quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:12 schreef vanhal het volgende:
Hier een soortgelijk verhaal:
http://www.latinamericanstudies.org/farc/waiting.htm
[ afbeelding ]
Jezus! Hopen dat het in Australie anders aflooptquote:Tragically, the 12-pound bomb was real. When it exploded later that day, May 15,
it instantly blew the 53-year-old Cortés and the bomb squad technician to bits.
Three soldiers were wounded, two of them losing their left hands.
John Travolta heeft inderdaad in meerdere films gespeeld, zoals bijv. Grease en Pulp Fiction.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:40 schreef Stefan het volgende:
Was toch ook een film over met John TRavolta
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
John Travolta heeft inderdaad in meerdere films gespeeld, zoals bijv. Grease en Pulp Fiction.
Vertel? Ik zou namelijk niet snel een bom om iemands nek hangen. Als ze op MTV was verschenen in plaats van CNN dan had je het waarschijnlijk een kutwijf gevonden maar omdat ze nu zielig is kan het geen kutwijf meer zijn. Een 18 jarige griet die opeens een bom om haar nek heeft is waarschijnlijk niet de meest brave persoon op aarde.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dit vat ook wel zo'n beetje samen hoe het komt dat mensen elkaar zulke dingen aan kunnen doen denk ik...
Ze staat voor het lint.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Is ze dat in blauwe jurkje?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een 18 jarige griet die opeens een bom om haar nek heeft is waarschijnlijk niet de meest brave persoon op aarde.
Nou ja, dit vult het wel aardig aan zal ik dan maar denkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vertel? Ik zou namelijk niet snel een bom om iemands nek hangen. Als ze op MTV was verschenen in plaats van CNN dan had je het waarschijnlijk een kutwijf gevonden maar omdat ze nu zielig is kan het geen kutwijf meer zijn. Een 18 jarige griet die opeens een bom om haar nek heeft is waarschijnlijk niet de meest brave persoon op aarde.
Volgens mij ben je niet eens aan het trollenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vertel? Ik zou namelijk niet snel een bom om iemands nek hangen. Als ze op MTV was verschenen in plaats van CNN dan had je het waarschijnlijk een kutwijf gevonden maar omdat ze nu zielig is kan het geen kutwijf meer zijn. Een 18 jarige griet die opeens een bom om haar nek heeft is waarschijnlijk niet de meest brave persoon op aarde.
Dudequote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een 18 jarige griet die opeens een bom om haar nek heeft is waarschijnlijk niet de meest brave persoon op aarde.
Ja, beetje chillen nu het nog kan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Precies; wat een klasse-criminaliteit ook weer!quote:
Ja, straks doet ze een rood jurkje aanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben jij voor gefrusteerde autistquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat die lui haar een kutwijf vinden? Ik vind sommige mensen ook wel vervelend maar ik sla die lui niet eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
DudeHet is een rijkeluiskind.
Maargoed, aannemelijker is uiteraard dat ze die kraagbom draagt omdat de losgeld-eisers haar een kutwijf vinden.
Welk scenario is aannemelijker? Meisje komt uit den kerk gewandeld na een dagje bidden en opeens komen boosaardige mannen uit een busje met een bomkraag aanrennen. Meisje komt half in coma uit da club met een stel sexy dudes mee die ze net heeft ontmoet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
![]()
Leg deze redenatie eens uit aub.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |