Die heb ik vorige week gezien, Brad had hem van Netflix. Jezus, wat een slechte filmquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef lezzer het volgende:
Hoe heette die film ook weer over die lesbische vampieren toestand?
Oh ja, Lesbian Vampire Killers....
hmz.... nou ja.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:02 schreef lezzer het volgende:
Ik vind 'm anders subliem, briljant, actueel en scherp gevonden...
Ik ga er niet eens aan beginnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week gezien, Brad had hem van Netflix. Jezus, wat een slechte film
lukt je wel met onze snelheidquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:11 schreef Magenta het volgende:
Zal ik het nog een keer proberen bij te houden dan?
Nee, we zitten samen in een cafe nu. (ze is ff naar het toilet) Jezus christus ze is ZO leuk. Komt mijn klote timing weer om de hoek. Moet ik zo nodig naar fucking zweden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz.... nou ja.....
we doen het er mee
zit skunk nog te dagdromen over dr weekend??
Gaat ze toch mee? D:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:52 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nee, we zitten samen in een cafe nu. (ze is ff naar het toilet) Jezus christus ze is ZO leuk. Komt mijn klote timing weer om de hoek. Moet ik zo nodig naar fucking zweden.
Maakt dat wat uit dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:41 schreef Vanyel het volgende:
En mijn reactie was niet per se op jou voortbordurend kleine lezz
Hoe kun je nou toch denken dat ik het oneens met je benquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:39 schreef Vanyel het volgende:
Ik interpreteerde jouw puntjes als oneensheid.
Wellicht onterecht..
Ik goa d'r keihard batsen, joeng!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:05 schreef lezzer het volgende:
Ik zeur al wekenlang over jouw afwezigheid, dus zo'n verrassing moet het niet zijn.
Ga je nog wat aanvangen met dat meisje daar? Of gaan we verstandig zijn?
Hoera, Fiets gaat batsenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:07 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik goa d'r keihard batsen, joeng!
quote:
WAAROMquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:14 schreef skunkasaur het volgende:
Maar het is wel verstandig om minstens twee middelgrote handdoeken mee te nemen hoor, niet één.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:14 schreef skunkasaur het volgende:
Maar het is wel verstandig om minstens twee middelgrote handdoeken mee te nemen hoor, niet één.
Dag pop, veel plezierquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:42 schreef Bakfiets. het volgende:
Nou ga ik wel echt weg. Tot over twee weken! Hou Lezzer goed in de gaten als ik weg ben!
have funquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:42 schreef Bakfiets. het volgende:
Nou ga ik wel echt weg. Tot over twee weken! Hou Lezzer goed in de gaten als ik weg ben!
Toch niet Andreij dinges?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:59 schreef Nirak het volgende:
Fiets! Geniet ervan
Tv kijken: een transgender topmodel bij Oprah, hoe cool is dat!
Jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:41 schreef Vanyel het volgende:
Was Heman niet the master of the universe?
Met Skeletor
Okee, ik kan het me niet herinneren het ooit gezien te hebben. Wel Mevrouwtje theelepel, Alfred Jodocus Kwak, Ovide, de Smurfen, Teddy Ruxpin..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef wonderer het volgende:
Ik keek ook He-man, had ook allemaal poppen daarvan... en ik ben van '81.
Aaaanyway, ik heb mijn vliegtickets dus er kan een meet georganiseerd worden
Jaaa. En Maskquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:17 schreef Magenta het volgende:
[..]
Okee, ik kan het me niet herinneren het ooit gezien te hebben. Wel Mevrouwtje theelepel, Alfred Jodocus Kwak, Ovide, de Smurfen, Teddy Ruxpin..
Preciesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:23 schreef Vanyel het volgende:
een lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren
Weet ik veel... samen met de turtles, tussen de middag kijken tijdens de lunch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:23 schreef Magenta het volgende:
Mask heb ik ook nooit gezien, waar kwam dat op dan?
Ja, Het Levenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef Nirak het volgende:
Oeh, en de freggels, dat was ook leuk.
En dan had je nog die serie vanne... "Er was eens de mens" of zoiets. Met uitleg over t menselijk lichaam, die vond ik altijd mooi
Wij hadden pas kabel ergens begin jaren '90.... Rtl4, telekids, dat was geweldig voor ons!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef Magenta het volgende:
Volgens mij konden we in die tijd (eind jaren 80) 4 zenders ontvangen
Ik dacht die in Boston zou zijn?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef wonderer het volgende:
Ik keek ook He-man, had ook allemaal poppen daarvan... en ik ben van '81.
Aaaanyway, ik heb mijn vliegtickets dus er kan een meet georganiseerd worden
Ik vlieg pas om 20:50 dus dat kan alsnogquote:
Nou wij hadden ook nog de BRT en 3 Duitse zenders. Daar werd veel naar gekeken bij ons hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:59 schreef wonderer het volgende:
Maar tot RTL4 waren er toch ook maar drie zenders?
Wij hadden zo'n antennequote:Onder de titel Het Programma met de Muis werd het ook enkele jaren door de Nederlandse televisie uitgezonden, totdat het in 1976 werd vervangen door Sesamstraat. In de regio's van Nederland die grenzen aan Duitsland kon men in de jaren zeventig en tachtig via de antenne (en in de Randstad ook via de kabel) Duitse tv-zenders ontvangen. Veel kinderen in die streken groeiden daar op met Duitse kindertelevisie, zoals Sesamstraße, Meister Eder und sein Pumuckl, Sandmännchen en Die Sendung mit der Maus.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:01 schreef Blue-eyes het volgende:
Mijn jeugd is nog iets verder in de tijdEn ik keek graag naar Tita Tovenaar en Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen. En later was er Ren je rot en Stuif es in.
Inderdaad de woensdagmiddag, dan was er de Bereboot, Wickie de Viking en Maya de Bij, kan ik me herinneren.
Ik ben nog niet zo oud als jij, dat scheeltquote:
Dat ken ik niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:04 schreef Dqod het volgende:
Is "Beestenbos is boos" nog niet eens genoemd?![]()
Ben ik nog zo "jong" dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:08 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.
Edit: is ook niet zo gek, want ik was al in de 20 toen dat werd uitgezonden
Niks mis mee toch? Dat houdt je jong en fris van geestquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:13 schreef Nizno het volgende:
jeugdsentiment...
heerlijk om even te zien voorbij komen.. maaruh nu wel weer genoeg hoor.. anders word ik kinds vandaag
dat snap ik dan weer niet. Heb zelf bij de overheid gewerkt en echt geen last gehad van mijn homoseksualiteit ofzo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:38 schreef Blue-eyes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)j_de_overheid__.html
neuj drom vroeg ik het ookquote:
en heeft een platform de mogelijkheid om gedrag van mensen te veranderen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:01 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik denk dat het afhangt bij welke overheidsinstantie je werkt. Ik vermoed dat vrouwen/mannen bij een macho-gerichte cultuur (bijv. bij de politie of het leger) minder snel uit de kast durven te komen omdat ze bang zijn dat hun collega's hun anders gaan benaderen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heb Werk zelf bij de overheid gewerkt en echt geen last gehad van mijn homoseksualiteit ofzo.
Tsja, dat is een vraag die je dan ook van andere homo-organisaties kunt stellen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:50 schreef Nizno het volgende:
en heeft een platform de mogelijkheid om gedrag van mensen te veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Lekker rustig op het werkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:06 schreef Vanyel het volgende:
Het leven is een festijn want het isweekend
Vanavond Claudia en Arie op 3 voor een homothema-avond.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik denk dat t ligt aan je eigen houding.. Ik heb ook geen problemen en een kennis van me (man) in t leger ook nietquote:
Hiihihih die slikte ik inquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:16 schreef Vanyel het volgende:
Skunk, waren jullie niet geschokt dat de ander nog op een datingsite durft te komen na elkaar ontmoet te hebben?
Zaterdag as? Of voor de aangekondigde heteroparade in Sao Paolo?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hiihihih die slikte ik in
Iets met regen en parades enzo
Ja nee ik reageerde op V. Die dat riep over Skunk. En ik had dat ook al bedacht maar zei het niet omdat ik dan op dr parade zou regenen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zaterdag as? Of voor de aangekondigde heteroparade in Sao Paolo?
Nee, we kennen elkaar een week... en zijn geen stelletje ofzo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:16 schreef Vanyel het volgende:
Skunk, waren jullie niet geschokt dat de ander nog op een datingsite durft te komen na elkaar ontmoet te hebben?
Met zn drieën!quote:
ja precies, ik meende zelfs dat Claudia het over een meneer had.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat kwam ook door de naam! Vergeten wat het precies was, maar zo'n dubbelinzetbare naam.
Neenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:43 schreef Vanyel het volgende:
Ton?
Lezzer, post eens een stemfilmpje!
quote:
Ben ik een lezhagquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen?
"Euhj hallo pottekes en lezhags!"?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen?
"Euhj hallo pottekes en lezhags!"?
quote:
Wat heetquote:
quote:
Ook niet als je gaat solliciteren?quote:
Neen. Ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:49 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ook niet als je gaat solliciteren?
Wil je in de publieke sector blijven werken?
Uhu, volledig misplaatst hier.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:50 schreef lezzer het volgende:
Als hij 10 jaar ouder was geweest, was het ook een leuke inside joke geweest. Maar nu is hij er te jong en te kwetsbaar voor.
Jamaar dat kun je toch niet binnenhouden!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Uhu, volledig misplaatst hier.
I knowquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jamaar dat kun je toch niet binnenhouden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |