Niet weten dat moslims 2/40ste van hun bezit aan armen moeten gevenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Toch is het best een beetje hypocriet het vasten door moslims tijdens de ramadan om zodoende stil te staan bij de armen. Met name de westerse moslims willen graag een dikke snelle bmw, dure horloges, petjes van Vuitton etc maar ondertussen wel vasten voor de armen. Ga dan iets ondernemen voor de armen ipv een paar uur honger lijden.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:00 schreef minister. het volgende:
[..]
Niet weten dat moslims 2/40ste van hun bezit aan armen moeten geven_______!!!!!!!
elk jaar_____!!!!!!!!
2/40e? Dat is dus 5 procent. Geloof je nou echt zelf dat elke moslim dit doet? Laat me lachenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:00 schreef minister. het volgende:
[..]
Niet weten dat moslims 2/40ste van hun bezit aan armen moeten geven_______!!!!!!!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:46 schreef Spouwerranger het volgende:
Een topic openen over mensen die geen respect hebben tegenover het geloof van andere mensen en in datzelfde topic ga je mensen afbranden om hun geloof. Goed bezig, TS
En dat doen ze zeker ook allemaal en welke armlastigen steunen ze dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:00 schreef minister. het volgende:
[..]
kortzichtige nederlanders die een paar dingen over de islam(in dit geval) weten en het afkraken iets bij brengenquote:
En ondertussen 75/100 van hun bezit in crimineel/zwart geld achterhouden voor de belastingdienst.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:00 schreef minister. het volgende:
[..]
En je dacht dit op FOK! te bereiken?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:01 schreef minister. het volgende:
[..]
kortzichtige nederlanders die een paar dingen over de islam(in dit geval) weten en het afkraken iets bij brengen
Je kunt zo bij de PvdA werken manquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:01 schreef minister. het volgende:
[..]
kortzichtige nederlanders die een paar dingen over de islam(in dit geval) weten en het afkraken iets bij brengen
Wie dat niet doet is geen echte moslim klaarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
2/40e? Dat is dus 5 procent. Geloof je nou echt zelf dat elke moslim dit doet? Laat me lachen
Dan doen ze tenminste ook nog iets goeds voor de maatschappij, vergeet niet dat ze om de zoveel tijd weer geintjes uithalenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:00 schreef minister. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En ondertussen 75/100 van hun bezit in crimineel/zwart geld achterhouden voor de belastingdienst.
Zo kan ik het ook.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kunt zo bij de PvdA werken man.
Nog even en hij ziet het nog als compliment ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kunt zo bij de PvdA werken man.
crimineel geldquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En ondertussen 75/100 van hun bezit in crimineel/zwart geld achterhouden voor de belastingdienst.
Zo kan ik het ook.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:03 schreef Borker_Trio het volgende:
Stokstaart en Spouwwerranger zijn baas![]()
Nederlanders eten geen schaap tochquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Arme schaapjes straks die weer massaal het mes op de keel krijgen als die ramadan weer voorbij is...
Dan zou ik de stemwijzer nog maar eens invullen zonder blinddoek als ik jou was.quote:
Jij stemt vast pvvquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan zou ik de stemwijzer nog maar eens invullen zonder blinddoek als ik jou was.
Er is toch na de ramadan toch ook een feestje? Wordt er dan vegetarisch gegeten?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:05 schreef minister. het volgende:
[..]
Nederlanders eten geen schaap toch
en dat is tijdens offerfeest onwetende
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |