Ik heb nu een oven van 90cm,quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:41 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Precies de reden dat wij voor een combi en een fornuis gaan. Het fornuis heeft dan een gewone 90cm oven, combi is voor broodjes....
Inmiddels zijn wij ook een eind. Denk we onze doelen gaan halen, dus budget, apparatuur, blad enz.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:28 schreef klusfoobje het volgende:
Een vriend van me heeft een supermooie AGA cooker gekozen. Ook meerdere ovens en boven op twe grote hitte platen met van die bollen erover. Dat ding heeft een fortuin gekost maar aan de andere kant, het is een woonkamer open keuken combi. Hij zag het gewoon als kostenpost in de aankleding van het geheel EN dat ding functioneert in de winter als kachel... Staat altijd aan.
Zelf wil ik graag een mooie borreti. Probleem alleen.. Ik woon in een '30 bovenwoning. 1 trap op met boven een draai. De gang is 90 cm breed en dan dat gewicht waarschijnlijk.
In hoeverre zijn die dingen te demonteren en wat weegt zoiets ? Bedoel, zal toch niet de eerste zijn met die wens? via de buitenkant is eigelijk geen optie. Ok, groot raam op 1e etage eruit maar dan moet dat ding met een liftje omhoog?
Alsof Ben Mandemaker aanwezig is...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:10 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Beter vraag je gewoon of zijn baas dan even aanschuift.
Is toch makkelijker onderhandelen zo.
das niet zo heeel erg, dan is er gelijk vers vlees voor de komende dagen om te oefenen met dat dingquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:54 schreef vigier het volgende:
Wat ik er zo over kan vinden weegt een 90cm fornuis 85kg. Hij wordt geleverd op een pallet.
Die zou ik via een liftje door het raam laten komen. De trap op gaat je denk ik niet lukken (of je moet met 4 man kunnen tillen, maar dan hoeft er maar iets mis te gaan en er ligt 2 man onder een fornuis van 85kg, best een kans dat iemand dat niet overleeft.
Onze huidige keuken is ook van die groep. En geloof me dat is ook meteen de laatste.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof Ben Mandemaker aanwezig is...
Het zijn altijd verkopers van DMG die het moeten gaan vragen.
Ja ze heeft het wel goed gemaakt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:05 schreef klusfoobje het volgende:
Ik hoop dat je vrouw het heeft goedgemaakt die resterende uurtjes en gaat goed make met de komende dineetjes....
Ik was ECHT opgestapt.
Ik ben in gesprek met een zaak van hen. Inderdaad, er zou niks aan de prijs gedaan worden, maar er ging wel direct een korting van onze offerte af. De verklaring hiervoor was dat de winstmarges op keukens zo groot zijn, dat wanneer ze die prijzen aan zouden houden, zij zich uit de markt zouden prijzen. Hier heb ik dus niet moeilijk over hoeven doen, dit bedrag haalden ze er zelf direct af.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:53 schreef BettyWeter het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het aanschaffen van een keuken bij een keukenzaak die is aangesloten bij Uw Keukenspeciaalzaak? Ben erg benieuwd of en hoeveel er bij hun nog te onderhandelen is over de prijs, aangezien ze op de site al aangeven: "Wij geloven niet in agressieve verkoopmethoden of spectaculaire kortingen.".
Verder vroeg ik me af iemand ervaring heeft met Keller keukens. Alle info hierover (kwaliteit, duurzaamheid, prijs, etc.) is ook erg welkom!
Atag en Siemens zit toch wel ongeveer gelijk qua kwaliteit?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:09 schreef Spanky78 het volgende:
Ehm,
Ik vind hem wat aan de dure kant. Ik vind atag aan de magere kant, het blad is niet enorm, dus ik zou hem toch 1000 euro lager inschatten. Ik zou voor dit bedrag toch minstens een wat hogere lijn siemens apparatuur verwachten.
Dus misschien nog wat onderhandelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |