Ik kende 'm eerst!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:44 schreef Keukenkast het volgende:
Moewah, het halve topic geilt op Steve.
Been there, done thatquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:44 schreef Keukenkast het volgende:
Moewah, het halve topic geilt op Steve.
Hij heeft voor mij gekookt!quote:
Een beetje want ik was te laatquote:
Ik neem aan dat je ook opzoek bent naar Steve?quote:
Je zou denken dat de TT en de OP wel een en ander duidelijk zouden moeten kunnen maken.quote:
Werd ie daar boos overquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een beetje want ik was te laat
neuhquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:48 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook opzoek bent naar Steve?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:48 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik neem aan dat je ook opzoek bent naar Steve?
Kon het me al niet voorstellenquote:
Nog niet helemaal, maar het is wel veel minder. Mijn handpalmen jeuken godzijdank niet meer. Jeukpunten momenteel zijn mijn voeten, onderbenen, knieën, onderrug, rest van de rug, ellebogen en borst.quote:
Even een dagje wachten, dan heb je ook een eendagsbaardje.quote:
3 dagen wachten en ik ben woest aantrekkelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Even een dagje wachten, dan heb je ook een eendagsbaardje.
Oh die paar plekjes maar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog niet helemaal, maar het is wel veel minder. Mijn handpalmen jeuken godzijdank niet meer. Jeukpunten momenteel zijn mijn voeten, onderbenen, knieën, onderrug, rest van de rug, ellebogen en borst.
Dingen die eerst jeukten en nu niet meer: handpalmen, gezicht en oren.
Als je een hond was geweest had je met 4 poten kunnen krabbenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, maar het is wel veel minder. Mijn handpalmen jeuken godzijdank niet meer. Jeukpunten momenteel zijn mijn voeten, onderbenen, knieën, onderrug, rest van de rug, ellebogen en borst.
Dingen die eerst jeukten en nu niet meer: handpalmen, gezicht en oren.
Hela, doe eens lief tegen de mensen die bezorgd om me zijnquote:
Niet elke hond heeft vlooien hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je een hond was geweest had je met 4 poten kunnen krabben
Aan de andere kant... dan had je ook weer vlooien gehad
Ik ben ook wel bezorgd om je allergische reacties, maar ik ben daar gewoon veel discreter inquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hela, doe eens lief tegen de mensen die bezorgd om me zijn.
Door wie zou je dan elke avond geborsteld willen worden?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet elke hond heeft vlooien hoor. Als ik een hond was had ik echt geen vlooien.
Het lijkt je hond welquote:
Steve natuurlijk. Die houdt van honden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Door wie zou je dan elke avond geborsteld willen worden?
Ja ben jequote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:57 schreef oinaru_isan het volgende:
Zeg Tha_Erik, kun jij eens kijken of ik stiekem ben gebanned ofzo, want ik kan niet meer reageren mijn Great.Expectations.
Ik ook!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steve natuurlijk. Die houdt van honden.
Huh, inderdaad. Komt dat door het posten van die foto's?quote:
Zie mijn signature.quote:
Jupquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Huh, inderdaad. Komt dat door het posten van die foto's?
Ik dacht van wel, een automatisch verzonden DM.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:02 schreef Steve het volgende:
Krijg je daar geen bericht van, als je geband bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |