Ik kende 'm eerst!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:44 schreef Keukenkast het volgende:
Moewah, het halve topic geilt op Steve.
Been there, done thatquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:44 schreef Keukenkast het volgende:
Moewah, het halve topic geilt op Steve.
Hij heeft voor mij gekookt!quote:
Een beetje want ik was te laatquote:
Ik neem aan dat je ook opzoek bent naar Steve?quote:
Je zou denken dat de TT en de OP wel een en ander duidelijk zouden moeten kunnen maken.quote:
Werd ie daar boos overquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een beetje want ik was te laat
neuhquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:48 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook opzoek bent naar Steve?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:48 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik neem aan dat je ook opzoek bent naar Steve?
Kon het me al niet voorstellenquote:
Nog niet helemaal, maar het is wel veel minder. Mijn handpalmen jeuken godzijdank niet meer. Jeukpunten momenteel zijn mijn voeten, onderbenen, knieën, onderrug, rest van de rug, ellebogen en borst.quote:
Even een dagje wachten, dan heb je ook een eendagsbaardje.quote:
3 dagen wachten en ik ben woest aantrekkelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Even een dagje wachten, dan heb je ook een eendagsbaardje.
Oh die paar plekjes maar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog niet helemaal, maar het is wel veel minder. Mijn handpalmen jeuken godzijdank niet meer. Jeukpunten momenteel zijn mijn voeten, onderbenen, knieën, onderrug, rest van de rug, ellebogen en borst.
Dingen die eerst jeukten en nu niet meer: handpalmen, gezicht en oren.
Als je een hond was geweest had je met 4 poten kunnen krabbenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, maar het is wel veel minder. Mijn handpalmen jeuken godzijdank niet meer. Jeukpunten momenteel zijn mijn voeten, onderbenen, knieën, onderrug, rest van de rug, ellebogen en borst.
Dingen die eerst jeukten en nu niet meer: handpalmen, gezicht en oren.
Hela, doe eens lief tegen de mensen die bezorgd om me zijnquote:
Niet elke hond heeft vlooien hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je een hond was geweest had je met 4 poten kunnen krabben
Aan de andere kant... dan had je ook weer vlooien gehad
Ik ben ook wel bezorgd om je allergische reacties, maar ik ben daar gewoon veel discreter inquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hela, doe eens lief tegen de mensen die bezorgd om me zijn.
Door wie zou je dan elke avond geborsteld willen worden?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet elke hond heeft vlooien hoor. Als ik een hond was had ik echt geen vlooien.
Het lijkt je hond welquote:
Steve natuurlijk. Die houdt van honden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Door wie zou je dan elke avond geborsteld willen worden?
Ja ben jequote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:57 schreef oinaru_isan het volgende:
Zeg Tha_Erik, kun jij eens kijken of ik stiekem ben gebanned ofzo, want ik kan niet meer reageren mijn Great.Expectations.
Ik ook!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steve natuurlijk. Die houdt van honden.
Huh, inderdaad. Komt dat door het posten van die foto's?quote:
Zie mijn signature.quote:
Jupquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Huh, inderdaad. Komt dat door het posten van die foto's?
Ik dacht van wel, een automatisch verzonden DM.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:02 schreef Steve het volgende:
Krijg je daar geen bericht van, als je geband bent?
Volgens mij een DM tegenwoordig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:02 schreef Steve het volgende:
Krijg je daar geen bericht van, als je geband bent?
Daar moet dan in staan tot wanneer de ban.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, een automatisch verzonden DM.
Maar hoe weet jij dat dan, er is toch geen topic meer van?quote:
Gebande mensen hebben een streep door naam op profielquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat dan, er is toch geen topic meer van?
Ik zag ook een blote kont.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:04 schreef oinaru_isan het volgende:
En het waren keurige foto's van zoenende, knuffelende mannen.
Als dat als aanstootgevend wordt gezien, met een reden voor een ban, dan heb ik het hier ook wel gezien, eerlijk gezegd. In de week van de gaypride nota bene.
mihihi, zo grappig als je doet alsof je normen en waarden hebtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar ik denk dat het vanwege de laatste foto van die post is, dat was over de grens imo.
niet mijn grens, van mij mag hij er meer posten, alleen wil fok dat nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
mihihi, zo grappig als je doet alsof je normen en waarden hebt
maar jij bent dan ook Slut-ulese!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
niet mijn grens, van mij mag hij er meer posten, alleen wil fok dat niet
Leukquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook Slut-ulese!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er nog, mocht iemand denken dat mijn stilte betekent dat ik weg ben.
oeh vers vleesquote:
Dan pas je er zeker prima tussenquote:
iets specifieker?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik denk niet dat het een blijvertje is
ja, ik voel te weinig verdorvenheid.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik vind dat zoiets ook al niet uitnodigt tot blijven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ja, ik voel te weinig verdorvenheid.
Avondje met Kugari en hij is perfect.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ja, ik voel te weinig verdorvenheid.
En ook bitterheid zal hij hier leren. Ik hoop dat-ie blijftquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Avondje met Kugari en hij is perfect.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En ook bitterheid zal hij hier leren. Ik hoop dat-ie blijft
De tijd heeft niks met je gedaan, is het niet Erik?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Bitterheid. Maar wel met een zoet randje.
Excuses NIET aanvaard.quote:
Oh! Ik ben buren met TV!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
Heb de H maar weer eens geupdateen keukenkastje erin ipv patrique89
nee dat is pas 18 augustusquote:
Bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ik had laatst iemand over het gaydinay verteld en twee dagen later zie ik Dick in de bios. Ik dacht; TEKEN!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Kökenkast, vanwaar eigenlijk je terugkeer in het topic?
Toch leuk dat het Gaydiner een aantrekkende werking op je heeftquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ik had laatst iemand over het gaydinay verteld en twee dagen later zie ik Dick in de bios. Ik dacht; TEKEN!
En here I am.
En het werkt tegen de verveling
Het blijft een bizarre avond, een bizarre tijd in het algemeen. En dat vind ik boeiend.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toch leuk dat het Gaydiner een aantrekkende werking op je heeft.
quote:
op de donderdagavond van lowlands doen we met een groepje, dit jaar voor de 5de keer, vleeschkeuring, dan gaan we mensen bejurerenquote:
Haha zo gemeenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
op de donderdagavond van lowlands doen we met een groepje, dit jaar voor de 5de keer, vleeschkeuring, dan gaan we mensen bejureren
http://www.facebook.com/m(...)180.761047850&type=1
Als ik al een hele tijd te kaap'ren gevaard heb dan gaat er best wat ranzige tweebak in ja.quote:
Ik wil te kaap'ren varen, Erik!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik al een hele tijd te kaap'ren gevaard heb dan gaat er best wat ranzige tweebak in ja.
Oh. En wat is de bedoeling als we te kaap'ren zijn?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Baarden, zij die te kaap'ren willen varen moeten mannen met baarden zijn. Dus geen vrouwen met baarden.
Maar goed dat ik dood noch duivel vrees!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ten eerste natuurlijk varen. Maar gevolgd door ranzige tweebak lusten, deftige pijpkens smoren en mijn persoonlijke favoriet: de walrus kelen.
Maar je moet toch mannen met baarden zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela, ik ben dan wel stevig gebouwd (whehe), maar nog altijd slechts een enkele man
.
Ik kan dat welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Al moeten mannen met baarden zijn. het gezelschap. Want je vaart niet te kaap'ren in je eentje. Dat is ondoenlijk.
Ik kijk stiekem best uit naar die thema-avondquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Wel apart... morgenavond een thema-avond over homo's waarin doodnormale jongens te zien zijn die worstelen met de gevolgen van het homozijn in de huidige maatschappij.... en dan krijg je zaterdag die uitzending van de gaypride waarin je mannen met veren uit hun reet op een boot ziet staan die dat in een klap weer onderuit halen
Het is al die heroine die je in je poezelige adertjes deponeert, liefquote:
Christiane F - Wir Kinder Vom Bahnhof Zooquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh heeft dat een naam. Weer wat geleerd.
Oh?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat aan andere spuiters te denken
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat aan andere spuiters te denken
Ja zo ben ik hequote:
Ik zou een hele mooi kleur groen zijn ja!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Alsof jij een mooiere kleur groen bent, ofzo
Ik gok babypoep!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zou een hele mooi kleur groen zijn ja!
Op die spuiter?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben de mooiste kleur groen. Die van pure jaloezie.
Ja precies, ik kan me nog herinneren hoe dat eruit zietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zegt degene die net uit de luiers is
Neen. Op iedereen die ook maar iets heeft dat ik ook graag zou willen hebben.quote:
Ik heb het je al duizend keer eerder gezegd: ik deel mijn spuiten niet met jequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Op iedereen die ook maar iets heeft dat ik ook graag zou willen hebben.
Dan blijf ik groen dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb het je al duizend keer eerder gezegd: ik deel mijn spuiten niet met je
Regel het zelf maar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
Erik regel eens dat ik een andere account mag nemen zonder dat ik ban krijg.
Een ander account aanmaken is toch toegestaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
Erik regel eens dat ik een andere account mag nemen zonder dat ik ban krijg.
Niet voor mij dusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Een ander account aanmaken is toch toegestaan?
Omdat jij me lastigvaltquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Waarom wil je uberhaupt een andere account?
In september?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef wonderer het volgende:
Ticket naar NL geboekt dus er kan een meet georganiseerd worden (hoewel ik ook naar Friso ga, telt dat als meet?).
Kom je naar friso ja? Leuk!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef wonderer het volgende:
Ticket naar NL geboekt dus er kan een meet georganiseerd worden (hoewel ik ook naar Friso ga, telt dat als meet?).
wel nee, die bans zijn over het algemeen de eerste keer kort..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik zag alleen een jongen met ontbloot bovenlijf...
Zijn me GE nu voorgoed kwijt?
Gek he, met zo'n username! Neem dan een anderequote:
Dan weer een ipbanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gek he, met zo'n username! Neem dan een andere.
Sorry.quote:
MIJ MIJ MIJ!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Sorry.
Ik zal het noooooit meer doen
het is alleen, nu mike_hunt niet meer post moet ik iemand hebben om slet te noemen.
Klonen tijdens een permaban, die onterecht was, maar dat wou Danny niet snappenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:32 schreef Steve het volgende:
Wat heb je allemaal gedaan om een ip-ban te krijgen?.
Doe er wat aan!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Dit topic gaat niet de boeken in als een hoogtepunt in de geschiedenis
quote:
Jah, 30 september toch? Moet nog wel een slaapplaats hebben... En Die zaterdag moet ik meteen door naar Frankfurt voor een sollicitatiegesprekquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Kom je naar friso ja? Leuk!. Zie ik je ook 'ns.
.
klonen tijdens een ban is sowieso dom.. ookal vind je de ban onterechtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Klonen tijdens een permaban, die onterecht was, maar dat wou Danny niet snappen
was niet tijdens ban, maar mijn nieuwe account vond danny een kloonquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:36 schreef Peter het volgende:
[..]
klonen tijdens een ban is sowieso dom.. ookal vind je de ban onterecht
Oh tof, dan zie ik je ook weer eensquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Jah, 30 september toch? Moet nog wel een slaapplaats hebben... En Die zaterdag moet ik meteen door naar Frankfurt voor een sollicitatiegesprek
30 september ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:36 schreef wonderer het volgende:
Jah, 30 september toch? Moet nog wel een slaapplaats hebben... En Die zaterdag moet ik meteen door naar Frankfurt voor een sollicitatiegesprek
hij zei dat als ie geband zou worden het wel over was voor hem ...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef Peter het volgende:
[..]
wel nee, die bans zijn over het algemeen de eerste keer kort..
Gametester bij nintendo.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:37 schreef Steve het volgende:
[..]
30 september ja.
Oeh, wat voor baan?
Ik zou er een sappig sprookje tegenaan kunnen gooien maar dan zijn sommige anderen beter inquote:
dramaqueen..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij zei dat als ie geband zou worden het wel over was voor hem ...
Dat lijkt me tofquote:
awquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Sorry.
Ik zal het noooooit meer doen
het is alleen, nu mike_hunt niet meer post moet ik iemand hebben om slet te noemen.
Ben je nou boosquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
Een vriend van me is deze week begonnen voor EA, in Madrid
't Is meer de (vertaalde) teksten controleren op fouten dan echt spellen spelen volgens mij, maar mijn maatje werkt er ook en die is inmiddels een vaste bezoeker van de scene in Frankfurt dus het wordt vast erg leukquote:
Hee! Dat plaatje wil ik, kun je die sturen? Van die agenten?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
En mijn telefoon is helemaal gay bezig met achtergronden, vanmiddag een lesbisch stelletje, nu 2 zoenende politieagenten.eindelijk snapt dat ding wat ik wil zien
Doet me denken aan die foto van die agent die er zo nichterig bij staat, wondererquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee! Dat plaatje wil ik, kun je die sturen? Van die agenten?
Die Brit?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doet me denken aan die foto van die agent die er zo nichterig bij staat, wonderer. Die jij ooit gemaakt hebt.
Ja diequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die Brit?God, da's lang geleden.
Tis een tekening hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee! Dat plaatje wil ik, kun je die sturen? Van die agenten?
Erik wil jij met vonne kijken of HOMO ergens heen kan waar we wel knappe kerels kunnen posten?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doet me denken aan die foto van die agent die er zo nichterig bij staat, wonderer. Die jij ooit gemaakt hebt.
Banksyquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Tis een tekening hegeen echt plaatje
http://i.imgur.com/EpRTr.jpg
Still nice, thanksquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Tis een tekening hegeen echt plaatje
http://i.imgur.com/EpRTr.jpg
Op zich zijn knappe kerels geen probleem alleen (de suggestie van) seksende kerels is een probleem.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Erik wil jij met vonne kijken of HOMO ergens heen kan waar we wel knappe kerels kunnen posten?
had haar al ge pm'd maar is meer iets voor FC denk ik..
waar ligt de Grens precies?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich zijn knappe kerels geen probleem alleen (de suggestie van) seksende kerels is een probleem.
Die is totaal niet grappig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Wat een aparte film is die Love Guru
Geen idee. Mijn grens ligt ergens anders dan die van de mensen die the final call hebben, blijkbaar.quote:
Nee het is meer de stijgende verbazing die me doet blijven kijkenquote:
iddquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn grens ligt ergens anders dan die van de mensen die the final call hebben, blijkbaar.
Misschien gaat het nog onweren vannachtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
nee, het is een gevoel van naderend onheil... een soort van net-niet-paniekaanval.
gewoon op de pot gaan zitten en ontspannenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
nee, het is een gevoel van naderend onheil... een soort van net-niet-paniekaanval.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien gaat het nog onweren vannacht.
lowlands komt er aan ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
of er gaat iets anders gebeuren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien gaat het nog onweren vannacht.
Vodka?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
of er gaat iets anders gebeuren.
Ik wil in ieder geval van het gevoel af.
Trek een kerel je bed inquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
of er gaat iets anders gebeuren.
Ik wil in ieder geval van het gevoel af.
Want ze liggen voor het oprapen.quote:
Raepquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want ze liggen voor het oprapen.
méér alcohol?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
van alcohol gaat het niet weg denk ik... vrees ik... oh en ik heb een deja vu
Als het je enkel om de seks gaat zijn er toch makkelijke opties te vinden... je hoeft er niet mee te trouwenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want ze liggen voor het oprapen.
Nou dat valt toch best tegen hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het je enkel om de seks gaat zijn er toch makkelijke opties te vinden... je hoeft er niet mee te trouwen
Waarom zie ik die post van Kug niet terug?quote:
Gewoon op van die datingsites... ik had altijd het idee dat het daar juist alleen maar om de seks draaidequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou dat valt toch best tegen hoor. Ik weet in ieder geval niet waar ik zou moeten zoeken. Om zeg maar niet in de categorie vieze oude mannetjes terecht te komen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom zie ik die post van Kug niet terug?
quote:
Datingsitesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon op van die datingsites... ik had altijd het idee dat het daar juist alleen maar om de seks draaide
grindr parkeerplaats darkroom.. als je echt wil vind je el wat..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou dat valt toch best tegen hoor. Ik weet in ieder geval niet waar ik zou moeten zoeken. Om zeg maar niet in de categorie vieze oude mannetjes terecht te komen.
Daar zit ook genoeg jong vlees tussen hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Datingsites, daar ben ik echt voer voor vieze oude mannetjes en weinig meer
.
quote:
Dat gebeurt soms. Ik heb anderen ook wel eens horen zeggen (zien posten) dat ze een bepaalde post niet zien. Foutje in de auto-update denk ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]nee maar serieus... ik zie die post van Kug echt niet in het topic staan
ctrl + F5?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]nee maar serieus... ik zie die post van Kug echt niet in het topic staan
Of blind.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Ah nu zie ik hem wel... gelukkig ik word nog niet seniel
Misschien voelde Kug dat wel aankomen..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Ah nu zie ik hem wel... gelukkig ik word nog niet seniel
Ik ben al aardig op weg met -8quote:
we zullen zienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef Peter het volgende:
[..]
kennelijk al eerder.. g_e postte geen piemels..
Love Guru dus... een groot WTF-momentquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
wat die film nu op rtl5...? o.o
bedoelde eigenlijk de nieuwe.. guru of sexquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Love Guru dus... een groot WTF-moment
Oh verrek dit is een nieuwe filmquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
bedoelde eigenlijk de nieuwe.. guru of sexgrease, macarena, bollywood..
even slechtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh verrek dit is een nieuwe filmIk was even weggezapt en dacht dat ie dit nog steeds was
Zijn vorige record was 12 minutenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
yes, een 10 minuten lange relatie gehad met SAJ
heb je wel je Breezertje gehad?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wel een vervelende scheiding nu
Jij vuile SLOERIE hij is van MIJ!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
yes, een 10 minuten lange relatie gehad met SAJ
Niet eensquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je wel je Breezertje gehad?
WAAROM?!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ok, laatste post vanaf deze accounteven nieuwe naam verzinnen nu
Omdat de naam een bepaald beeld oproept wat totaal niet aan de orde isquote:
dit. Toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ok, laatste post vanaf deze accounteven nieuwe naam verzinnen nu
waarom ben je begonnen met die naam dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Omdat de naam een bepaald beeld oproept wat totaal niet aan de orde is
Ik ga er nog een nachtje over slapen, dus ik blijf nog even posten
Oh dus hij past zijn naam al voor je aan... wat schattigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee die naam is niet leuk.
ac·count [ekaunt] het, de; o en m -squote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
dit. Toch?
Net als ander account ipv andere?
WONDERER!
Omdat ik dus een ipban kreeg begin dit jaar, toen kreeg ik deze account van iemand om naar Yvonne bericht te kunnen sturen en ik moest deze account houden, mijn oude mocht ik niet terug en nieuwe mocht ook nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom ben je begonnen met die naam dan?
en nu is het kwaad tóch al geschied
dus...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
ac·count [ekaunt] het, de; o en m -s
Beide is goedquote:
Okequote:
Het is ook niet bedoeld om je te verbeteren. Maar meer omdat ik het vanavond las en eigenlijk wou weten wat het nu wel of niet was :pquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zolang heet maar enigszins begrijpelijk is
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke
[..]
Het is ook niet bedoeld om je te verbeteren. Maar meer omdat ik het vanavond las en eigenlijk wou weten wat het nu wel of niet was :p
NEE!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zolang heet maar enigszins begrijpelijk is
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
NEE!
Vooral op internet is taal de enige manier om de boodschap over te dragen. Dan moet er dus zo min mogelijk ruis in zitten om geen misverstanden te creeren. Dingen overlaten aan de interpretatie van de ontvanger is dodelijk voor juiste communicatie.
Elke ontvanger decodeert de boodschap anders, door externe ruis voornamelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
NEE!
Vooral op internet is taal de enige manier om de boodschap over te dragen. Dan moet er dus zo min mogelijk ruis in zitten om geen misverstanden te creeren. Dingen overlaten aan de interpretatie van de ontvanger is dodelijk voor juiste communicatie.
Ja, dus extra ruis toevoegen is dom.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Elke ontvanger decodeert de boodschap anders, door externe ruis voornamelijk.
Non-intentionelequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dus extra ruis toevoegen is dom.
Da's prima, als je maar je best doet. Maar ga niet die fouten "goedpraten" met "als men het maar begrijpt".quote:
Jouquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:01 schreef Keukenkast het volgende:
Hoi, what are we bitching about, popjes?
Sinds zes uur vanavond??quote:
Dat noemen we menstruatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |