SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Hij praat wel over versieren, dat ik het alsnog meestal vreemd advies vind neemt niks weg.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:57 schreef Lynthy het volgende:
[..]
sinds wanneer is zuigen en trollen volgens de regels?
Een duidelijk voorbeeld hoe belangrijk het is om jezelf te zijn! Echt zonde!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik vroeg ooit een meisje mee naar de bioscoop (ik was 16 ofzo).
Haar vriendin was overigens veel leuker, maar ik dacht nooit dat ik haar zou kunnen krijgen.
Vraagt ze of haar vriendin mee mag? Ik dacht, nou ja moet dan maar.
Later bleek dus dat die vriendin mij leuk vond, ik had het nooit gemerkt.![]()
Is verder niets geworden, helaas.
Hij meent het ook echt, dat is het aparte.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij praat wel over versieren, dat ik het alsnog meestal vreemd advies vind neemt niks weg.
Dat vooral.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij meent het ook echt, dat is het aparte.
Je valt mensen aan dat bevalt me niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:53 schreef Lynthy het volgende:
[..]
het was een serieuze vraag anders... maar goed, jullie doen liever aan symptoonbestrijding dan het aanpakken van de oorzaak... want zeg nu zelf, wat draagt die suffe strontvlieg nu bij aan dit topic?
maar goed, geef mij maar notes, en laat die onzin van strontvlieg maar staan.
alles voor de kijkcijfers he?
Nee hoezo?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:59 schreef debeterebob het volgende:
" Heloef al sinds je 10e op zoek naar een vriendin?
True, maar hij heeft vaak wel een punt. Hoe hij het brengt is dan weer heel wat anders.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:43 schreef Lynthy het volgende:
[..]
tering, wat kun jij een onzin uitkramen zeg
Hij is net een predikant in de kerk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:00 schreef minibeer het volgende:
[..]
True, maar hij heeft vaak wel een punt. Hoe hij het brengt is dan weer heel wat anders.
Nee dat heb ik niet gezegd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
7 jaar op zoek zei je net....
wat mij niet bevalt is dat hij het brengt als een autist die niet anders kan dan zijn boekjes hem opdragen en dat hij niet opstaat voor welk gegrond tegenargument dan ook...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:59 schreef Crutch het volgende:
Je valt mensen aan dat bevalt me niet.
Het ging goed totdat jij weer weer kwam klagen.
Maar het is vast al gezegd, maar je bent fucking 17, ik bedoel ik ben 20 en ik heb echt niet het gevoel dat ik binnen een maand iemand moet scoren haha.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gezegd.
Ik zei alleen dat ik geen zin had om 7 jaar te wachten.
Het is inderdaad vreemd advies, het lijkt regelrecht tegen je instinct in te gaan omdat je dan meteen uit je gemakszone moet gaan. Het is ook maar een klein groepje dat echt vrouwen aantrekt. Het gros van de "competitie" maakt fout na fout met zelf validatie en wachten op reactie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij praat wel over versieren, dat ik het alsnog meestal vreemd advies vind neemt niks weg.
Voorheen heette dit topic: Versieren op latere leeftijd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar Crutch wat brengt iemand als jou in dit topic dan? *fobo check doet
20 dollar als je nou ff je mond houd met dat autist geroep....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:01 schreef Lynthy het volgende:
[..]
wat mij niet bevalt is dat hij het brengt als een autist die niet anders kan dan zijn boekjes hem opdragen en dat hij niet opstaat voor welk gegrond tegenargument dan ook...
tja, als je maar genoeg tegeltjeswijsheden en ander onzin uitkraamt zit er altijd wel iets van waarheid tussen... hoe simpel kan je zijn?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:00 schreef minibeer het volgende:
True, maar hij heeft vaak wel een punt. Hoe hij het brengt is dan weer heel wat anders.
Het heeft geen haast maar bij 24 vind ik het toch te laat worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar het is vast al gezegd, maar je bent fucking 17, ik bedoel ik ben 20 en ik heb echt niet het gevoel dat ik binnen een maand iemand moet scoren haha.
doe nou maar iets positiever en ga op de voor jou interessante posts in, dit is maar vermoeiend.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:03 schreef Lynthy het volgende:
[..]
tja, als je maar genoeg tegeltjeswijsheden en ander onzin uitkraamt zit er altijd wel iets van waarheid tussen... hoe simpel kan je zijn?
Ik niet, pas als ik 40 wordt maak ik me zorgen, maar dan ga ik gewoon op visvakantie naar Thailandquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het heeft geen haast maar bij 24 vind ik het toch te laat worden.
"dat hij niet opstaat voor welk gegrond tegenargument dan ook..." geeft juist aan dat hij een autist is. tering echt snugger ben je niet he?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:03 schreef Raggingbull het volgende:
20 dollar als je nou ff je mond houd met dat autist geroep....
Ik heb dat idee wel van meer users. Hij probeert in ieder geval mensen te helpen, en dat stel ik wel op prijs. Ik bedoel maar, hij is niet degene die mensen aanvalt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:03 schreef Lynthy het volgende:
[..]
tja, als je maar genoeg tegeltjeswijsheden en ander onzin uitkraamt zit er altijd wel iets van waarheid tussen... hoe simpel kan je zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |