Ik heb:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:45 schreef Dalando het volgende:
Ik ontbijt met
[ afbeelding ]
True story
Ik met Frosties...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:45 schreef Dalando het volgende:
Ik ontbijt met
[ afbeelding ]
True story
Vroeger man, altijd die dingen in de melk laten weken, chocomelk! Dat opdrinken en de rest laten staan, ja toch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:45 schreef Dalando het volgende:
Ik ontbijt met
[ afbeelding ]
True story
Kusje terug, slaap lekker!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:47 schreef FreezePop het volgende:
Ik ga wel meteen slapen. Morgen vroeg op. Kusje voor de dames en vriendschappelijke knuffel voor de heren.
ik gewoon metquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:47 schreef FreezePop het volgende:
Ik ga wel meteen slapen. Morgen vroeg op. Kusje voor de dames en vriendschappelijke knuffel voor de heren.
Heb je, behalve je angst voor lapo's en olijven, nog meer gekke angsten?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:47 schreef Omdatappel het volgende:
Ik durfde niet meer te posten, omdat bijna lapo enzo.
Moet je de rest van de melk bijvullen metquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vroeger man, altijd die dingen in de melk laten weken, chocomelk! Dat opdrinken en de rest laten staan, ja toch.
Kan moeilijk gaan eten als ik geen trek heb.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heel slecht en al helemaal nu je op je voeding gaat letten.
Ik snap niet wat daar lekker aan is, van die vieze soppige dingen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik gewoon met
[ afbeelding ]
Shakira? Freshly Ground?quote:
Overall vind ik Michael Jackson geweldig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bazenvoer.
Maar DJ dus? Heb je wel een favoriete artiest of iets?
Ook nog 30 minuten bewegen naar werk ofzo? En dan lunchen met een boterham met kaas?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ontbijt meestal met twee stuks fruit.
Ehm.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je, behalve je angst voor lapo's en olijven, nog meer gekke angsten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |