SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openingspost
Daar heb je gelijk in. Maar Gomez kan afgestopt worden door Douglas.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:41 schreef Tarado het volgende:
Zonder Ribery en Robben is Bayern een stuk minder maar nog altijd moeilijk te verslaan
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
De komst van Fer is wel dichterbij gekomen
Als goed is worden ze ook gesponsord door de AH, check maar eens eredivisie live (Weet nie of nog op is) maar was eens serie dat ze voetballers thuis gingen volgen en elke voetballer die kocht z'n spul bij de AH.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:35 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Tssk hij moet toch echtw el de appie kunnen betalen. Toen onyewu nog bij twente speelde vorig jaar kwam ik hem weleens tegen bij de ah@ miro. Jezus wat een boom van een kerel (lengte x breedte).
Jquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:35 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Tssk hij moet toch echtw el de appie kunnen betalen. Toen onyewu nog bij twente speelde vorig jaar kwam ik hem weleens tegen bij de ah@ miro. Jezus wat een boom van een kerel (lengte x breedte).
Jammer dat hij alleen niet kon voetballenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:35 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Lachen. Dat was vroeger "mijn" winkel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:25 schreef ShevaJB het volgende:
Ik kwam Douglas laatst tegen bij de C1000 op Boswinkel.
Wat doet hij in zo'n pauperwijk?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:25 schreef ShevaJB het volgende:
Morgen volgens mij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:24 schreef Adames het volgende:
Wanneer is de loting voor de 4e ronde?
Klopt, was op zondag. Is alleen na 16.00 uur open geloof ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat doet hij in zo'n pauperwijk?
Of was het op zondag, dan is die c1000 geloof ik altijd open
Nigga gotta eatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:25 schreef ShevaJB het volgende:
Dat was meer de zwakte van PSV...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:23 schreef obsama het volgende:
Onderschat Benfica niet, zijn vorig jaar tot de halve finale gekomen met zeer goed voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |