Deze en Monica van Circus Custers...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:07 schreef ValHallen het volgende:
Dit is altijd mijn favoriete NL talig nummer geweest. De sfeer in dit nummer is zo... onbeschrijfelijk.
Oh dat vond ik altijd zo'n zeiknummerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:09 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Deze en Monica van Circus Custers...
Ik zeg niets, maar blijf luisteren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh dat vond ik altijd zo'n zeiknummer
Vind Het Dorp van Wim Sonneveld ook prachtig.
Ja! Krijg ik altijd zo'n nostalgisch gevoel van.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
zeker weten, maar zeiknummers kunnen heel mooi zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan moet je er maar mee leren levenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste, ik ken het iets langer als vandaag.
Voor mij inwisselbaar voor elk dorp.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja! Krijg ik altijd zo'n nostalgisch gevoel van.
Geschreven over Deurne trouwens.
Ja klopt ja. Daar is hij ook geboren en getogen. Zou je niet zeggen als je hem hoort pratenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja! Krijg ik altijd zo'n nostalgisch gevoel van.
Geschreven over Deurne trouwens.
Het heeft ook leuke kanten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je er maar mee leren leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |