nee, ik heb heel goed mijn best gedaan, en gezellig thee met haar gedronken en toen was ze wel weer blijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:13 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nou zeg! Ben je maar weer gegaan toen?
Bejaarden zijn makkelijke mensenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:14 schreef maen het volgende:
[..]
nee, ik heb heel goed mijn best gedaan, en gezellig thee met haar gedronken en toen was ze wel weer blij
Ook zoiets, heb je ook mensen die om 9 uur vragen als je er net bent of je al koffie of thee wil? "Nee mevrouw, laat ik eerst maar eens iets gaan doen".quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:14 schreef maen het volgende:
[..]
nee, ik heb heel goed mijn best gedaan, en gezellig thee met haar gedronken en toen was ze wel weer blij
Ik heb 1 vrouw waar ik vaker heen moet daar moet ik 't altijd, daarnaast nog 1 keer en ik moet morgen boodschappen doen (was maandag ook bij haar)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:15 schreef maen het volgende:
hebben jullie al vaak boodschappen moeten doen trouwens?
ja iddquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:15 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Bejaarden zijn makkelijke mensenGewoon luisteren naar hun verhalen, vragen over foto's en je best doen. Altijd tevreden
Dat heb ik dus nog steeds nooit gehad, altijd pas op de helft van het werkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef jappas het volgende:
[..]
Ook zoiets, heb je ook mensen die om 9 uur vragen als je er net bent of je al koffie of thee wil? "Nee mevrouw, laat ik eerst maar eens iets gaan doen".
Ja, heb er 1 gehad, niks aan..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef maen het volgende:
[..]
ja iddde 'jongere' zijn vaak flink lastig, heb ik gemerkt!
haha idd! "meisjes drinken allemaal thee, jongens koffie". En ik drink water, maar dat vinden ze armoedigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef jappas het volgende:
[..]
Ook zoiets, heb je ook mensen die om 9 uur vragen als je er net bent of je al koffie of thee wil? "Nee mevrouw, laat ik eerst maar eens iets gaan doen".
@ Maen hierboven: Nee, nog niet. Wel knutselpapier moeten kopen voor kerstkaartjes.
Ik koffie! Dat ik het zwart drink is schijnbaar raar..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:18 schreef maen het volgende:
[..]
haha idd! "meisjes drinken allemaal thee, jongens koffie". En ik drink water, maar dat vinden ze armoedig
quote:Ik ben blij met iemand die studeert de vaste hulpen zijn allemaal zo dom en van die asociale mensen!
uhu, heel erg ziek, maar toch flink commentaar leverenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, heb er 1 gehad, niks aan..
Oh, zo erg heb ik het niet gehad.. Lijkt me vervelend zeg, jij staat ook maar je best te doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:20 schreef maen het volgende:
[..]
uhu, heel erg ziek, maar toch flink commentaar leveren![]()
ok, je krijgt t niet voor niets natuurlijk, maar beetje respect voor mijn manier van werken zou ook wel prettig zijn
haha ik kreeg juist te horen "ja die studenten zijn allemaal zo vies in hun eigen huis, hier is alles schoon in vergelijking daarmee" heb toen maar verteld dat ik op mezelf woondequote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:20 schreef Reflectionne het volgende:
De winnende opmerking van een bejaarde was wel:
[..]
Hahaha heel wat anders.. Kan me dat ook wel voorstellen, dat beeld hebben ze toch. Joah, op jezelf wonen is een relatief begripquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:23 schreef maen het volgende:
[..]
haha ik kreeg juist te horen "ja die studenten zijn allemaal zo vies in hun eigen huis, hier is alles schoon in vergelijking daarmee" heb toen maar verteld dat ik op mezelf woonde![]()
(combikamer is best op jezelf, toch?)
in Renkum, anti-kraak weet ik wel... maar of je dat wil? heel goedkoop, dat welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:25 schreef jappas het volgende:
Nu maen dat zo zegt, "is best op je zelf toch" even een vraag in het algemeen aan iedereen (voor zover je dit niet allemaal overslaat).
Weet er iemand voor een redelijke prijs nog een leuke huurwoning/appartement voor twee personen in Wageningen? De Woningstichting schiet helaas niet op.
binnen 2 weken er uit kunnen ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:33 schreef jappas het volgende:
Oh, heel goedkoop gaat het niet eens zozeer om, het moet alleen wel betaalbaar blijven voor ons. We willen eigenlijk sowieso in Wageningen blijven wonen en anti-kraak lijkt me ook niet echt iets (dan kun je in principe toch ook weer elk moment weg moeten enzo toch?)
blijkbaar vond je het wel interessant, anders had je het wel overgeslagenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:11 schreef bioloogje het volgende:
Zo heb weer even de dagelijkse beslommeringen van de schoonmaakmiepjes (Oke, waarom wil de spellingscontrole daar schoonmaakmietjes van maken?) bij gelezen. (Sorry Jappas)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |