quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:55 schreef Piles het volgende:
Racing Rats
Hopen dat ie het haalt voor de reclame
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/15126quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:16 schreef Headlong het volgende:
WakeyWakey op 3FM?! Nice! Sinds wanneer gebeurd dat?
Jij zeurt de laatste tijd ook om te zeuren hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:04 schreef alors het volgende:
Lunchbox4 platen die helemaal kapot zijn gedraaid
Lunchbox 1
Butterfly - Jason Mraz
Let's Dance To Joy Division - Wombats
Lunchbox 2
Rolling In The Deep - Adele
I Think I Like It - Fake Blood
Allebei bijna even kut. En vakantieplatenvolgens mij behalve die van Jason Mraz allemaal winterplaten
Ben jij er zoeen die geen kritiek wil hebben op 3FM?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij zeurt de laatste tijd ook om te zeuren he
Hij heeft echter wel gelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij zeurt de laatste tijd ook om te zeuren he
Alors is een zij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij heeft echter wel gelijkIk leg de link niet tussen die platen en vakantie.
Wie zei wat zij zei?quote:
En straks lekker op vakantiequote:
Als m'n pa klaar is met werkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Straks, als in vandaag? Nice, veel plezier!!
Ik denk dat Roel stiekem de lunchboxen gevuld heeftquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:04 schreef alors het volgende:
Lunchbox4 platen die helemaal kapot zijn gedraaid
Lunchbox 1
Butterfly - Jason Mraz
Let's Dance To Joy Division - Wombats
Lunchbox 2
Rolling In The Deep - Adele
I Think I Like It - Fake Blood
Allebei bijna even kut. En vakantieplatenvolgens mij behalve die van Jason Mraz allemaal winterplaten
lolwhutquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tijd voor de bridgeuitslagen uit Best:
[ afbeelding ]
Duidelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tijd voor de bridgeuitslagen uit Best:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |