willen de prins op het paard idd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:04 schreef Running_free het volgende:
Iets met paard?
En wat jullie er voor terug krijgen waarschijnlijk blijf ik even hier en kom ik morgen weer terug.
blanco valt weg danquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
willen de prins op het paard idd.
dat naar beide kanten toe natuurlijk. Die princesa zoeken wij net zo hard.
Niet iedereen valt op witte paardenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:07 schreef dawg het volgende:
[..]
blanco valt weg dan
ah. enkelen, sommigen, tja
binnenkort toch eens mijn spaans wat serieuzer aan proberen te pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Podemos hablar español asi que practiquemos?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
heb je je pmbox nog niet moeten legen dan? want vrouwen op fok zoeken nooit, die schiften alleenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:08 schreef Running_free het volgende:
Doe niet aan selectie van te voren, laat het aan het toeval over. Ben ook niet fanatiek opzoek moet ik zeggen. Gewoon lekker stappen in het weekend.
Even drinken pakken trouwens, ben nog niet weg..
HJ is nog bij me.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:08 schreef Running_free het volgende:
Doe niet aan selectie van te voren, laat het aan het toeval over. Ben ook niet fanatiek opzoek moet ik zeggen. Gewoon lekker stappen in het weekend.
Even drinken pakken trouwens, ben nog niet weg..
Een schiftende vrouw doe ik liever niet aan, dawg, ik weet niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:10 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je je pmbox nog niet moeten legen dan? want vrouwen op fok zoeken nooit, die schiften alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet iedereen valt op witte paarden
Ja, ga ik ook doensi pero no puedo hablar español muy bien. tengo que aprender rápido, de modo que puedo salir con rucas mexicanas si colombianas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Podemos hablar español asi que practiquemos?![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een schiftende vrouw doe ik liever niet aan, dawg, ik weet niet.ik ook niet. ik schift zelf natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoeft nog niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:10 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je je pmbox nog niet moeten legen dan? want vrouwen op fok zoeken nooit, die schiften alleen
Haha ja, ik ook, dus, daarom ook dat punt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook niet. ik schift zelf natuurlijk.
Ja, bij jou ook al?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
HJwat een lieve trouwe steun en toeverlaat in verhitte en barre tijden
ik heb nog mr. lays in de kast liggen bedenk ik me net. en hj ook. y queso carnalito, tu sabesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, bij jou ook al?
HJ is een trouwe partner, net als Shakira en Mr. Duyvis.
Shakira hedde ik niet, maar wel zo een Lay'ed back dudequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, bij jou ook al?
HJ is een trouwe partner, net als Shakira en Mr. Duyvis.
Claro que si... Man, pure poezie komt er uit mijn vingers.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb nog mr. lays in de kast liggen bedenk ik me net. en hj ook. y queso carnalito, tu sabes
ken ze alle 4 niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Claro que si... Man, pure poezie komt er uit mijn vingers.Heerlijk. Zo een filmpje kijkien, welke zal ik doen?
- Changeling
- Mr. Nobody
- Ratatouille
- Pi (3e keer)
Shakira heb ik ook helaas niet...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Shakira hedde ik niet, maar wel zo een Lay'ed back dude
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een fijne bezigheid.. Met die gedachte maar eens naar bed
Es una peli? De Mexico? Blood for Blood? No la tengo. Tengo un monton, 200 algo. Pero esa no.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ken ze alle 4 niet.
sangre por sangre
Jij bent niet van het omdraaien en in slaap vallen?quote:
Klinkt goed.. maargoed, morgen met een oude koe eens een hapje eten, kijken hoe gezellig dat wordt. Heb met mn stomme hoofd beloofd dat ik ging kokenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Shakira heb ik ook helaas niet...
Dan maar die 10 in het zwembad, toch?
Cool. Lucky Luke.
si, una película. no de mexico, pero taylor hackford, 1993. blood in, blood out. conozco un monton tampoco. que es eso?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Es una peli? De Mexico? Blood for Blood? No la tengo. Tengo un monton, 200 algo. Pero esa no.
voor mij een weet en voor jou een vraag.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent niet van het omdraaien en in slaap vallen?
Een heleboel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:26 schreef dawg het volgende:
[..]
si, una película. no de mexico, pero taylor hackford, 1993. blood in, blood out. conozco un monton tampoco. que es eso?
eten koken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:24 schreef Running_free het volgende:
Wat zal ik morgen eens gaan doen na mijn werk?
Nou sorry hoor, ik wist niet dat het top secret wasquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:27 schreef dawg het volgende:
[..]
voor mij een weet en voor jou een vraag.
Jonge paardje eet ouwe koe. Mooi beeld, kokje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klinkt goed.. maargoed, morgen met een oude koe eens een hapje eten, kijken hoe gezellig dat wordt. Heb met mn stomme hoofd beloofd dat ik ging koken
blood in, blood outquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:26 schreef dawg het volgende:
[..]
si, una película. no de mexico, pero taylor hackford, 1993. blood in, blood out. conozco un monton tampoco. que es eso?
ja ik vind hem erg goed en geen moment vervelen. niet zo heel hard hoor. wel echt gefilmd in san quentin met een hoop echte gevangen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een heleboel.
Die heb ik!! Duurt 3 uur??????? Oeps. Issie het waard ja? Erg hard, of valt het mee?
genoeg vrijwilligers hier.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:29 schreef Running_free het volgende:
Ja dat ook, kijken of ik iemand kan uitnodigen om te komen eten veel gezelliger.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik wist niet dat het top secret was
Waar woont u?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:29 schreef Running_free het volgende:
Ja dat ook, kijken of ik iemand kan uitnodigen om te komen eten veel gezelliger.
heb jij el infierno ooit gezien? volgens een vriend van me moet die echt goed zijn, typisch mexicaans ook. en los olvidados schijnt ook goed te zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:33 schreef El_Matador het volgende:
Ff niet voor nu.... heb je andere tips?
Heb Macario, een Mexicaanse film uit 1967 ofzo, opgenomen in een grot waar ik geweest was (we hebben lopen spacen op de foto's)
Omdat je een freaky ventje bent?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:35 schreef ArTiC het volgende:
Waarom krijg ik que si, que no van jody bernal in mijn hoofd bij het lezen van deze TT?
En bedankt dat wil ik helemaal niet in mijn hoofd en nu is het er toch.....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:35 schreef ArTiC het volgende:
Waarom krijg ik que si, que no van jody bernal in mijn hoofd bij het lezen van deze TT?
Let me lick you up and down.....till you say stopquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat je een freaky ventje bent?
Graag gedaanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:36 schreef Running_free het volgende:
[..]
En bedankt dat wil ik helemaal niet in mijn hoofd en nu is het er toch.....
Ik ben net afgelebberd schat, maar lief dat je het aanbiedt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Let me lick you up and down.....till you say stop
Dan zitten we niet op another levelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben net afgelebberd schat, maar lief dat je het aanbiedt.
verdomme, ik zing het gewoon verder in mijn hoofd
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zitten we niet op another level
Pleonasmequote:
Hasta la pastaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ahora somos carnales hasta la muerte!
Nee, staat op de aanschaflijst idd. Heb zoveel die ik nog wil zien... Laatste tijd niet meer zoveel gekeken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:35 schreef dawg het volgende:
[..]
heb jij el infierno ooit gezien? volgens een vriend van me moet die echt goed zijn, typisch mexicaans ook. en los olvidados schijnt ook goed te zijn.
ik heb gister the sum of all fears gezien, was wel leuk maar niet heel bijzonder.
Ik moet mijn lenzen wassen. Ik las knuffelmonder. :Squote:
De rifstraat bedoel je, in de wijk casablancaquote:
waar is dat?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De rifstraat bedoel je, in de wijk casablanca
adios chica, buenas noches.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:44 schreef Running_free het volgende:
Okee nu moet ik echt gaan slapen, ben er morgen wel weer even.
Droom fijn van grootgeschapen negerts!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:44 schreef Running_free het volgende:
Okee nu moet ik echt gaan slapen, ben er morgen wel weer even.
Ik liep er afgelopen weekend 's nachts door...de heistraat. Toch nog op vakantie geweest, helaas geen kamelen gespot.quote:
Bij de KFCquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Droom fijn van grootgeschapen negerts!
Dat is niet mijn persoonlijke voorkeur dus liever niet....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Droom fijn van grootgeschapen negerts!
vertel dan ff wat je voorkeur wel is, kunnen wij gerichte scherpe opmerkingen maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:47 schreef Running_free het volgende:
[..]
Dat is niet mijn persoonlijke voorkeur dus liever niet....
Lekker, uitslapenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:49 schreef Running_free het volgende:
Vraag dat morgen maar, mijn wekker gaat even over 6 morgen ochtend......
Adios jodiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:51 schreef dawg het volgende:
ja ik ben ook weg. filmpje kijken. ff nog uitzoeken welke.
adios gueros
* missbehavin haakt aanquote:
* ArTiC steekt zijn haak uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:02 schreef Techno het volgende:
Hallo meneer die al zo oud is dat ie korting krijgt in het OVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Ik reis gratis met het OV. Zo zie je maar weer dat leeftijd slechts een getal is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:03 schreef ArTiC het volgende:
Hallo meneer die al zo oud is dat ie korting krijgt in het OV
100!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik reis gratis met het OV. Zo zie je maar weer dat leeftijd slechts een getal is.
Nou ja, mijn werkgever betaalt alles, het kost mij geen stuiver.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:06 schreef dawg het volgende:
en tech, niks is gratis behalve zonlicht en lucht.
Die heb ik een jaar of 13 geleden in de bios gezien volgens mij, typische VS actiefilm over een kernbom toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:06 schreef dawg het volgende:
ff wachten tot mijn download klaar is. the peacemaker.
en tech, niks is gratis behalve zonlicht en lucht.
Dan betaal ik toch liever 100 euro extra belasting voor een auto incl alles.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, mijn werkgever betaalt alles, het kost mij geen stuiver.
das wat anders dan gratis.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, mijn werkgever betaalt alles, het kost mij geen stuiver.
Mwah, een beetje internetten (wederom op kosten van de baas) in de 1e klas of in de file staan. Ik weet het wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:10 schreef ArTiC het volgende:
Dan betaal ik toch liever 100 euro extra belasting voor een auto incl alles.
Sta nooit meer in de file, werk weer gewoon in Brabant ipv de randstadquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, een beetje internetten (wederom op kosten van de baas) in de 1e klas of in de file staan. Ik weet het wel.
Het lijkt Nederland wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:14 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, docu over jeugdgevangenis ergens in Rusland. Het ene ventje heeft 2 jaar gekregen voor het stelen van een komkommer en tomaten, het andere 3 voor moord.
gelukkig heeft de jouwe een hoog iq en zal ie dus nooit vervallen in dat soort stomme acties.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:14 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, docu over jeugdgevangenis ergens in Rusland. Het ene ventje heeft 2 jaar gekregen voor het stelen van een komkommer en tomaten, het andere 3 voor moord.
Rare jongens daar in het oosten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:14 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Nee, dat doet ie van mij noooooit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:16 schreef dawg het volgende:
[..]
gelukkig heeft de jouwe een hoog iq en zal ie dus nooit vervallen in dat soort stomme acties.
Hij lust geen komkommer?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat doet ie van mij noooooit.
Toevallig niet nee.quote:
Okayquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Meh, als je dan house post... doen het dan goed...
Geef je komkommer maar hier, mama weet er wel raad meequote:
Neequote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Ga jij a.s. zaterdag toevallig nog naar Welcome to the Future?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geef je komkommer maar hier, mama weet er wel raad mee
Voor haar gezichtsmaskerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geef je komkommer maar hier, mama weet er wel raad mee
Als ik goede house zou kennen,had ik jou toch niet meer nodigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Meh, als je dan house post... doen het dan goed...
Goed punt, nog wat leuks dan maar...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:21 schreef YipYip het volgende:
Als ik goede house zou kennen,had ik jou toch niet meer nodig
HW, jij hier, op dit tijdstip?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:23 schreef HeatWave het volgende:
Goede house, das als een maagdelijke hoer.
Genoeg goede afleringen van House hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:23 schreef HeatWave het volgende:
Ga jij eens naar bedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:23 schreef HeatWave het volgende:
Ben net thuis uit de ArenA en hoef morgen pas om 14:30 op de bruiloft te zijn, ik denk, laat ik eens op FOK! gaan trollenquote:
Maar goed, house dus...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:28 schreef HeatWave het volgende:
Ben net thuis uit de ArenA en hoef morgen pas om 14:30 op de bruiloft te zijn, ik denk, laat ik eens op FOK! gaan trollen.
goede muziek en jij bent ook lekkerquote:
De viespeukquote:There is no combination of words I could put on the postcard
And no song that I could sing, but I can try because this is your heart and this is
Our dreams and they are made out of real things
Like a shoebox of photographs with sepia-toned loving
Love is the answer at least for most of the questions in my heart, like
Why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Daar is het nooit te vroeg voor!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
De viespeukHet is 8.18 en nu al daar over
Gister teveel door de regen gelopen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:47 schreef Cue_ het volgende:
Blegh wordt/ben verkouden. Zo irritant zo'n lopende neus op je werk
Ik denk de airco van het werk, de wisselvallige temperaturen en verlaagde weerstand ofzo.. weet nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:47 schreef Spijker83 het volgende:
Gister teveel door de regen gelopen?
Airco op het werk is ook erg vervelend. Ben zelf ook het hele jaar al verkouden/aan het snotteren..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk de airco van het werk, de wisselvallige temperaturen en verlaagde weerstand ofzo.. weet niet
tnxquote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:56 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Airco op het werk is ook erg vervelend. Ben zelf ook het hele jaar al verkouden/aan het snotteren..
Hoop voor je dat het snel over is...
Airco's, gotta love 'em.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk de airco van het werk, de wisselvallige temperaturen en verlaagde weerstand ofzo.. weet niet
Het gaat meer om de temperatuurwisselingen (aan/uit) en dat je op de toch zit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:13 schreef Godtje het volgende:
Fabeltjes dat je ziek wordt van een airco.
Dan moetebn ze wel zo slecht worden onderhouden en zoveel worden er niet slecht onderhouden.
Bij ons zorgt de airco alleen maar een voor schommelingen in de temperatuur. Dit komt mede omdat iedereen zich ermee bemoeit. Dan moet ie weer harder/zachter/kouder/warmer. Heb er een tijd direct onder gezeten (athans onder zo'n luchtrooster) en daar wordt je echt niet vrolijk van..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:13 schreef Godtje het volgende:
Fabeltjes dat je ziek wordt van een airco.
Dan moetebn ze wel zo slecht worden onderhouden en zoveel worden er niet slecht onderhouden.
Juist toch, odols enzo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
De viespeukHet is 8.18 en nu al daar over
Bij Airco's gaat het om de filters.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat meer om de temperatuurwisselingen (aan/uit) en dat je op de toch zit.
Verspreidt zo'n airco zo'n virus dan niet sneller?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij Airco's gaat het om de filters.
Daarbij is verkoudheid nog steeds een virus. Een virus loop je niet op door temperatuur schommelingen. Die loop je op door iemand een hand te geven, in de buurt avn het hoesten, niezen van een ander te zitten etc etc
Daarom is het zo belangrijk dat we (zeker bij het griepvirus) van het idee af moeten dat je door moet bikkelen en moet gaan werken. Wat daar belangrijk in kan zijn is thuis werken. Dagje snip verkouden met niezen en hoesten? Lekker thuis blijven en juist niet door werken.
Godt, mag ik de volgende keer als ik griep heb, mijn baas naar jou toe sturen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarbij is verkoudheid nog steeds een virus. Een virus loop je niet op door temperatuur schommelingen. Die loop je op door iemand een hand te geven, in de buurt avn het hoesten, niezen van een ander te zitten etc etc
Daarom is het zo belangrijk dat we (zeker bij het griepvirus) van het idee af moeten dat je door moet bikkelen en moet gaan werken. Wat daar belangrijk in kan zijn is thuis werken. Dagje snip verkouden met niezen en hoesten? Lekker thuis blijven en juist niet door werken.
Dat is dus alleen zo als ze slecht onderhouden worden. Ze zuigen lucht op en duwen het er verkoeld weer uit. De lucht gaat onderweg door een filter. Dat filter moet regelmatig worden vervangen. Als dat niet gebeurd dan....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verspreidt zo'n airco zo'n virus dan niet sneller?
Nee, het is een lul.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godt, mag ik de volgende keer als ik griep heb, mijn baas naar jou toe sturen?
Daarom juist.quote:
Compleet lijstje:quote:Koude lucht: de slijmvliezen zwellen op om de lucht goed te verwarmen voor de longen.
quote:De meest voorkomende oorzaken zijn:
Oververmoeidheid ( dus tekort slapen) Dit geeft in de ochtend meer last.
Koude lucht: de slijmvliezen zwellen op om de lucht goed te verwarmen voor de longen.
Beschadiging van het slijmvlies door te hard snuiten of de neus op te halen.
Verkoudheidsvirus dat door de beschadiging van het slijmvlies de kans krijgt binnen te dringen,
waardoor zwelling en meer snotvorming het gevolg is.
Een niesbui met daarna te hard snuiten of de neus flink ophalen.
Een chronische ontsteking in de neus of de neusbijholten of in de keel- en neusamandelen.
Bij weerstandvermindering gaat deze ontsteking weer opvlammen en wordt de "lichte verkoudheid" erger.
In het najaar en voorjaar zijn allergenen die in de lucht zwerven soms de oorzaak (voorjaar pollen, najaar stof).
Voeding. Is het slijmvlies reeds wat in de war dan kan door verkeerde voeding het gehele lichaam in de war raken en dan de neus nog meer.
En dan het liefst je eigenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 lul is voor mij genoeg. Probeer het bij Angel
Ik denk niet dat die heel veel indruk gaat maken..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 lul is voor mij genoeg. Probeer het bij Angel
Hmm oke, toch vind ik het dan raar dat iedereen de airco de schuld geeft. Maar misschien heeft dat te maken met verspreiding van het virus.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
De enige temperatuurswisselingen waar jouw lichaam last van heeft, is dat het buiten de ene dag 14/15 graden is, en een dag later 20/25.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:17 schreef Cue_ het volgende:
Het gaat meer om de temperatuurwisselingen (aan/uit) en dat je op de toch zit.
Werk gaat zowaar goed! Eigenlijk te veel dingen die nog af moeten voor mijn vakantie, maar verder gaat het bestquote:
Vakantiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Werk gaat zowaar goed! Eigenlijk te veel dingen die nog af moeten voor mijn vakantie, maar verder gaat het best
quote:
Vandaar je 4 maanden wegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vakantie is voor luie mensen
Ik werk het liefste het hele jaar
Hahahaquote:
Alsof ik dat voor mijn lol deedquote:
En je werd gestraft omdat...?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:36 schreef Godtje het volgende:
Alsof ik dat voor mijn lol deed![]()
Elke dag drinken en feesten![]()
Het was een straf zeg ik je! Een straf!
Oh wat erg!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Te weinig gewerkt. Dan moet je voor straf op vakantie
De meeste bazen sturen je dan op permanente vakantie. Heb je dan toch iets goeds gedaan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Te weinig gewerkt. Dan moet je voor straf op vakantie
Onmogelijk!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De meeste bazen sturen je dan op permanente vakantie. Heb je dan toch iets goeds gedaan?
Nee niks, busted mister!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh wat erg!Ik zeg vakantie.
Ik was niet op vakantie ik was aan het reizen
Daar is mijn haar niet lang genoeg voor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet ie jou eens permanent wegsturen. Oeeh misschien een permanent bij de kapper
Laten groeienquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:43 schreef Godtje het volgende:
Daar is mijn haar niet lang genoeg voor.
Ik zit bij de beste kapper van nederland en zelfs die krijgt er geen permanent in.
Joh dan nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met wat precies?
Jij weet het verschil niet eens
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit hier aan te denken
[ afbeelding ]
En veel te jonge vriendin?quote:
Te jong mar niet veel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
6 is niet veel te jongof 13.. of 16
![]()
Bak koud water, helpt altijd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:06 schreef CherryLips het volgende:
gatverdamme er loopt buiten een kat de tuin onder te sproeien
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:06 schreef CherryLips het volgende:
gatverdamme er loopt buiten een kat de tuin onder te sproeien
Ze doet me denken aan een jongere versie van (of eig. betere versie van)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:59 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit voor 40.
is dat Daryll Hannah of Stifler's Mom?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan een jongere versie van (of eig. betere versie van)
[ afbeelding ]
Stifflers mom.. (dacht ik)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
is dat Daryll Hannah of Stifler's Mom?
Bend.... and SNAP!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan een jongere versie van (of eig. betere versie van)
[ afbeelding ]
Een minuut is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Die minuut stilte duurt wel erg lang zo.
Een computer aan het samen stellen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Die minuut stilte duurt wel erg lang zo.
Agent(e)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En niet vergeten Bobby, Joey's agent uit Joey.
Dat nummer werd gedraaid op een begrafenis van een vriend van me, sindsdien word ik altijd heel verdrietig van dit nummerquote:
Kan ik me wel voorstellen. Er zit tempo in, maar ik vind het ook wel iets dramatisch en onheilspellends hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat nummer werd gedraaid op een begrafenis van een vriend van me, sindsdien word ik altijd heel verdrietig van dit nummer
Vooral het "You came on your own, and that's how you'll leave" doet het hem.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Er zit tempo in, maar ik vind het ook wel iets dramatisch en onheilspellends hebben.
Vrijdag tijdens de uitvaart van die vriend van me werd A Night Like This gedraaid van Caro Emerald... Dat kan ik dus ook nooit meer normaal luisteren..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat nummer werd gedraaid op een begrafenis van een vriend van me, sindsdien word ik altijd heel verdrietig van dit nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
En dat is nog wel zo'n relaxed nummer...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vrijdag tijdens de uitvaart van die vriend van me werd A Night Like This gedraaid van Caro Emerald... Dat kan ik dus ook nooit meer normaal luisteren..
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Wat worden er toch altijd charmante foto's van mij gemaakt op vakantieWaar is de zon en waarom heb je warme kleren aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Het was Soerendonk, afgelopen weekend.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar is de zon en waarom heb je warme kleren aan?
De notenkraker? Zit dat in het basispakket of heb je daar een aanvullende verzekering voor nodig?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga op tweede kerstdag naar de Notenkraker heen en volgens mij zit daar een nummer in die gedraaid is op haar uitvaart. En op tweede kerstdag is ze overleden.
Geeft een mooie draai aan de dag
Sjesses, ga eens echt op vakantie dan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was Soerendonk, afgelopen weekend.
Welke zon?
Jij welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
De notenkraker? Zit dat in het basispakket of heb je daar een aanvullende verzekering voor nodig?
Maandje australie in Januariquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sjesses, ga eens echt op vakantie dan.
Willen we dat echt weten?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat zijn jullie in godsnaam aan het zuipen?
Volgens mij noem je dat in het Engels gewoon 'agent' niet 'agente'quote:
ow we waren in het engels bezig.. ja okequote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij noem je dat in het Engels gewoon 'agent' niet 'agente'
3 weken California in Oktoberquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:04 schreef Barbusse het volgende:
Sjesses, ga eens echt op vakantie dan.
Een 'Impresario'quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:32 schreef Cue_ het volgende:
ow we waren in het engels bezig.. ja oke
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:38 schreef Cue_ het volgende:
Zo goed let ik niet op, doe dit ernaast he
Smerig sligro bier... maar er zat een heel leuk handvat bijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat zijn jullie in godsnaam aan het zuipen?
Gewoon uit eten gaan dus.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
Wat zal ik gaan eten vanavond ................
Ik heb nog geraakte zalm, is dat genoeg voor avondeten? Toastjes gerookte zalm?![]()
Of pasta maken? Of soep bijhalen voor naast/voor de zalm?
Te veel gedoe om een club te makenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:22 schreef Nouk84 het volgende:
Soep met een club sandwich met gerookte zalm
Echte liefde.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Re post op zijn trouwdag in het FB topic.
Alleen toastjes met zalm is wel heul weinig he?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
Wat zal ik gaan eten vanavond ................
Ik heb nog geraakte zalm, is dat genoeg voor avondeten? Toastjes gerookte zalm?![]()
Of pasta maken? Of soep bijhalen voor naast/voor de zalm?
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen toastjes met zalm is wel heul weinig he?
Veldsla, romatomaatjes, mosterddressing, kappertjesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
Daarom wacht ik nu op antwoord van nouk
Kappertjesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veldsla, romatomaatjes, mosterddressing, kappertjes
Dank je Ang3lquote:
Geen kappertjes kan ik wel begrijpen, niet iedereen houdt daar van. Waarom geen mosterdressing?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kappertjes![]()
Mosterddressing op zalm![]()
Afgekeurd![]()
En romatomaatjes is niet makkelijk op een sandwich
Gewoon die sandwich dichtpletten, rollen de tomaatjes er niet meer afquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kappertjes![]()
Mosterddressing op zalm![]()
Afgekeurd![]()
En romatomaatjes is niet makkelijk op een sandwich
Ik vind zalm en mosterd geen combi.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen kappertjes kan ik wel begrijpen, niet iedereen houdt daar van. Waarom geen mosterdressing?
Kan je toch ook doen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind zalm en mosterd geen combi.
Een mayo/room of kruidensmeerkaas achtige vind ik daar beter bij passen.
Mosterd dressing is voor sla
Nouk kwam met het idee dus ik stond open voor suggesties.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je toch ook doen?. Laagje kruidenroomkaas, ijsbergsla, tomaat en dan de zalm.
Of iedere andere willekeurige volgorde.
Weer de tijd van de maand?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:14 schreef Cue_ het volgende:
Wow ik heb sinds lange tijd weer krampen
Geeeeeeen ideequote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:14 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Weer de tijd van de maand?
Ja, snap ikquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nouk kwam met het idee dus ik stond open voor suggesties.![]()
Ijsbergsla vind ik vaak te saai. zo.... saai
Ik ben ook meer van de rucola.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nouk kwam met het idee dus ik stond open voor suggesties.![]()
Ijsbergsla vind ik vaak te saai. zo.... saai
Klinkt goed ja. En niet zo zwaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:15 schreef Godtje het volgende:
Maar iets van een sla mix, een fijn gesnipperd uitje, komkommer, kruidensmeerkaas doet het altijd goed ja. En misschien een drupje citroen of DL citroen mayo
Zelfs een eitje kan op zalm/
Maar het is echt een hele lekkere combinatie hoor.......quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind zalm en mosterd geen combi.
Een mayo/room of kruidensmeerkaas achtige vind ik daar beter bij passen.
Mosterd dressing is voor sla
Hij zegt net dat hij dat niet vindtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar het is echt een hele lekkere combinatie hoor.......
Nouquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij zegt net dat hij dat niet vindt.
Veldsla?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, snap ik.
Mja, ik houd zelf niet zo van rode sla soorten dus ik val al snel terug op ijsbergsla.
Ik vind het wel fijn dat je meedenkt hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar het is echt een hele lekkere combinatie hoor.......
Ik heb nog een recept voor kip in colaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer eens wat nieuws proberen. Binnenkort de kookboeken maar eens induiken.
Werkt dat ook met nep-kip?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog een recept voor kip in cola
Maar goed, geen mosterdressing dus...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat je meedenkt hoor.![]()
Volgende keer iets lekkers verzinnen en ik doe het![]()
Nee hoor. Gwoon kwestie van smaak en waardeer je suggesties.
Je bent vegetariër toch? Pompoensoep makenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer eens wat nieuws proberen. Binnenkort de kookboeken maar eens induiken.
Ik werk nooit met kookboeken/allerhandesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:23 schreef Ang3l het volgende:
Mijn probleem is ook altijd dat ik niet weet WAT ik moet maken, niet zozeer dat ik niet kan koken. Oke, mijn timing is niet zo goed en ik ben vrij stuntelig, maar ik KAN het wel. Soms. Ooit. Alleen de ideetjes... Plus: voor jezelf ga je niet snel een recept uit bv de Allerhande pakken en uitproberen.
Dat heb ik eens gedaan en dat was niet te vretenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent vegetariër toch? Pompoensoep maken
Ik denk dat ik de tomaat vervang voor komkommer en dat dat het idd ongeveer is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar goed, geen mosterdressing dus...
Broodje toasten, roomkaas, rucola, lenteuitje, tomaat en wat limoendruppels dan?
Das jammerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik eens gedaan en dat was niet te vreten.
Meestal is t ook een kwestie van doen en uitproberen. Ik geloof ook niet dat ik nog 1 recept heb wat niet uiteindelijk is aangepast naar eigen smaakquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik werk nooit met kookboeken/allerhandes
Gewoon leren van andere, van restaurants, van de slager.
Dan ga ik wel zoeken. Vragen aan vrienden.
Ik heb ook wel eens geen inspiratie. Enkele leuke kokers in de vrienden. Die bel ik gewoon op.
Wat ga je eten vanavond?
En dan kijk ik of ik dat ook lekker vind en ga maken
Tosti'squote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet vanavond ook nog iets maken, voort dreamer
Niet heel veel tijd want om 21:00 moeten we in de bios zitten (PINA 3D).
Hmmz.... iemand?
Wat is PINA 3D?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet vanavond ook nog iets maken, voort dreamer
Niet heel veel tijd want om 21:00 moeten we in de bios zitten (PINA 3D).
Hmmz.... iemand?
Dat was vroeger, wij worden ook ouder, daar word je traag van.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Het gaat anders tergend traag hier vandaag
Soms knipper ik met m;'n ogen en zijn we 3 topics verder!
Leugenschquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was vroeger, wij worden ook ouder, daar word je traag van.
Maar ik ben nog jong, en merk ook dat dit topic ontzettend snel gaatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Leugenschquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |