SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik juist interessant.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:16 schreef Blue-eyes het volgende:
Het is mij allemaal wat te wetenschappelijk
En gewoon... well gayness!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik mis stiekem een beetje positiviteit.
Nou dit wist ik dus niet (dat amerikagedoe).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:18 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik kan begrijpen dat het interessant is, maar dat heb ik allemaal al een keer ergens gelezen .
Om 1986 ofzoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:18 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik kan begrijpen dat het interessant is, maar dat heb ik allemaal al een keer ergens gelezen .
Daarom willen ze vaststellen dat het aangeboren is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:25 schreef lezzer het volgende:
Oh, daar sta ik dan weer van te kijken.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooh niet zijjjjjjjjjjjjjjjjjh!
Ik bedoelde het filmpje, niet Margriet. Ik vind haar ook een beetje eng.quote:
Ik vind haar niet echt sexy eigenlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:29 schreef Vanyel het volgende:
Jij vindt haar sexy hoor.
Ik vond haar gewoon een topshow geven.
En dan te bedenken dat mijn schoonmoeder dat gezien heeft....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er na die zoen ook gelijk paipiepaipie kwam
De jeugd van tegenwoordig...
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
En zéker niet als ze zoals net kijkt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |