Geen commentaarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik zeg toch niks naars over jou? Of ben jij verantwoordelijk voor de klootzakken op deze wereld?
Dat dusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
Je zou maar een vrouwelijke autist zijn dan.
Oh god, de duivel is er niks bijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Dat dushaha....en dan nog ongesteld ook....
quote:
In alle hoekjes liggen al plassen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens in een hoekje ga huilen ofzo...
Dan moet je blij zijn dat je geen homoseksuele gehandicapte neger bent met aidsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
En als je nu een vrouwelijke autist bent?
Tijn, ik ben serieus blij dat ik jou niet ben...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je blij zijn dat je geen homoseksuele gehandicapte neger bent met aids
Laat me nou in de waan dat ik in elk geval nog iets van invloed hebquote:
Haha, goeiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In alle hoekjes liggen al plassen.
die zijn gesubsidieerdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bronquote:
Het glas is altijd halfvol!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij nietquote:
Ach kom nou tochquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou Spirit maar niet bedonderen trouwens...
Dode man gevonden in Zaandam
Oh heeft ze jou ook al verpest?quote:
Ik denk dat het je kansen vergroot. Sheldon is baas.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
Maar mijn kansen op een date worden zo niet groter natuurlijk he. 'Oh ja, wat ik je nog moet zeggen; ik heb een kleine sheldon thuis'.
klasse argument. pics?quote:
Het glas is halfleeg, maar de koelkast overvol, dat is mijn mottoquote:
Wie/wat is sheldon?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
Maar mijn kansen op een date worden zo niet groter natuurlijk he. 'Oh ja, wat ik je nog moet zeggen; ik heb een kleine sheldon thuis'.
Andersom ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn, ik ben serieus blij dat ik jou niet ben...
Autistquote:
Maar goed, asperger is niet hetzelfde als autisme he. Ik vind klassiek autisme erger.quote:
Ik ben in echte mensen geinteresseerd, Tijn.quote:
quote:
Als man zijnde ben ik het met je eens. Geen vrouwen op de wereld is ook niets.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:13 schreef Running_free het volgende:
Vind het niet zo erg om vrouw te zijn.
Heb je je big al Brian genoemd, Lois?quote:
Hell noquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh heeft ze jou ook al verpest?
De reden dat wij mannen levenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als man zijnde ben ik het met je eens. Geen vrouwen op de wereld is ook niets.
Je bent wel lief jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach kom nou tochJe weet wel beter!
Inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed, asperger is niet hetzelfde als autisme he. Ik vind klassiek autisme erger.
Leuke speelplek voor Peuter...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
Ik heb gisteren iets gedaan wat mijn dood had kunnen worden. Peuter had een 'playdate' en ik mocht mee, of liever gezegd mocht hij niet alleen van mij. Moest ik socializen met die moeder. Ik heb écht mijn best gedaan, maar ze was zo eng.Alleen maar gezeik gehoord over haar ex-man, over de gemeente die haar geen urgentie verleent, over hoe ze haar zoon slaat als hij niet luistert, ik wil daar nooit meer heen!
Het is wel een leuk jongetje. En ze hebben een zwembad, daar ging het om.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leuke speelplek voor Peuter...
En daarin een aankomend premier vermoorden?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
InderdaadAspergers kunnen een normaal leven lijden.
Was je in Helmond ja?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
Ik heb gisteren iets gedaan wat mijn dood had kunnen worden. Peuter had een 'playdate' en ik mocht mee, of liever gezegd mocht hij niet alleen van mij. Moest ik socializen met die moeder. Ik heb écht mijn best gedaan, maar ze was zo eng.Alleen maar gezeik gehoord over haar ex-man, over de gemeente die haar geen urgentie verleent, over hoe ze haar zoon slaat als hij niet luistert, ik wil daar nooit meer heen!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
Toch, materialisme gaat niet boven voorbeelden als die moeder he?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is wel een leuk jongetje. En ze hebben een zwembad, daar ging het om.
np, ywquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef Running_free het volgende:
Ik ben op mijn beurt dan weer blij dat er mannen zijn.
Ik hoop zelfs zonder al te veel lijdenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
InderdaadAspergers kunnen een normaal leven lijden.
Dat voel ik serieus.quote:
Hoi, werk jij in de filmwereld?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef Running_free het volgende:
Jij bent er zo een die aan één niet genoeg heeft?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef Running_free het volgende:
Pim premier van welk land?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En daarin een aankomend premier vermoorden?
Ik ben geen materialist, dat weet je. Peuter heeft zich een middagje vermaakt, en ik weet weer goed waarom ik hem nooit zomaar ergens alleen laat spelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toch, materialisme gaat niet boven voorbeelden als die moeder he?
Aan de andere kant: waardeert Peuter jou des te meer
quote:
Nee, ik heb me uiteraard het hele weekend in zitten lezen he.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
Ik ben niet zo op de hoogte van asperger en autisme en alle toestanden. Is dat heel erg onhip?
Homo!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef Running_free het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben geen materialist, dat weet je. Peuter heeft zich een middagje vermaakt, en ik weet weer goed waarom ik hem nooit zomaar ergens alleen laat spelen.
dat vind ik ook hoor, spiritje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het durft te erkennen
Inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoop zelfs zonder al te veel lijden
Myr!quote:
Kan toch, als ie maar half voldoet en die ander ook heb je toch nog een hele.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef Running_free het volgende:
Nou ben single, mag naar meerdere mannen kijken toch? en nee ik werk niet in de film wereld....
kijken maar niet zomaar aanraken heh!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef Running_free het volgende:
Nou ben single, mag naar meerdere mannen kijken toch? en nee ik werk niet in de film wereld....
Haha, ja dat zal vastquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef dawg het volgende:
[..]
dat vind ik ook hoor, spiritje.soms ben je alleen een beetje apart.
gaat gelijk op met de regenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:19 schreef El_Matador het volgende:
Singles stroomt weer vol.
Een maandrecord, nu al.
Ervaringsexpert.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik heb me uiteraard het hele weekend in zitten lezen he.
Hier trouwens wat bands niet echt veel nieuwe.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef Running_free het volgende:
Het glas is niet halfvol noch half leeg. Het glas is twee keer zo groot als het hoort te zijn.quote:
Je hebt in ieder geval een persoonlijkheid. Standing out in the crowd zeg maar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, ja dat zal vastMaar dat houdt het leuk
Ok. Ik vroeg me dat af omdat ik een typische filmlamp met flappen leek te zien in je oogfoto op je fotoboek.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef Running_free het volgende:
Ja miss vertel eensquote:
Ja, dat bleek ik al jaren te zijn!quote:
Oh...quote:
Fotografie is mijn hobby, is idd een soort studio lamp...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok. Ik vroeg me dat af omdat ik een typische filmlamp met flappen leek te zien in je oogfoto op je fotoboek.
Ik voel een nieuw setje opbloeien hier!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een persoonlijkheid. Standing out in the crowd zeg maar.
Wat breng je dat eng neutraalquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een persoonlijkheid. Standing out in the crowd zeg maar.
Waarom heb je geen mooi fobo dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:21 schreef Running_free het volgende:
[..]
Fotografie is mijn hobby, is idd een soort studio lamp...
Lekker gek klinkt zo fout tegenwoordig.quote:
Alles relaxed hier. Twee weekjes vakantie achter de rug. Deze week weer rustig aan het werk en in september weer op vakantie.quote:
Omdat al mijn foto's nog op cd ergens in een verhuisdoos zitten.... Ik moet nog wat meubels aanschaffen om alles een plekje te geven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom heb je geen mooi fobo dan?
Wat heb jij met gescheiden, corpulente veertigers met kort, pittig kapsel?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:23 schreef El_Matador het volgende:
Lekker gek klinkt zo fout tegenwoordig.
Al beschrijft het wel precies de ideale vrouw.
en je zoekt een sterke man om daar mee te helpen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:24 schreef Running_free het volgende:
[..]
Omdat al mijn foto's nog op cd ergens in een verhuisdoos zitten.... Ik moet nog wat meubels aanschaffen om alles een plekje te geven.
Obviousquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:25 schreef clevy het volgende:
[..]
en je zoekt een sterke man om daar mee te helpen?
captain obvious at your servicequote:
Idd...als je dan toch een eind aan je leven wil maken...neem een overdosis heroine.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb jij met gescheiden, corpulente veertigers met kort, pittig kapsel?
Klinkt goed, waar was je heen dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles relaxed hier. Twee weekjes vakantie achter de rug. Deze week weer rustig aan het werk en in september weer op vakantie.
En you?
Nee denk dat ik de CDtjes zelf wel kan tillenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:25 schreef clevy het volgende:
[..]
en je zoekt een sterke man om daar mee te helpen?
Zullen wij geheel onvrijwillig onze hulp aanbiedenquote:
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb jij met gescheiden, corpulente veertigers met kort, pittig kapsel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Berlijn zijn we geweest.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef Myraela het volgende:
Klinkt goed, waar was je heen dan?
Gaat goed, nog een 3 weekjes te gaan en dan begint mijn studie weer, ongelofelijk hoeveel zin ik daar in heb na een jaar niet te studeren.
Nee is juist pluspunt van kinderen. Ik kies dan ook de vriendinnetjes uit waar mijn meisjes mee om mogen gaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, playdate-mama's, die zijn niet tof!
Oh dolletjes! Waar is de fuif?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef L-E het volgende:
Heej, volgens de banner is op 10 september het Relatieplanet Singlesfeest jongens, dat wordt een dolle boel!
Ik denk dat ik maar een rugzak condooms meeneemquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef L-E het volgende:
Heej, volgens de banner is op 10 september het Relatieplanet Singlesfeest jongens, dat wordt een dolle boel!
Oh dit klinkt best wel eng als ik eerlijk ben, sorryquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee is juist pluspunt van kinderen. Ik kies dan ook de vriendinnetjes uit waar mijn meisjes mee om mogen gaan.
Als singles daar naartoe gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh dolletjes! Waar is de fuif?
Gaan we samen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent zo'n papa die hot mama's spot in speeltuinen en dan middels de kinderen probeert te scoren he? Ik ken jouw soort.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee is juist pluspunt van kinderen. Ik kies dan ook de vriendinnetjes uit waar mijn meisjes mee om mogen gaan.
Voor sommigen rond Duitse bunkers, voor anderen op warme stranden...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar er is in ieder geval "top-entertainment"!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Speeltuin, speelplaats, whatever.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bent zo'n papa die hot mama's spot in speeltuinen en dan middels de kinderen probeert te scoren he? Ik ken jouw soort.
Nou ik kijk wel link uit. Dat uitgezakte, oninteressante vrouwvolk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Geef hem es ongelijk!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bent zo'n papa die hot mama's spot in speeltuinen en dan middels de kinderen probeert te scoren he? Ik ken jouw soort.
Ik ben een mama die met regelmaat gespot wordt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Speeltuin, speelplaats, whatever.
En versiert?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben een mama die met regelmaat gespot wordt.
Jij pakt het weer op zoals alleen jij dat kan Spiritquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh dit klinkt best wel eng als ik eerlijk ben, sorry
Goed, jij mag hier niet meer komen spelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik kijk wel link uit. Dat uitgezakte, oninteressante vrouwvolk.
Gelukkig heb ik een autist, die hebben weinig vriendjes.
Tof!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Berlijn zijn we geweest.
Ga je een bestaande studie oppakken of iets nieuws doen? Wat ga je eigenlijk doen?
Neuh, dat ligt niet aan Spirit in dezen hoor..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jij pakt het weer op zoals alleen jij dat kan Spirit
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed, jij mag hier niet meer komen spelen.
Daar twijfel ik niet aan!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar er is in ieder geval "top-entertainment"!
Moet je dat nog vragen?quote:
En wat kun je daarmee worden als je groot bent?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:32 schreef Myraela het volgende:
Tof!
Ik gaan mijn oude studie overnieuw beginnen. Had de vorige keer een negatief BSA te pakken, te weinig studiepunten. Vandaar dat ik een jaar niet mocht studeren, op gesprek moest en nu hebben ze mijn BSA (bindend studie advies) weer ingetrokken en mag ik weer overnieuw beginnen. Communication and multimedia design that is.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, weer zo'n rotmoeder.
Ik word niet eens gespot. He boudie?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Versierd? Nee, ze mogen me spotten maar daar stopt het dan ook meteen.
Ja maar, ja maar,quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Versierd? Nee, ze mogen me spotten maar daar stopt het dan ook meteen.
Of Zanger Rinus. Of Dries Roelvink.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:33 schreef Watertornado het volgende:
Daar twijfel ik niet aan!
Of bedoelen ze dat ze een goochelaar hebben ingehuurd?
Of een autist die uit een taart springt, alleen omdat hij/zij autistisch is blijft hij/zij er lekker in zitten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Papa, ik wil vandaag bij Lotte spelen. Wie schat? Lotte?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben een mama die met regelmaat gespot wordt.
Mag ik die autist zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of een autist die uit een taart springt, alleen omdat hij/zij autistisch is blijft hij/zij er lekker in zitten.
Hehe, ik zie het voor me.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of een autist die uit een taart springt, alleen omdat hij/zij autistisch is blijft hij/zij er lekker in zitten.
Een clownquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ken het.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Papa, ik wil vandaag bij Lotte spelen. Wie schat? Lotte?
Nee ga maar bij L-E-zoon spelen.
Wie papa? Ja dat kind daar.
Maar die ken ik niet.
Wacht effe, dalijk wel. Kom schat.
Als jij er bent en het lief vraagt kom ik wel uit die taartquote:
Ontwerper van interfaces, zoals websites of applicaties. Maar ik twijfel nog of ik de echte design kant op wil of juist zegmaar zorgen dat alles gebruiksvriendelijk is. Is nog erg breed.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat kun je daarmee worden als je groot bent?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:09 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben denk ik liever vrouw dan autist. Beetje met heren rommelen om ze daarna uit te kafferenAls autist kan je hoogstens zeiken op een poppetje in World of Warcraft.
Anders blijf je zitten? Voor eeuwig?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij er bent en het lief vraagt kom ik wel uit die taart
Een gebied waar nog veel te winnen is wat mij betreft. Leuke richting.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
Ontwerper van interfaces, zoals websites of applicaties. Maar ik twijfel nog of ik de echte design kant op wil of juist zegmaar zorgen dat alles gebruiksvriendelijk is. Is nog erg breed.
Jaquote:
Maar ik ben juist heel lief en onschuldigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben bang voor jou na al je woeste verhalen.
Nee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken het.![]()
Werkt het trouwens een beetje, heb je er succes mee?
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een gebied waar nog veel te winnen is wat mij betreft. Leuke richting.
Is dat aangeboren, net zoals bij Peuter? Hij loopt de speeltuin in, zegt tegen een bloedmooi meisje van 6: 'Jij bent mijn meisje' en het zij zo, ze is dol op hem. Niet te geloven hoe simpel dat gaat als je zo jong bent.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nu wel nóg meer ontzag voor kleine man's hosselskills
Yeah right....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nu wel nóg meer ontzag voor kleine man's hosselskills
Dat moet toch bijna wel, als het zelfs zijn stoornis overstijgtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat aangeboren, net zoals bij Peuter? Hij loopt de speeltuin in, zegt tegen een bloedmooi meisje van 6: 'Jij bent mijn meisje' en het zij zo, ze is dol op hem. Niet te geloven hoe simpel dat gaat als je zo jong bent.
Ik blame jou. Je had kunnen bellen, maar neeeee...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik word niet eens gespot. He boudie?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Yeah right....![]()
Kleine man tegen grote man: Is dat jouw dochter?
Grote man: Jazeker, das mijn kleine mooie meid
Kleine man: En dat is mijn moeder *wijst*. Lets trade.
Ah, je hebt nog geen neus voor de single moeders dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee.
Kom ik ze 's avonds ophalen in mijn meest sexy outfit, doet papa open...
Nou dan mag je wel mee!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar ik ben juist heel lief en onschuldig
Bellen? Ik heb jouw nummer toch helemaal nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik blame jou. Je had kunnen bellen, maar neeeee...
Bel je mij toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bellen? Ik heb jouw nummer toch helemaal niet
Wel op fb! Oftewel jouw fout.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bellen? Ik heb jouw nummer toch helemaal niet
Ja maar jij was niet in de buurt. Maar Vera ms welquote:
In ieder geval íets om je niet ongerust over te maken!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat moet toch bijna wel, als het zelfs zijn stoornis overstijgt
quote:
Blijkbaar, al betwijfel ik of die er veel zijn op "onze" schoolquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, je hebt nog geen neus voor de single moeders dus.
Wellicht is het een uiting van zijn stoornis. Vrouwen zien als objecten en ze op die manier aan de lopende band 'toe-eigenen'. Gefeliciteerd, je hebt een loverboy in de dop en je bent 'trots' op zijn talent.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
Dat moet toch bijna wel, als het zelfs zijn stoornis overstijgt
Dat is niet leuk!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht is het een uiting van zijn stoornis. Vrouwen zien als objecten en ze op die manier aan de lopende band 'toe-eigenen'. Gefeliciteerd, je hebt een loverboy in de dop en je bent 'trots' op zijn talent.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht is het een uiting van zijn stoornis. Vrouwen zien als objecten en ze op die manier aan de lopende band 'toe-eigenen'. Gefeliciteerd, je hebt een loverboy in de dop en je bent 'trots' op zijn talent.
Ze zouden een ster moeten dragen. Een gele.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Blijkbaar, al betwijfel ik of die er veel zijn op "onze" school
Vakantie tot aan Colombia. Eindelijk. Had het nodig....quote:
Blijkbaar klinkt het niet zodanig absurd, dat je het afdoet als ongeloofwaardig.quote:
Nee, want het klinkt wel aannemelijk, dan dan weer wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar klinkt het niet zodanig absurd, dat je het afdoet als ongeloofwaardig.
Maar dan bezwangert hij vast wel een van die chicks, krijg ik tenminste kleinkinderen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, want het klinkt wel aannemelijk, dan dan weer wel.
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
Nee, want het klinkt wel aannemelijk, dan dan weer wel.
En dat is leuk, omdat..?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan bezwangert hij vast wel een van die chicks, krijg ik tenminste kleinkinderen.
Die hebben wel een neus voor singles zekerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze zouden een ster moeten dragen. Een gele.
Of hij geeft haar een Falcon punch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:44 schreef missbehavin het volgende:
Maar dan bezwangert hij vast wel een van die chicks, krijg ik tenminste kleinkinderen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hij geeft haar een Falcon punch.
Je moet je schamen. Je bent mijn topvisitor en je weet dat niet eens...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh echt? Dat wist ik helemaal niet.
Een beetje loverboy laat haar gewoon gedwongen steriliseren. Kan hij haar lekker inzetten zonder voorbehoedsmiddelen, zonder risico dat ze zwanger wordt. Kassa!quote:
quote:
Ik wist het echt niet, anders had ik wel even een sms gestuurd ofzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je moet je schamen. Je bent mijn topvisitor en je weet dat niet eens...
Ahaa...Cokelombia. Mooie tijd daar?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vakantie tot aan Colombia. Eindelijk. Had het nodig....
Een nat topweekend voor de boeg
Jij goeie plannen?
Het is een kleine stap van miss b naar Ali b.quote:
Damn, my cover's blown.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een kleine stap van miss b naar Ali b.
klinkt als een familie van criminelenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een kleine stap van miss b naar Ali b.
Ik geloof je.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet, anders had ik wel even een sms gestuurd ofzo.
en ik ben je wat?
hoezo niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef Aneurism het volgende:
Ik wil ook naar Colombia... maar denk niet dat ik daar levend vandaan kom...
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik geloof je.![]()
Mijn nummer 1 profielbezoeker.
Als ik ga, dan ga ik de jungle in... En daar hoor ik niet al te beste resultaten over.quote:
xFriendxquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
EigenmijsjeAlles nog steeds okay daar? Hoe ging je squash?
de farc heeft ook een tolk spaans-nederlands hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Als ik ga, dan ga ik de jungle in... En daar hoor ik niet al te beste resultaten over.Maar in 2013 zit ik in een gebied 400km van El Salvador!
En ze is zwaar lekkerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
de farc heeft ook een tolk spaans-nederlands hoor.
Dat ben ik zeker niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet populair.
2013, dan bestaat dat niet meer, of denk je dat alleen de maya's uitsterven?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Als ik ga, dan ga ik de jungle in... En daar hoor ik niet al te beste resultaten over.Maar in 2013 zit ik in een gebied 400km van El Salvador!
Lekker gek, had ik het toch over?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
de farc heeft ook een tolk spaans-nederlands hoor.
Ken het verhaal, geloof er niets van. Enige ramp die de mensheid zal treffen zijn wij zelf.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2013, dan bestaat dat niet meer, of denk je dat alleen de maya's uitsterven?
Aangezien ik toch zelden in jouw FB zit, neig ik naar het eerste.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker niet.
Of je stalkt me.
Joh?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ken het verhaal, geloof er niets van. Enige ramp die de mensheid zal treffen zijn wij zelf.
lekker gek doen met je akquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker gek, had ik het toch over?
Schoolbussen opblazen en geen spier vertrekken...quote:
Samen met goeie vriendin de jungle in trekken, survivallen/ontdekken. Gebied waar vrij weinig over bekend is biologisch gezien. Wie weet ontdek ik wel die unieke bromelia of orchidee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Joh?
Wat ga je daar doen? Gaaf man.
Vermoed dat ze een klamme dot heeftquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schoolbussen opblazen en geen spier vertrekken...
Hoe zou ze in bed zijn, behalve jungle-vies?
nederlands. recht op en neer met het licht uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schoolbussen opblazen en geen spier vertrekken...
Hoe zou ze in bed zijn, behalve jungle-vies?
Ja maar die stuur ik naar iedereen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:58 schreef Boudibou het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 augustus 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aangezien ik toch zelden in jouw FB zit, neig ik naar het eerste.
Je sexberichtjes tellen ook
oki, mijn aandacht heb je nu even.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:58 schreef Boudibou het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 augustus 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aangezien ik toch zelden in jouw FB zit, neig ik naar het eerste.
Je sexberichtjes tellen ook
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar die stuur ik naar iedereen.
Nou, meid tochquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef Aneurism het volgende:
[..]
OW EN IK MOET WEER DE UITZONDERING ZIJN!?
![]()
Muffe klamme grot, vol met fauna en flora.. Net de jungle.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vermoed dat ze een klamme dot heeft
Je hebt me vast geblocked!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef Aneurism het volgende:
[..]
OW EN IK MOET WEER DE UITZONDERING ZIJN!?
![]()
Wat mij brengt op mijn laatste sauna-bezoek in den buitenlande. Omg, kijk het is soms gewoon lastig om niet te kijken naar de rondlopende fluffertjes. Maar laatst liep er zoveel haar rond dat ik daar geen moeite mee had die dag.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Muffe klamme grot, vol met fauna en flora.. Net de jungle.
Bush in de buitenlandse sauna? Echt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat mij brengt op mijn laatste sauna-bezoek in den buitenlande. Omg, kijk het is soms gewoon lastig om niet te kijken naar de rondlopende fluffertjes. Maar laatst liep er zoveel haar rond dat ik daar geen moeite mee had die dag.
Oww...nee..dan is het bueno.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar die stuur ik naar iedereen.
Ik zou gaan snijden. Remember, down the road, not across the streetquote:
Ik kras liever, win ik nog eens wat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou gaan snijden. Remember, down the road, not across the street.
Heb je al hepatitis?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:05 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik kras liever, win ik nog eens wat.
Wat heb ik een medelijden met jequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
nederlands. recht op en neer met het licht uit.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
She's got a pretty big mouth on her...
Oeh, ws pas half september weer, ergens in de buurt van Utrecht geloof ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oww...nee..dan is het bueno.![]()
Maar waar hang je binnekort dan uit?
I couldn't see the trees through the bushes no morequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:04 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Bush in de buitenlandse sauna? Echt?
Dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
I couldn't see the trees through the bushes no more
heej barmanquote:
Of die nieuwe stam van E.Coli.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:58 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Samen met goeie vriendin de jungle in trekken, survivallen/ontdekken. Gebied waar vrij weinig over bekend is biologisch gezien. Wie weet ontdek ik wel die unieke bromelia of orchidee.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oeh, ws pas half september weer, ergens in de buurt van Utrecht geloof ik.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of die nieuwe stam van E.Coli.
Nee, cool man. Veeeel foto's nemen zeker? Wel link of niet?? Guatemala is fokking gevaarlijk.
Ja, hoewel er nog geen plannen zijn wdb..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oee...een thuiswedstrijd! Maand later is Awake weer!
Hoe dan? Singles hebben geen seksquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:06 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nee!Ingeënt!
![]()
Jij nog jeuk aan je kruis opgelopen?
Wat valt er te plannen? Je bent gewoon aanwezigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hoewel er nog geen plannen zijn wdb..
Singles hebben wel seks, dames met kuisgordels however...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe dan? Singles hebben geen seks.
Zo werkt dat niet he bou...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat valt er te plannen? Je bent gewoon aanwezig
Wie heeft een kuisheidsgordel? Jij?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Singles hebben wel seks, dames met kuisgordels however...
Vet cool voor aan de muur!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie heeft een kuisheidsgordel? Jij?
Ik ben echt niet iemand die dat snel zegt (ik ga zelf volgende maand in Bogota, Colombia wonenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:09 schreef Aneurism het volgende:
[..]Ik wou er juist heen om niet neergeknald te worden...
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben echt niet iemand die dat snel zegt (ik ga zelf volgende maand in Bogota, Colombia wonen), maar de Guatemalteekse jungle is echt een van de gevaarlijkste plekken van de Amerika's.
Daar maanden? rondtrekken is vragen om problemen. Maar als je het doet, megastoer.
Antiekquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:18 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nee jongeh, 1 met dikke roest plekken en van die geile dotten met schaamhaar er nog aan.
2e hands, z.g.a.n, lichte gebruikssporen, gaat weg voor de hoofdprijs.quote:
Tja wat kan ik zeggen, van de ouderwetse stempel. Een dame moet me nog het hof maken voordat de kleertjes uitgaan.quote:
Oh wacht even, jij bent een of andere commando?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:17 schreef Aneurism het volgende:
[..]Heb je bronnen? Een kennis die daar woont gaf aan dat het te allemaal wel mee viel...
Achja, ik heb nog 2 gebieden in Brazilië als uitwijk plan. Binnenkort wil ik beginnen met trainen op uithoudingsvermogen vergroten. Vorige keer had ik zo'n cross trainer gekocht, maar het bereid je amper voor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Jij droommanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:20 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Tja wat kan ik zeggen, van de ouderwetse stempel. Een dame moet me nog het hof maken voordat de kleertjes uitgaan.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh wacht even, jij bent een of andere commando?PredatorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, maar je weg hakken en over al die kut boomstammen stappen met 30 graden en 90% luchtvochtigheid... Elke dag een uur op de crosstrainer is niet genoeg...![]()
Nah ja... eigenlijk ben ik heel makkelijk hoor... Gooi er 2 Buckler bier in en je mag me hebben hoor...quote:
Nah, dan hoeft 't niet meer hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:22 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nah ja... eigenlijk ben ik heel makkelijk hoor... Gooi er 2 Buckler bier in en je mag me hebben hoor...
![]()
Buckler is toch al lang uit de handel?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:22 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nah ja... eigenlijk ben ik heel makkelijk hoor... Gooi er 2 Buckler bier in en je mag me hebben hoor...
![]()
Alleen in Nederland.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Buckler is toch al lang uit de handel?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Buckler is toch al lang uit de handel?
wat schrijven jouw standaarden wel voor dan?quote:
Wie zegt datquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:26 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En maar klagen dat je niets te neuken hebt, vrouwen...
Niksquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:26 schreef clevy het volgende:
[..]
wat schrijven jouw standaarden wel voor dan?
denk er nog maar eens goed over na schatquote:
Doen ze welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zegt dat. Ik zeg alleen dat Singles niet neuken
.
Vandaag niet meer hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef clevy het volgende:
[..]
denk er nog maar eens goed over na schat
Hoaxquote:
Nietus!quote:
Cmoooon, jij komt in Zuid Amerikaanse landen... de enige waarom die tabaksplant hangt is omdat er te veel trekjes aan genomen zijn.quote:
oproepje hier is meestal genoegquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:45 schreef Running_free het volgende:
Moet ik dan Iemand van straat plukken?
Maar dan moet je geen eisen stellenquote:
en bedanktquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:47 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Maar dan moet je geen eisen stellen
Graag gedaanquote:
De Nederlandse vrouw:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:45 schreef Running_free het volgende:
Moet ik dan Iemand van straat plukken?
Dat ben ik helemaal met dawg eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:49 schreef dawg het volgende:
ik wil me even distantiëren van het gesuggereerde 'makkelijk zijn' aspect van de singlespostende single.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:50 schreef Aneurism het volgende:
[..]
De Nederlandse vrouw:
Ze is 18, in de bloei van haar leven en mag en zegt ook vaak Nee wanneer een man haar het hof wilt maken. Er zijn immers genoeg vissen in de zee denkt de Nederlandse vrouw.
5 jaar later, de Nederlandse vrouw op haar seksuele hoogtepunt... lichamelijk dan: Haar tieten zullen nooit meer mooier worden en haar lichaam...Alles gaat downhill vanaf nu.
5 jaar later, de Nederlandse vrouw. Nog steeds single en nog steeds in de waan dat ze elke man moet afwijzen. Tuurlijk hij is aardig, heeft een prima smoeltje. Maar het is 8tje, en mevrouw wilt toch haar Prins op het witte paard.
5 jaar later, de Nederlandse vrouw. Ze is in paniek, haar lichaam roept: MOET BAREN, moet een huisje boompje beestje. Inmiddels zijn alle 8tjes bezet en de 7tjes moet mevrouw niet.
5 jaar later, de Nederlandse vrouw. Laat zich volspuiten op haar vakantie en gaat naar de ivf kliniek.. Nu kan het nog.
Je vergeet het ticket naar Ghana.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:50 schreef Aneurism het volgende:
[..]
De Nederlandse vrouw:
Ze is 18, in de bloei van haar leven en mag en zegt ook vaak Nee wanneer een man haar het hof wilt maken. Er zijn immers genoeg vissen in de zee denkt de Nederlandse vrouw.
5 jaar later, de Nederlandse vrouw op haar seksuele hoogtepunt... lichamelijk dan: Haar tieten zullen nooit meer mooier worden en haar lichaam...
5 jaar later, de Nederlandse vrouw. Nog steeds single en nog steeds in de waan dat ze elke man moet afwijzen. Tuurlijk hij is aardig, heeft een prima smoeltje. Maar het is 8tje, en mevrouw wilt toch haar Prins op het witte paard.
5 jaar later, de Nederlandse vrouw. Ze is in paniek, haar lichaam roept: MOET BAREN, moet een huisje boompje beestje. Inmiddels zijn alle 8tjes bezet en de 7tjes moet mevrouw niet.
5 jaar later, de Nederlandse vrouw. Laat zich volspuiten op haar vakantie en gaat naar de ivf kliniek.. Nu kan het nog.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je vergeet het ticket naar Ghana.Black snake gobblingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Nee maar wil toch wel een klik met iemand hebben.... Duik niet zomaar met iemand het bed in al ziet hij er perfect uit.quote:
wat kunnen we niet vergeten?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met dawg eens.
Hay algunas que no podemos olvidar, no?
Hey, wist jij dat? He Ana, konda, zulke lange piemels?quote:
Niet "wat", perro.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:53 schreef dawg het volgende:
[..]
wat kunnen we niet vergeten?
mijn spaans wordt maar heel langzaam beter.
ja dat dan, ook goedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet "wat", perro.
Ik merk het. Tripje Colombia binnenkort?
Cool. Waar ga je heen in MX?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:55 schreef dawg het volgende:
[..]
ja dat dan, ook goed
volgend jaar tripje mexico, misschien als je dan nog in bogota zit dat ik wel met een omweg naar huis ga.
Moeten wij nu smeken om niet te gaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:58 schreef Running_free het volgende:
En toen was het al weer tijd om te gaan slapen.
veracruz. vriend van me wordt donderdag vader. dus zodra hij het wat rustiger heeft weerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cool. Waar ga je heen in MX?
Ik ga er ook regelmatig heen. Villahermosa, Ciudad del Carmen en DF vooral denk ik.
En nee, niet "dat". Kom op, dawg. Algunas.
Grote dag morgen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:00 schreef Running_free het volgende:
Smeken mag, maar moet evengoed slapen
krijgen we daar iets voor terug? voor niks gaat de zon op.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:00 schreef Running_free het volgende:
Smeken mag, maar moet evengoed slapen
Chochito.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:01 schreef dawg het volgende:
[..]
krijgen we daar iets voor terug? voor niks gaat de zon op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |