abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100282388
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:13 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Nou zeg! Ben je maar weer gegaan toen? :P
nee, ik heb heel goed mijn best gedaan, en gezellig thee met haar gedronken en toen was ze wel weer blij ;)
pi_100282413
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:14 schreef maen het volgende:

[..]

nee, ik heb heel goed mijn best gedaan, en gezellig thee met haar gedronken en toen was ze wel weer blij ;)
Bejaarden zijn makkelijke mensen :) Gewoon luisteren naar hun verhalen, vragen over foto's en je best doen. Altijd tevreden
pi_100282422
hebben jullie al vaak boodschappen moeten doen trouwens?
pi_100282442
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:14 schreef maen het volgende:

[..]

Ook zoiets, heb je ook mensen die om 9 uur vragen als je er net bent of je al koffie of thee wil? "Nee mevrouw, laat ik eerst maar eens iets gaan doen".

@ Maen hierboven: Nee, nog niet. Wel knutselpapier moeten kopen voor kerstkaartjes :P.
pi_100282458
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:15 schreef maen het volgende:
hebben jullie al vaak boodschappen moeten doen trouwens?
Ik heb 1 vrouw waar ik vaker heen moet daar moet ik 't altijd, daarnaast nog 1 keer en ik moet morgen boodschappen doen (was maandag ook bij haar)
pi_100282467
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:15 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Bejaarden zijn makkelijke mensen :) Gewoon luisteren naar hun verhalen, vragen over foto's en je best doen. Altijd tevreden
ja idd :) de 'jongere' zijn vaak flink lastig, heb ik gemerkt! :{
pi_100282486
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef jappas het volgende:

[..]

Ook zoiets, heb je ook mensen die om 9 uur vragen als je er net bent of je al koffie of thee wil? "Nee mevrouw, laat ik eerst maar eens iets gaan doen".
Dat heb ik dus nog steeds nooit gehad, altijd pas op de helft van het werken
pi_100282492
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef maen het volgende:

[..]

ja idd :) de 'jongere' zijn vaak flink lastig, heb ik gemerkt! :{
Ja, heb er 1 gehad, niks aan..
pi_100282549
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef jappas het volgende:

[..]

@ Maen hierboven: Nee, nog niet. Wel knutselpapier moeten kopen voor kerstkaartjes :P.
haha idd! "meisjes drinken allemaal thee, jongens koffie". En ik drink water, maar dat vinden ze armoedig :P
pi_100282558
Leuk als straks mensen geinteresseerd zijn in 'studeren in Wageningen' en even het topic willen bijlezen :')
pi_100282605
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:18 schreef maen het volgende:

[..]

haha idd! "meisjes drinken allemaal thee, jongens koffie". En ik drink water, maar dat vinden ze armoedig :P
Ik koffie! Dat ik het zwart drink is schijnbaar raar..
pi_100282621
Haha, inderdaad. Sla de eerste pagina maar over. Het verbaasd me overigens hoe goed sommige mensen nog zijn. Deze week 2 mensen die rond de 90 zaten gehad, maar nog hartstikke helder. En vanochtend een vrouw van 81 die boven alles vrolijk zelf ging stoffen. En ook leuk om te zien dat ze vaak ook best goed opgeleid zijn en veel weten :P.

Zwart koffie drinken is inderdaad vreemd. "Helemaal niks??"
pi_100282627
De winnende opmerking van een bejaarde was wel:
quote:
Ik ben blij met iemand die studeert de vaste hulpen zijn allemaal zo dom en van die asociale mensen!
pi_100282631
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Ja, heb er 1 gehad, niks aan..
uhu, heel erg ziek, maar toch flink commentaar leveren :{w

ok, je krijgt t niet voor niets natuurlijk, maar beetje respect voor mijn manier van werken zou ook wel prettig zijn
pi_100282654
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:20 schreef maen het volgende:

[..]

uhu, heel erg ziek, maar toch flink commentaar leveren :{w

ok, je krijgt t niet voor niets natuurlijk, maar beetje respect voor mijn manier van werken zou ook wel prettig zijn
Oh, zo erg heb ik het niet gehad.. Lijkt me vervelend zeg, jij staat ook maar je best te doen.
pi_100282740
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:20 schreef Reflectionne het volgende:
De winnende opmerking van een bejaarde was wel:

[..]

haha ik kreeg juist te horen "ja die studenten zijn allemaal zo vies in hun eigen huis, hier is alles schoon in vergelijking daarmee" heb toen maar verteld dat ik op mezelf woonde O-)
(combikamer is best op jezelf, toch? :+ )
pi_100282796
Och, en anders helpt iets in de trant van: "Ik houd er zelf van om het goed schoon te houden" ook wel. Image is belangrijk :+.
pi_100282801
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:23 schreef maen het volgende:

[..]

haha ik kreeg juist te horen "ja die studenten zijn allemaal zo vies in hun eigen huis, hier is alles schoon in vergelijking daarmee" heb toen maar verteld dat ik op mezelf woonde O-)
(combikamer is best op jezelf, toch? :+ )
Hahaha heel wat anders.. Kan me dat ook wel voorstellen, dat beeld hebben ze toch. Joah, op jezelf wonen is een relatief begrip
pi_100282861
Nu maen dat zo zegt, "is best op je zelf toch" even een vraag in het algemeen aan iedereen (voor zover je dit niet allemaal overslaat).

Weet er iemand voor een redelijke prijs nog een leuke huurwoning/appartement voor twee personen in Wageningen? De Woningstichting schiet helaas niet op :(.
pi_100282977
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:25 schreef jappas het volgende:
Nu maen dat zo zegt, "is best op je zelf toch" even een vraag in het algemeen aan iedereen (voor zover je dit niet allemaal overslaat).

Weet er iemand voor een redelijke prijs nog een leuke huurwoning/appartement voor twee personen in Wageningen? De Woningstichting schiet helaas niet op :(.
in Renkum, anti-kraak weet ik wel... maar of je dat wil? heel goedkoop, dat wel
pi_100283150
Oh, heel goedkoop gaat het niet eens zozeer om, het moet alleen wel betaalbaar blijven voor ons ;). We willen eigenlijk sowieso in Wageningen blijven wonen en anti-kraak lijkt me ook niet echt iets (dan kun je in principe toch ook weer elk moment weg moeten enzo toch?)
pi_100283217
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:33 schreef jappas het volgende:
Oh, heel goedkoop gaat het niet eens zozeer om, het moet alleen wel betaalbaar blijven voor ons ;). We willen eigenlijk sowieso in Wageningen blijven wonen en anti-kraak lijkt me ook niet echt iets (dan kun je in principe toch ook weer elk moment weg moeten enzo toch?)
binnen 2 weken er uit kunnen ja.
Vriend van me had daar optie op, maar heeft nu combiwoning op de Haarweg. Is dat niets voor jullie? Of schiet dat ook niet op...
pi_100283306
Daar staan we al heel lang op te wachten en op een of andere manier blijven we rond de 3-4 plek staan. Iedereen die al langer studeert (en ingeschreven staat bij Idealis) en nu wil samenwonen zal steeds wel voorgaan.En in een appartementje zouden we ook nog iets langer na onze studie kunnen blijven.

Maar laten we maar hoop blijven houden dat loting straks een keer lukt :P. En tot dan reclame maken :).
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:11:47 #49
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_100287815
Zo heb weer even de dagelijkse beslommeringen van de schoonmaakmiepjes (Oke, waarom wil de spellingscontrole daar schoonmaakmietjes van maken?) bij gelezen. (Sorry Jappas)
pi_100287895
quote:
6s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:11 schreef bioloogje het volgende:
Zo heb weer even de dagelijkse beslommeringen van de schoonmaakmiepjes (Oke, waarom wil de spellingscontrole daar schoonmaakmietjes van maken?) bij gelezen. (Sorry Jappas)
blijkbaar vond je het wel interessant, anders had je het wel overgeslagen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')