quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:29 schreef INViCTuS het volgende:
A level 1 was issued for parts of northern Germany, northeastern Netherland and extreme southern Denmark, mainly for isolated tornadoes.
Ik zie het.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:32 schreef marcel-o het volgende:
ontploft ineens boven mn hoofd
(rdam zuid)
Dat is vanavond, ik had het over vanmiddag (het zou vanaf 12u hier eigenlijk slecht moeten gaan worden, maar tot op heden niets.quote:
Buienradar 24u vooruit vind ik zinloos.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:54 schreef Maver24 het volgende:
Ben eigenlijk meer benieuwd naar eind middag begin avond in het zuidwesten, iemand die even een beetje een idee heeft, buienradar vooruit 24 uur ziet er schrikbarend uit maar bij de actuele radar beelden ziet het er toch anders uit.
Ja ok, we moeten het maar afwachten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is vanavond, ik had het over vanmiddag (het zou vanaf 12u hier eigenlijk slecht moeten gaan worden, maar tot op heden niets.
Ja dat is waar. Maar ESTOFEX en Noodweercentrale én het KNMI hebben het erover dus er komt hoogstwaarschijnlijk wel wat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:51 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Buienradar 24u vooruit vind ik zinloos.
De buien ontstaan, dat kun je nauwelijks voorspellen.
Maar dan nog klopt er geen zak van de 24 uurquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:54 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja ok, we moeten het maar afwachten.
[..]
Ja dat is waar. Maar ESTOFEX en Noodweercentrale én het KNMI hebben het erover dus er komt hoogstwaarschijnlijk wel wat.
Het is een zeer grove indicatie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:04 schreef Timmos het volgende:
[..]
Maar dan nog klopt er geen zak van de 24 uur..
Uit angst dat ze het nooit goed doen denk ik. Weeralarm/waarschuwing die niet uitkomt is gezeik, voorwaarschuwing die wel uitkomt is gezeik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:11 schreef Fredo55 het volgende:
Warmt goed op, mijn weerstation geeft 25,1 graden aan.
Ik vind het knmi trouwens slecht voorspellen de laatste tijd, ze lopen vaak achter de feiten aan.
Ja, kom maar !!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:15 schreef Psy-freak het volgende:
En nog een boven zeeland/z-holland.
Ben bang dat die klote zeewind roet in het eten gaat gooien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:15 schreef Psy-freak het volgende:
En nog een boven zeeland/z-holland.
Komt hier aardig met bakken uit de luchtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ben bang dat die klote zeewind roet in het eten gaat gooien.
Lol , ik zit al de hele dag in spijkenisse in de tuin.nog geen druppeltje gevallen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:57 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ben net helemaal te pletter geregend
Ter hoogte van Brielle, zat lekker op de fiets toen het losbarstte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |