las.. zélfs in ijshockey. Jammer gewoon..quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:50 schreef Leatherface het volgende:
Er is trouwens een bananenschil op het ijs gegooid toen Wayne Simmonds van de Flyers (een donkere speler) tijdens de shootout in actie kwam.
Treurig en smakeloos. Dit hoort niet bij ijshockey.
Ach, er zijn wel meerdere mogelijke finales denkbaar. Dus zeker ook San Jose - Pittsburgh. Het was maar een gok. Af en toe een gewaagde voorspelling houdt het levendig.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:06 schreef emokid het volgende:
[..]
Mooie voorspelling en zou zomaar eens kunnen.. maar waarom bijv. de Pens of Sharks niet?
Tsja, het is misschien een losstaand incident, maar het is wel erg stijlloos. In mijn sportbeleving hoort zoiets nergens thuis.quote:Ik kreeg een erg naar gevoel toen ik dit las.. zélfs in ijshockey. Jammer gewoon..
Shelley is een enforcer en die gasten worden er natuurlijk vorstelijk voor betaald om een bastard op het ijs te zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:45 schreef nyny83 het volgende:
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=589450
(Met video!)
Smerige hit van Shelley weer. Tis een ex-Shark, maar wat een smerige speler is dat toch.
Ik onderschat die gasten altijd. Ik vind het altijd een vrij beroerd team met een goede goalie, maar ze halen het 9 van de 10x toch.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:35 schreef Leatherface het volgende:
Geen Sabres op een playoff spot?
Gebeurt ook in voetbal etc. Hoort sowieso niet meer in de maatschappij. Racisme is echt ZO 1960.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:50 schreef Leatherface het volgende:
Er is trouwens een bananenschil op het ijs gegooid toen Wayne Simmonds van de Flyers (een donkere speler) tijdens de shootout in actie kwam.
Treurig en smakeloos. Dit hoort niet bij ijshockey.
Hard en op het randje spelen is geen probleem voor mij. Retaliations uitlokken met wat trashtalk ook niet, daar worden ze voor betaald. Maar iemand in zn rug beuken zodat hij met zn porum tegen de boardings aankomt is gewoon bewust iemand WILLEN blesseren (niet pijn doen, gewoon blesseren en wellicht langdurig uitschakelen). Dat is in mijn ogen gewoon laf.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Shelley is een enforcer en die gasten worden er natuurlijk vorstelijk voor betaald om een bastard op het ijs te zijn.
Maar ik ben geen fan van blindside hits. Het is af en toe best vermakelijk om te zien als spelers elkaar op hun kanis rossen of elkaar ondersteboven beuken, maar ze moeten wel de kans krijgen om zich te verdedigen in mijn optiek.
Ik denk dat de Flyers het net niet gaan halen, nu dat ze 2 van hun betere spelers weggetrade hebben. Het is nog steeds een goed team, maar ik verwacht dat ze net onder de streep zullen eindigen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:57 schreef nyny83 het volgende:
edit: waarom vraag je aan katth niet waarom de Flyers er niet bijstaan? MAg je me niet ofzo?
Ja, hij heeft een operatie ondergaan in het off-season. De verwachting was dat hij gewoon op tijd fit zou zijn, maar dat hebben ze gisteren bij gesteld naar mid-november.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef emokid het volgende:
Is Kesler geblesseerd? Prima speler toch.
Bij vlagen zal hij best briljant zijn. Maar ik denk ook vaak geblesseerd en niet consistent van waarde. Mijn voorspelling voor zijn stats:quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:55 schreef emokid het volgende:
Jagr had trouwens mooie acties tegen Detroit.. het zal toch niet.
Malkin is nu ook op Twitter trouwens en het is legendarisch. Userpic is een foto van een foto en hij schrijft heerlijk fout Engels. De Russische smileys zijn ook present die we van Ovi kennen))))))))))))))))))twitter:NHL twitterde op maandag 26-09-2011 om 19:41:34IT'SOFFICIAL! 2012 Bridgestone #NHL #WinterClassic will be played on Jan. 2 inPhilly. #NYR vs. #Flyers! Details: http://t.co/tGRYTK5y reageer retweet
twitter:
twitter:malkin71_ twitterde op donderdag 22-09-2011 om 04:45:48Good game thanks to coming game)))) reageer retweet
twitter:
De Sharks winnen ze allemaal, maar dat zegt niks. Vorig preseason verloren ze meer preseason games dan ze wonnen en haalden ze de conference finals.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:29 schreef Katth het volgende:
Caps hebben ook eindelijk een pre-season game gewonnen
Het sloeg dan ook nergens op wat Wisniewski deed. Ik vind het wel goed dat ze nu resoluut optreden tegen dit soort acties.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:31 schreef Katth het volgende:
Columbus Blue Jackets defenseman James Wisniewski has been suspended for the remainder of the preseason and for eight regular-season games and will forfeit $536,585.36 for an illegal check to the head of Minnesota Wild forward Cal Clutterbuck during a preseason game on September 23, NHL Senior Vice President of Player Safety Brendan Shanahan announced today.
Mee eens. Dit soort acties hoort gewoon niet thuis in het ijshockey. Als je iemand op zn muil wil slaan drop je gewoon de gloves en hoop je dat hij ook wil.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Het sloeg dan ook nergens op wat Wisniewski deed. Ik vind het wel goed dat ze nu resoluut optreden tegen dit soort acties.
Tjaaaa... de typische enforcer tijdens de preseason. Die kerel kan natuurlijk totaal niet ijshockeyen, dus moet hij in de preseason opvallen als genadeloze enforcer om speeltijd te krijgen. En hoe doe je dat beter door geschorst te worden?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:12 schreef emokid het volgende:
Wat bezielt deze vent..
Jean-Francois Jacques suspension
Don't mess with the 'stache!quote:
Trieste actie inderdaad...quote:Op woensdag 28 september 2011 00:12 schreef emokid het volgende:
Wat bezielt deze vent..
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:12 schreef emokid het volgende:
Wat bezielt deze vent..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |