Nou, dat vroeg ik me ook al af...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
En als ze dan betaald komt er iemand langs om de bom los te maken weer of wat?
Holy shit! Zelfs in slow motion...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:48 schreef Disorder het volgende:
google maar pizza bomb of iets in die richting.
Er is een film waarbij er een webcam is bij iemand die aan een bepaald device vastzit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:04 schreef lezzer het volgende:
Ik zag er net wel een nieuwsitem over, en dat is in de straat. Dus ik denk dat er wel ergens een cam moet zijn. Ik neem aan niet op het meisje zelf, dat zou nogal onbeschoft en gruwelijk zijn vind ik zelf.
Zijn er serieus mensen die zulke beelden willen zien?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Holy shit! Zelfs in slow motion...
Untraceable?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:59 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Er is een film waarbij er een webcam is bij iemand die aan een bepaald device vastzit.
Het aantal bezoekers van de website bepaalt dan wanneer de persoon sterft.
Ik zie het in real life binnenkort wel gebeuren![]()
jawel hoor, why not?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die zulke beelden willen zien?
Ik heb ook nergens gezegd dat ze uit da club is gekomen. Heb alleen mogelijke scenario's gegeven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oke, 'club' dan.
Begrijpend lezen maakt inderdaad het in deze situatie extreem relevante verschil tussen kroeg en club
Nuja. Ik keek.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:00 schreef lezzer het volgende:
Zijn er serieus mensen die zulke beelden willen zien?
Ja txs,quote:
quote:geregisseerd door Gregory Hoblit
met Diane Lane, Colin Hanks en Billy Burke
Jennifer Marsh is agente van de speciale internetdivisie van de FBI. Ze slijt haar nachten met het opspeuren van oplichters, perverselingen en andere criminelen die verscholen gaan achter de schijnbaar veilige dekmantel van het internet. Dan stuit zij met haar divisie op het lugubere killwithme.com, een mysterieuze site die bezoekers getuige laat zijn van de meest heftige martelingen, eindigend in de dood. Hoe meer bezoekers de site krijgt, des te eerder het slachtoffer overlijdt. Jennifer moet er voor zorgen dat deze bloeddorstige gek wordt gestopt voordat er nog meer slachtoffers vallen. Dan maakt deze moordenaar het snel persoonlijk. . .
...staat er niet bij...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me niet he..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
... en haar bij voorbaat maar vast bestempelt als 'bitch van hier tot ginder' en een kutwijf.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat ze uit da club is gekomen. Heb alleen mogelijke scenario's gegeven.
als je goed het krantenbericht leest haar ouders zijn vermogend, misschien chantage of wat ook, en al zal het een kutkind zijn van hier naar Tokio dit is zeer triest stel jezelf voor met een bomkraag echt je schijt 7 kleuren stront denk ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vertel? Ik zou namelijk niet snel een bom om iemands nek hangen. Als ze op MTV was verschenen in plaats van CNN dan had je het waarschijnlijk een kutwijf gevonden maar omdat ze nu zielig is kan het geen kutwijf meer zijn. Een 18 jarige griet die opeens een bom om haar nek heeft is waarschijnlijk niet de meest brave persoon op aarde.
Regilio Tuurquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:21 schreef kwiwi het volgende:
.. Er zal toch wel iemand zijn die die bom onschadelijk weet te maken? .
Dat meisje zit nu al uren in doodsangst. Maar reken maar dat ook haar ouders, eventuele broers en/of zussen, vrienden en vriendinnen doodsangsten uitstaan! En wat denk je van de hulpverleners die nu bij haar zijn?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:17 schreef Toverheks het volgende:
als je zoiets maar bedenkt en uitvoert heb je toch wel een zeer zieke geest, wat zal dat kind bang zijn
Heb je dat andere linkje hierboven ergens gezien over die vrouw?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:21 schreef kwiwi het volgende:
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het niet goed af gaat lopen.. Er zal toch wel iemand zijn die die bom onschadelijk weet te maken? Als het al een echte is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |