Kan wel, voor septemberquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zou een weekje Ameland boeken maar ik denk dat ik dat maar niet ga doen
Zwaar suf.. Had jij eerder deze week ook al noodweer net als in Epe enzo?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:47 schreef Disorder het volgende:
Heftig in Raalte gisteravond. Straat voor mijn huis stond blank. Kon gelukkig niet naar binnen lopen. Denk dat al mijn plantjes zo goed als verzopen zijn
Je bent zo weer thuis als het weer tegenvaltquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zou een weekje Ameland boeken maar ik denk dat ik dat maar niet ga doen
En dan sneeuwt het en is het -10, en dan wil iedereen weer zomer.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:52 schreef Jorian29 het volgende:
Nou, deze zomer is zo kut, geef mij maar weer -10 en bakken met sneeuw en de chaos waarmee dat gepaard gaat. Sneeuw is veeel gezelliger.
Lang gaat het niet meer duren helaasquote:
Idd...dr komt weer een bak ellende aanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lang gaat het niet meer duren helaas
En dan is het einde zomerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:14 schreef Drassss het volgende:
Tot een uurtje of 5/6 moet het gewoon lekker blijven als het goed is
Hier niet... we pissen al de hele tijd langs de pot... naja, beetje danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Idd...dr komt weer een bak ellende aan
Welkom herfst.quote:
En wegens diverse omstandigheden kon ik deze zomer niet op vakantie. Godverdomme, wat een kutzooi.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat hebben we gedaan dit te verdienen, mensen. ZEG HET ME
Van alle slechte zomers die ik bewust meegemaakt heb, spant deze toch wel zo'n beetje de kroon![]()
Idem hier.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:35 schreef TvhN het volgende:
[..]
En wegens diverse omstandigheden kon ik deze zomer niet op vakantie. Godverdomme, wat een kutzooi.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:52 schreef Jorian29 het volgende:
Nou, deze zomer is zo kut, geef mij maar weer -10 en bakken met sneeuw en de chaos waarmee dat gepaard gaat. Sneeuw is veeel gezelliger.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:07 schreef zoem het volgende:
Lijkt wel of de buien steeds langzamer deze kant op komen.
Momenteel bewolkt en lichtelijk benauwd in het zuid-westen.
Dan ben ik benieuwd wat het ons gaat brengenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat een beetje zo trekken. Het echte werk moet nog op de radar komen in midden België. Verwachting dat je rond 5/6 meer gaat zien
Wat het warmtegetal betreft staan we op de 37e plaats nu (67.7 punten) van de warmste zomers tot nu toe.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat hebben we gedaan dit te verdienen, mensen. ZEG HET ME
Van alle slechte zomers die ik bewust meegemaakt heb, spant deze toch wel zo'n beetje de kroon![]()
Wel bijna alles in het voorjaar. Juli had 1.1 geloof ik, zelfs april scoorde hoger.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat het warmtegetal betreft staan we op de 37e plaats nu (67.7 punten) van de warmste zomers tot nu toe.
1965 spant de kroon van slechtste zomers met een warmtegetal van 3.9
Hé het deuntje van B&Aquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:54 schreef mefke79 het volgende:
Dit kwam er net uit Eindhoven zetten:
Het was een apart gezicht, nu giet het al weer een dik kwartier
extreemquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:54 schreef mefke79 het volgende:
Dit kwam er net uit Eindhoven zetten:
Het was een apart gezicht, nu giet het al weer een dik kwartier
Da's wel een heel haarfijn lijntje... maar dat trekt meer van west naar oost. Of het moet nog naar het noorden aangroeien, dan krijgen we er misschien ook wat van mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:07 schreef Fredo55 het volgende:
Grappig dat lijntje dat achter het neerslaggebied aanhobbelt op Meteox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |