You got it.quote:
Heb je een linkje naar de wallpaper?quote:
Dat Windows 8.1 Start menu van jou, holy shit dat is mooi.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:05 schreef J.Appleseed het volgende:
M'n Windows partitie. Mac OS is nog gewoon de standaard Mavericks wallpaper.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er zelf ook heel erg over te spreken ja. Eén van de redenen waarom ik het nu ook niet erg vind om in Windows te moeten werkenquote:Op donderdag 28 november 2013 15:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dat Windows 8.1 Start menu van jou, holy shit dat is mooi.
Windows 8.1 > de restquote:Op donderdag 28 november 2013 15:12 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ben er zelf ook heel erg over te spreken ja. Eén van de redenen waarom ik het nu ook niet erg vind om in Windows te moeten werken
Niet voor mijquote:
Foto kwam uit deze serie.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:12 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar de wallpaper?
M'n desktop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EDIT: las t topic niet door, heb je Lambo wallpaper al gevonden. Hartelijk dank.
Waarom gebruik je geen 8.1?quote:
Lekker hoor zo'n oneliner die als een lul op een gebakje slaatquote:Op zondag 6 april 2014 15:15 schreef Rainesz het volgende:
Vandaag matig weer, en had even zin om me desktop te cleanen.
Dit is het resultaat geworden.
[ afbeelding ]
Echt precies dit ja.quote:Op zondag 6 april 2014 16:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lekker hoor zo'n oneliner die als een lul op een gebakje slaat
We zullen zien wat er morgen staat.quote:Op zondag 6 april 2014 16:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lekker hoor zo'n oneliner die als een lul op een gebakje slaat
Niet nodig. Ik gebruik Metro nooit en uitschakelen gaat sowieso al snel via de Charms-balk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |