Dat verschilt ... de aflevering zou afgelopen moeten zijn om 23:10, dus dan zou het om 0:00 online moeten staan. Maar soms duurt het wel 5 uur voordat ze 'm online zetten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:24 schreef Miam het volgende:
Hoe laat word de uitzending van vanavond online gegooid?
ik denk niet dat ik het ga redden het vanavond te kijken, lig nu al te pitten achter de laptop.
Vervangen. Door iemand die wél kan acteren gelukkig. Die andere Faith was echt tenenkrommend slecht.quote:
gerecastquote:
Dat zag, vandaar mijn post, het is wel een wereld van verschil..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vervangen. Door iemand die wél kan acteren gelukkig. Die andere Faith was echt tenenkrommend slecht.
Inderdaadquote:Dusty.Denkt ook echt dat hij de president is of zo.
Het is altijd iedereens schuld, behalve die van Janet..quote:Janet. Carly de schuld geven van haar sletterigheid.
volgens mij kun je dr oliver wel blij maken met een leuke jeans en shirtje. ;o)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zo inderdaad, ik wil ook zo'n lijntje en zo;n killerdress en dan hup naar mijn eigen Reid
Vast welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:28 schreef Miam het volgende:
[..]
volgens mij kun je dr oliver wel blij maken met een leuke jeans en shirtje. ;o)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |