Geen commentaarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik zeg toch niks naars over jou? Of ben jij verantwoordelijk voor de klootzakken op deze wereld?
Dat dusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
Je zou maar een vrouwelijke autist zijn dan.
Oh god, de duivel is er niks bijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Dat dushaha....en dan nog ongesteld ook....
quote:
In alle hoekjes liggen al plassen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens in een hoekje ga huilen ofzo...
Dan moet je blij zijn dat je geen homoseksuele gehandicapte neger bent met aidsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
En als je nu een vrouwelijke autist bent?
Tijn, ik ben serieus blij dat ik jou niet ben...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je blij zijn dat je geen homoseksuele gehandicapte neger bent met aids
Laat me nou in de waan dat ik in elk geval nog iets van invloed hebquote:
Haha, goeiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In alle hoekjes liggen al plassen.
die zijn gesubsidieerdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bronquote:
Het glas is altijd halfvol!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij nietquote:
Ach kom nou tochquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef xFriendx het volgende:
Ik zou Spirit maar niet bedonderen trouwens...
Dode man gevonden in Zaandam
Oh heeft ze jou ook al verpest?quote:
Ik denk dat het je kansen vergroot. Sheldon is baas.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
Maar mijn kansen op een date worden zo niet groter natuurlijk he. 'Oh ja, wat ik je nog moet zeggen; ik heb een kleine sheldon thuis'.
klasse argument. pics?quote:
Het glas is halfleeg, maar de koelkast overvol, dat is mijn mottoquote:
Wie/wat is sheldon?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
Maar mijn kansen op een date worden zo niet groter natuurlijk he. 'Oh ja, wat ik je nog moet zeggen; ik heb een kleine sheldon thuis'.
Andersom ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn, ik ben serieus blij dat ik jou niet ben...
Autistquote:
Maar goed, asperger is niet hetzelfde als autisme he. Ik vind klassiek autisme erger.quote:
Ik ben in echte mensen geinteresseerd, Tijn.quote:
quote:
Als man zijnde ben ik het met je eens. Geen vrouwen op de wereld is ook niets.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:13 schreef Running_free het volgende:
Vind het niet zo erg om vrouw te zijn.
Heb je je big al Brian genoemd, Lois?quote:
Hell noquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh heeft ze jou ook al verpest?
De reden dat wij mannen levenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als man zijnde ben ik het met je eens. Geen vrouwen op de wereld is ook niets.
Je bent wel lief jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach kom nou tochJe weet wel beter!
Inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed, asperger is niet hetzelfde als autisme he. Ik vind klassiek autisme erger.
Leuke speelplek voor Peuter...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
Ik heb gisteren iets gedaan wat mijn dood had kunnen worden. Peuter had een 'playdate' en ik mocht mee, of liever gezegd mocht hij niet alleen van mij. Moest ik socializen met die moeder. Ik heb écht mijn best gedaan, maar ze was zo eng.Alleen maar gezeik gehoord over haar ex-man, over de gemeente die haar geen urgentie verleent, over hoe ze haar zoon slaat als hij niet luistert, ik wil daar nooit meer heen!
Het is wel een leuk jongetje. En ze hebben een zwembad, daar ging het om.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leuke speelplek voor Peuter...
En daarin een aankomend premier vermoorden?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
InderdaadAspergers kunnen een normaal leven lijden.
Was je in Helmond ja?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
Ik heb gisteren iets gedaan wat mijn dood had kunnen worden. Peuter had een 'playdate' en ik mocht mee, of liever gezegd mocht hij niet alleen van mij. Moest ik socializen met die moeder. Ik heb écht mijn best gedaan, maar ze was zo eng.Alleen maar gezeik gehoord over haar ex-man, over de gemeente die haar geen urgentie verleent, over hoe ze haar zoon slaat als hij niet luistert, ik wil daar nooit meer heen!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
Toch, materialisme gaat niet boven voorbeelden als die moeder he?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is wel een leuk jongetje. En ze hebben een zwembad, daar ging het om.
np, ywquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef Running_free het volgende:
Ik ben op mijn beurt dan weer blij dat er mannen zijn.
Ik hoop zelfs zonder al te veel lijdenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
InderdaadAspergers kunnen een normaal leven lijden.
Dat voel ik serieus.quote:
Hoi, werk jij in de filmwereld?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef Running_free het volgende:
Jij bent er zo een die aan één niet genoeg heeft?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef Running_free het volgende:
Pim premier van welk land?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En daarin een aankomend premier vermoorden?
Ik ben geen materialist, dat weet je. Peuter heeft zich een middagje vermaakt, en ik weet weer goed waarom ik hem nooit zomaar ergens alleen laat spelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toch, materialisme gaat niet boven voorbeelden als die moeder he?
Aan de andere kant: waardeert Peuter jou des te meer
quote:
Nee, ik heb me uiteraard het hele weekend in zitten lezen he.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
Ik ben niet zo op de hoogte van asperger en autisme en alle toestanden. Is dat heel erg onhip?
Homo!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef Running_free het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben geen materialist, dat weet je. Peuter heeft zich een middagje vermaakt, en ik weet weer goed waarom ik hem nooit zomaar ergens alleen laat spelen.
dat vind ik ook hoor, spiritje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het durft te erkennen
Inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoop zelfs zonder al te veel lijden
Myr!quote:
Kan toch, als ie maar half voldoet en die ander ook heb je toch nog een hele.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef Running_free het volgende:
Nou ben single, mag naar meerdere mannen kijken toch? en nee ik werk niet in de film wereld....
kijken maar niet zomaar aanraken heh!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef Running_free het volgende:
Nou ben single, mag naar meerdere mannen kijken toch? en nee ik werk niet in de film wereld....
Haha, ja dat zal vastquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef dawg het volgende:
[..]
dat vind ik ook hoor, spiritje.soms ben je alleen een beetje apart.
gaat gelijk op met de regenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:19 schreef El_Matador het volgende:
Singles stroomt weer vol.
Een maandrecord, nu al.
Ervaringsexpert.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik heb me uiteraard het hele weekend in zitten lezen he.
Hier trouwens wat bands niet echt veel nieuwe.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef Running_free het volgende:
Het glas is niet halfvol noch half leeg. Het glas is twee keer zo groot als het hoort te zijn.quote:
Je hebt in ieder geval een persoonlijkheid. Standing out in the crowd zeg maar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, ja dat zal vastMaar dat houdt het leuk
Ok. Ik vroeg me dat af omdat ik een typische filmlamp met flappen leek te zien in je oogfoto op je fotoboek.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef Running_free het volgende:
Ja miss vertel eensquote:
Ja, dat bleek ik al jaren te zijn!quote:
Oh...quote:
Fotografie is mijn hobby, is idd een soort studio lamp...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok. Ik vroeg me dat af omdat ik een typische filmlamp met flappen leek te zien in je oogfoto op je fotoboek.
Ik voel een nieuw setje opbloeien hier!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een persoonlijkheid. Standing out in the crowd zeg maar.
Wat breng je dat eng neutraalquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een persoonlijkheid. Standing out in the crowd zeg maar.
Waarom heb je geen mooi fobo dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:21 schreef Running_free het volgende:
[..]
Fotografie is mijn hobby, is idd een soort studio lamp...
Lekker gek klinkt zo fout tegenwoordig.quote:
Alles relaxed hier. Twee weekjes vakantie achter de rug. Deze week weer rustig aan het werk en in september weer op vakantie.quote:
Omdat al mijn foto's nog op cd ergens in een verhuisdoos zitten.... Ik moet nog wat meubels aanschaffen om alles een plekje te geven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom heb je geen mooi fobo dan?
Wat heb jij met gescheiden, corpulente veertigers met kort, pittig kapsel?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:23 schreef El_Matador het volgende:
Lekker gek klinkt zo fout tegenwoordig.
Al beschrijft het wel precies de ideale vrouw.
en je zoekt een sterke man om daar mee te helpen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:24 schreef Running_free het volgende:
[..]
Omdat al mijn foto's nog op cd ergens in een verhuisdoos zitten.... Ik moet nog wat meubels aanschaffen om alles een plekje te geven.
Obviousquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:25 schreef clevy het volgende:
[..]
en je zoekt een sterke man om daar mee te helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |