quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:53 schreef nyny83 het volgende:
Na Pro komt allstar, dat speel ik ook. Het niveau daarboven heb ik ook wel eens gedaan, maar da's niet leuk. Je kan nog wel gewoon winnen, maar de AI cheat dan gewoon. Heb toen een keer met Chara, de grootste en zwaarste speler uit de NHL met een hele goede bodycheck, geprobeerd om lichtgewicht Patrick Kane te boarden en vervolgens lag ik op de grond terwijl hij gewoon verder schaatste. Bovendien kun je de AI gewoon niet meer pokechecken en speelt hun goalie standaard veel beter dan de jouwe. Gewoon niet leuk meer dan.
Maargoed, nu op allstar kan ik dus gewoon niet meer scorenNog tips?
Ik heb nooit echt een 'manier'.. maar als ik echt moet scoren ga ik vaak met een speler achter de goal wachten en dan naar een winger passen voor one-timers. Die lucky deflections moet ik het van hebben dan..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:53 schreef nyny83 het volgende:
Na Pro komt allstar, dat speel ik ook. Het niveau daarboven heb ik ook wel eens gedaan, maar da's niet leuk. Je kan nog wel gewoon winnen, maar de AI cheat dan gewoon. Heb toen een keer met Chara, de grootste en zwaarste speler uit de NHL met een hele goede bodycheck, geprobeerd om lichtgewicht Patrick Kane te boarden en vervolgens lag ik op de grond terwijl hij gewoon verder schaatste. Bovendien kun je de AI gewoon niet meer pokechecken en speelt hun goalie standaard veel beter dan de jouwe. Gewoon niet leuk meer dan.
Maargoed, nu op allstar kan ik dus gewoon niet meer scorenNog tips?
ohja kutquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:42 schreef Saviola het volgende:
Zeg nyny, als je dan toch een nieuw topic aanmaakt, zorg dan tenminste dat de OP up-to-date is(cf. Atlanta => Winnipeg)
Waarschijnlijk nog niet toen dat kaartje gemaakt werdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:54 schreef emokid het volgende:
Jets hebben nieuw Logo. Zo'n ronde, blauwe, met een straaljager erop.
Betekent dit nu ook dat er geen internet streams meer zullen zijn van ESPN?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:04 schreef Saviola het volgende:
Vreemd dat het hier nog niet gemeld is maarre; ESPN America heeft de uitzendrechten op de NHL verloren. Komend seizoen/komende jaren dus geen hockey meer op TV.
Dit gaan iig héél veel mensen echt dramatisch nieuws vinden, waaronder ikzelf..
Dat valt te bezien, de NHL heeft voor de rechten in ieder geval al een nieuwe koper. Een Brits/Zweeds media agentschap heeft de rechten verworven om tot 2016 de NHL uit te zenden in Europa. Maar hoe dat aangepast zal worden is nog niet duidelijk..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:56 schreef nyny83 het volgende:
what the fuck? Dus alleen achter de decoder zeg maar? Da's wel heel sneu ja, dat gaat de NHL veel inkomsten kosten.
Die zullen er wel nog zijn. Voor de kijkers in USA heeft dit geen gevolgen, dus als ze daar blijven streamen kun je die hier ook gewoon nog bekijken. Het gaat nu puur om de kijkers in Europa die niet meer via TV kunnen genieten van HD hockey en heruitzendingen voor wie s'nachts niet live kan kijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Katth het volgende:
[..]
Betekent dit nu ook dat er geen internet streams meer zullen zijn van ESPN?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:04 schreef Saviola het volgende:
Vreemd dat het hier nog niet gemeld is maarre; ESPN America heeft de uitzendrechten op de NHL verloren. Komend seizoen/komende jaren dus geen hockey meer op TV.
what the fuck?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:48 schreef Saviola het volgende:
Rick Rypien (27), ex-Vancouver en komend seizoen normaal gezien bij Winnipeg, is vannacht thuis dood gevonden
Bij de meesten onder ons wel bekend na zn incident van vorig jaar waar hij een fan uit de tribune greep.
Het was wel een getalenteerde enforcer.. Die scoren zelden veel punten..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:43 schreef nyny83 het volgende:
[..]
what the fuck?RIP dan maar ende zo.
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=586119
Voor de volledigheid maar even het nieuwsbericht. Overigens wel frappant dat ze hem extreem getalenteerd noemen terwijl hij 16 punten heeft in 6 seizoenen
Tja, in de VS zelf zendt ESPN al jaren geen hockey meer uit, mede het gevolg van de lockout. 't Is nu op Versus en Fox Sports o.a.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:04 schreef Saviola het volgende:
Ja, is ook zo. Veel van de Honkbal- en American Footballwedstrijden die op ESPN te zien zijn, worden ook gekocht van Fox, NBC. Let maar eens op de logo's etc. tijdens wedstrijden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja, in de VS zelf zendt ESPN al jaren geen hockey meer uit, mede het gevolg van de lockout. 't Is nu op Versus en Fox Sports o.a.
Goede zaak, touch icing is levensgevaarlijk. Ik ben blij dat de IIHF dat nooit ingevoerd heeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
Research & Development Camp gaat weer van start en dit gaan ze allemaal bespreken en/of testen:
10:00 a.m – Noon
• No-touch icing
Zinloos imho. Ik zie vrijwel nooit een team opzettelijk offside rijden om te kunnen wisselen, zoals dat vroeger met icing wel gebeurde. Je haalt er de snelheid mee uit een aanval, want niemand durft nog offside te rijden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
• No line change for team committing an offside
Wat gaat die andere linesman doen? De hele wedstrijd pucks rapen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
• Faceoff variations (penalty line for center committing an infraction; all faceoffs in circles; same linesman drops puck for all faceoffs)
Ik voorzie veel, heel veel,meer powerplay goals.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
• No icing permitted while shorthanded
Om te beoordelen of een puck geheel over de lijn is. Goed plan, maakt videoreviews makkelijker.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
• Verification line (additional line behind the goal line)
Meer wedstrijden zonder shootout (de BCHL heeft dit al, daar wordt vrijwel elke wedstrijd zonder shootout beslist). Goede zaak.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
• Overtime variation (four minutes of 4-on-4 followed by three minutes of 3-on-3)
Nee. Shootouts zijn een loterij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
• Shootout variation (5-man shootout precedes sudden-death format)
Lijkt geen invloed te hebben, maar geeft het aanvallende team een gigantisch voordeel. Meer plaats achter het doel, en minder net en ijzer om de pass vanachter het doel naar een emdespeler te blokkeren.quote:
Slecht idee. Aanvallers gaan veel voorzichtiger worden omdat ze anderes wel eens offside zouden kunnne rijden en een tegen doelpunt riskeren als de daaropvolgende faceoff verloren wordt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
2:30 p.m to 4:30 p.m.
• After offside, faceoff goes back to offending team's end
Zie boven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
• Faceoff variations (both centers must come set on whistle; all faceoffs in circles; same linesman drops puck for all face-offs)
Goed idee, mits alleen de puck de endzone hoeft te verlaten. De zone verlaten met puckbezit is teveel gevraagd van een team dat al met 5 tegen 6 speelt. Puckbezit krijgen & de puck over dequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
• Delayed penalty variation (offending team must exit zone in possession of puck to stop play)
Jajaja. Goalies horen in hun crease te blijven. Of daarbuiten in elk geval enkel hun stick te gebruiken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
• Changes only permitted on-the-fly (except after goals and upon manpower changes)[/quotes]
Met de snelheid van het spel van tegenwoordig krijg je heel veel vermoeide spelers. Dat komt de kwaliteit van het spel niet ten goede. Het enige wat je krijgt is heel veel wissels direct na een faceoff.
[quote]Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
• Strict enforcement of goaltenders covering puck outside crease (Rule 63.2)
Goed idee, mits de goalie de puck dan helemaal niet meer achter het doel mag spleen. Daar heeft ie toch niks te zoeken.quote:
Zie boven.quote:
Het is ijshockey, geen handbal.quote:
Leuk voor als je buiten spelt, in de Winter Classic ofzo. In de ijshallen van tegenwoordig maakt ’t weinig uit welke kant je op speelt.quote:
Langere shootouts, daar zit niemand op te wachten. Het wordt wel minder makkelijk om te verliezen door 1 klein foutje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
• Shootout variation (5-man shootout with repeat players if tied after 5 shooters)
Geen mening.quote:
Zie bovenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
Thursday, Aug. 18
9:30 a.m. to 11:30 a.m.
[quote]Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
• 'Hybrid' icing
• Offside variation (offending team can't change and faceoff in its end zone)
De eerste is een goeie. De tweede niet, ik zou gaan voor alle circles en de 4 spots in de neutrale zone. De derde is achterlijk, zoals hierboven al ergens vermeld.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
• Faceoff variations (player encroaching can't replace thrown-out center, all faceoffs in circles; same linesman drops puck for all faceoffs)
Goed idee. Stricter straffen zal wellicht leiden tot iets schoner en technischer spel, terwijl de langere powerplays zullen leiden tot meer doelpunten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
• All penalties to be served in their entirety
• Strict enforcement of goaltenders covering puck outside crease (rule 63.2)
Volgens ex-Ducks executive Brian Burke kunnen veel gevaarlijke hits aan de boarding geëlimineerd worden door de spelers toe te staan hun armen om hun tegenstander te slaan en hem al knuffelend de boarding in the drukken.. Ik vind ’t niks.quote:
Zie boven.quote:
• Overtime variation (switch ends for four minutes of 4-on-4, followed by three minutes of 3-on-3)
Zie dezelfde hierboven, maar dan met 5 man.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
• Shootout variation (3-man shoot out with repeat shooters if tied after 3 shooters)
Zie boven.quote:
Doen. Communicatie tussen refs op het ijs, zonder dat ze fysiek bij elkaar hoeven te staan zal het overzicht over de spelers verbeteren. Zowel tijdens het spel als in dode spelmomenten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
1:30pm to 3:30pm
• All-Star Skills competition (fastest skater, breakaway challenge, accuracy shooting, skills relay challenge, hardest shot, elimination shootout)
Other technology/modifications to be tested during various sessions:
• On-ice officials communication -- ref-to-ref wireless
Alle video-hulpmiddelen die beschikbaar zijn kunnen iets toevoegen. Zowel voor scheidsrechters als publiek.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
• Overhead camera -- to assist Hockey Operations reviews of various initiatives (verification line/goal netting/in-net camera)
• In-net camera -- mounted camera at one end with one net with camera view focused on the goal line to help verify goals
• Robotic camera -- to test camera angles for coverage closer to ice
• Video replay application review
Om te beschermen tegen supporters neem ik aan? “Sad, but necessary” denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Katth het volgende:
• Curved glass -- protection options at players bench areas
Geregistreerd.. En wat is daarna de bedoeling?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:18 schreef Katth het volgende:
http://hockey.fantasysports.yahoo.com/hockey
Het is open
Yup ik geloof het ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:26 schreef Katth het volgende:
Volgens mij gaat Maartena een league aanmaken en die kunnen we dan joinen.
Zodra de league is aangemaakt zal Maarten een league ID + wachtwoord posten en dan je gewoon joinen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:44 schreef BusterPosey het volgende:
Kan ik me aanmelden voor de Fok! leaugue, of zit deze al vol?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:51 schreef Katth het volgende:
[..]
Zodra de league is aangemaakt zal Maarten een league ID + wachtwoord posten en dan je gewoon joinen.
Dat heb ik ook. Hij blijft aan het einde hangen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:35 schreef emokid het volgende:
Zit nu in de mock draft. Zit ook in een ESPN league, schijnt niet slecht te zijn maar zal me vooral focussen op de fok league. Eens kijken of ik er wat van gesnapt heb dit jaar.
Is de bug dat het groene laadbalkje 100% nadert maar verder niets doet? Dat heb ik nu namelijk.
DM gestuurdquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:16 schreef nyny83 het volgende:
Mensen die vorig jaar nog niet meededen hebben denk ik een password nodig. Je kunt maartena of mij hiervoor een DM sturen.
Er was weinig over om uit te kiezen eerlijk gezegd, Campbell staat laag in de rankings verrassend genoeg. Ook dat Tim Thomas nog beschikbaar was in de 3e ronde stond ik van te kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:16 schreef nyny83 het volgende:
Ik staat erbij! Mensen die vorig jaar nog niet meededen hebben denk ik een password nodig. Je kunt maartena of mij hiervoor een DM sturen.
@Katth: ziet eruit als een goed team. Verrassend dat je Campbell nog zo laat hebt kunnen oppikken. In NHL 11 selecteer ik hem nooit in drafts, maar dat is puur omdat hij zo'n belachelijk salaris heeft. Dat speelt hier niet mee en hij is nog steeds gewoon een goede verdediger die regelmatig puntjes pakt. Enige die ik echt niet zou selecteren is Hejduk. Hij speelt in een matig team en wordt ook weer een jaartje ouder. Maar ik weet natuurlijk niet wat de alternatieven waren.
De meesten zijn bang dat Thomas te oud wordt en Rask zijn plek overneemt ben ik bang.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:46 schreef Katth het volgende:
[..]
Er was weinig over om uit te kiezen eerlijk gezegd, Campbell staat laag in de rankings verrassend genoeg. Ook dat Tim Thomas nog beschikbaar was in de 3e ronde stond ik van te kijken.
Volle lobby.. dus 12 geloof ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef nyny83 het volgende:
Met hoeveel man draftte je? Seabrook in ronde 9 is wel erg opvallend. Brown in ronde 7 ook.
Op het eerste gezicht lijkt het heel goed. Hitters (Doan, Kunitz, Pronger, Bieksa), scorers (Toews, Ovi, Hossa, Wolski als ie het op zijn heupen krijgt), aardige defenseman. Probleem is alleen je goaltending. En die telt relatief zwaar mee (5 van de 12 categorieen die we tellen). Let dus op dat je goede goalies draft!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:18 schreef MutedFaith het volgende:
1. Alex Ovechkin (Was - LW)
2. Jonathan Toews (Chi - C)
3. Jonathan Quick (LA - G)
4. Kris Letang (Pit - D)
5. Christian Ehrhoff (Buf - D)
6. Jordan Staal (Pit - C)
7. Marian Hossa (Chi - RW)
8. Chris Pronger (Phi - D)
9. Shane Doan (Pho - RW)
10. Chris Kunitz (Pit - LW)
11. Jean-Sebastien Giguere (Col - G)
12. Marc Staal (NYR - D)
13. Max Talbot (Phi - C)
14. Lee Stempniak (Cgy - RW)
15. Kevin Bieksa (Van - D)
16. Wojtek Wolski (NYR - LW)
Je zou takeaways nog bij de stats kunnen zetten, voor de rest lijkt het me wel prima eigenlijk. Draftdatum komt me niet heel goed uit omdat ik de 17de terug ben van vakantie maar ik denk dat het wel moet lukken. Je zou het eventueel nog een weekje later ofzo kunnen doen, dichter bij de seizoensopening op 6 oktober.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:18 schreef maartena het volgende:
Voor de fantasy league, waren de stats etc van vorig jaar prima? Of moet er meer bij, moet er wat af, moet het wat anders? Nu kan het nog veranderd worden namelijk.
Tevens, check de draft tijd. Ik heb wederom een tijd gekozen die voor de meeste mensen vrij makkelijk moet zijn.... niet te vroeg, niet te laat, en ook voor mij nog realistisch, om 8 uur 's ochtends mijn tijd.
We doen zoals vorig jaar een "live" draft.
Ben ook benieuwd of Crosby de seizoensstart gaat halen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:21 schreef emokid het volgende:
Lijkt mij prima tijd, voor ons dan zondagmiddag.
Marc Savard nu al eruit voor de rest van het seizoen..
'You will never eliminate all head injuries but you can eliminate repeat offenders like Cooke.'
Zelfde geldt voor Tom Poti. Zijn blessure is sinds maart van dit jaar er niet op vooruit gegaan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:27 schreef Leatherface het volgende:
Belak heeft zich naar verluidt opgehangen.
Wat Marc Savard betreft. Er wordt gespeculeerd over zijn afscheid als ijshockeyer. Het komende seizoen mist ie waarschijnlijk sowieso.
Ik deed vorig jaar niet mee, dus heb geen oordeel over de stats die jullie gebruikt hebben. Ik vaar mee op jullie ervaringquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:18 schreef maartena het volgende:
Voor de fantasy league, waren de stats etc van vorig jaar prima? Of moet er meer bij, moet er wat af, moet het wat anders? Nu kan het nog veranderd worden namelijk.
Tevens, check de draft tijd. Ik heb wederom een tijd gekozen die voor de meeste mensen vrij makkelijk moet zijn.... niet te vroeg, niet te laat, en ook voor mij nog realistisch, om 8 uur 's ochtends mijn tijd.
We doen zoals vorig jaar een "live" draft.
Regels zijn wat mij betreft duidelijk en oké.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:45 schreef Katth het volgende:
Nee, hier maak je elke dag je line-up. Football kent niet zoveel wedstrijden als ijshockey (ruim 1.200).
Jahoor, volgens mij kun je zelfs het hele seizoen al invullenquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:35 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Regels zijn wat mij betreft duidelijk en oké.
Maar ik neem wel aan dat het yahoo-format ook de mogelijkheid biedt om eventueel vooruit te plannen, toch? Dat je dus bijvoorbeeld wel een week vooruit kunt plannen als je evt. met vakantie bent, of als je gewoon een te drukke dag op het werk hebt.
Laten we dat nou maar niet doen...quote:Op zondag 4 september 2011 09:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Jahoor, volgens mij kun je zelfs het hele seizoen al invullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |