Floxciequote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:01 schreef Floxcie het volgende:
Yo, baggernacht!
A ram sam sam a ram sam sam a ram sam sam. A ram sam sam a ram sam sam a ram sam sam.
A ram sam sam a ram sam sam a ram sam sam. A ram sam sam a ram sam sam a ram sam sam.
Gefeliciteerd FPquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:03 schreef FreezePop het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag welgewaardeerde user Freezepop. Dankjewel Nachtbagger.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:03 schreef FreezePop het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag welgewaardeerde user Freezepop. Dankjewel Nachtbagger.
Dat ziet er gezellig uitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:04 schreef Raap het volgende:
hallo groetjes vanuit bad
[ afbeelding ]
tepels, ban voor jou.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:04 schreef Raap het volgende:
hallo groetjes vanuit bad
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:06 schreef Ikbenserieus het volgende:
Een Fok!-verjaardag. Hoe dolletjes?![]()
Kusje terug bedankt voor je lieve woorden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:05 schreef JApieman het volgende:
VAN HARTE GEFELICITEERD FREEZEPOP NOG VELE JAREN EN IK HOOP DAT JE EEN HELE FIJNE DAG HEBT KUSJES
Ik weet niet waarom maar ik werd vandaag al vrijgelatenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hooidraad, heb je het overleefd dat weekje?
Hoe oud ben je nu, 18 toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kusje terug bedankt voor je lieve woorden.
Gezelliepellie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:09 schreef Floxcie het volgende:
Ik was even drinken halen, wat is het hier druk!
Ben je het topic nog aan het keuren?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:09 schreef Floxcie het volgende:
Ik was even drinken halen, wat is het hier druk!
Sheize, je zit voor eeuwig aan FOK! verbonden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik werd vandaag al vrijgelaten
Wel jammer hoor, nu kan ik nóg niet afkicken.
eckte eckte libbi dees pwtty.quote:
Het is een vloek.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sheize, je zit voor eeuwig aan FOK! verbonden.
Dat doe ik al :$quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:11 schreef Floxcie het volgende:
FreezePop mag nu GTA spelen en stoute filmpjes op internet kijken! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Even koekeloeren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zieke documentaire op NL2 nu, over russische gevangenis voor kinderen jonger dan 15
Het Nederland van................ dat knagende gevoel....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zieke documentaire op NL2 nu, over russische gevangenis voor kinderen jonger dan 15
NL2 laatste tijd hele goeie docus. goede zaak.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
HET IS DE SCHULD VAN DE OUDERSquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zit zo'n jochie van 14 twee jaar vast voor drie moorden. wtf
IS ook zo, zo'n kereltje zegt net: Ik zit liever hier want hier word ik niet geslagen en uitgescholden.quote:
Geilquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
Freezepop:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd snoesje, no homo.
Ik dacht al, waar bleef iequote:
Ja weet ik, ik ben even aan het kijken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
IS ook zo, zo'n kereltje zegt net: Ik zit liever hier want hier word ik niet geslagen en uitgescholden.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik ben even aan het kijken.
Ben maar weer skins aan het kijken, verveel mijzelf de pestpokken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Haha dat herinner ik me nog wel.
Ik ook, maar geen zin om Skins weer te kijken. Ik download wel een nieuwe serie dan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben maar weer skins aan het kijken, verveel mijzelf de pestpokken.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:23 schreef iBenny het volgende:
Mud.... Kip.... Mud.... Kip.... Mud.... Kip.... Mud.... Kip....
Hallonquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:23 schreef iBenny het volgende:
Mud.... Kip.... Mud.... Kip.... Mud.... Kip.... Mud.... Kip....
quote:
Die link van mij is 10 uur ;s;s;ssquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij? Of kun je gewoon niet tellen?
OMIJNGOD JA, GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERDquote:
ah Tampa bay rays,quote:
Niet dit luisteren.quote:
Ja klopt... ik heb al 2 en een half uur erop zittenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die link van mij is 10 uur ;s;s;ss
quote:
Ik dacht 2 minuten, doe dan nog een dubbelepunt erachter.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja klopt... ik heb al 2 en een half uur erop zitten
Ik gisteren 1 1/2 uur Pokemon theme song, toen vond ik het wel genoeg.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja klopt... ik heb al 2 en een half uur erop zitten
Deze is niet zo eentonigquote:
Iddquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
![]()
daar kan ik echt dagen naar luisteren, zonder verveeld te raken
kusjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd lieve Freezen!Kusjes en knuffelsss.
Omdat peer.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:28 schreef Omdatappel het volgende:
Dankjewel hele lieve AppelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd lieve Freezen!Kusjes en knuffelsss.
Taart en slingers
Dikke verjaardagszoen terug voor jou
![]()
Liefde terug. Heel veel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:29 schreef Omdatappel het volgende:
Kusje wel hoor. Liefde, enkel en alleen maar liefde.
Heb je ook topic-open angst?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, doe jij maar, want ik durf het toch niet.
Ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Heb je ook topic-open angst?
Mijn ringtonequote:
Nog meer angsten?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja.En lapo angst.
Én ik ben bang voor olijven.
Olijven zo vies die dingen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja.En lapo angst.
Hm, bang voor olijven ben ik dan weer niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja.En lapo angst.
Link? Dan kan ik daar nog meer lelijke gefeliciteerd gifjes postenquote:
Slaap lekker Appeltjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:34 schreef Omdatappel het volgende:
Mja, ik ga maar slapen enzo.
Trusten allemaal, lieve mensen.
En een fijne dag nog Freezen!
Trustenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:34 schreef Omdatappel het volgende:
Latorrquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:34 schreef Omdatappel het volgende:
Doe je aan skien?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:37 schreef napoleonfour het volgende:
snowboard schoenen besteld niza
quote:
Dat is cker wel stoer. Doe je dan met twee voeten op een ski? Net als een snowboard zeg maar?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]. Ja, ik ben wel hardcore dus ik gebruik 1 ski.
Ja beetje wel, maar snowboarders zijn watjes met hun brede boardsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat is cker wel stoer. Doe je dan met twee voeten op een ski? Net als een snowboard zeg maar?
Oké.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
You say good morning when it's midnight.
Skieën is ook niet lastig, gewoon een joystick gebruiken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:43 schreef JApieman het volgende:
Ik ging een keer skieën zonder dat ik les had gehad en ik was vet goed.
Nee ik ging op echte sneeuw, maar ik viel nog wel een keer van de lift af en toen moest ik van de stijlste piste af naar beneden omdat je anders niet naar beneden kon en toen viel ik vet hard.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Skieën is ook niet lastig, gewoon een joystick gebruiken.[ afbeelding ]
wieso?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind dat Last.fm maar omslachtig, guys.
Ik had het ook over skiën op echte sneeuw, gebruik jij nooit een joystick dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee ik ging op echte sneeuw, maar ik viel nog wel een keer van de lift af en toen moest ik van de stijlste piste af naar beneden omdat je anders niet naar beneden kon en toen viel ik vet hard.
Last.fmquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind dat Last.fm maar omslachtig, guys.
Nee die hadden ze daar niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik had het ook over skiën op echte sneeuw, gebruik jij nooit een joystick dan?
Nou is 'ie dus aan het scrobblen (quote:
Kan zoveel redenen hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou is 'ie dus aan het scrobblen () met mn winamp, maar er komt niks in mn profiel te staan? Ik snap het gewoon nog niet helemaal denk ik.
ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou is 'ie dus aan het scrobblen () met mn winamp, maar er komt niks in mn profiel te staan? Ik snap het gewoon nog niet helemaal denk ik.
Ik ski meestal zo:quote:
1 oog dicht tegen de zon toch.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ski meestal zo:
[ afbeelding ]
Weltrusten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:48 schreef FreezePop het volgende:
Slapen. Bedankt voor de felicitaties.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:48 schreef FreezePop het volgende:
Slapen. Bedankt voor de felicitaties.
Nee gewoon naar de chickiesquote:
't valt me nu pas op dat je weer unbanned bentquote:
Jawel, wel in een andere vorm maar het valt eronderquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Last.fm is toch geen social media te noemen?
Thanksquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
't valt me nu pas op dat je weer unbanned bentWelkom terug
Als ik niet te laat ben
Ik kijk door alles heen totdat ik een geefbaar meisje zie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar hij kijkt naar mij.ik ben geen chickie.
Ohh dan ben ik niet te laatquote:
Ah, oke.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik kijk door alles heen totdat ik een geefbaar meisje zie.
Uiteraard niet makkerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ohh dan ben ik niet te laattoch?
De voornaamste functie van Last.fm is toch mensen nieuwe muziek aanraden op basis van hun huidige voorkeur. Of loop ik achter?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel, wel in een andere vorm maar het valt eronder
Bijv, 350 meter precies achter je rechteroog zit een leuk meisje, schat 19 jaar.quote:
En het delen van muziek waar je naar luistertquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
De voornaamste functie van Last.fm is toch mensen nieuwe muziek aanraden op basis van hun huidige voorkeur. Of loop ik achter?
Hij was gebanned ja.quote:
Naar mijn weten niet, leuke meisjes zijn schaars in mijn buurt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Bijv, 350 meter precies achter je rechteroog zit een leuk meisje, schat 19 jaar.
Zou kunnen, ik vind het gewoon leuk om m'n lijstjes te zien.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
De voornaamste functie van Last.fm is toch mensen nieuwe muziek aanraden op basis van hun huidige voorkeur. Of loop ik achter?
share share share.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik vind het gewoon leuk om m'n lijstjes te zien.
Ja, dit. En om te zien hoeveel plays ik totaal heb.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik vind het gewoon leuk om m'n lijstjes te zien.
Het is een beetje in de trent van Suzan coffey, maar dan veel slechter.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Naar mijn weten niet, leuke meisjes zijn schaars in mijn buurt.
DIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Dan moet ik toch maar eens gaan zoeken, ze zal dan wel verstopt zitten ergens ofzo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het is een beetje in de trent van Suzan coffey, maar dan veel slechter.
FLOXIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Hehequote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:57 schreef Dimens het volgende:
Met dank aan Dalando dat ik hier ben.
Waarmee? Rukken? Doe ik nu niet, wel goed idee. Even utorrent aangooien. Jaffa's verslinden? Ja hoor, gaat prima.quote:
Kom bij mij werken binnenkort.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:56 schreef Dimens het volgende:
Goeie maar wel kapot moe, van 9:30 tot 18:00 non stop gewerkt.
Ah, mooi zo. Ga vooral zo doorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waarmee? Rukken? Doe ik nu niet, wel goed idee. Even utorrent aangooien. Jaffa's verslinden? Ja hoor, gaat prima.
Macbook Pro, veel meer mogelijkheden et cetera.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst Macbook toch, maar ik weet niet wat ik belangrijkste vind om te kopen.
Ja dat, nog duurder.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:59 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Macbook Pro, veel meer mogelijkheden et cetera.
Slecht, maak een tekening.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:00 schreef Dimens het volgende:
Mijn ma is vandaag jarig, ik heb niet eens een cadeau.
Maak een mooie tekening.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:00 schreef Dimens het volgende:
Mijn ma is vandaag jarig, ik heb niet eens een cadeau.
quote:
Zijn jullie tweelingen of hebben jullie geneukt?quote:
Dat laatste.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie tweelingen of hebben jullie geneukt?
Gefeliciteerd Dimensquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:01 schreef Floxcie het volgende:
Dimens' moeder is op dezelfde dag als FreezePop jarig.
Klap in het gezicht?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Zelfs dat is ze eigenlijk niet waard.
Want?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Zelfs dat is ze eigenlijk niet waard.
Nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ehh, bedankt denk ik.
Maar mijn moeder en ik tja....
Wat een verhelderend antwoord, ik begrijp het meteen.quote:
Sorryquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet? Sorry... dan neem ik het terug
Om een lang verhaal kort te maken, ik ben zeg maar een laat komertje en mijn broer en zus zijn beide succesvol. Alleen ik ben nog jong en heb weinig weten te presteren waardoor ik als een mislukkeling gezien word.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat een verhelderend antwoord, ik begrijp het meteen.
Niks van aantrekken dokter, niks mis met de OP!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:06 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Suggesties? Ik pas het met plezier aan en maak zelfs iets moois in paint.
broodje Hermanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:06 schreef BroodjeHamKaas het volgende:
Is het erg dat ik vind dat het liedje uit de OP wel iets heeft?
Ah oke, dat is niet zo mooi nee. Hoe oud ben je dan? En hoe oud zijn je broer en zus?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Om een lang verhaal kort te maken, ik ben zeg maar een laat komertje en mijn broer en zus zijn beide succesvol. Alleen ik ben nog jong en heb weinig weten te presteren waardoor ik als een mislukkeling gezien word.
Daarnaast is alles wat ik doe fout en zo, om elk klein dingetje kan er al een ruzie ontstaan.
Ik ben 19, mijn zus is 24 en die is overal goed in en mijn broer is 26 en heeft al een eigen bedrijf waar mijn ouders in hun jonge jaren van droomden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah oke, dat is niet zo mooi nee. Hoe oud ben je dan? En hoe oud zijn je broer en zus?
Ga het huis uit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben 19, mijn zus is 24 en die is overal goed in en mijn broer is 26 en heeft al een eigen bedrijf waar mijn ouders in hun jonge jaren van droomden.
Waar?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
Wat de fuck zie ik, Amenth moderator?
Waarom heeft deze baas ons verlatenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
op de knietjes
vouw de handjes
deel de wijn
eet me pik op
eet een tosti
richt u tot god
sla een kruisje over hier
kerk
wutquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
Woon je nog thuis? Want misschien is het huis uit gaan iets wat voor extra lucht kan zorgen. Ik woon sinds m'n 17e op mezelf en dat heeft bij mij en m'n moeder in ieder geval heel erg geholpen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben 19, mijn zus is 24 en die is overal goed in en mijn broer is 26 en heeft al een eigen bedrijf waar mijn ouders in hun jonge jaren van droomden.
Watquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
flauw hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
Stomme Sid.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:14 schreef napoleonfour het volgende:
oh japie,,, sid maakt het uit.
Screenshots?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:15 schreef Dimens het volgende:
The fuck, iets mis mijn FOK! of zo want hij was echt even blauw en er stond moderator.
Maar nu is het weer weg, gelukkig maar.
Wat?quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:01 schreef Floxcie het volgende:
Gelieve de OP over te nemen in toekomstige topics.
Maar dit topic wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |