Nadenken voor je post.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:45 schreef Qwea het volgende:
Cat, Greys, Whatever. Doet die TT es veranderen in : Waar MikeyMo stiekem een wijf is
Maar Mike begint volgende week met zijn baan. Dan kan die niet al gelijk de volgende maand roepen "OOH JA VAKANTIE!!!!"quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:45 schreef Cat22 het volgende:
September/oktober is ook een lekkere periode om te gaan. Het ligt ook eraan waar je naartoe gaat. Sommige plekken zijn in april echt nog niet fijn qua temperatuur.
Ik moest hem opzoeken.quote:
Je snapt het nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
En Canarische eilanden ofzo? Vond ik echt een goed compromis tussen zon/zee/strand vs. dingen te zien/doen, en viel reuze mee qua bedelaars/zonnebrillenverkopers.
Want geloof me, in Alanya ofzo kan je écht niet even 'rustig over de boulevard wandelen'. Dus wil je écht met rust gelaten worden zou ik zoiets niet doen. Mijn ervaring met Alanya (en ook Egypte) is dat je om de 10m wel aangesproken wordt door iemand die zonnebrillen/parfums/excursies/paardenritjes/nichtjes/drank/'echte merkkleding wil verkopen.
UTFSquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moest hem opzoeken.![]()
Wat ben je toch een schatje.
Mjah, dat is plantechnisch niet zo handig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar Mike begint volgende week met zijn baan. Dan kan die niet al gelijk de volgende maand roepen "OOH JA VAKANTIE!!!!"En ik begin in September met school sinds December weer. "OOH JA! VAKANTIE!!!!"
Dat moet wel lukken, gewoon zoals Greys al opperde ff vakantiereiswijzer en iets als Zoover checken ofzo. Of tripadvisor (wat internationaler). Vaak staat er al snel zat iets van een 'klacht' als het ook maar in de buurt van een kroeg/disco zitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je snapt het nietIk hoef echt overdag niet perse met rust gelaten te worden hoor. Écht niet. Maar 's nachts graag wel
Nichtjes![]()
Canarische eilanden ga ik in het lijstje mikken
Ja, wat is "verder" ? Mijn zus zei dat je in Mei weer met de mei vakantie zit en dat weer flink veel duurder isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mjah, dat is plantechnisch niet zo handig.Vanaf mei kun je volgens mij al zat zonvakanties dichtbij boeken. Maar in april zou je verder moeten vliegen.
*slingert Google weer aan*quote:
Want Jomanda.quote:
Ik denk dat ik het zo ga doen :quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken, gewoon zoals Greys al opperde ff vakantiereiswijzer en iets als Zoover checken ofzo. Of tripadvisor (wat internationaler). Vaak staat er al snel zat iets van een 'klacht' als het ook maar in de buurt van een kroeg/disco zit![]()
Alleen die ene week. Zelfde met herfstvakantie; als je buiten het hoogseizoen gaat en er is een vakantieweek in die maand, verhogen hotels vaak alleen die ene week hun tarieven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, wat is "verder" ? Mijn zus zei dat je in Mei weer met de mei vakantie zit en dat weer flink veel duurder is
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*slingert Google weer aan*
Use The Fucking SimpLite.![]()
*zoekt verder*
Use The Fucking Search
Oooooh!
Die vakantiereiswijzert gaat je redden, trust mequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zo ga doen :
Reisbureau boeken halen en info inwinnen
Online checken
Nog meer online checken
Hier bitchen dat ik er niet uit kom
Online checken
Nog meer bitchen
Naar jullie luisteren
Online checken
Online boeken
Dood gaan van de stress
Ooh. Nou dan kan mei ook mooiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Alleen die ene week. Zelfde met herfstvakantie; als je buiten het hoogseizoen gaat en er is een vakantieweek in die maand, verhogen hotels vaak alleen die ene week hun tarieven.
Ja, uhm, Canarische eilanden of zo? Dan zit je voor de afrikaanse kust, zeg maar. Volgens mij weet Greys hier meer van.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, wat is "verder" ? Mijn zus zei dat je in Mei weer met de mei vakantie zit en dat weer flink veel duurder is
And proud of it!quote:
Je luistert maar weinig naar ons.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zo ga doen :
Reisbureau boeken halen en info inwinnen
Online checken
Nog meer online checken
Hier bitchen dat ik er niet uit kom
Online checken
Nog meer bitchen
Naar jullie luisteren
Online checken
Online boeken
Dood gaan van de stress
Had je maar niet met je schoonmoeder moeten gaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik ben één keer, jaren geleden, met mijn toenmalige schoonmoeder naar de Canarische Eilanden geweest. Omdat mijn toenmalige meneer uitgezonden was als marinier voor een aantal maanden en 'we de tijd even moesten breken' ofzo. Ik kan me alleen het ijskoude zwembad herinneren en de levensgrote kakkerlakken
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vakantiereiswijzert gaat je redden, trust me
September zei mijn zus. Bijna dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Zijn de gidsen voor volgend voorjaar er al eigenlijk?
Volgens mij niet
Neuh. Want ik ben geen 16 meer dus ik heb geen leerplicht. Dus ze kunnen niet weigeren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, uhm, Canarische eilanden of zo? Dan zit je voor de afrikaanse kust, zeg maar. Volgens mij weet Greys hier meer van.
En die mei vakantie is maar 2 weken, dus daar kun je makkelijk omheen plannen. Of kom je dan in de knoop met jouw school?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik ben één keer, jaren geleden, met mijn toenmalige schoonmoeder naar de Canarische Eilanden geweest. Omdat mijn toenmalige meneer uitgezonden was als marinier voor een aantal maanden en 'we de tijd even moesten breken' ofzo. Ik kan me alleen het ijskoude zwembad herinneren en de levensgrote kakkerlakken
Ik schiet al in de stress als ik moet schijtenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
Q, ik zou het gewoon lekker simpel houden als het al zoveel gedoe is en je er van in de stress schiet. Gewoon Griekenland of Turkije ofzo
Maar als je belangrijke tentamens mist ist ook zo onhandig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuh. Want ik ben geen 16 meer dus ik heb geen leerplicht. Dus ze kunnen niet weigeren.
Je kunt even wegwijs worden op die site door:quote:
Eeeevillllll!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
En mocht dat je niet redden
Zoover.nl -> 1.357.398 beoordelingen
Tripadvisor.com -> >50.000.000 beoordelingen
moar stress
Naaien kunnen ze je altijd, zelf op het HBO waren er 1 of 2 vakken die 100% aanwezigheid vereisten. Als je dan een college miste, dan miste je zogezegd teveel stof en kreeg je gewoon een onvoldoende. Dus ja, het is niet zo dat je een leerplichtambtenaar op je dak krijgt, maar je mist gewoon je punten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuh. Want ik ben geen 16 meer dus ik heb geen leerplicht. Dus ze kunnen niet weigeren.
Ik heb geen tentamensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als je belangrijke tentamens mist ist ook zo onhandig.
Ha! Meeste NL beoordelingen in Limburg.quote:
Maar dat is het HBO schatjuh. Ik doe MBO. Ik krijg geen punten. Ja, mits ik mijn dingen faal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Naaien kunnen ze je altijd, zelf op het HBO waren er 1 of 2 vakken die 100% aanwezigheid vereisten. Als je dan een college miste, dan miste je zogezegd teveel stof en kreeg je gewoon een onvoldoende. Dus ja, het is niet zo dat je een leerplichtambtenaar op je dak krijgt, maar je mist gewoon je punten.
Fuck you LI, Just Fuck you!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
En mocht dat je niet redden
Zoover.nl -> 1.357.398 beoordelingen
Tripadvisor.com -> >50.000.000 beoordelingen
moar stress
Okequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt even wegwijs worden op die site door:
- Een land te kiezen, bv Turkije
- Een plaats te kiezen, bv Antalya
- Op 'hotels' te klikken en dan kies je er eentje met bv 4 sterren
- Als je die beoordelingen voor je hebt en je kijkt helemaal aan de rechterkant en je scroolt naar beneden, zie je een hele lijst met 'zeer goed', 'goed' etc met de andere hotels in die plaats, gesorteerd op wat mensen de beste vonden
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stiekem wil ik die linker mee naar huis nemen![]()
Maa dan wordt ie groot en vind ik hem niet meer schattig
Done! Welke datum?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
Q, ik ben er uit!
Stop maar met stressen en zoeken!
Je laat MM thuis en gaat met mij naar Frankrijk! En we nemen Bink, Beetle en BoeBoe mee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik herken datquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
OkeMaar ik ga nu niet meer kijken
Ik begin er nu al klaar mee te raken
Daar ben ik ook heel erg (!) klaar meequote:DusHoe is je verjaardag tot nu toe?
Jij bent niet goed in jarig zijn he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik herken dat
[..]
Daar ben ik ook heel erg (!) klaar mee
Tripadvisor is gewoon te massaal, dat vind ik niet echt iets. Maar Zoover is wel handig, net iets uitgebreider dan VRW, en wat ik best handig vind is dat je ook ziet wat zeg maar de huwelijkse staat van een reviewer is. Dus je ziet of iemand met zn gezin er was, met partner, alleen, etc. etc. Dus als iedereen het met gezin KUT! vond omdat er om 22u in de bar nog muziek was kan het best nog een prima hotel zijn als juist alle stelletjes het daarom leuk vonden. Het blijft toch altijd een mening, en je kan het zelf best heel anders ervaren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck you LI, Just Fuck you!
*in lijstje zet*
Check dit voor schoolvakanties: http://www.schoolvakanties-nederland.nl/schoolvakanties-2012.htmlquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:49 schreef Qwea het volgende:
Niet bepaald.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent niet goed in jarig zijn he?
Ik ga ook mee, heb ook niet echt vakantie gehad als zodanigquote:
Das echt kut hoorquote:
quote:Daar ben ik ook heel erg (!) klaar mee
Help is only a phonecall awayquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet bepaald.
Ik ben inmiddels weer gekalmeerd () maar S had het weer flink te stellen met me een uur of twee geleden. Ik was nogal door het lint.
Ow?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet bepaald.
Ik ben inmiddels weer gekalmeerd () maar S had het weer flink te stellen met me een uur of twee geleden. Ik was nogal door het lint.
Oh maar dat zijn wat dingetjes waar niet echt mee geholpen kan wordenquote:
Gewoon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow?What happened?
![]()
Als je het er hier over wil hebben.![]()
Dat zou eigenlijk voorpret moeten zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das echt kut hoorAls ik eraan denk wát ik allemaal moet doorlopen om op vakantie te kunnen, hoeft het eigenlijk al niet eens meer
En dan denk je 'misschien zijn er nog wel 14 betere hotels in die plaats!' en ga je verder zoekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk voorpret moeten zijn.![]()
Als je het jezelf makkelijker wil maken, vraag dan rond in je omgeving. Er moeten toch meer stellen zijn die zo'n vakantie hebben gehad. Naam van het hotel googlen en als dat goed uitziet (en betaalbaar is) boeken en klah.
Ruilen??quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dat zijn wat dingetjes waar niet echt mee geholpen kan worden![]()
38
Ouwequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Gewoon.
38.
Jezus fuck.
Ik wil 28.
En dan ook ECHT. Ik vind het meer dan verschrikkelijk. Over mijn toeren verschrikkelijk
Ach meisje toch.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon.
38.
Jezus fuck.
Ik wil 28.
En dan ook ECHT. Ik vind het meer dan verschrikkelijk. Over mijn toeren verschrikkelijk
High fivequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ouwezeur. Ik ben nog 10 jaar ouder ja
Zie bovenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach meisje toch.![]()
Wat is the dwama van 38? Verander jij als mens erdoor? Niet toch?
En met al die psychobabble vergeet ik voor het gemak dat ik vorige week bedacht dat ik liever 26 zou willen zijn. Maar dan wel in het leven staan als en met de ervaring van een 36 jarige.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Iets met kinderen en geen keuze meer hebben eigenlijk. Dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ooh, story of my life.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet bepaald.
Door ademen er zijn nog keuzes, heusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Dat moet je dus niet doen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan denk je 'misschien zijn er nog wel 14 betere hotels in die plaats!' en ga je verder zoeken
Dat is niet leuk nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie boven
Het is niet perse die 38, maar dat wat er allemaal aan consequenties aan hangt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dat zijn wat dingetjes waar niet echt mee geholpen kan worden![]()
38
Ooh jezus, Greys! Als je er nou uit zou zien als een verlepte crack junk zou ik het snappen, maar come onquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon.
38.
Jezus fuck.
Ik wil 28.
Die zijn er wel, maar de risico's zijn me inmiddels te grootquote:
* zakt piepend en krakend terug in stoelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:11 schreef ElisaB het volgende:
Doe je voorzichtig, ouwetje; straks breek je iets
Aaah, die zag ik niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Ja dat is kutquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Niks te serieus voor hier hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar de risico's zijn me inmiddels te groot
En dat heeft dus tot gevolg... enz. Nou ja, iets te serieus zo voor hier en op mijn verjaardag
Braaf zo vrouwke, braaf zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:12 schreef Rewimo het volgende:
* zakt piepend en krakend terug in stoel
Ja, voorpret. Nouquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk voorpret moeten zijn.![]()
Als je het jezelf makkelijker wil maken, vraag dan rond in je omgeving. Er moeten toch meer stellen zijn die zo'n vakantie hebben gehad. Naam van het hotel googlen en als dat goed uitziet (en betaalbaar is) boeken en klah.
Ja, da's k** inderdaad. Al was ik 37 toen Christan geboren werd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
Die zijn er wel, maar de risico's zijn me inmiddels te groot
En dat heeft dus tot gevolg... enz. Nou ja, iets te serieus zo voor hier en op mijn verjaardag
Zijn wij zussen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan denk je 'misschien zijn er nog wel 14 betere hotels in die plaats!' en ga je verder zoeken
Pardon??quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig, ouwetje; straks breek je iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Jij hebt dan ook een raar lijf wat meteen mee reageert.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, voorpret. NouDat zeiden ze van een huis kopen ook. Ik ben serieus ziek geweest van de stress
Mijn darmen vonden dat NIET cool
NEVER!quote:
Het gaat na je 35e héél hard met de procenten, echt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
38 zou toch op dat gebied nog wel kunnen? Ideaal is anders, maar tegenwoordig kan het tot 40 toch wel zonder een ECHT groot risico voor moeder en kind? maar goed, dan wordt het allemaal zo geforceerd en 'haast'. Kan me voorstellen dat dat niet fijn is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Doe eens een cursus stressbeheersing; wordt het leven een stuk eenvoudige vanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:14 schreef Qwea het volgende:
Ja, voorpret. NouDat zeiden ze van een huis kopen ook. Ik ben serieus ziek geweest van de stress
Mijn darmen vonden dat NIET cool
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:15 schreef ElisaB het volgende:
Q, even wat anders:
Doen we 'r, of doen we 'r niet. That's the question...Ik geef jou ook hetzelfde advies, beeb is maar een weekje weg. Dan ben jij nog niet hersteld van haar doen dus niet doen, rustig aan jonge blomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |