Das best handig. Nog even doorzetten. Scheelt weer studievertraging toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:54 schreef maen het volgende:
[..]
jup, nu kun je alles herkansen. Ook nog van vorige jaren
ik heb geen zin meer!
 *kucht iets over Rutte en Zijlstra*
 *kucht iets over Rutte en Zijlstra*

Ik ook niet! Maar mag niet klagen vergeleken met jou..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:54 schreef maen het volgende:
[..]
jup, nu kun je alles herkansen. Ook nog van vorige jaren
ik heb geen zin meer!

studievertraging is al niets meer aan te doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:05 schreef placeholder het volgende:
[..]
Das best handig. Nog even doorzetten. Scheelt weer studievertraging toch?
Studievertraging is tegenwoordig niet meer zo grappig*kucht iets over Rutte en Zijlstra*
 hoop mijn master wel gewoon in 2 jaar te halen.
 hoop mijn master wel gewoon in 2 jaar te halen.  maar blijf zo lang mogelijk als bsc ingeschreven staan, scheelt straks weer! want is sowieso al heel gezeur vanwege "sociale" studie en 2jarige master ipv 1 jaar.
 maar blijf zo lang mogelijk als bsc ingeschreven staan, scheelt straks weer! want is sowieso al heel gezeur vanwege "sociale" studie en 2jarige master ipv 1 jaar.

Welke studie doe je eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:11 schreef maen het volgende:
[..]
studievertraging is al niets meer aan te doenhoop mijn master wel gewoon in 2 jaar te halen.
maar blijf zo lang mogelijk als bsc ingeschreven staan, scheelt straks weer! want is sowieso al heel gezeur vanwege "sociale" studie en 2jarige master ipv 1 jaar.

En dat is in Wageningen dus vooral gericht op voeding & landbouw, of niet?quote:
Ik denk goed. Ben nu thuisthuis, morgen bank, boekenkastjes en kleding/boeken mee. En blijf ik weer in Wageningen. Eind van de week zijn m'n gordijnen klaar (moeder is er mee bezigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:50 schreef Reflectionne het volgende:
Lalalla sog sog sog
Hoe is het met je kamer PH?
 ), dus morgen m'n raam maar even afplakken ofzo... (was vorige keer niet zo'n hit, om half 7 wakker worden al het licht...)
 ), dus morgen m'n raam maar even afplakken ofzo... (was vorige keer niet zo'n hit, om half 7 wakker worden al het licht...)

klopt. Maar als je er interesse in hebt is er ook veel meer mogelijk dan alleen die richtingenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:00 schreef placeholder het volgende:
[..]
En dat is in Wageningen dus vooral gericht op voeding & landbouw, of niet?
 fijn breed dus.
 fijn breed dus.

Ben wel benieuwd waarom je zo'n studie in Wageningen bent gaan doen. Er zijn veel vergelijkbare studies op andere uni's toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:02 schreef maen het volgende:
[..]
klopt. Maar als je er interesse in hebt is er ook veel meer mogelijk dan alleen die richtingenfijn breed dus.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:08 schreef placeholder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:08 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waarom je zo'n studie in Wageningen bent gaan doen. Er zijn veel vergelijkbare studies op andere uni's toch?
[..]nou, juist omdat de studie uniek isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedrijfkunde heb je overal wel inderdaad, en specifiekere studies ook. Maar conumentengedrag is er maar weinig, marketing wordt wel redelijk wat aangeboden, maar dat is toch net anders. En juist de combinatie van bedrijf en consument vond ik erg interessant
dus dan heb je weinig keus als dat alleen in Wageningen wordt aangeboden. Bovendien kom ik uit landbouwgebied
dus vind het niet zo storend. Kan er wel doorheen kijken.

Als jullie ons ontgroenen, ga ik maen iniedergeval boerin noemenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:12 schreef maen het volgende:
[..]
nou, juist omdat de studie uniek isbedrijfkunde heb je overal wel inderdaad, en specifiekere studies ook. Maar conumentengedrag is er maar weinig, marketing wordt wel redelijk wat aangeboden, maar dat is toch net anders. En juist de combinatie van bedrijf en consument vond ik erg interessant
dus dan heb je weinig keus als dat alleen in Wageningen wordt aangeboden. Bovendien kom ik uit landbouwgebied
dus vind het niet zo storend. Kan er wel doorheen kijken.

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef placeholder het volgende:
[..]
Als jullie ons ontgroenen, ga ik maen iniedergeval boerin noemen
Duidelijk verhaal. Niet raar om zo'n studie te doen tussen alle nerds?
[..]Je gaat het anders niet winnen van de boeren, Jappas en ik komen ook van het platteland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

tia maria hier. Om het studeren nog een beetje aangenaam te makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:15 schreef Reflectionne het volgende:
Zo, glaasje Baileys en the Prodigy aan. Moet ff

Volgens mij moeten wij de rest van de avond samen 'studeren'quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:19 schreef maen het volgende:
[..]
tia maria hier. Om het studeren nog een beetje aangenaam te maken

quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef placeholder het volgende:
[..]
Als jullie ons ontgroenen, ga ik maen iniedergeval boerin noemen
Duidelijk verhaal. Niet raar om zo'n studie te doen tussen alle nerds?
[..]haha ik kom uit boerengebied, maar daar is alles mee gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En Xeno ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Je gaat het anders niet winnen van de boeren, Jappas en ik komen ook van het platteland!

arme wij...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:20 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Volgens mij moeten wij de rest van de avond samen 'studeren'

Hij is bang nu..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef maen het volgende:
[..]
haha het blijft wel Wageningen natuurlijk
kom jij uit de stad dan ph?
 Edit: Moodkiller.. Geen reacties meer
 Edit: Moodkiller.. Geen reacties meer 

Dat zou ik ook zeggen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:20 schreef maen het volgende:
[..]
haha ik kom uit boerengebied, maar daar is alles mee gezegd

quote:
 Ja. Ik heb een oud-zuid rrrr, en ik ben van plan elke dag op mn vespa van huis naar de uni te gaan. Zijn er trouwens een Starbucks en een Bagels&Beans in de buurt?
 Ja. Ik heb een oud-zuid rrrr, en ik ben van plan elke dag op mn vespa van huis naar de uni te gaan. Zijn er trouwens een Starbucks en een Bagels&Beans in de buurt?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |