Ben weer begonnen met leren maar kan me slecht motiveren en concentreren! Werken gaat goed, ik vind het leuk en ze kunnen me de uren inplannen die ik wouquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:32 schreef maen het volgende:
goed bezig!
Vanaf mn telefoon kan ik niet openen, dus ben blij dat jij het gedaan hebt
hoe gaat het met werken en leren en scriptie en al jullie andere bezigheden?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:43 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ben weer begonnen met leren maar kan me slecht motiveren en concentreren! Werken gaat goed, ik vind het leuk en ze kunnen me de uren inplannen die ik wouHoe gaat het bij jou?
Haha eng! Ik heb er maar 1 gelukkig, komende woensdag.. en dinsdag sollicitatie, kan ik me ook lekker druk om maken En jij?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:47 schreef maen het volgende:
[..]net alsof ik mezelf hoor (uhh, lees dus
)
wanneer zijn jouw herkansingen?
en dan zeggen ze tegen mij dat er geen vervanging te vinden is :squote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:47 schreef jappas het volgende:
Joepie, nu kunnen we weer posten zonder veel werk te moeten doen ^^.
Ik heb gelukkig even niks te leren (Bachelor binnen en de master moet nog beginnen). Beetje werken en vakantie vieren. Ze schijnen mij echter, in tegenstelling tot Reflectionne, niet alle uren in te kunnen plannen. Deze week opgeteld in totaal 4 diensten, in tegenstelling tot de 8 die ik gehoopt had..
maandag, woensdag, donderdag, maandag, woensdag en dinsdag. Ben voorlopig nog wel even zoet dusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:48 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha eng! Ik heb er maar 1 gelukkig, komende woensdag.. en dinsdag sollicitatie, kan ik me ook lekker druk om maken En jij?
Die laatste mag je hopelijk wel schrijven toch? (toen een vrouw niet doorgegeven had dat ze wegmoest mocht ik dat wel schrijven)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:52 schreef maen het volgende:
[..]
en dan zeggen ze tegen mij dat er geen vervanging te vinden is :s
ik vond dat ik deze week teveel ingepland was (9 stuks), want ik wil leren voor de hers. Maar ze konden niets meer schuiven![]()
sowieso, loopt niet allemaal even soepel bij Opella... stond laatst met nog iemand bij dezelfde vrouwof ze geven niet door als er iemand niet aanwezig is, sta je daar voor dichte deur
Zo dan! Succesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:53 schreef maen het volgende:
[..]
maandag, woensdag, donderdag, maandag, woensdag en dinsdag. Ben voorlopig nog wel even zoet dus
(en nee, ik ga er niet voor om ze alle 6 te halen, maar gewoon poging totWil er 3 halen)
Klopt, mevrouw vertelde me dat ze deze week geen hulp wilde omdat ze weg moest ik zei dat ze dat tegen Opella moest zeggen. Ik hoorde niks dus vroeg me af of het goed was gegaan, dus mailtje. Krijg ik terug: omdat ze het jou zelf al had verteld hebben we je niet gemaild. Wtf? Zo'n bejaarde kan nooit wat vergeten ofzo?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:57 schreef jappas het volgende:
@ Reflectionne: Jij had toch ook iets niet doorgekregen van de planning omdat de cliënt 'je het zelf al verteld had' toch?.
hmm ja alles mocht gewoon geschreven worden. Ik ben ook vaak eerder klaar, vinden ze geen probleem (de clienten dan). Hoef niets extras te doen vaak, want da's meer iets voor de vaste hulpen vinden ze. Dat ga ik niet melden iig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:54 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Die laatste mag je hopelijk wel schrijven toch? (toen een vrouw niet doorgegeven had dat ze wegmoest mocht ik dat wel schrijven)
Ik heb veel afwezige zorgmappen en een man waar ik 2,5 uur heen moest maar naar een uur klaar was (kon niks meer doen, wilde de man niet hebben, alles was pas gedaan), ik gemeld omdat ik dat heel bizar vind en me afvraag wat de vaste hulp dan doet. Krijg ik de reactie dat ik dan maar ramen had moeten wassen ofzo. DIE MAN WILDE NIKS MEER!
Ik heb het idee dat het hoofd van de planning zeg maar (om geen namen te noemen) het beter voorheeft met ons en de clienten dan de anderen.
ik moest laatst naar Doorwerth, echt een uur fietsen! Renkum en Heelsum vind ik nog wel te doen maar dat vond ik echt te ver. Was kapot toen ik daar aan kwam, poets je ook niet lekker meer...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:57 schreef jappas het volgende:
Ik heb het idee dat ze mij ook verkeerd op papier hebben staan (of het is toeval). Ik sta namelijk voor 2 weken in Wageningen (en Rhenen etc. dacht ik dus) en 3 in Ede ingeplanned. Ik heb deze week (eerste week) echter alleen maar in Wageningen gemoeten. Nouja, ik laat het er mooi bij voor nu, maar hoop dat het beter gaat.
@ Reflectionne: Jij had toch ook iets niet doorgekregen van de planning omdat de cliënt 'je het zelf al verteld had' toch?.
Gelukkigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:02 schreef maen het volgende:
[..]
hmm ja alles mocht gewoon geschreven worden. Ik ben ook vaak eerder klaar, vinden ze geen probleem (de clienten dan). Hoef niets extras te doen vaak, want da's meer iets voor de vaste hulpen vinden ze. Dat ga ik niet melden iig.
Meestal ben ik ook wel sneller klaar ja, al probeer ik vaak nog wat door te zeuren om in ieder geval niet veel langer dan een kwartier eerder klaar te zijn. "Moet er nog iets extra's gebeuren", "is er nog wat" etc.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:02 schreef maen het volgende:
[..]
hmm ja alles mocht gewoon geschreven worden. Ik ben ook vaak eerder klaar, vinden ze geen probleem (de clienten dan). Hoef niets extras te doen vaak, want da's meer iets voor de vaste hulpen vinden ze. Dat ga ik niet melden iig.
Mevrouw vandaag; "Soms komen er ook jongens, die zijn vaak beter dan de meiden. Als een jongen voor zo'n baantje kiest vindt hij het ook echt leuk!"quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:05 schreef jappas het volgende:
[..]
Meestal ben ik ook wel sneller klaar ja, al probeer ik vaak nog wat door te zeuren om in ieder geval niet veel langer dan een kwartier eerder klaar te zijn.
"Moet er nog iets extra's gebeuren", "is er nog wat" etc.
Ik heb trouwens ontdekt dat je sommige dingen heel goed moet doen. Ik zag de vaatwasser half open staan en de randen waren heel vies, dat even gedaan. En de deurmatten even uitgeklopt. Hoor ik die client later met haar zus die op visite was praten. "Ja, hij is best ijverig".
Dit mag in de OPquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]"Soms komen er ook jongens, die zijn vaak beter dan de meiden. Als een jongen voor zo'n baantje kiest vindt hij het ook echt leuk!"
ja ik vraag ook altijd wat, of ik zoek zelf even. Maar ik kom veel bizar schone huizen tegen. Dat je je echtg afvraagt wat kan ik hier nou nog schoonmaken!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:05 schreef jappas het volgende:
[..]
Meestal ben ik ook wel sneller klaar ja, al probeer ik vaak nog wat door te zeuren om in ieder geval niet veel langer dan een kwartier eerder klaar te zijn. "Moet er nog iets extra's gebeuren", "is er nog wat" etc.
Ik heb trouwens ontdekt dat je sommige dingen heel goed moet doen. Ik zag de vaatwasser half open staan en de randen waren heel vies, dat even gedaan. En de deurmatten even uitgeklopt. Hoor ik die client later met haar zus die op visite was praten. "Ja, hij is best ijverig".
Hahaha ja, 'ga maar afstoffen' en dan denk ik: 'welke stof?'quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:08 schreef maen het volgende:
[..]
ja ik vraag ook altijd wat, of ik zoek zelf even. Maar ik kom veel bizar schone huizen tegen. Dat je je echtg afvraagt wat kan ik hier nou nog schoonmaken!
ja ik had laatst ook iemand. Die moest eigenlijk niets van jongens hebben, "maar die van vorige week was zo ontzettend attent!" Ze vond het zelfs jammer dat ik nu kwam en niet hijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Mevrouw vandaag; "Soms komen er ook jongens, die zijn vaak beter dan de meiden. Als een jongen voor zo'n baantje kiest vindt hij het ook echt leuk!"
Maar eergisteren: "Gelukkig ben jij er, er zou een jongen komen maar dat moet ik niet"
Nou zeg! Ben je maar weer gegaan toen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:12 schreef maen het volgende:
[..]
ja ik had laatst ook iemand. Die moest eigenlijk niets van jongens hebben, "maar die van vorige week was zo ontzettend attent!" Ze vond het zelfs jammer dat ik nu kwam en niet hij
Hmm, ik heb vorige week niet gewerkt. Hoe kan dat nuquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:12 schreef maen het volgende:
[..]
ja ik had laatst ook iemand. Die moest eigenlijk niets van jongens hebben, "maar die van vorige week was zo ontzettend attent!" Ze vond het zelfs jammer dat ik nu kwam en niet hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |