Die waar je 2 Hell Barons af moet maken? Zo ja, da's heel normaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:21 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik werd altijd geownd op het laatste shareware level op het eind in de teleport :")
ook helemaal gespeeld ja... puzzels!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef 129383 het volgende:
lemmings is een spel wat je gespeeld moet hebben!
Pertinent onwaar. Alleen verliest Kiedis wel een beetje z'n stem ja, maar dat is de leeftijd. Enzo. Ofzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
RHCP is tof ja alleen live zo vreselijk slecht
Commander Keen... wow!! Maar die tar pits... niet voorbij te komenquote:
baasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meest gespeelde spel op m'n oude 286 PC
Ik vond ze live ook prima te pruimenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Alleen verliest Kiedis wel een beetje z'n stem ja, maar dat is de leeftijd. Enzo. Ofzo.
Die speelde ik kapot met broertje op de Megadrivequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:24 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ook helemaal gespeeld ja... puzzels!
En deze: Lost Vikings:
[ afbeelding ]
oh ja, met al die donkere gangen en kettingzaagquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Gamen, ik deed alleen dit
[ afbeelding ]
Ben ik het niet mee eens. Ik was bijna weggelopen in het Goffertpark toen, zo slecht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Alleen verliest Kiedis wel een beetje z'n stem ja, maar dat is de leeftijd. Enzo. Ofzo.
whehequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef robdriessen het volgende:
Jullie vergeten de meester qua puzzels:
[ afbeelding ]
Het oude werk is wel beter, voordat hij in rehab gingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vond ze live ook prima te pruimen
Ik ga ze in oktober in Parijs zien. Toch jammer dat Frusciante er niet meer bij zit, maar och.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vond ze live ook prima te pruimen
Cool, een hotlink puzzelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef robdriessen het volgende:
Jullie vergeten de meester qua puzzels:
[ afbeelding ]
Met welke bandbezetting was dat dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ik was bijna weggelopen in het Goffertpark toen, zo slecht.
Dat had Doom ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
oh ja, met al die donkere gangen en kettingzaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |