Accurate cijfers waar we iets mee kunnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:24 schreef amenth het volgende:
nee man je moet meer adreline kirjgen ga dus op kickbox bijvoorbeel den regelmatig naar nieuwe discos enzo met matties en spreek wat chimeids aan voor de spanning (is alleen 1e 4 x zenuwachtig makend daarna is het altijd lache )
wat bedoel je ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Accurate cijfers waar we iets mee kunnen.
Hmja... was het maar zo'n feest. Ik heb niet bepaald een sociale kring in de zin van dat ik "mijn matties" even kan opbellen om eens vanavond flink te knallen in een discotheek vol met 16-jarige tieners.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:24 schreef amenth het volgende:
nee man je moet meer adreline kirjgen ga dus op kickbox bijvoorbeel den regelmatig naar nieuwe discos enzo met matties en spreek wat chimeids aan voor de spanning (is alleen 1e 4 x zenuwachtig makend daarna is het altijd lache )
Drank lost alle problemen op en vervangt ze door nieuwe.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:26 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Hmja... was het maar zo'n feest. Ik heb niet bepaald een sociale kring in de zin van dat ik "mijn matties" even kan opbellen om eens vanavond flink te knallen in een discotheek vol met 16-jarige tieners.
In tegenstelling tot vroeger heb ik wel een sociale kring, maar ik krijg niet echt het idee dat het in zo'n stadium is dat ze ook echt rekening met me houden. Ik heb altijd het idee dat ik het buitenbeentje blijf.
Ja... dat is inderdaad zo... Ik doe dat ook de laatste tijd, maar dan denk ik tegelijkertijd: 'tja, toen had je ook al die dromen en je deed er geen flikker mee, behalve dromen en dromen en dromen, die toch nooit uit zullen komen'quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:25 schreef BrandX het volgende:
soms heb ik dat gevoel. Maar dan denk ik terug wat aan wat ik de afgelopen 10 jaar allemaal heb gedaan, meegemaakt en bereikt heb. Om me dan te bedenken: zie je wel, je kan enorm veel doen in een paar jaar tijd, hup, doe iets, maakt niet uit wat. Doe.
En dat werkt bij mij.
Ik ben inderdaad tegenwoordig niet vrolijk, maar ik probeer wel altijd rekening te houden dat anderen daar geen last van hebben. Ik weet nog toen mijn vader depressief was dat ik echt geïrriteerd werd van zijn ingetrokken houding en somberheid. Ik kon nooit met hem praten als ik met iets zat. Dus ja, ik probeer daar wel altijd rekening mee te houden. Zelfs mijn broer of zus weten volgens mij niet eens dat ik me verschrikkelijk klote voel. Ik zit ook in een band en een keer vroeg een bandlid aan me of ik met iets zat, maar dan heb ik direct zo'n gevoel van "meh, ik ga ze niet lastig vallen met dit soort dingen"quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:28 schreef trovey het volgende:
Misschien je wat meer openstellen naar andere mensen toe want je komt niet echt over als een vrolijk mens en dat kan mensen behoorlijk tegenhouden.
Ja daar zit wat in..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:30 schreef linpunt het volgende:
Dan kan je dus 1. zo doorgaan of 2. alle dingen doen die je wilde doen
Quarter/Midlife crisis is juist gemaakt om je een soort 2e kans te geven.
Wát zeg je?quote:Wel capaciteiten benutten om iets te kunnen realiseren maar het gewoonweg NIET doen omdat je niet in jezelf gelooft?
Hij bedoelt volgens mij "Wel capaciteiten bezitten (...)"quote:
Hebben we gezien en was een een aandachtshoerentopic.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:29 schreef sanasoufi het volgende:
blablabla heb je mijn herinschrijfzorgen niet gezien?
Heb ik al gedaan. Wiet en paddo's en heel vaak ook in combinatie met of zonder alcohol.quote:
Je hebt 100% gelijk. Echt waar ik word stapelgek van mezelf dat ik mezelf zo vaak zo ontzettend verhinder. Ik weet dat ik gewoon moet geloven in mezelf en met de dingen die ik wel kan maar steeds raak ik dan weer in een cirkel waardoor ik de dingen die ik graag zou willen doen steeds maar uitstel of gewoonweg niet doequote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:43 schreef Ritmo het volgende:
Je maakt dus al de fout om te doen alsof het leven "overgewaardeerd" zou zijn. Nee, jij moet aan je zelfvertrouwen werken. Het leven is wat je er zelf van maakt, alleen losers gaan roepen dat het leven kut is. Dus gogogo!
Niet gezien, maar ik leef met je mee. Ook al weet ik niet eens waar dat topic over gaat.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:29 schreef sanasoufi het volgende:
blablabla heb je mijn herinschrijfzorgen niet gezien?
Dat kan dus juist ook de oorzaak zijn van je negatieve wereldbeeld.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:51 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Wiet en paddo's en heel vaak ook in combinatie met of zonder alcohol.
Dat deed ik ook meer in de zin van "dat wil ik wel eens proberen". Niet vanuit het punt van escapisme om de realiteit maar te ontwijken maar meer vanuit het punt van "dat wil ik wel eens uitproberen". Heb ik dus gedaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:52 schreef boekenplank het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 4 augustus 2011 00:51 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Wiet en paddo's en heel vaak ook in combinatie met of zonder alcohol.
[..]
Daar wordt je dus zeker niet wijzer van.
Dat kan. Ik herinner me wel een keer een ontzettende bad trip met paddo's waardoor ik ontzettend verdrietig werd. Sindsdien ben ik daar mee gekapt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat kan dus juist ook de oorzaak zijn van je negatieve wereldbeeld.
Drugs en alcohol zijn niet goed voor je lichaam en je geest.
Och, big deal. Internet hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
ik zweer t hier stond eerst een ander plaatje
Mooi ga dan nu eens werken aan punt 3, je rijbewijs halen. Lukt dat kan je jezelf een schouderklop geven en heb je misschien weer wat geloof in jezelf.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:53 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Dat deed ik ook meer in de zin van "dat wil ik wel eens proberen". Niet vanuit het punt van escapisme om de realiteit maar te ontwijken maar meer vanuit het punt van "dat wil ik wel eens uitproberen". Heb ik dus gedaan.
Ja, eerst stonden eerst twee plaatjes: eentje met een fles bleekmiddel en eentje met een mok met Ariel erop (quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
ik zweer t hier stond eerst een ander plaatje
INB4 alle mensen die het tegendeel willen bewijzen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:02 schreef superdrufus het volgende:
We worden in feite het leven ingeworpen in lichamen waarvoor we niet gekozen hebben, een bestaan waar niets tegenover staat. Iets waar elk mens last van heeft.
ja bij wow kon je je tenminste je uiterlijk bepalen he ;")quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:02 schreef superdrufus het volgende:
We worden in feite het leven ingeworpen in lichamen waarvoor we niet gekozen hebben, een bestaan waar niets tegenover staat. Iets waar elk mens last van heeft.
Och, het is niet zo dat ik mijn leven haat, maar het gegeven haat dat ik zoveel meer KAN, maar het niet doe omdat ik niet in mijn capaciteiten geloof of in de mogelijkheid geloof dat ik het wel kan verwezenlijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:02 schreef superdrufus het volgende:
dus je weet dat je het kan.. dat is geloven in jezelf hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:05 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Och, het is niet zo dat ik mijn leven haat, maar het gegeven haat dat ik zoveel meer KAN, maar het niet doe omdat ik niet in mijn capaciteiten geloof of in de mogelijkheid geloof dat ik het wel kan verwezenlijken
Klopt.. Stiekem blijf ik toch wel hopen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:04 schreef Sebastian_Rooks het volgende:
Je gelooft niet in jezelf maar je onderschrift is "Awesome since 1985" en je naam is van een karakter die door wilskracht ontsnapt en zichzelf verandert tot een wereldwijze Graaf die alles voor elkaar krijgt... Dus diep van binnen geloof je best in jezelf of heb je iig nog hoop
En wat als dit het daadwerkelijk is... is dat erg? Mensen denken gelukkig te worden door externe factoren maar een leuke vakantie, nieuw huis, leuke vriendin staat niet gelijk aan geluk. Zelfs de zoektocht naar geluk betekent dat je zelf niet gelukkig bent.
En aangezien ik de laatste tijd toch al van de quotes ben:
Every moment you spend wishing you were someplace else is a moment you can't get back
Chasing after the world bring only chaos. Allowing it to come to be brings only peace. Retreat from the world, and it shall pursue you. To exist, to allow the world to exist, all things at once, all things as one. This is the path to serenity, to balance. See yourself as part of the world.
No matter how long you’ve been walking south, in just a single step you can be walking north
etcetc
Waarom doe ik het dan niet?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:06 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
dus je weet dat je het kan.. dat is geloven in jezelf hoor.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:08 schreef boekenplank het volgende:
Monte Cristo is gewoon de sigaar.
Misschien is de RET methode wat voor jou?quote:
Hey, dat ziet er interessant uit. Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:10 schreef Sebastian_Rooks het volgende:
[..]
Misschien is de RET methode wat voor jou?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rationeel-emotieve_therapie
Ooh, kwartlevencrisis.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:48 schreef MonteCristo het volgende:
Momenteel ben ik 26 jaar.
Top 5
1. een eigen band vormen en mensen inspireren met m'n eigen muziek. Momenteel speel ik in een band en ik heb het prima naar mijn zin daar. Maar de afgelopen jaren heb ik me altijd alleen bij bands toegevoegd, maar nooit een eigen band gevormd.
2. Serieus genomen worden. Ik word nu nog heel vaak als "die lieve jongen" of als "clown" gezien en heel vaak trekken mensen het vooroordeel dat ik naïef ben en niks van de wereld begrijp terwijl ik toch echt wel al heel wat heb meegemaakt. Ik word er onderhand zo moe van dat mensen me constant als lief en schattig categoriseren terwijl ik ook heus wel volwassen visies heb. Ik kan ook boos zijn, verdrietig zijn of kwaad zijn. Maar nee, dan reageert men gelijk weer zo van "ach, wat schattig! Het kereltje is boos!"
3. Rijbewijs halen.
4. Sky-diven
5. Reizen naar New York
Soms weet je wel waar je heen wilt, maar niet hoe je er moet komen. De eerste stap is beginnen met wandelen - elke reis begint immers met de eerste stapquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |