Ik vrees voor het terugkijkmoment van dat mannetje...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:52 schreef lezzer het volgende:
Ze realiseerde het zich net effe te laat. Ik heb niet het idee dat ze er wakker van liggen.
Met dit geklets hier.quote:
Is er nog iets buiten Lesbeau danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:55 schreef Vanyel het volgende:
Doordat we in lesbeau zoveel lullen kan ik verder niet zo goed fokken.
Ook stoerder, dat scheelt denk ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kijk deze is al wat ouder, kan al lachen om zn eigen stereotypiesheden.
twitter:KroosSara twitterde op donderdag 04-08-2011 om 20:48:16Enorm stom om homohaat zo met islam te linken in Flikker Op. #fail reageer retweet
Ze deden toch juist moeite om te benadrukken dat het NIET alleen maar moslims zijn die homofoob gedrag vertonen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:57 schreef lezzer het volgende:
twitter:KroosSara twitterde op donderdag 04-08-2011 om 20:48:16Enorm stom om homohaat zo met islam te linken in Flikker Op. #fail reageer retweet
Goed dat je het zelf inzietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
"afleren"
Ik wou dat ik het kon aanleren!heteroos
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niks goed. Als er een blue pill was zou ik hem nemen en ook eenhetero
hetero
zijn
Nou ja ik bedoel dat als ik dan toch hetero moet zijn, dan liever 1tje die hetero's ontzettend leuk vindt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:01 schreef lezzer het volgende:
Ik zou het niet doen, die pil. Het lijkt me afschuwelijk om hetero te zijn...
Jij bent een soort witte neger.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja ik bedoel dat als ik dan toch hetero moet zijn, dan liever 1tje die hetero's ontzettend leuk vindt.
En blond.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:03 schreef lezzer het volgende:
Ik denk dat ik als ik hetero zou moeten worden, dan ik dan ook dom wil zijn...
Ja! Spijker op de kop! Daarom vinden gayga en ik elkaar denk ik zo leuk! *herkenning*!quote:
Hihiihiihi. Dude.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me soms best fijn om een domme hetero te zijn, die niets anders in zijn hoofd heeft dan feesten en een stom baantje.
Dat soort homo's heb je ook zat hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me soms best fijn om een domme hetero te zijn, die niets anders in zijn hoofd heeft dan feesten en een stom baantje.
Ja dat bedacht ik me later ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat soort homo's heb je ook zat hoor.
Daar schrik ik wel eens van. Ik denk altijd dat alle potten intelligent zijn en politiek geëngageerd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat soort homo's heb je ook zat hoor.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daar schrik ik wel eens van. Ik denk altijd dat alle potten intelligent zijn en politiek geëngageerd.
En dan zie ik ineens 2 van die überdykes op een citta voorbij rijden met een poedel ofzo.
Met een mat.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel dus
Dan ben ik zo teleurgesteld ergens....
quote:
Ja, zég eerlijk zeg!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:12 schreef Vanyel het volgende:
Wat ben je toch stereotyperend lezzer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik juist interessant.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:16 schreef Blue-eyes het volgende:
Het is mij allemaal wat te wetenschappelijk
En gewoon... well gayness!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik mis stiekem een beetje positiviteit.
Nou dit wist ik dus niet (dat amerikagedoe).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:18 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik kan begrijpen dat het interessant is, maar dat heb ik allemaal al een keer ergens gelezen .
Om 1986 ofzoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:18 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik kan begrijpen dat het interessant is, maar dat heb ik allemaal al een keer ergens gelezen .
Daarom willen ze vaststellen dat het aangeboren is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:25 schreef lezzer het volgende:
Oh, daar sta ik dan weer van te kijken.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooh niet zijjjjjjjjjjjjjjjjjh!
Ik bedoelde het filmpje, niet Margriet. Ik vind haar ook een beetje eng.quote:
Ik vind haar niet echt sexy eigenlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:29 schreef Vanyel het volgende:
Jij vindt haar sexy hoor.
Ik vond haar gewoon een topshow geven.
En dan te bedenken dat mijn schoonmoeder dat gezien heeft....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er na die zoen ook gelijk paipiepaipie kwam
De jeugd van tegenwoordig...
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
En zéker niet als ze zoals net kijkt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |