He gatver, dat lijkt me een van de akeligste manieren om dood te gaanquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:58 schreef wonderer het volgende:
Ik droomde dat ik verzoop vannacht. Voelde best apart.
Ik realiseerde me tijdens het dromen juist dat het een van de beste manieren was, maar ik betwijfel of mijn droomervaring realistisch wasquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef Nirak het volgende:
[..]
He gatver, dat lijkt me een van de akeligste manieren om dood te gaan
Neequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ben ik trouwens de enige die foto's van het poesje van fiets wil?
Jaa, dat wilde ik vragenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ben ik trouwens de enige die foto's van het poesje van fiets wil?
quote:Bruidegom blijkt vrouw
JAKARTA - Een Indonesische moslimbruid heeft tijdens de huwelijksceremonie ontdekt dat haar aanstaande echtgenoot een vrouw was. Dat melden Aziatische media dinsdag.
De 'bruidegom' kwam zonder familieleden naar het huwelijk op West-Java en kon geen officiële documenten voorleggen, wat de alarmbellen deed rinkelen bij de bruid en haar familie, aldus de politie. De huwelijkskandidaat zag er mannelijk uit en kende zijn aanstaande 7 maanden.
De familieleden van de bruid wisten de ex-vriend van de vrouw zover te krijgen dat hij de plaats van bruidegom innam en direct met haar trouwde om hun gezicht tegenover de gasten te redden.
In het grootste islamitische land ter wereld is homoseksualiteit niet illegaal, maar trouwen met dezelfde sekse wel.
quote:
quote:De familieleden van de bruid wisten de ex-vriend van de vrouw zover te krijgen dat hij de plaats van bruidegom innam en direct met haar trouwde om hun gezicht tegenover de gasten te redden.
Wacht maar, als je 18 bentquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:48 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat is ook de eerste keer dat een groep mensen naar m'n poes vraagt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:48 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat is ook de eerste keer dat een groep mensen naar m'n poes vraagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel tijd tussen twee posts bedoel je? Of zit je op een resolutie van 480x320 op een 19" scherm?quote:
Houtbrander ook goed?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:41 schreef Vanyel het volgende:
Net of je t beestje in de oven hebt gestopt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:06 schreef Vanyel het volgende:
Vanyel heeft net 3 stroopwafels in haar mik gestoken. Tot zover het afvalprogramma..
óók nogquote:Maar wel salade gegeten
*knuffel*quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb kutdagen. Ik moet steeds heel diep zuchten om te zorgen dat ik niemands hoofd er af bijt.
Wow, the visualquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb kutdagen. Ik moet steeds heel diep zuchten om te zorgen dat ik niemands hoofd er af bijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |