Heb je dit gelezen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:57 schreef Freezer het volgende:
Zeg Antaris.... hoe kan jij in hemels naam een oordeel vellen als de leek die jij blijkbaar bent.
Je weet dat er bijzonder weinig betere diesel kotoren zijn als de JTD`s van Alfa (de 8v iets beter dan de 16v)
Ik heb zowel de 1.8 TS (155),1.9 jtd en nu de 2.5 V6 (156) gereden. Prima auto's iederen auto heeft zijn punten. Kijk goed naar de draagarmen roest en punten waaruit zou kunnen blijken dat er verhoogt olie verbruik is.
Onderdelen vind ik toch iets duurder dan de gemiddelde duitser. Maar zeker de moeite waard.
nd persoonlijk alfa's ontzettend mooie auto's.
Ze zijn zwaar en hebben vrij grote motors(naar verhouding iets te klein maar toch redelijk groot)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:07 schreef Apekoek het volgende:
Vinden jullie het trouwens een zuipschuit of valt dat wel mee?
denk dat dat een beetje ruim genomen is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:10 schreef Freezer het volgende:
De 1.8 moet met rustig rijden 1:14 kunnen redden de 2.0 1:12.5 de 2.5 V6 kom ik gemiddeld uit op 1:8.5 dit alles gecombineerd.
maar zo'n 1.6 moet wel heel wat slepen hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:12 schreef Apekoek het volgende:
Als ik er 1 neem dan wordt het de 1.6, liever zuinig dan power.
Dat klopt ook niet altijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:12 schreef Apekoek het volgende:
Als ik er 1 neem dan wordt het de 1.6, liever zuinig dan power.
dit bedoel ik dus preciesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:15 schreef Antaris het volgende:
[..]
Dat klopt ook niet altijd.
Ooit een test gezien (volgens mij Top Gear of Fifth Gear) met een bmw .... en bmw m5.
Bleek bmw m5 zuiniger te zijn. Omdat ie minder moeite had met optrekken.
Stond ik raar van te kijken eigenlijk
Maar is 1.8 daar automatisch zuiniger mee te noemen dan een 1.6? Had gedacht van niet...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:14 schreef Freezer het volgende:
Dan zou ik de 1.8 nemen. Iets meer power voor een relatief zware auto. Beter rij eigenschappen. Iets rustiger bij snelweg snelheden en toch genoeg krachtom een beetje te versnellen. Just my 5 cents
toch wel hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:17 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar is 1.8 daar automatisch zuiniger mee te noemen dan een 1.6? Had gedacht van niet...
serieus?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:24 schreef Freezer het volgende:
Daarbij alles staat en valt bij je rechtervoet. Ik heb ook al eens zo'n civic hybride 1:7 laten lopen op een tank.
die krengen hebben een sportfunctie?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:33 schreef Freezer het volgende:
Automaat op S en pedaal op de bodem. Veel remmen en hard optrekken en klaar is kees na 5 minuten is de accu leeg en bij snelhden boven de 140 houdt hij het ook niet lang vol. Dan moet alles met dat 1.3 dohc blokkie, wat eigenlijk alleen maar kan janken voordat er uberhaupt beging in komt. Gelukkig was dat een tijdelijke lease. Ik vond het echt drie keerniets die eerste generatie met die pizaplaten als velgen. Maar genoeg off topic.
Ts ik zou als je de keus nog niet hebt gemaakt, in bide uitvoeringen proefrijden.
Wat ik persoonlijk vind:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:17 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar is 1.8 daar automatisch zuiniger mee te noemen dan een 1.6? Had gedacht van niet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |