quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:46 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
En ja ik heb het heel druk op het werk
Tof, thuis maar even beter bekijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:50 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Iemand dit al gezien? vanaf 1:30
Wat een te gruwelijk vette act!
Hot DAMN!quote:
Ik vind d'r heet!quote:
quote:
LOOOOOWLAAAAAANDS!!!!quote:
En in November in de Paradisoquote:
DAMN!!! vanaf 2.20quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:50 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
NAIS!quote:
Zekerquote:
WOPWOPWOPWOPWOPWOPWOPWOPWOPWOPWOPWOPWOPquote:
VET!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:50 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
quote:
Als je dichterbij zou wonen zou ik nu onderweg zijn en je de dikste knuffel die je in jaren hebt gehad geven!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
![]()
Door de ellendige communicatie kom ik er net op mijn werk achter dat ik toch niet hoefde in te vallen voor mijn collega, toen kon ik in de stromende regen naar huis fietsen (vooral mijn lenzen vonden al dat water niet bepaald leuk)
En nu zit ik thuis, en heb ik geen plannen omdat ik er vanuit ging dat ik moest werken en is fruit met vrienden wat doen.
Kutdag
Noh das liefquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je dichterbij zou wonen zou ik nu onderweg zijn en je de dikste knuffel die je in jaren hebt gehad geven!
Dan ga je toch iets doen nu?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
![]()
Door de ellendige communicatie kom ik er net op mijn werk achter dat ik toch niet hoefde in te vallen voor mijn collega, toen kon ik in de stromende regen naar huis fietsen (vooral mijn lenzen vonden al dat water niet bepaald leuk)
En nu zit ik thuis, en heb ik geen plannen omdat ik er vanuit ging dat ik moest werken en is fruit met vrienden wat doen.
Kutdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |