DOS en Windows zijn hetzelfde onder de motorkap. Met de tijd mee is het alleen wat uitgebreid en is er meer mogelijk dan voorheen. Lang verhaal in het kort: Windows = DOS + GUI.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat? Ik weet ook wel dat windows t verlengde is van dos maar als ze t 2 gescheiden proggies hadden gehouden ipv t samen te voegen bedoelde ik dus.
Nou ja, je weet wel dat je dan de perfecte schoenen hebt. Maar wat zal dat prijzig zijn zeg...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles op bestelling of op maat gemaakt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je weet wel dat je dan de perfecte schoenen hebt. Maar wat zal dat prijzig zijn zeg...
Heb de Melvins ooit ontdekt, omdat m'n vaste CD boer een aantal CD's van zijn eigen stash te leen had gegeven die niet meer leverbaar waren, en er toen nog wat extra dingen tussen had gegooid, onder andere Stoner Witchquote:
doeiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, hier een wekker die om half 4 gaat.. Adios enzo.. weltrusten aan de rest..
En Messy zie ik vast morgenvroeg wel weer
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trustenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Er loopt dan ook niks lekkerder dan mijn op maat gemaakte leren paardrijlaarzenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan toch maar liever gewoon naar een schoenenzaak en iets minder perfecte schoenen, alhoewel, als je een paar goed ingelopen schoenen hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
eeuwig zondequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef ValHallen het volgende:
Zo jammer dat ze nooit echt zijn doorgebroken.
Dat is vetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb de Melvins ooit ontdekt, omdat m'n vaste CD boer een aantal CD's van zijn eigen stash te leen had gegeven die niet meer leverbaar waren, en er toen nog wat extra dingen tussen had gegooid, onder andere Stoner Witch
Dank je.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]Draaize straks
[..]
Truste pop
Die stemquote:
Zo rol ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
wel prachtig trouwens dat je het ook gewoon op je pc hebt staan
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |