Tja, beide een andere voorspelling. Het zullen morgen wat rare buien worden zoals ik het nu zie dus ook lastig te voorspellenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:23 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Top!
Waarom is daar het hele land bijna geel en bij het knmi niet?
Ok, dat is waar. Ik snap het.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja, beide een andere voorspelling. Het zullen morgen wat rare buien worden zoals ik het nu zie dus ook lastig te voorspellen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja, beide een andere voorspelling. Het zullen morgen wat rare buien worden zoals ik het nu zie dus ook lastig te voorspellen
Dat is inderdaad de verwachting vanmiddag/avond. Ik ben benieuwd hoe het uitpaktquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:46 schreef Psy-freak het volgende:
Het kan nog flink losgaan met heftige regenval. Afwachten...
Ik hoop dat het nog ff uit blijft... in Ermelo begint zometeen het bierfeest... dan mag het wel droog blijven van mij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de verwachting vanmiddag/avond. Ik ben benieuwd hoe het uitpakt
Ik zag mooie vlekken voor vanmiddag, ff site geupdate.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de verwachting vanmiddag/avond. Ik ben benieuwd hoe het uitpakt
Wat? Wat? Wat? Waarom weet ik dat niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog ff uit blijft... in Ermelo begint zometeen het bierfeest... dan mag het wel droog blijven van mij.
Er komen 20 bierbrouwers uit heel nederlandquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:59 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik zag mooie vlekken voor vanmiddag, ff site geupdate.
[..]
Wat? Wat? Wat? Waarom weet ik dat niet.
Nice. En hoe herken ik jou?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Er komen 20 bierbrouwers uit heel nederlandmet varken aan het spit en palingrokerij.... komt helemaal goed
Waarschijnlijk heb ik biertje in mijn handen en een rode polo, of wit.quote:
Ik denk dat ik wel ga. Bier proevenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik biertje in mijn handen en een rode polo, of wit.
Lekkere rode streepquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:04 schreef Psy-freak het volgende:
Buienradar 24 uur vooruit is gewoon eng. Eigenlijk tof.
En roze erin...quote:
Op de hoofdpagina laten ze zien hoe ze denken dat een bui zich ontwikkelt die er al is, ik denk dat dat het verschil is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:10 schreef Razor21 het volgende:
Wel vreemd alleen bij 24 uur vooruit zie je buien rond 2 a 3 uur. Maar als ik een tijd aan klik bv 3 uur dan zie ik geen wolkje??
Oh ok bedankt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Op de hoofdpagina laten ze zien hoe ze denken dat een bui zich ontwikkelt die er al is, ik denk dat dat het verschil is.
Bron?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat van vanmiddag stelt weinig voor.. alles trekt richting Duitsland.
En de ontwikkeling van andere buien is onmogelijk?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:04 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |