Geen enge dromen allesquote:
Niet schelden, nergens voor nodig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:43 schreef Dalando het volgende:
Ludo leg uit hoezo is Ajax niet normaal?
Wat is dit? Inderdaad Ludo, leg eens uit?!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:43 schreef Dalando het volgende:
Ludo leg uit hoezo is Ajax niet normaal?
Je mag toevoegen maar niks verwijderenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:43 schreef CyberJesus het volgende:
Best een gare OP, ik ga hem even aanpassen
Ajax is geen ziekte. FC twente, feyenoord en al die andere zooi wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet schelden, nergens voor nodig.
Ho ho, de baas is er altijd. Van binnen. In je hart.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waarom staat er 'goedgekeurd door flox' terwijl de baas er zelf niet eens is?
Slaap lekker, kan geen leuke taalgrap verzinnen.quote:
Of onnodig spatiegebruik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Mensen die haten op een voetbal club
katjesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:45 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:45 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar goed, ik ga slapen. Later iedereen
Nee, dan ga ik ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar goed, ik ga slapen. Later iedereen
Oke, ga dan maar weer praten over alt + enters en tabs.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oke, ga dan maar weer praten over alt + enters en tabs.
Ja toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
Gaan we nu allemaal weer plaatjes posten?
Oké.quote:
Hallon MK, ik ga je even DM'nquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn kat vindt douchen ook leuk.
Ja dit inderdaad.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:54 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, maar wanneer een topic volgeplempt wordt met kattenplaatjes weet je dat het tijd om te gaan slapen is. Bedankt voor de reminder.
De thermen in Alphen aan den rijn, helaas was hij afgefikt door de gemeente.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:56 schreef monkyyy het volgende:
Weet iemand nog een leuk zwemparadijs ofzo?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
De thermen in Alphen aan den rijn, helaas was hij afgefikt door de gemeente.
Laten we dansen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup, alleen niet erg actief meer..
Is goed! Die middelste sjonnie heb ik trouwens live gezien!quote:
Hahahaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is goed! Die middelste sjonnie heb ik trouwens live gezien!Maandje geleden ofzo
Echt een gangmaker, hij ging Sjonnie vlaggetjes uitdelen, aan iedereen die mee ging doen met z'n polonaise!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, en hoe wastie
.
Ik zag laatst steen in de tram, ik was doodsbagn.
Kom je uit brabant?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Echt een gangmaker, hij ging Sjonnie vlaggetjes uitdelen, aan iedereen die mee ging doen met z'n polonaise!![]()
En van Steen zou ik ook stil worden inderdaad, vaag figuur.
Nee, kom niet uit brabant, hij was hier voor zo'n boerenfestival (Kom uit Flevolandquote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kom je uit brabant?![]()
Ja steen kijkt PARANOIDE
Ieeehhh ze zoendequote:
HAHAHAHAAHAquote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, kom niet uit brabant, hij was hier voor zo'n boerenfestival (Kom uit Flevoland)
hij heeft ook wel een mooi rood huidskleurtjequote:
Ik lust wel een kreeft, en jij?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:33 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
hij heeft ook wel een mooi rood huidskleurtje
Ik vind het altijd leuk om ze levend gekookt te zien worden.quote:
Heb al een bazenoven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:34 schreef Crack_ het volgende:
Wil iemand van jullie een oven?40 euro hij moet weg
Ik heb dat nog nooit gedaanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:35 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om ze levend gekookt te zien worden.
Doet ie 't geod? Ook voor pizza's, dus niet dat 't slappe shit is?quote:
quote:
Ja, doet het helemaal super. Ik heb een oven met fornuis, best groot ding, maar hij werkt helemaal super. Alhoewel, als je hem te lang aan laat staan, op een vaste stand, gaat hij roken, weet nog niet precies waar dat door komt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doet ie 't geod? Ook voor pizza's, dus niet dat 't slappe shit is?
Zo ja welke heb je?
Oh dus eigenlijk meer inbouw shit? Ja ik moet een lossequote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, doet het helemaal super. Ik heb een oven met fornuis, best groot ding, maar hij werkt helemaal super. Alhoewel, als je hem te lang aan laat staan, op een vaste stand, gaat hij roken, weet nog niet precies waar dat door komt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dus eigenlijk meer inbouw shit? Ja ik moet een losse
WTF, hoe fucking lui kun je zijn manquote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:40 schreef MajorTom. het volgende:
morgen tussen 10 en 12 komt iemand mijn eten bezorgen (ben te lui om naar de supermarkt te gaan) maar nu zit ik dus met een dilemma he. ga ik nu naar bed met het risico dat ik dan de bel mischien niet hoor of blijf ik gewoon op en doe ik morgen als een halve zombie de deur open hey?
Als zombie de deur openen, eten, en met een volle maag tevreden slapen, like a boss.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:40 schreef MajorTom. het volgende:
morgen tussen 10 en 12 komt iemand mijn eten bezorgen (ben te lui om naar de supermarkt te gaan) maar nu zit ik dus met een dilemma he. ga ik nu naar bed met het risico dat ik dan de bel mischien niet hoor of blijf ik gewoon op en doe ik morgen als een halve zombie de deur open hey?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je moet wat betere vlogs gaan kijken mattie.
quote:
is ver weg wel 20 minuten lopen plus rugpijnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WTF, hoe fucking lui kun je zijn man
Ja ik leer dat je met een volle maag slechter slaapt dan wanneer je gewoon een paar uur van te voren al hebt gegeten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als zombie de deur openen, eten, en met een volle maag tevreden slapen, like a boss.
Idd, das wel zwaar kut. Slappe pizza's zijn echt ranzig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]mja ik heb al gaspitjes en hoef alleen nog die oven
. En ik heb er al eentje een jaar nu maar die maakt mn pizza's slap en ik hou ook nogal van koken.. en desserts maken maarja doe dat mar eens met een oven die kut is
Hey ik woon in nederland, in nederland fietsen wij. Waar woon jij?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:42 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
is ver weg wel 20 minuten lopen plus rugpijn
Nooit zelf gedaan, maar ik heb wel live gezien hoe iemand anders dat deed terwijl ik ernaast stond.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan, jij wel?
heb geen fiets pas gestolenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hey ik woon in nederland, in nederland fietsen wij. Waar woon jij?
Ja als i kdat wil eet ik wel een wrap ofzoietsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd, das wel zwaar kut. Slappe pizza's zijn echt ranzig.
Okee, at je 't groene op?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:43 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Nooit zelf gedaan, maar ik heb wel live gezien hoe iemand anders dat deed terwijl ik ernaast stond.
Oh im sorryquote:
Ja of Turkse pizzaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja als i kdat wil eet ik wel een wrap ofzoiets
quote:
Ik eet geen vleesquote:
quote:
Nee dat kun je over zetten met een programma, moet je even google doen. Weet even niet meer wat 't was..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:52 schreef monkyyy het volgende:
Govder, hele discografie gedownload in FLAC, kan iTunes er niets mee. Mijn leven is echt vet zwaar en alles valt in duigen.
Wat moet ik googlen, FLAC to iTunes ofzo? Of FLAC to mp3?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat kun je over zetten met een programma, moet je even google doen. Weet even niet meer wat 't was..
De muziek maakt mij een beetje bangquote:
Ja wist je dat 't al vijf uur isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 05:01 schreef BBQSausage het volgende:
Nou mensen ik ga mijn ogen rust geven en.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 05:01 schreef Crack_ het volgende:
Wat moet die kranten jongen wel niet denken toen ie mij achter dat klote raampje zag achter mn laptop
Volgens mij stond mn mond open
Nu welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 05:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wist je dat 't al vijf uur is!!
Gekke krant, niet eens even kloppen! Het fatsoen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 05:00 schreef Crack_ het volgende:
TERING DE KRANT KOMT ZOMAAR BINNEN VALLEN
Schrok me echt kapot!!
om vijf uur?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 05:00 schreef Crack_ het volgende:
TERING DE KRANT KOMT ZOMAAR BINNEN VALLEN
Schrok me echt kapot!!
Ze worden steeds brutalerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 05:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gekke krant, niet eens even kloppen! Het fatsoen.
Dat betekent dat ie rete vers is toch?quote:
Jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 05:05 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil twee nummers hebben van een artiest en ik download meteen de hele discography van 3 gig, herkenbaar?
waarom niet gewoon alleen die twee nummers downloaden?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 05:05 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil twee nummers hebben van een artiest en ik download meteen de hele discography van 3 gig, herkenbaar?
Ik tik de naam van de artiest in bij pbay en dat stond boven aan dus ik klik dat en 2 uurtjes later zit ik plotseling met een paar honderd nummers, niet bij nagedacht eigenlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 05:05 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
waarom niet gewoon alleen die twee nummers downloaden?
Oh.. niet herkenbaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 05:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik tik de naam van de artiest in bij pbay en dat stond boven aan dus ik klik dat en 2 uurtjes later zit ik plotseling met een paar honderd nummers, niet bij nagedacht eigenlijk.
Forever Alonequote:
Ze verstond het nietquote:
Hij hoopt natuurlijk dat ze het wel verstond en dat ze hem haar nummer gaf ofzo.quote:
Trusten.quote:
Je of ze vertaat het gewoon wel he maar doet die jongen express pijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 05:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij hoopt natuurlijk dat ze het wel verstond en dat ze hem haar nummer gaf ofzo.
Ga je niet pokeren?quote:
Nee, nu slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |