abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100297923
Ik heb steeds vaker het gevoel alsof ik mijn tijd en kansen heb gehad en dat het nu maar tijd wordt om maar een suf leventje te lijden. Terwijl mijn jeugd niet eens zo leuk was. Ik ben nauwelijks opgegroeid met vrienden doordat mijn vader werk had in het buitenland en we vaak reisden en ik daardoor vervreemde van sociale interactie met leeftijdsgenoten. Ik wil nog zoveel doen en zoveel dromen waarmaken maar steeds wordt ik dan weer verhinderd door verplichtingen en door mijn ontzettende irritante onzekerheid. Inmiddels ben ik door die onzekerheid lui geworden. Ik heb nu steeds zo'n instelling van "ach, ik kan er toch niks van" en lijkt het alsof ik mezelf steeds toespreek met zo'n attitude van' 'geef het nou maar op. Je bent te oud om nog als "bijzonder" of "uniek" te mogen ervaren door anderen. Tien jaar geleden zou men dat wel hebben gevonden, maar nu ben je te oud en vinden mensen het niet meer dan normaal dat je gewoon goed ben in iets.

Nu heb ik echt zoiets van: is dit het nou? Wel capaciteiten benutten om iets te kunnen realiseren maar het gewoonweg NIET doen omdat je niet in jezelf gelooft?

Herkennen jullie dit probleem/denkbeeld ook?

Klacht: oud worden ;(
pi_100297978
dan pleeg je zelfmoord
pi_100297983
nee man je moet meer adreline kirjgen ga dus op kickbox bijvoorbeel den regelmatig naar nieuwe discos enzo met matties en spreek wat chimeids aan voor de spanning (is alleen 1e 4 x zenuwachtig makend daarna is het altijd lache )
Ne mutlu Türküm diyene
pi_100297989
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:24 schreef Yreal het volgende:
dan pleeg je zelfmoord
Zo wanhopig ben ik ook weer niet.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 00:24:40 #5
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_100297998
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:24 schreef amenth het volgende:
nee man je moet meer adreline kirjgen ga dus op kickbox bijvoorbeel den regelmatig naar nieuwe discos enzo met matties en spreek wat chimeids aan voor de spanning (is alleen 1e 4 x zenuwachtig makend daarna is het altijd lache )
Accurate cijfers waar we iets mee kunnen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_100298030
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:24 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Accurate cijfers waar we iets mee kunnen.
wat bedoel je ?
Ne mutlu Türküm diyene
  Boks-Chick donderdag 4 augustus 2011 @ 00:25:49 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100298050
soms heb ik dat gevoel. Maar dan denk ik terug wat aan wat ik de afgelopen 10 jaar allemaal heb gedaan, meegemaakt en bereikt heb. Om me dan te bedenken: zie je wel, je kan enorm veel doen in een paar jaar tijd, hup, doe iets, maakt niet uit wat. Doe.

En dat werkt bij mij :).
lolwut
pi_100298068
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:24 schreef amenth het volgende:
Hmja... was het maar zo'n feest. Ik heb niet bepaald een sociale kring in de zin van dat ik "mijn matties" even kan opbellen om eens vanavond flink te knallen in een discotheek vol met 16-jarige tieners.

In tegenstelling tot vroeger heb ik wel een sociale kring, maar ik krijg niet echt het idee dat het in zo'n stadium is dat ze ook echt rekening met me houden. Ik heb altijd het idee dat ik het buitenbeentje blijf.
pi_100298118
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:26 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Hmja... was het maar zo'n feest. Ik heb niet bepaald een sociale kring in de zin van dat ik "mijn matties" even kan opbellen om eens vanavond flink te knallen in een discotheek vol met 16-jarige tieners.

In tegenstelling tot vroeger heb ik wel een sociale kring, maar ik krijg niet echt het idee dat het in zo'n stadium is dat ze ook echt rekening met me houden. Ik heb altijd het idee dat ik het buitenbeentje blijf.
Drank lost alle problemen op en vervangt ze door nieuwe.
With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
pi_100298140
quote:
19s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:25 schreef BrandX het volgende:
soms heb ik dat gevoel. Maar dan denk ik terug wat aan wat ik de afgelopen 10 jaar allemaal heb gedaan, meegemaakt en bereikt heb. Om me dan te bedenken: zie je wel, je kan enorm veel doen in een paar jaar tijd, hup, doe iets, maakt niet uit wat. Doe.

En dat werkt bij mij :).
Ja... dat is inderdaad zo... Ik doe dat ook de laatste tijd, maar dan denk ik tegelijkertijd: 'tja, toen had je ook al die dromen en je deed er geen flikker mee, behalve dromen en dromen en dromen, die toch nooit uit zullen komen'

Misschien zie ik het momenteel allemaal een beetje te pessimistisch en moet ik gewoon flink van bil gaan met een lekkere chick
pi_100298147
Misschien je wat meer openstellen naar andere mensen toe want je komt niet echt over als een vrolijk mens en dat kan mensen behoorlijk tegenhouden.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_100298156
blablabla heb je mijn herinschrijfzorgen niet gezien?
pi_100298202
Dan kan je dus 1. zo doorgaan of 2. alle dingen doen die je wilde doen :D
Quarter/Midlife crisis is juist gemaakt om je een soort 2e kans te geven.
pi_100298288
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:28 schreef trovey het volgende:
Misschien je wat meer openstellen naar andere mensen toe want je komt niet echt over als een vrolijk mens en dat kan mensen behoorlijk tegenhouden.
Ik ben inderdaad tegenwoordig niet vrolijk, maar ik probeer wel altijd rekening te houden dat anderen daar geen last van hebben. Ik weet nog toen mijn vader depressief was dat ik echt geïrriteerd werd van zijn ingetrokken houding en somberheid. Ik kon nooit met hem praten als ik met iets zat. Dus ja, ik probeer daar wel altijd rekening mee te houden. Zelfs mijn broer of zus weten volgens mij niet eens dat ik me verschrikkelijk klote voel. Ik zit ook in een band en een keer vroeg een bandlid aan me of ik met iets zat, maar dan heb ik direct zo'n gevoel van "meh, ik ga ze niet lastig vallen met dit soort dingen"
pi_100298316
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:30 schreef linpunt het volgende:
Dan kan je dus 1. zo doorgaan of 2. alle dingen doen die je wilde doen :D
Quarter/Midlife crisis is juist gemaakt om je een soort 2e kans te geven.
Ja daar zit wat in..
pi_100298332
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:33 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Ja daar zit wat in..
Wat wil je nog doen dan? Geef een top 5, en je leeftijd :)
pi_100298385
Ga drugs gebruiken.
pi_100298401
er is een hunt bezig op ibood, ga daar maar ns even kijken
pi_100298466
quote:
Wel capaciteiten benutten om iets te kunnen realiseren maar het gewoonweg NIET doen omdat je niet in jezelf gelooft?
Wát zeg je?
pi_100298684
Je maakt dus al de fout om te doen alsof het leven "overgewaardeerd" zou zijn. Nee, jij moet aan je zelfvertrouwen werken. Het leven is wat je er zelf van maakt, alleen losers gaan roepen dat het leven kut is. Dus gogogo!
-
  donderdag 4 augustus 2011 @ 00:45:18 #21
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100298740
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:37 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Wát zeg je?
Hij bedoelt volgens mij "Wel capaciteiten bezitten (...)"
Of zo.

TS, als je er zo somber tegenaan kijkt, kán het ook niet leuk zijn.
Wees blij met wat je hebt.
Dat probeer ik ook te doen, al is dat in deze situatie behoorlijk lastig.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100298861
Momenteel ben ik 26 jaar.

Top 5
1. een eigen band vormen en mensen inspireren met m'n eigen muziek. Momenteel speel ik in een band en ik heb het prima naar mijn zin daar. Maar de afgelopen jaren heb ik me altijd alleen bij bands toegevoegd, maar nooit een eigen band gevormd.

2. Serieus genomen worden. Ik word nu nog heel vaak als "die lieve jongen" of als "clown" gezien en heel vaak trekken mensen het vooroordeel dat ik naïef ben en niks van de wereld begrijp terwijl ik toch echt wel al heel wat heb meegemaakt. Ik word er onderhand zo moe van dat mensen me constant als lief en schattig categoriseren terwijl ik ook heus wel volwassen visies heb. Ik kan ook boos zijn, verdrietig zijn of kwaad zijn. Maar nee, dan reageert men gelijk weer zo van "ach, wat schattig! Het kereltje is boos!"

3. Rijbewijs halen.

4. Sky-diven

5. Reizen naar New York
pi_100298905
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:29 schreef sanasoufi het volgende:
Hebben we gezien en was een een aandachtshoerentopic.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_100298934
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:35 schreef Drs_Pauper het volgende:
Ga drugs gebruiken.
Heb ik al gedaan. Wiet en paddo's en heel vaak ook in combinatie met of zonder alcohol.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:43 schreef Ritmo het volgende:
Je maakt dus al de fout om te doen alsof het leven "overgewaardeerd" zou zijn. Nee, jij moet aan je zelfvertrouwen werken. Het leven is wat je er zelf van maakt, alleen losers gaan roepen dat het leven kut is. Dus gogogo!
Je hebt 100% gelijk. Echt waar ik word stapelgek van mezelf dat ik mezelf zo vaak zo ontzettend verhinder. Ik weet dat ik gewoon moet geloven in mezelf en met de dingen die ik wel kan maar steeds raak ik dan weer in een cirkel waardoor ik de dingen die ik graag zou willen doen steeds maar uitstel of gewoonweg niet doe
pi_100298964
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:29 schreef sanasoufi het volgende:
Niet gezien, maar ik leef met je mee. Ook al weet ik niet eens waar dat topic over gaat.
pi_100298968
[quote]0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:51 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan. Wiet en paddo's en heel vaak ook in combinatie met of zonder alcohol.

[..]

Daar wordt je dus zeker niet wijzer van.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 00:52:40 #27
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100298992
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:51 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Dat kan dus juist ook de oorzaak zijn van je negatieve wereldbeeld.
Drugs en alcohol zijn niet goed voor je lichaam en je geest.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 00:52:42 #28
352354 Superslechterik
Bad is the new good.
pi_100298995
Next time Gadget, next time.....
pi_100299009
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:52 schreef boekenplank het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 4 augustus 2011 00:51 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

[..]

Daar wordt je dus zeker niet wijzer van.
Dat deed ik ook meer in de zin van "dat wil ik wel eens proberen". Niet vanuit het punt van escapisme om de realiteit maar te ontwijken maar meer vanuit het punt van "dat wil ik wel eens uitproberen". Heb ik dus gedaan.
pi_100299073
quote:
ik zweer t hier stond eerst een ander plaatje
pi_100299085
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:52 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat kan dus juist ook de oorzaak zijn van je negatieve wereldbeeld.
Drugs en alcohol zijn niet goed voor je lichaam en je geest.
Dat kan. Ik herinner me wel een keer een ontzettende bad trip met paddo's waardoor ik ontzettend verdrietig werd. Sindsdien ben ik daar mee gekapt.
pi_100299101
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:54 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Och, big deal. Internet he :')
pi_100299117
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:25 schreef amenth het volgende:

[..]

wat bedoel je ?
_O- :W
pi_100299124
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:55 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Och, big deal. Internet he :')
snelle shit weetje..
pi_100299145
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:53 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Dat deed ik ook meer in de zin van "dat wil ik wel eens proberen". Niet vanuit het punt van escapisme om de realiteit maar te ontwijken maar meer vanuit het punt van "dat wil ik wel eens uitproberen". Heb ik dus gedaan.
Mooi ga dan nu eens werken aan punt 3, je rijbewijs halen. Lukt dat kan je jezelf een schouderklop geven en heb je misschien weer wat geloof in jezelf.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 00:59:07 #36
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100299241
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:54 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Ja, eerst stonden eerst twee plaatjes: eentje met een fles bleekmiddel en eentje met een mok met Ariel erop ( :') ).

TS, er is wel een klein deel van de mensen dat blijvende schade oploopt door een bad trip. Misschien ben jij er ook wel een.
Ja, weet ik veel. Ik zeg maar wat. :P
  donderdag 4 augustus 2011 @ 01:00:36 #37
352354 Superslechterik
Bad is the new good.
pi_100299305
Dit plaatje was effectiever dan 2 plaatjes.
Ik heb een reputatie hoog te houden enzo.
pi_100299388
We worden in feite het leven ingeworpen in lichamen waarvoor we niet gekozen hebben, een bestaan waar niets tegenover staat. Iets waar elk mens last van heeft.
pi_100299465
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 01:02 schreef superdrufus het volgende:
We worden in feite het leven ingeworpen in lichamen waarvoor we niet gekozen hebben, een bestaan waar niets tegenover staat. Iets waar elk mens last van heeft.
INB4 alle mensen die het tegendeel willen bewijzen.
pi_100299468
Je gelooft niet in jezelf maar je onderschrift is "Awesome since 1985" en je naam is van een karakter die door wilskracht ontsnapt en zichzelf verandert tot een wereldwijze Graaf die alles voor elkaar krijgt... Dus diep van binnen geloof je best in jezelf of heb je iig nog hoop :P

En wat als dit het daadwerkelijk is... is dat erg? Mensen denken gelukkig te worden door externe factoren maar een leuke vakantie, nieuw huis, leuke vriendin staat niet gelijk aan geluk. Zelfs de zoektocht naar geluk betekent dat je zelf niet gelukkig bent.

En aangezien ik de laatste tijd toch al van de quotes ben :P :

Every moment you spend wishing you were someplace else is a moment you can't get back

Chasing after the world bring only chaos. Allowing it to come to be brings only peace. Retreat from the world, and it shall pursue you. To exist, to allow the world to exist, all things at once, all things as one. This is the path to serenity, to balance. See yourself as part of the world.

No matter how long you’ve been walking south, in just a single step you can be walking north

etcetc
:s)
Who is Sebastian Rooks?
pi_100299469
quote:
ja bij wow kon je je tenminste je uiterlijk bepalen he ;")
pi_100299500
quote:
Och, het is niet zo dat ik mijn leven haat, maar het gegeven haat dat ik zoveel meer KAN, maar het niet doe omdat ik niet in mijn capaciteiten geloof of in de mogelijkheid geloof dat ik het wel kan verwezenlijken
pi_100299521
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 01:05 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Och, het is niet zo dat ik mijn leven haat, maar het gegeven haat dat ik zoveel meer KAN, maar het niet doe omdat ik niet in mijn capaciteiten geloof of in de mogelijkheid geloof dat ik het wel kan verwezenlijken
dus je weet dat je het kan.. dat is geloven in jezelf hoor.
pi_100299529
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 01:04 schreef Sebastian_Rooks het volgende:
Je gelooft niet in jezelf maar je onderschrift is "Awesome since 1985" en je naam is van een karakter die door wilskracht ontsnapt en zichzelf verandert tot een wereldwijze Graaf die alles voor elkaar krijgt... Dus diep van binnen geloof je best in jezelf of heb je iig nog hoop :P

En wat als dit het daadwerkelijk is... is dat erg? Mensen denken gelukkig te worden door externe factoren maar een leuke vakantie, nieuw huis, leuke vriendin staat niet gelijk aan geluk. Zelfs de zoektocht naar geluk betekent dat je zelf niet gelukkig bent.

En aangezien ik de laatste tijd toch al van de quotes ben :P :

Every moment you spend wishing you were someplace else is a moment you can't get back

Chasing after the world bring only chaos. Allowing it to come to be brings only peace. Retreat from the world, and it shall pursue you. To exist, to allow the world to exist, all things at once, all things as one. This is the path to serenity, to balance. See yourself as part of the world.

No matter how long you’ve been walking south, in just a single step you can be walking north

etcetc
:s)
Klopt.. Stiekem blijf ik toch wel hopen.
edit: vooral om ook op zo'n manier furore te maken. Zo van, constant ondergewaardeerd en onderschat worden en dan ineens vanuit het niets verbijster ik mensen met de dingen die ik doe en iedereen die me dan wel serieus neemt.
pi_100299539
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 01:06 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

dus je weet dat je het kan.. dat is geloven in jezelf hoor.
Waarom doe ik het dan niet?
pi_100299571
Monte Cristo is gewoon de sigaar.
pi_100299594
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 01:08 schreef boekenplank het volgende:
Monte Cristo is gewoon de sigaar.
:P
Who is Sebastian Rooks?
pi_100299598
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 01:07 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

doe je wel, je denkt alleen van niet.
pi_100299629
quote:

[..]

Misschien is de RET methode wat voor jou?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rationeel-emotieve_therapie
Who is Sebastian Rooks?
pi_100299689
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 01:10 schreef Sebastian_Rooks het volgende:

[..]

Misschien is de RET methode wat voor jou?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rationeel-emotieve_therapie
Hey, dat ziet er interessant uit. Bedankt voor de tip
pi_100299753
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:48 schreef MonteCristo het volgende:
Momenteel ben ik 26 jaar.

Top 5
1. een eigen band vormen en mensen inspireren met m'n eigen muziek. Momenteel speel ik in een band en ik heb het prima naar mijn zin daar. Maar de afgelopen jaren heb ik me altijd alleen bij bands toegevoegd, maar nooit een eigen band gevormd.

2. Serieus genomen worden. Ik word nu nog heel vaak als "die lieve jongen" of als "clown" gezien en heel vaak trekken mensen het vooroordeel dat ik naïef ben en niks van de wereld begrijp terwijl ik toch echt wel al heel wat heb meegemaakt. Ik word er onderhand zo moe van dat mensen me constant als lief en schattig categoriseren terwijl ik ook heus wel volwassen visies heb. Ik kan ook boos zijn, verdrietig zijn of kwaad zijn. Maar nee, dan reageert men gelijk weer zo van "ach, wat schattig! Het kereltje is boos!"

3. Rijbewijs halen.

4. Sky-diven

5. Reizen naar New York
Ooh, kwartlevencrisis. :)
Kies 1 ding en doe dat dit jaar nog. Ik zou met 3 beginnen. :9
En meestal als t balletje begint te rollen dan komt goed. :)
  Boks-Chick donderdag 4 augustus 2011 @ 01:16:03 #52
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100299819
TS, mss is dit iets voor je: http://dayzeroproject.com/
lolwut
  donderdag 4 augustus 2011 @ 08:31:34 #53
352354 Superslechterik
Bad is the new good.
pi_100303862
  donderdag 4 augustus 2011 @ 08:40:45 #54
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_100303973
Wat een poeptopic.

TS, ga gewoon lol maken. Maak je niet zo druk over je leven. Dat lijkt misschien simpel, maar dat is het niet.

Ik zou beginnen met eens wat leuke mensen om je heen te verzamelen. Ga op een sport of een club daar zijn ook mensen die andere mensen zoeken.

Succes!
pi_100304031
quote:

[..]

Soms weet je wel waar je heen wilt, maar niet hoe je er moet komen. De eerste stap is beginnen met wandelen - elke reis begint immers met de eerste stap :)

Dus, zit een stip op de horizon en begin te lopen, je zult je doelen niet morgen behalen (misschien wel nooit), maar uiteindelijk ga je wel *ergens* heen. Elke 'Y-splitsing' moet je herkennen en bewust een keuze maken, anders wordt je iemand die altijd alles maar ondergaat en dat gaat ervaren alsof het diegene 'overkomt'. Voor je het weet geef je alles en iedereen de schuld van je onbehagen, maar heb je zelf nog geen stap gezet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')