quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:09 schreef roos85 het volgende:
De kleindochter van TH over 5 jaar:
[ afbeelding ]
Hij is lekkerrrrrr...!!! wou het nog wat rose van binnen laten, dat was ie toen ik keek, en m de pan uit haalde, maar nu niet meerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
en en en en??
hoe heb je hem gemaakt en hoe smaakte hij?
quote:
Das dan wel weer vreemd..quote:wou het nog wat rose van binnen laten, dat was ie toen ik keek, en m de pan uit haalde, maar nu niet meer
En de saus dan?quote:Maar, hij is niet taai gelukkig.. lekker zout en peper nomom
Haha, ja.. alleen die was een beetje mislukt... ik had wel mosterd , maar die was erg grof..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]
Das dan wel weer vreemd..
[..]
En de saus dan?
Iemand enig idee hoe het zit met de beschikbaarheid ervan. Het zou mij namelijk iets beter uitkomen als ik dat de volgende maand zou kunnen doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
Kaartjes voor Brit Floyd en Explosions in the Sky besteld
reserveren misschien???quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Iemand enig idee hoe het zit met de beschikbaarheid ervan. Het zou mij namelijk iets beter uitkomen als ik dat de volgende maand zou kunnen doen.
Geen rtl kijken?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
zie ik weer John Williams voorbij schuiven in een promo, hoe vermijd ik dat iemand tips??? en nee niet mijn tv uit zetten
dat ik daar zelf niet op gekomen benquote:
het wordt Mede, oftewel honingwijn, het mengsel dat er nu in zit is gemaakt van honing, water, rozijnen, citroenzuur en gistquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat ik daar zelf niet op gekomen ben![]()
en Zwabber wat is het precies in die fles???
zo dat is leuk dat jezelf brouwtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het wordt Mede, oftewel honingwijn, het mengsel dat er nu in zit is gemaakt van honing, water, rozijnen, citroenzuur en gist
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en de mede die ik met een vriend aan het maken ben, zit nu in de gistingsfles, en ziet er nu zo uit
[ afbeelding ]
we hadden het mengsel gemaakt afgelopen weekend, en nu heeft hij het overgegoten in de fles, helaas was ik er niet bij
ja, we hebben nog toekomstplannen voor wijn, port, bier en mede in rare smakenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo dat is leuk dat jezelf brouwt
leuk hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, we hebben nog toekomstplannen voor wijn, port, bier en mede in rare smaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |