Omgquote:
je draait er in ieder geval geen crysis 2 opquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Juist! Dos liep zelden of nooit vast en je pc ook niet!T was all1 zo traag als de neten.
ik win, heb normaal 46/47, en heb wel eens schoenen van 48 aangehad, maar die vielen gewoon kleinquote:
dos dus met een grafische schilquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt met DOS gewerkt, de eerste computerlessen bij ons op de basisschool waren al met Windows 3.11.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
*Gooit zeep*
Ga die monden eens spoelen.
Je maakte gewoon een stomme foutquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben een rebel. Regels zijn niet op mij van toepassing.
Windows 3.11 draaide onder dos en was er op gebaseerd!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt met DOS gewerkt, de eerste computerlessen bij ons op de basisschool waren al met Windows 3.11.
weet je hoeveel resources je overhoud als je DOS draait op een pc van nu. Met al dat extra resources kan je in Crysis 2 alle settings op Ultra zetten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef 129383 het volgende:
[..]
je draait er in ieder geval geen crysis 2 op
Heb jij dan 23?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg. Bijna twee keer zo groot als de mijne
.
Klopt maar als ze op dos waren door gegaan ipv windows had er veel meer mogelijk geweest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef 129383 het volgende:
[..]
je draait er in ieder geval geen crysis 2 op
Niet geleerd. Nooit in verdiept ook, Ik zat 20 minuutjes in de week achter dat ding, thuis hadden we nog geen pc.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar als ze op dos waren door gegaan ipv windows had er veel meer mogelijk geweest.
uche windows NTquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, maar alles totdat XP kwam was eigenlijk gewoon fancypants dos-met-makeup
Voor een man met zulke schuiten wel jaquote:
Wat? Ik weet ook wel dat windows t verlengde is van dos maar als ze t 2 gescheiden proggies hadden gehouden ipv t samen te voegen bedoelde ik dus.quote:
't verschilt tussen 37 en 39 hier, ligt aan de soort schoen.. Meestal is het 38..quote:
heb je dat drumstel wel es gezien, bass, snare, hihat en bekken... thats itquote:
Dat valt alles mee ten opzichte van mijn lengte hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor een man met zulke schuiten wel ja.
mjoah ze hadden het limiet wel berijkt eigelijksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar als ze op dos waren door gegaan ipv windows had er veel meer mogelijk geweest.
Ze waren een paar jaar gelee op LL, best leuk. En cool drumstel jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
heb je dat drumstel wel es gezien, bass, snare, hihat en bekken... thats it
oh verrek, das waar jaquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh verrek, das waar ja
intern bij microsoft zijn sinds NT4 ook alle nummeringen door blijven lopen trouwens. XP was NT5, Vista NT6, en Windows 7 natuurlijk NT7
quote:
Dat is wel echt beter hoor... Een jongen uit mijn klas had maat 50. Dat lijkt me klote.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt alles mee ten opzichte van mijn lengte hoor.
Blij toe, ik ken tenminste overal terecht voor schoenen.
dat verklaart ook de 7 in windows 7quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh verrek, das waar ja
intern bij microsoft zijn sinds NT4 ook alle nummeringen door blijven lopen trouwens. XP was NT5, Vista NT6, en Windows 7 natuurlijk NT7
Alles op bestelling of op maat gemaakt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel echt beter hoor... Een jongen uit mijn klas had maat 50. Dat lijkt me klote.
Schoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |