Ik zie het, waar is het wel te vinden, weet je dat?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:42 schreef StephanL het volgende:
Links naar de wiki in de openingspost kloppen niet meer.
He?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:14 schreef seasushi het volgende:
Wil ik bij de experts hier checken wat het weer gaat doen vandaag, kloppen alle vorige delen niet meer
Had ik ook al twee keer gemeld. Speedy wilde er nu naar kijken. Dus hoop dat er aan gewerkt wordt. Zit even te twijfelen wie de ander was, dacht Horned Reaper.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:42 schreef StephanL het volgende:
Links naar de wiki in de openingspost kloppen niet meer.
Ey logiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:44 schreef Logician het volgende:
Hoe zit het met Enschede, er is vanmiddag nl een buitenspeel festijn en ik vroeg me af hoeveel kans op onweer er is hier volgens de "kenners".
Lang nie meer gezienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:52 schreef Logician het volgende:
Hoi hoi![]()
Normaal zit ik er met smart op te wachten, maar vandaag even niet
Weet niet het er op te wagen, met 3 kids aan het water
Klopt, niet meer zo vaak online, nu vakantiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lang nie meer gezien![]()
Tja... weet niet hoever je dan weer van je huis af bent? Wel kut kiezen idd als je al zo weinig zomerse dagen hebt tot nu toe![]()
Morgen lijkt een betere dag om aan het water te zitten
jammerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:58 schreef Logician het volgende:
[..]
Klopt, niet meer zo vaak online, nu vakantie![]()
quote:We zijn dan ong 20min van huis (lopend omdat er een fiets stuk is)![]()
Misschien moet ik er maar gewoon lak aan hebben, Enschede piest toch altijd naast de pot
Ik denk dat het wel kan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:04 schreef seasushi het volgende:
Kan iemand me nou vertellen of ik de barbeque kan aansteken vanavond in zuid-achterhoek, of dat ik me de moeite kan besparen om spiesjes te rijgen enz enz omdat het giet.
volgens mij was dat ook voorspeld. Het zou daarna echter weer gaan activeren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:09 schreef TommyGun het volgende:
Hmmm komt er nog wat leuks aan, want het is flink ingekakt?
Er kan echt nog wel wat komen ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij was dat ook voorspeld. Het zou daarna echter weer gaan activeren.
Dus misschien kan je het nog niet op de radar zien en ontstaat het spontaan boven je hoofd
het begint er hier ook aardig groen uit te zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:16 schreef Frutsel het volgende:
Die vlek die vanuit Duitsland nu de Achterhoek gaat bereiken lijkt wel te intensiveren.
Waar?quote:
volgens mij zit er geen onweer in helaaschquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:20 schreef seasushi het volgende:
[..]
het begint er hier ook aardig groen uit te zien.
voor 0,2mm?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier beetje regen, 0.2mm.
Weerstation verkocht
Hahaha neequote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij zit er geen onweer in helaasch
[..]
voor 0,2mm?
correctie: heftige regen bui hier. Zuid achterhoekquote:
ahaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:34 schreef seasushi het volgende:
[..]
correctie: heftige regen bui hier. Zuid achterhoek
Ach zo gaat het in de meeste gevallenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:03 schreef Frutsel het volgende:
in het zuiden van duitsland zit al het onweer
Ik heb genoeg regen gezien voor 2 zomermaanden laatstquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:16 schreef ACT-F het volgende:
Hier in Goor spettert het een beetje. Het stelt uiteindelijk weinig voor. Maar wel lekker als je al een maand geen regen hebt gezien door de vakantie
Weer Apeldoorn-Epequote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijkt nu toch wat meer te activeren..
Voor dit beetje onweer?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:41 schreef Frutsel het volgende:
Eerste code oranje voor Nederland, Alles in de driehoek Almelo-Zwolle-Deventer.
Code geelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:41 schreef Frutsel het volgende:
Eerste code oranje voor Nederland, Alles in de driehoek Almelo-Zwolle-Deventer.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Code geel
Zeeland vooralsnog bewolkt en benauwd, maar droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |