Oh mên, dat klinkt zo foutquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:03 schreef Wolve000 het volgende:
Maar de baas bood zijn gereedschap aan, dus da's ook goed.
Misschien dattie straks wel groen uitslaat van het rare eten?quote:
Ach, je hoeft niet naar het buitenland.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:09 schreef progje het volgende:
bah, moet zo een conference call in en heb er echt even totaal geen zin in..
En dan 3 uur lullen over een of andere Proof of Concept geneuzel...
Schijt IT, waarom heb ik geen vak geleerd
Tada!quote:
Jawel, mijn baas / mamabedrijf zitten in Boston...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:11 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ach, je hoeft niet naar het buitenland.
Had ik ook maar iets anders geleerd dan IT... ofzo...
Al de theefeestjes word je op een gegeven moment ook flauw vanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef progje het volgende:
[..]
Jawel, mijn baas / mamabedrijf zitten in Boston...
Ben er al 3 weken geweest vorig jaar en moet binnenkort waarschijnlijk weer.
Hij vroeg al niet of ik (we) er niet een paar jaar kwamen wonen, maar dat zie ik toch niet zo zitten.
Ik vind Boston niet leuk genoeg om te wonen...
Dat "hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii how are you???" de hele dag, ga ik gewoon niet overleven
Bostonquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef progje het volgende:
[..]
Hij vroeg al niet of ik (we) er niet een paar jaar kwamen wonen, maar dat zie ik toch niet zo zitten.
Dat "hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii how are you???" de hele dag, ga ik gewoon niet overleven
Ok, da's ook niet zo'n succes nee...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef progje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) Is al op, we hadden zo'n honger
T: Vla, kwark
Zie hier mijn nieuwe kettingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakantie naar Kreta is geboekt, 800 euro duurder dan Kos vorig jaar maar wel een dag langer.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Dan zou ik ook nog honger hebben!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
Hm.. ik had dus een groooote omelet gebakken van 4 eieren met daarin een tomaat, wat witte kaas, en wat spekjes en heb daarvan de helft op, maar heb nog steeds trek!
Andere helft ook opeten dusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
Hm.. ik had dus een groooote omelet gebakken van 4 eieren met daarin een tomaat, wat witte kaas, en wat spekjes en heb daarvan de helft op, maar heb nog steeds trek!
Cool!quote:
Kreta is duurder en we hebben stiekem een heel luxe hotel geboekt, gewoon omdat het kan en heb de laatste tijd zoiets: Nu genieten, nu gezond en fit. Dat kan zomaar over zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:33 schreef Wolve000 het volgende:
Dat moet wel een hele leuke dag zijn dan!
So true, geniet er lekker vanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kreta is duurder en we hebben stiekem een heel luxe hotel geboekt, gewoon omdat het kan en heb de laatste tijd zoiets: Nu genieten, nu gezond en fit. Dat kan zomaar over zijn.
Ik vond Boston zelf erg leuk, maar de Amerikaanse mentaliteit niet. En ook als je uit eten gaat, het liefste gooien je ze binnen 1 uur weer de tent uit. (Snap het wel, laag uurloon en de fooi is waar ze echt op verdienen) maar leuk vind ik het niet.quote:
Precies...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:31 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ok, da's ook niet zo'n succes nee...
Die Amerikaanse nep-heid lijkt me trouwens ook niks. Super-enthousiast en geinteresseerd doen terwijl het alleen maar formaliteiten zijn die inhoudelijk niks betekenen. Behhh...
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kreta is duurder en we hebben stiekem een heel luxe hotel geboekt, gewoon omdat het kan en heb de laatste tijd zoiets: Nu genieten, nu gezond en fit. Dat kan zomaar over zijn.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oe!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:23 schreef Viking84 het volgende:
Hoi vanuit de trein.
Overigens gebruiken we op mijn werk ook freelancers als het druk is en ik heb de indruk dat daar nog wel een paar goeie bij kunnen. Ook zoeken we nu een freelance vertaler Ned - Eng, iets voor Maria miss?
zal morgen ff vragen/zeggen dat ik iemand ken die het wellicht kan doen. Wil je je mail ff pmen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe!Ik ben druk aan het solliciteren, maar zolang er nog niks concreet is hou ik me voor klusjes aanbevolen!
Done!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zal morgen ff vragen/zeggen dat ik iemand ken die het wellicht kan doen. Wil je je mail ff pmen?
Owjee!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:29 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb net wel de hele pot augurken leeggegeten.
Pas maar op, straks zit je vastgeplakt aan het treinbankje en word je eerst weer naar groningen of leeuwarden gereden, dan weer terug en dan geparkeerd op het rangeerterreinquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik plak nu van alle kanten maar heb wel mooi nog een overstap naar dh gehaald die ik volgens de planner niet kon halen10 min eerder thuis
quote:
quote:
En als je er in zoeen zit:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:48 schreef Viking84 het volgende:
Ja 1 min overstaptijd en die ga ik dan ofc missen en dan ben ik nog later thuis. Ik vind het wel prima zo.
Duvel is besmettelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar je hebt die van :32 niet, want dat is een intercity zie ik net, dus blijf lekker zitten!
De reisplanner geeft alleen maar ic's aan van Utrecht naar Den Haag. Suf. Wat nou als je een stoptreinfanaat bent!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar je hebt die van :32 niet, want dat is een intercity zie ik net, dus blijf lekker zitten!
De reisplanner geeft alleen maar ic's aan van Utrecht naar Den Haag. Suf. Wat nou als je een stoptreinfanaat bent!
Hahaha! Nee, helemaal niet, maar je kan de stoptreintjes wel van de intercity's onderscheiden. Heel ander soort trein.quote:
ik moest er aan wennen, maar ik concludeerde na 5 weken dat het meestal wel meer dan een formaliteit is (ok, niet bij serveersters enzo), maar ik heb de positieve aandacht als heel prettig ervaren. Overal waar ik in mijn eentje kwam was er wel iemand met belangstelling en een praatje. en dat was heus niet alleen omdat het "moest", maar meer omdat de interesse in iets wat je niet kent/iemand die je niet kent, bij veel mensen gewoon erbij ingebakken is in de opvoeding, in elk geval waar ik geweest ben (maar zelfs in NYC heb ik leuke korte contacten gehad, die zorgden dat ik me prettig en veilig voelde)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:31 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ok, da's ook niet zo'n succes nee...
Die Amerikaanse nep-heid lijkt me trouwens ook niks. Super-enthousiast en geinteresseerd doen terwijl het alleen maar formaliteiten zijn die inhoudelijk niks betekenen. Behhh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |